УМК "Дубове"

УМК "Дубове"
Контактні дані
29009, вул. Купріна, 61
Диспетчерська служба (call-центр) - 097-55-40-139; (0382) 64-03-47; Приймальня директора - (0382)64-06-68
Графік роботи
ДеньГрафік роботиОбід
Понеділок8:00 - 17:1512:00 - 13:00
Вівторок8:00 - 17:1512:00 - 13:00
Середа8:00 - 17:1512:00 - 13:00
Четвер8:00 - 17:1512:00 - 13:00
П'ятниця8:00 - 16:0012:00 - 13:00
Суботавихідний
Неділявихідний
Основні напрямки діяльності

Опис

Цілями діяльності комунального підприємства є:

-самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність для досягнення економічних і соціальних результатів та з метою отримання прибутку;

- права та обов’язки управителя житловим комплексом або комплексом будинків і споруд, які знаходяться на балансі підприємства;

- здійснення будь-яких видів діяльності (виконання робіт, надання послуг тощо) обумовлених його Статутом, а також інших, не заборонених чинним законодавством України.

Підприємство  є комунальним унітарним комерційним підприємством, утвореним відповідно до розпорядження Хмельницької державної адміністрації від 14. 06. 1993 року № 1334 на базі відокремленої частини комунальної власності територіальної громади м. Хмельницького, входить до сфери управління міської ради і виконує її функції у межах, визначених Господарським кодексом України та іншими законодавчими актами.

Власником підприємства є територіальна громада м. Хмельницького, в особі Хмельницької міської ради, ідентифікаційний код – 33332218, місцезнаходження: 29013, Україна, м. Хмельницький, вул. Гагаріна, 3 (далі – Власник).

Виконавчий комітет Хмельницької міської ради є органом, який виконує функції органу управління господарською діяльнистю Підприємства, в межах та обсягах визначених Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Підприємство є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банку, круглу печатку, кутовий та інші штампи зі своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом. Підприємство набуває прав юридичної особи з дня його державної реєстрації у встановленому законом порядку. Підприємство від свого імені виступає виступає у господарських, цивільних та адміністративних правовідносинах з юридичними та фізичними особами, набуває майнових прав та несе обов'язки, виступає позвачем та відповідачем у судах загальної юрисдикції, господарському та адміністративному судах, несе відповідальність за результати своєї діяльності.

Підприємство не має у своєму складі інших юридичних осіб.

Послуги

1. Утримання спільного майна багатоквартирного будинку та прибудинкової території, в тому числі:

1) прибирання прибудинкової території

2) прибирання сходових кліток

3) прибирання підвалу, технічного поверху та покрівлі

4) технічне обслуговування ліфтів

5) технічне обслуговування систем диспетчеризації

6) технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем:

- холодного водопостачання, водовідведення та зливової каналізації

7)  дератизація

8)  дезінсекція

9) обслуговування димових та вентиляційних  каналів

10) технічне обслуговування мереж електропостачання та електрообладнання, систем протипожежної автоматики і димовидалення, а також інших  внутрішньобудинкових мереж у разі їх наявності

11) прибирання і вивезення снігу, посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду, протиожилежними сумішами

2. Поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку, в тому числі:

1) поточний ремонт внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання, водовідведення та зливової каналізації

2) поточний ремонт покрівель

3) поточний ремонт конструктивних елементів будинку

4) підготовка житлових будинків до експлуатації в осінньо-зимовий період

5) поточний ремонт мереж електропостачання та електрообладнання, систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем (у разі їх наявності)

3. Оплата послуг щодо енергопостачання спільного майна багатоквартирного будинку, в тому числі:

1) освітлення місць загального користування і підвалів та підкачування води

2) енергопостачання  ліфтів

Тарифи

Фактори ризику

Істотними передбачуваними факторами ризику, що можуть впливати на операції та результати діяльності підприємства є збільшення ціни на енергоносії, паливно-мастильні матеріали, господарські матеріали, збільшення мінімальної заробітної плати  та відповідних податків.

Керівник
Забурмеха Олександр Володимирович
Телефон: 
64-06-68

Біографічна довідка керівника

Посада та місце роботи

директор Комунального підприємства «Управляюча муніципальна компанія «Дубове» Хмельницької міської ради

Число, місяць і рік народження

31.05.1970 року

Місце народження

село Павликівці, Волочиський район, Хмельницька область

Г ромадянство

громадянин України

Освіта

вища

Володіння мовами

українською, російською - вільно

Загальний стаж роботи

21 рік

Стаж роботи на даному підприємстві

з січня 2016 року

Службова адреса

Україна, м. Хмельницький, вул. Купріна, 61

Сімейний стан

одружений

 

 

Професійна характеристика

Забурмеха Олександр Володимирович народився у селі Павликівці. Волочиського району Хмельницької області. Закінчив Хмельницьке медичне училище у 1989 році за спеціальністю фельдшер.

Працював фельдшером Ясненської лікарні Волочиської центральної районної лікарні. Тривалий час служив у збройних силах України.

З 2009 до 2013 року працював водієм, начальником транспортної дільниці спеціалізованого комунального підприємства «Хмельницька міська ритуальна служба».

У 2013 році був призначений на посаду начальника Житлово-експлуатаційної контори № 1.

У 2016 році був переведений на посаду начальника Житлово-експлуатаційної контори № 5 міста Хмельницького (з 19.06.2017 року перейменовано в комунальне підприємство «Управляюча муніципальна компанія «Дубове» Хмельницької міської ради).

 

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника: 

Згідно розпорядження міського голови від 03.12.2019 року № 299-р, встановлено посадовий оклад керівнику в розмірі 15 000,00 грн. та щоквартальну премію в розмірі 150% при умові виконання затверджених показників преміювання :

Планові показники та розміри преміювання керівника

Показник преміювання

Розмір щоквартальної премії до посадового окладу

1

2

Розмір премії, всього:

150

1. Показники ефективності виконання послуги з управління багатоквартирними будинками

85

в тому числі:

1.1. Виконання плану здійснення заходів з утримання спільного майна багатоквартирного будинку згідно до встановлених графіків, а саме по послугах з:

 

 - прибирання прибудинкової території та місць загального користування (підвалів, горищ і техповерхів);

30

 - проведення дезінсекції та дератизації, технічного огляду будинку, оглядів димових та вентиляційних каналів;

5

 -  поточного ремонту.

25

1.2. Своєчасне ведення побудинкового обліку.

10

1.3.  Впровадження заходів з реалізації загальноміських програм з енергоефективності, теромомодернізації, капітальних ремонтів та реконструкції  багатоквартирних житлових будинків.

5

1.4. Відсутність неусунених скарг та повторних звернень  співвласників щодо неналежного утримання будинку, прибудинкової території та поточного ремонту до УМК чи органу управління (скарги співвласників, які  неналежно обгрунтувані або причиною невиконання звернення є відсутність коштів на обліковому рахунку будинку, в зв'язку з несвоєчасною оплатою за спожиті послуги, не враховуються при визначенні показника).

10

2. Збільшення доходів від виконання додаткових робіт/послуг фізичним та юридичним особам у порівнянні з відповідним періодом минулого року* (за умови отримання позитивного фінансового результату в частині отримання додаткового доходу), в т. ч:

15

 - Прибирання територій загального користування (білі плями)

 

 - Прибирання вулиць і доріг загального користування, контейнерних майданчиків

 

 - Платні послуги населенню (згідно затверджених калькуляцій)

 

3.  Зменшення дебіторської заборгованості населення у порівнянні із заборгованістю на початок звітного кварталу не менш ніж на 2%.

15

4. Відсутність заборгованості поточного періоду та зменшення існуючої не менш ніж на 5 % за  послуги, що включені в ціну на послуги з управління та виконуються на умовах договорів субпідряду (технічне обслуговування ліфтів, внутрішньобудинкових систем теплопостачання і гарячого водопостачання, з аварійно-технічного обслуговування та  обслуговування димових та вентиляційних каналів,  енергопостачання будинку), в т. ч:

15

 - технічне обслуговування ліфтів

 

 - технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем теплопостачання і гарячого водопостачання

 

 - аварійно-технічне обслуговування

 

 - обслуговування димових та вентиляційних каналів

 

 - енергопостачання будинку

 

5. Виконання плану (встановлених норм по підприємству) використання палива на адміністративні та загальновиробничі потреби (в натуральному виразі).

5

6. Виконання фінансового плану в частині позитивного фінансового результату (чистого прибутку).

5

7. Відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів та обов'язкових платежів до бюджетів всіх рівнів, штрафних санкцій

5

8. Відсутність заборгованості з виплати заробітної плати .

5

 

Річний звіт керівника

2020

Пояснювальна записка

фінансово-господарської діяльності

УМК «Дубове»  м. Хмельницького

за 2020 рік

 

 

УМК «Дубове» надає послугу з управління в 136 багатоквартирних будинках.

Загальна площа квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирних будинках станом на 01.12.2020 року, на яку проводиться нарахування складає 405,5 тис. кв. м;

Кількість квартир - 8188 квартир.

Кількість будинків з ліфтами 32, загальною площею 185,4 тис. кв. м., без перших поверхів 165,4 тис. кв. м., ліфтів – 87 шт.

1. За 2020 рік фактичні доходи становлять 19901,6 тис. грн., в порівнянні з планом на 2020 рік цей показник зменшився на 676,0 тис. грн., в тому числі за рахунок:

  • збільшення чистого доходу на 151,0 тис. грн. відбулося в зв’язку із включенням у ціну на послугу з управління багатоквартирним будинком технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем теплопостачання та гарячого водопостачання;
  • зменшення інших операційних доходів по факту на 827,1 тис. грн. у зв’язку із не проведеним нарахуванням запланованої суми знятого резерву сумнівних боргів, додаткових послуг.

Витрати по факту за 2020 рік склали 19751,0 тис. грн. в порівнянні з планом на 2020 рік зменшились на 590,3 тис. грн. за рахунок:

  • зменшенням собівартості наданих послуг на 341,1 тис. грн. за рахунок зменшенням фактичних витрат на заробітну плату виробничого персоналу, збільшенням кількості виконаних робіт власним силами та підрядним способом, витрат на матеріали.
  • зменшенням адміністративних витрат на 276,5 тис. грн. за рахунок зменшенням фактичних витрат на заробітну плату адміністративно-управлінського персоналу, витрат на використання службового автомобіля, збільшенням витрат банківські послуги та витрат на утримання адміністративного приміщення.
  • збільшенням інших операційних витрат на 45,5 тис. грн. за рахунок збільшення суми виплаченої заробітної плати для прибиральників контейнерних майданчиків.

 

 

3. Розшифровка дебіторської заборгованості (послуга з управління багатоквартирними будинками)

 тис. грн.

Послуга з управління багатоквартирними будинками

Станом на 01.01.2020 р.

Станом на 01.01.21 р.

К-ть абонентів

Сума

К-ть абонентів

Сума

до місяця

4927

712

3622

712

1-3 місяця

1949

796

1889

798

3-6 місяців

485

412

533

454

6-9 місяців

235

327

225

325

9-12 місяців

135

287

135

277

більше одного року

511

2158

1916

2967

 у т.ч. більше 3-х років

36

273

102

934

Усього:

8242

4692

8320

5533

 

Розшифровка кредиторської заборгованості

з/п

Поточні зобов’язання

Код рядка

Станом на 01.01.2020 р.

Станом на 01.01.2021 р.

Відхилення

Період виникнення

1

Кредиторська заборгованість за товари, роботи, послуги, в т.ч.

ф.№1 р.1615

1017

1231

214

 

 

МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» обслуговування внутрішньобудинкових мереж

 

123

258

135

жовтень-грудень

 

 

МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» обслуговування внутрішньобудинкових мереж

 

64

64

 

2007 р.

 

 

СРБП «Хмельницькліфт»

 

185

230

45

вересень-грудень

 

ПФ «Геркон»

 

105

164

59

вересень-грудень

 

МК АТП ЖКГ авар.тех.

 

197

184

-13

вересень-грудень

 

МК АТП ЖКГ дим.вент.

 

53

89

36

вересень-грудень

 

ТОВ «Хмельницькенергозбут»

 

149

207

58

грудень

 

ТОВ «Хмельницька інформаційна мережа»

 

6

8

2

грудень

 

ТОВ «Фасад Альянс»

 

49

 

-49

 

 

ТОВ «Оріян»

 

19

 

-19

 

 

ПП Бусел»

 

13

 

-13

 

 

ФОП Штойка А.В.

 

18

 

-18

 

 

Інші

 

36

27

-9

грудень

2

Поточні зобов’язання за розрахунками з бюджетом, усього

ф.№1 р.1620

254

295

41

грудень

 

у т.ч. ПДФО

 

69

75

6

 

3

Зі страхування

ф.№1 р.1625

81

86

5

грудень

4

З оплати праці

ф.№1 р.1630

279

345

66

грудень

5

Поточні забезпечення

ф.№1 р.1660

 

 

 

 

6

Інші поточні зобов’язання, усього

ф.№1 р.1690

803

980

177

грудень

7

Доходи майбутніх періодів

ф.№1 р.1665

 

 

 

 

 

Усього

ф.№1 р.1695

2434

2937

503

грудень

 

Кредиторська заборгованість станом на 01.01.2021 р. збільшилась на 503 тис. грн. в порівнянні з 01.01.2020 р. в тому числі за рахунок:

- збільшення кредиторської заборгованості за товари, роботи, послуги на 214 тис. грн. у зв’язку із внесенням змін до договору з МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» (з 01.11.2020 р. передано на обслуговування внутрішньобудинкових систем теплопостачання та гарячого водопостачання додатково 9 багатоквартирних будинків, що призвело до збільшення суми нарахувань за надані послуги МКП «Хмельницьктеплокомуненерго»), у зв’язку із пандемією та збільшенням дебіторської заборгованості за надані послуги співвласникам багатоквартирних будинків.

- збільшення кредиторської заборгованості за поточні зобов’язання за розрахунками з бюджетом, з страхування, з оплати праці, поточні забезпечення, інші поточні зобов’язання збільшились на 289 тис. грн., але дані заборгованості є поточними та будуть погашені протягом місяця.

4.  Сума коштів від  надання  додаткових  послуг без ПДВ за 2020 рік склала 356523,42 грн. в т.ч.:

- прибирання контейнерних майданчиків – 119383,13 грн.

- прибирання доріг та тротуарів – 4518,37 грн.

- розміщення та встановлення рекламних дошок у ліфтах – 3903,15 грн.

- розміщення та встановлення рекламних дошок на входах у під’їзди – 1779,96 грн.

- утримання територій загального користування – 226938,81 грн.

За аналогічний період минулого року сума коштів склала –232658,46 грн. в т.ч.:

- розміщення та встановлення рекламних дошок у ліфтах – 3906,79 грн.

- розміщення та встановлення рекламних дошок на входах у під’їзди – 1631,68 грн.

- прибирання контейнерних майданчиків – 109513,11 грн.

- прибирання доріг та тротуарів – 27316,84 грн.

- утримання територій загального користування – 90290,04 грн.

Відбулось збільшення коштів у 2020 році на 123864,96 грн. у зв’язку із збільшенням кількості виконаних робіт з утримання територій загального користування та збільшення отриманої суми від прибирання контейнерних майданчиків

5. Придбано за власні кошти за 2020 рік основні  засоби на суму 76220,80 грн. в тому числі: 

  • мотокоcа STIHL FS 250 в кількості 1 шт. на суму 13849,00 грн. з ПДВ,
  • бензопила MS в кількості 2 шт. на суму 31398,00 грн. з ПДВ,
  • касовий апарат ЕККА MINI 400 ME КСЕФ в кількості 1 шт. на суму 7041,00 грн. з ПДВ,
  • комп’ютер к-та Intel G4600, DDR4 8 Gb в кількості 2шт. на суму 23932,80 грн. з ПДВ.

Придбано малоцінні матеріальні активи на суму 15517,00 грн. в тому числі:

  • шліфмашина кутова Макіта  5030 720 Вт в кількості 1 шт. на суму 1497,00 грн. з ПДВ,
  • термометр безконтактний інфрачервоний MDI907 в кількості 1 шт. на суму 1320,00 грн, без ПДВ,
  • смартфон Samsung Galaxy M31 6/128GBв кількості 1 шт. на суму 6400,00 грн. з ПДВ,
  • блок безперервного живлення logicPower LPM-525VA-P в кількості 6 шт. на суму 6300,00 грн. з ПДВ.

За аналогічний період минулого року було придбано на суму 31582,00 грн. в тому числі: 

  • багатофункціональний пристрій Canon i-SENSYS MF231 в кількості 1 шт. на суму 9890,00 грн. з ПДВ,
  • мотокоcу STIHL FS 250 в кількості 2 шт. на суму 21692,00 грн. з ПДВ.

За власні кошти у 2020 році було придбано нематеріальних активів на суму 11840,00 грн. в тому числі:  

  • пакети оновлень програми М.Е.DOC на суму 2800,00 грн. без ПДВ,
  • програмне забезпечення Windows 10 в кількості 2 шт. на суму 9040,00 грн. без ПДВ.

За власні кошти у 2019 році було придбано нематеріальних активів на суму 38545,00 грн. в тому числі:

-пакети оновлень програми М.Е.DOC на суму 2500,00 грн. без ПДВ,

-бухгалтерську програму «Маster: бухгалтерія» на суму 12996,00 грн. без ПДВ,

- програмне забезпечення Windows 10 в кількості 4 шт. на суму 21249,00 грн. без ПДВ ,

- пакети оновлень на суму 1800,00 грн. програми М.Е.DOC без ПДВ.

      1. Здійснено капітальний ремонт громадської вбиральні по вул. Болбочана, 6, що призвело до збільшення балансової вартості  на 123281,60 грн.  ( лист УЖКГ №1196/01-15-08 від 18.02.2020 р.)
      2.  Також внесено до обліку основних засобів (інші необоротні матеріальні активи) згідно рішення №51 від 17.04.19 р. «Про надання дозволу комунальному підприємству «Управляюча муніципальна компанія «Дубове»  Хмельницької міської ради на передачу в тимчасове безоплатне користування Будинкоуправлінню №2 квартирно-експлуатаційного відділу м. Хмельницький лавок садових в кількості 15 шт. на суму 25500,00 грн. та урн металевих в кількості 68 шт. на суму 51000,00 грн.»

8. Залучення кредитних коштів за звітний період 2020 рік та за аналогічний період 2019 року не було.

9. Штрафних санкцій, пені та судового збору за 2020 р. становлять 409,98 грн. (штраф 50 % неправомірно витраченої суми страхових коштів з ФССУ ).

За аналогічний період 2019 р. штрафні санкції та пені та судовий збір  становлять 8491,10 грн., в т.ч.:

- пеня за водопостачання 5,79 грн.;

- штраф по декларації по ПДВ 1,0 грн.

- штраф по декларації по ПДВ 8484,31 грн.

10. Середньооблікова чисельність штатних працівників

 

2019 рік, чол.

2020 рік, чол.

Середньооблікова чисельність штатних працівників усього,  в т.ч.:

86

86

- виробничого

63

65

- загальновиробничого

11

10

- адміністративного

12

11

Середньомісячна заробітна плата

 

2019 рік, грн.

2020 рік, грн.

Середньомісячна заробітна плата усіх штатних працівників усього,  в т.ч.:

7949,9

8147,2

- виробничого персоналу

7159,9

7100,8

- загальновиробничого персоналу

9175,8

10854,2

- адміністративного персоналу:

без врахування директора

10973,6

9812,1

11869,7

10926,7

- директора

23700,0

21300,0

11. Економічні показники

Економічні показники

2019 р.

2020 р.

Дохід від надання послуг, тис. грн

18046,4

18147,0

Витрати, що пов’язані з наданням послуг, тис. грн

19428,2

18581,5

Загальна площа будинків кв. м.

404,9

405,5

Середній розмір тарифу, грн (без ПДВ)

3,714

3,729

Собівартість обслуговування за 1 кв. м.

3,998

3,819

Рівень відшкодування тарифу,% (без ПДВ)

92,90

97,64

 

Зменшення собівартості обслуговування за 2020 рік відбулось на 0,179 грн. в порівнянні із 2019 роком у зв’язку із зменшенням кількості виконаних робіт підрядним способом та введенням на підприємстві чотирьох денного робочого дня у квітні та травні 2020 року, що призвело до зменшення кількості виконаних робіт.

12. Виконання ремонтних робіт за звітний період склало 7925,6 тис. грн. в т.ч.:

- підрядним способом 3118,7 тис. грн. з них: обслуговування ліфтів 1255,2 тис. грн., виконано робіт підрядним способом – 1863,5 тис. грн.,

- власними силами 4806,9 тис. грн.

За аналогічний період 2019 року витрати склали 9213,4 тис. грн., в т.ч.

- підрядним способом – 4523,0 тис. грн. з них: обслуговування ліфтів 1301,1 тис. грн., виконано робіт підрядним способом – 3221,9 тис. грн.,

- власними силами склали 4690,4 тис. грн.

У звітному періоді 2020 року витрати на виконання ремонтних робіт зменшились на 1287,8 тис. грн. в порівнянні із аналогічним періодом 2019 року у зв’язку із зменшенням кількості виконаних робіт підрядним способом та збільшенням робіт власними силами.

13. За 2020 рік дивіденди нараховано 15,0 тис. грн. грн. та за аналогічний період 2019 року дивіденди нараховано 11,2 тис. грн.

14. За 2020 рік використано для освітлення місць загального користування 476,8 тис. кВт., що на 57,1 тис. кВт. менше у порівнянні із 2019 роком. Економія електроенергії у звітному періоді відбулась у зв’язку із встановленням енергозберігаючих світильників у місцях загального користування (під’їздах) будинків.

Кількість переукладених договорів з уповноваженими будинків щодо управління за січень-грудень 2020 року становить 89 шт.

Кількість укладених договорів реструктуризації – 17 шт. на суму – 51,2 тис. грн.

Подано заяв про видачу судового наказу – 2 шт. на суму 10,25 тис. грн. Розглянуто судом заяв  0 шт. на суму 0,00 тис. грн.

Погашено боржниками по заявам 1 шт. на суму 1,1 тис. грн.

Знаходяться в ДВС 3 шт. на суму 15,7 тис. грн.

Вручено повідомлення про заборгованість працівниками УМК «Дубове» –10870 шт. на суму 9618,6 тис. грн.

Чистий прибуток отриманий за 2020 рік в сумі 108,3 тис. грн. УМК «Дубове» планує віднести на розвиток виробництва.

 

Директор                                                                              Олександр ЗАБУРМЕХА

 

2019

 

Звіт керівника

УМК «Дубове»  м. Хмельницького

про фінансово-господарську діяльність

за 2019 рік

 

УМК «Дубове» надає послугу з управління в 136 багатоквартирних будинках.

Загальна площа квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирних будинках станом на 01.01.2020 року, на яку проводиться нарахування складає 404,92 тис. кв. м;

Кількість квартир - 8093 квартир

Кількість будинків з ліфтами 32, загальною площею 185,4 тис. кв. м, без перших поверхів 165,4 тис. кв. м, ліфтів – 87 шт.

Бухгалтерський облік господарських операцій ведеться відповідно до вимог Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. № 996 ХІV по журнально-ордерній системі обліку.

 

 1.  Розшифровка доходів

                              тис. грн.

 

2018 р.

факт

2019 р.

факт

Чистий дохід в т. ч.( ф. № 2 р. 2000)

12998,30

18046,45

квартплата населення

10002,50

15759,08

пільги, субсидія

2811,80

2033,67

експлуатаційні витрати

184,10

253,70

Інші операційні доходи в т. ч. (ф. № 2 р. 2120)

1661,80

2210,44

знято резерв сумнівної заборгованості

0,00

886,90

відшкодування податку на землю орендарями

2,50

1,96

пільга по земельному  податку

164,40

161,08

дохід від безоплатно отриманих активів

39,20

0,00

УЖКГ (утримання територій загального користування)

54,90

90,29

фінансування енергозберігаючих засобів

195,00

0,00

фінансування електролічильників

94,60

0,00

амортизація трактора

4,10

0,00

фінансування поточного ремонту з бюджету

31,80

0,00

фінансування з бюджету (зар.плата)

145,50

0,00

фінансування з бюджету (лавки, урни та електролічильники)

127,90

0,00

фінансування відпустки чорнобильця

3,20

5,76

додаткові послуги, усього в т.ч.:

802,70

1064,45

- прибирання контейнерних майданчиків

90,80

109,51

- реклама у ліфтах

4,20

3,91

- рекламні стенди на входах в під’їзди

0,00

1,63

- прибирання доріг

24,40

27,32

- інтернет

46,60

33,79

- викон. ком. Хм.міс. ради

4,6

3,76

- електроенергія населенню

289,20

556,64

- газопостачання

10,50

22,35

- водопостачання

3,40

0,90

- орендна плата

0,00

3,76

- інші

15,10

9,21

- амортизація пожежної машини

313,60

269,00

- амортизація лавок та урн

0,00

22,67

Усього доходів

14660,60

20256,89

Розшифровка витрат

                           тис. грн.

 

2018 р.

факт

2019 р.

факт

Собівартість в т. ч. (ф. № 2 р.2050)

9568,30

16766,50

заробітна плата

4145,70

6402,11

нарахування на заробітну плату

881,50

1354,91

матеріали, запчастини, паливо, ел. енергія, ліфти, ел. енергія населення

4002,00

5639,10

витрати за оплату послуг різним організаціям

378,40

3224,02

знос

121,00

79,38

інші

39,70

66,98

Адміністративні витрати (ф. № 2 р.2130) в т. ч.

1929,20

2661,72

заробітна плата

1105,40

1513,48

нарахування на  заробітну плату

247,00

341,40

витрати пов’язані з викор. службових автомобілів

37,00

81,07

податки

2,40

2,95

виписка періодики

6,00

10,59

знос ОЗ

21,60

66,91

витрати на утримання адмін. приміщення (тепловодо-постачання, телефон, підзвіт, ремонт комп. техніки тощо)

191,30

180,73

інші:

318,50

464,59

-судові витрати

0,00

1,53

-послуги банку

131,50

221,46

-навчання, проїзні, картки поповнення, пільги земельного податку, лікарняні та інші

187,00

241,60

Інші операційні витрати (ф.№ 2 р.2180) в т. ч.

2217,50

689,80

З-та за прибирання контейнерних майданчиків

40,50

49,45

нарахування на з-ту за прибирання конт. майд.

8,80

10,87

зарплата за прибирання доріг і тротуарів

10,30

12,79

нарахування на зарплату за прибирання доріг і тротуарів

2,30

2,81

зарплата за прибирання місць загального користування

 

19,26

нарахування на зарплату за прибирання місць загального користування

 

4,24

премія разова і мат. допомога

248,90

220,48

нарахування на премії і мат. допомоги

49,50

46,23

амортизація пожежної машини

314,10

269,00

амортизація лавок та урн

 

22,67

оплата відпустки Чорнобильця

2,60

4,72

нарахування на відпускні Чорнобильця

0,60

1,04

інші:

1539,90

26,24

- вінок, квіти, подарунки і т.п.

35,10

26,23

- резерв сумнівної заборгованості

1504,80

0,00

- штрафи, пені

 

0,01

Усього витрат:

13715,00

20118,02

 

2. У 2019 році фактичні доходи становлять 20256,9 тис. грн., в порівнянні з планом на 2019 рік цей показник збільшився на 2036,5 тис. грн., в тому числі за рахунок:

  • збільшення чистого доходу на 159,3 тис. грн. відбулося в зв’язку із включенням у ціну на послугу з управління багатоквартирним будинком технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем теплопостачання та гарячого водопостачання;
  • збільшення інших операційних доходів по факту на 1877,2 тис. грн. за рахунок збільшення збільшенням запланованої суми знятого резерву сумнівних боргів, збільшенням доходів від надання додаткових послуг (утримання територій загального користування, прибирання контейнерних майданчиків, доріг), збільшенням суми амортизації.
  • Витрати по факту у 2019 році склали 20144,6 тис. грн. в порівнянні з планом на 2019 рік збільшились на 3094,7 тис. грн. за рахунок:
  • збільшення собівартості на 3471,2 тис. грн. за рахунок збільшення витрат на заробітну плату виробничого персоналу, збільшенням кількості виконаних робіт, витрат на матеріали та в зв’язку із включенням у ціну на послугу з управління багатоквартирним будинком технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем теплопостачання та гарячого водопостачання.
  • збільшення адміністративних витрат на 559,1 тис. грн. за рахунок збільшення витрат на банківські послуги у зв’язку із збільшення ціни на послугу з управління багатоквартирними будинками та заробітної плати адміністративно-управлінського персоналу та витрат на утримання адміністративного приміщення.
  • зменшення інших операційних витрат на 705,2 тис. грн. за рахунок зменшення суми матеріальної допомоги та нарахувань.

3. Розшифровка дебіторської заборгованості (квартирна плата)

 тис. грн.

 

Станом на 01.01.2019

Станом на 01.01.2020

 

К-ть абонентів

Сума

К-ть абонентів

Сума

до місяця

5146

202

4927

712

1-3 місяця

1521

546

1949

796

3-6 місяців

863

672

485

412

6-9 місяців

403

536

235

327

9-12 місяців

143

236

135

287

більше одного року

379

1251

511

2158

 у т.ч. більше 3-х років

26

112

36

273

Усього:

8455

3443

8242

4692

Розшифровка кредиторської заборгованості станом на 01.01.2020 року

 

з/п

Поточні зобов’язання

Код рядка

Сума, тис. грн.

Період виникнення

1

Кредиторська заборгованість за товари, роботи, послуги, в т.ч.

ф.№1 р.1615

1017

 

 

МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» обслуговування внутрішньобудинкових мереж

 

64

1 півріччя 2007 р.

 

МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» обслуговування внутрішньобудинкових мереж

 

123

листопад –

грудень 2019 р.

 

МКП «Хмельницьктеплокомуненерго»

 

7

грудень 2019 р.

 

СРБП «Хмельницькліфт»

 

185

жовтень – листопад 2019 р.

 

ПФ «Геркон»

 

105

листопад –

грудень 2019 р

 

МК АТП ЖКГ авар.тех.

 

197

жовтень – листопад 2019 р.

 

МК АТП ЖКГ дим.вент.

 

53

жовтень – листопад 2019 р.

 

ТОВ «Хмельницькенергозбут»

 

149

грудень 2019 р.

 

ТОВ «Фасад Альянс»

 

49

листопад –

грудень 2019 р.

 

ТОВ «Оріян»

 

19

грудень 2019 р.

 

ПП «Бусел»

 

13

жовтень – листопад 2019 р.

 

ФОП Штойка А.В.

 

18

грудень 2019 р.

 

Інші

 

35

 

2

Поточні зобов’язання за розрахунками з бюджетом, усього

ф.№1 р.1620

254

 

 

у т.ч. ПДФО

 

69

грудень 2019 р.

3

Зі страхування

ф.№1 р.1625

81

грудень 2019 р.

4

З оплати праці

ф.№1 р.1630

279

грудень 2019 р..

5

Поточні забезпечення

ф.№1 р.1660

 

 

6

Інші поточні зобов’язання, усього

ф.№1 р.1690

803

грудень 2019 р.

7

Доходи майбутніх періодів

ф.№1 р.1665

 

 

 

Усього

ф.№1 р.1695

2434

 

 

4.  Сума  коштів  від  надання  додаткових  послуг  без ПДВ за 2019 рік склала 270205,05 грн. в т.ч.:

- розміщення  та  встановлення  технічних  елементів  на будівлях та спорудах –33786,99 грн.

- прибирання місць загального користування – 90290,04 грн.

- прибирання контейнерних майданчиків – 109513,11 грн.

- прибирання доріг та тротуарів – 27316,84 грн.

- орендна плата за користування спортивним майданчиком – 3759,60 грн

- розміщення та встановлення рекламних дошок у ліфтах – 3906,79 грн.

- розміщення та встановлення рекламних дошок на входах у під’їзди – 1631,68 грн.

За аналогічний період минулого року сума коштів склала – 220661,60 грн. в т.ч.:

- розміщення  та  встановлення  технічних  елементів на будівлях та спорудах – 46597,69 грн.

- розміщення та встановлення рекламних дошок у ліфтах – 3900,00 грн.

- прибирання місць загального користування – 54944,96 грн.

- прибирання контейнерних майданчиків – 90812,70 грн.

- прибирання доріг та тротуарів – 24406,25 грн.

Відбулось збільшення коштів на 49543,45 грн. у зв’язку із збільшенням кількості та вартості виконаних робіт з прибирання місць загального користування, доріг та тротуарів, контейнерних майданчиків та заключенням договору на оренду за користування спортивним майданчиком.

5. Придбано за власні кошти у 2019 році основні засоби: багатофункціональний пристрій Canon i-SENSYS MF231 в кількості 1 шт. на суму 9890,00грн. з ПДВ; мотокоса STIHL FS 250 в кількості 2 шт. на суму 21692,00 грн. з ПДВ.

Також внесено до обліку основних засобів (інші необоротні матеріальні активи) згідно рішення № 51 від 17.04.19 р. «Про надання дозволу комунальному підприємству «Управляюча муніципальна компанія «Дубове»  Хмельницької міської ради на передачу в тимчасове безоплатне користування Будинкоуправлінню № 2 квартирно-експлуатаційного відділу м. Хмельницький лавок садових в кількості 15 шт. на суму 25500,00 грн. та урн металевих в кількості 68 шт. на суму 51000,00 грн.»

За власні кошти у 2019 році було придбано нематеріальних активів на суму 2500,00 грн. пакети оновлень програми М.Е.DOC, а за аналогічний період минулого року було придбано нематеріальні активи: бухгалтерську програму «Маster: бухгалтерія» на суму 12996,00 грн. без ПДВ, та програмне забезпечення Windows 10 в кількості 4 шт. на суму 21249,00 грн. без ПДВ ,  пакети оновлень на суму 1800,00 грн. програми М.Е.DOC.

6. Залучення кредитних коштів за звітний період 2019 рік та за аналогічний період 2018 року не було.

7. Штрафних санкції та пені та судового збору за 2019 рік становлять 8491,10 грн., в т.ч.:

- пеня за водопостачання – 5,79 грн.;

- штраф по декларації на прибуток – 1,0 грн.

- штраф по декларації по ПДВ – 8484,31 грн.

За аналогічний період 2018 року штрафні санкції та пені та судовий збір  становить 18226,29 грн., в т.ч.:

- не було нараховано та виплачено надбавку до окладу 25 % за січень-березень 2018 року, штраф – 11169,00 грн.;

- порушення термінів виплати заробітної плати за весь час відпустки, що є недотриманням вимог ч.4 ст.115 КЗпП України та ст. 21 Закону України «Про відпустки», штраф – 3723,00 грн.;

- не своєчасність реєстрації податкових накладних , штраф – 134,29 грн.;

- судовий збір в розмірі 3200,00 грн. за подання касаційної скарги за позовом УМК «Дубове» по справі №822/2924/17 (заборона експлуатації ліфтів), адміністративного провадження №К/9901/49697/18  згідно ухвали Верховного Суду від 16.05.18 р.

8. Середньооблікова чисельність штатних працівників 2019 рік становила 86 чол., у т.ч. виробничого – 74 чол., та адміністративного – 12 чол. За аналогічний період 2018 року чисельність становила 79 чол., у т.ч. виробничого – 68 чол., та адмінперсоналу – 11 чол.

Середньомісячна заробітна плата штатних працівників 2019 рік склала – 7670,17 грн., з них: виробничого персоналу склала – 7209,61 грн.; адміністративного персоналу – 10510,29 грн. (без врахування директора 9306,91 грн.). За аналогічний період минулого року середньомісячна заробітна плата штатних працівників склала – 5855,29 грн. з них: виробничого персоналу склала – 5447,78 грн.; адміністративного персоналу – 8374,44 грн. (без врахування директора 7592,45 грн.).

Середньомісячна заробітна плата штатних працівників у 2019 році у порівнянні із 2018 роком збільшилась на 1814,88 грн. у зв’язку із підняттям мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму.

9. Собівартість обслуговування 1 м2 за 2019 рік складає 3,998 грн. без ПДВ. За аналогічний період 2018 року собівартість обслуговування 1 м2 становила 2,256 грн. без ПДВ. Збільшення собівартості обслуговування у 2019 році збільшилась на 1,742 грн. в порівнянні із 2018 роком у зв’язку із збільшенням кількості виконаних робіт.

Середній розмір тарифу за 2019 рік складає 3,714 грн. без ПДВ, за період минулого року становила 2,562 грн.

10. Рівень відшкодування тарифу без ПДВ за звітний період 2019 рік складає 92,9%, за аналогічний період 2019 року становить 113,5 %.

11. Виконання ремонтних робіт за звітний період склало 9213,4 тис. грн. в т.ч.:

- підрядним способом 4523,0 тис. грн. з них: обслуговування ліфтів 1301,1 тис. грн., виконано робіт підрядним способом – 3221,9 тис. грн.,

- власними силами 4690,4 тис. грн.

За аналогічний період 2018 року витрати склали 4624,5 тис. грн., в т.ч.

- підрядним способом – 1384,1 тис. грн. з них: обслуговування ліфтів 1145,6 тис. грн., виконано робіт підрядним способом – 238,5 тис. грн.,

- власними силами склали 3240,4 тис. грн.

У звітному періоді 2019 року витрати на виконання ремонтних робіт збільшились на 4588,9 тис. грн. в порівнянні із аналогічним періодом 2018 року у зв’язку із збільшенням кількості виконаних робіт підрядним способом і власними силами.

12. За 2019 рік дивідендів нараховано 11,2 тис. грн. та за аналогічний період 2018 року дивіденди нараховано 77,4 тис. грн.

13. Індексація житлового фонду (квартири місцевих рад та відомчі) та нежитлових приміщень за 2019 рік та за аналогічний період минулого року не проводилась.

14. У 2019 році використано для освітлення місць загального користування 533,8 тис. кВт., що на 127,3 тис. кВт. менше у порівнянні із 2018 роком. Економія електроенергії у звітному періоді відбулась у зв’язку із встановленням енергозберігаючих світильників у місцях загального користування (під’їздах) будинків.

Кількість укладених договорів реструктуризації – 20 шт. на суму – 54,3 тис. грн.

Подано заяв про видачу судового наказу – 2 шт. на суму 9000,0 грн. Розглянуто судом заяв  2 шт. на суму 8,5 тис. грн.

Погашено боржниками по заявам 1 шт. на суму 2,0 тис. грн.

Знаходяться в ДВС 0 шт. на суму 0 тис. грн.

Вручено повідомлення про заборгованість працівниками УМК «Дубове» – 16312 шт. на суму 33046,6 тис. грн.

 

Директор                                                                              Олександр ЗАБУРМЕХА

Головний бухгалтер                                                            Надія АНДРОЩУК

Головний економіст                                                            Людмила УЧИК

2018

 Звіт керівника за 2018 рік

За підсумками фінансово-господарської діяльності за 2018 рік доходи склали 14 млн. 660 тис. грн. ( 14660,6 тис. грн.) в порівняні з 2017 роком збільшились на 6135,6 тис. грн.

Чистий дохід збільшився на 6105,3 тис. грн. за рахунок збільшення тарифу згідно конкурсу з призначення управителя багатоквартирних будинків .

Інші операційні доходи збільшились на 20,8 тис. грн. за рахунок фінансування з бюджету (електролічильників, урн, утримання територій загального користування (УЖКГ),  та відшкодування комунальних послуг по гуртожитках).

Витрати за 2018 рік склали 13 млн. 715 тис. грн. (13715,0 тис. грн.) в порівняні з 2017 роком збільшились на 5190,0 тис. грн. в т.ч.

Собівартість на 3271,3 тис. грн.

Адміністративні витрати на 674,2 тис. грн.

Інші операційні витрати на 1244,5 тис. грн.

Собівартість збільшилась за рахунок зміни мінімальної заробітної плати, посадових окладів, матеріальних витрат (збільшення цін на технічне обслуговування ліфтів, електроенергію (гуртожитки), паливо та матеріали).

Адміністративні витрати збільшились за рахунок зміни мінімальної заробітної плати, посадових окладів та витрат на утримання адмінприміщення, послуг банку.

Інші операційні витрати збільшились за рахунок середньої заробітної плати: одноразових премій та матеріальної допомоги, прибирання контейнерних майданчиків .

Прибуток від господарської діяльності склав 946,0 тис. грн.

Податок на прибуток 172,0 тис. грн.

Чистий прибуток за 2018 рік склав 774,0 тис. грн.

Сума коштів від надання додаткових послуг (розміщення та встановлення технічних елементів на будівлях та спорудах) без ПДВ за 2018 рік склала 46597,69 грн. За аналогічний період минулого року сума коштів склала  45017,0 грн.

Собівартість обслуговування 1 м2 за 2018 рік складає  2,256 грн. без ПДВ. За аналогічний період минулого року собівартість обслуговування 1 м2  становила  1,669 грнбез ПДВ.

Середній розмір тарифу за 2018 рік складає 2,562 грн. без ПДВ, за період минулого року становила 1,523 грн.

Рівень відшкодування тарифу без ПДВ за 2018 рік складає 113,5 %, за період минуло року становить 91,2 %.

Виконання ремонтних робіт за звітний період склало 4624,5 тис. грн., в т.ч. підрядним способом 1384,1 тис. грн., власними силами 3240,4 тис. грн.

Процент від загальної суми робіт становить 70,1%

За аналогічний період минулого року витрати склали 2774,4 тис. грн., в т.ч. підрядним способом – 986,9 тис. грн., власними силами склали 1817,5 тис. грн.

Процент від загальної суми робіт становить 65,51%

Середньооблікова чисельність штатних працівників за 2018 рік становила 79 чол., у т.ч. виробничого – 68 чол. та адміністративного – 11 чол. За аналогічний період минулого року чисельність становила 74 чол., у т.ч. виробничого – 63 чол. та адмінперсоналу – 11 чол.

Середньомісячна заробітна плата штатних працівників за 2018 рік склала – 5855,29 грн., з них: виробничого персоналу склала5447,78 грн.; адмінперсоналу8374,44 грн. За аналогічний період минулого року середньомісячна заробітна плата штатних працівників склала – 3590,0 грн. з них: виробничого персоналу склала – 3332,0 грн.; адмінперсоналу –          5069,0 грн.

За бюджетні кошти у 2018 році придбано  мотокоса STIHL FS 250 в кількості 3 шт.  на суму 31000,00 грн.  .За аналогічний період минулого року придбано основні засоби на суму 176588,0 грн. ( два комп’ютерні комплекти на суму 21638,0 грн. та розподілювач протиожеледних матеріалів РП-1300 мод. КБ-11 на суму 154950,0 грн.).

Також придбано за 2018 року основні засоби за власні кошти підприємства: висоторіз STIHL HT 131 – 1 шт. на суму 19000,00 грн., комп’ютери в комплекті - 5 шт. на суму 72541,89 грн., багатофункціональний пристрій в кількості 2 шт. на суму 24212,30 грн.,  а за аналогічний період минулого року не було придбання основних засобів за власні кошти

Придбано за власні кошти в I півріччі 2018 року нематеріальні активи: бухгалтерську програму «Маster: бухгалтерія» на суму 12996,00 грн. , та програмне забезпечення Windows 10 в кількості 4 шт. на суму 21249,00 грн. , а за аналогічний період минулого року не було придбання нематеріальних активів.

        Згідно рішення сесії міської ради від 22.03.2018 р. №221 передано на баланс УМК «Дубове» трактор колісний ЮМЗ-6, 1993 року випуску, первісною вартістю 47628,18 грн., залишковою вартістю 3583,59 грн. з балансу КП «Управляюча муніципальна компанія «Центральна» .

Згідно рішення сесії міської ради від 27.12.2018 р. №1076  передано на баланс УМК «Дубове» причеп до трактора, 2010 року випуску, марки ПТС-4 первісною вартістю 46970,00 грн., залишковою вартістю 0,00 грн. з балансу КП «Управляюча муніципальна компанія «Заріччя» .

Залучення кредитних коштів за 2018 рік та за аналогічний період не було.

За бюджетні кошти у 2018 році закуплено

Назва

Залишок на початок року, шт

Придбано, шт.

Встановлено, шт.

Залишок, шт.

В т.ч. передано в 2019 р. в Будинкоуправління №2

1

Лавки

64

36

25

53

15

2

Урни

-

89

8

81

68

3

Електролічильники

15

108

28

95

 

4

Енергозберігаючі світильники

476

750

1226

0

 

* 100 шт. світильників закуплено за власні кошти.

*З придбаних у 2018 році (750 шт.) енергозберігаючих світильників встановлено 750 шт. світильників, а з залишком 2017року встановлено 1226 шт.

* 2017 році встановлено світильників 1423 шт.

Заходи з енергозбереженню по УМК "Дубове" за  2018 р.

Інформація про впровадження енергозберігаючих

Обсяги економії електроенергії  у 2018 р. у порівнянні з 2017 р., (-) економія; (+) перевитрата

Інформація про кількість вкраденого обладнання

Кіл-сть придбаних енергозберігаючих ламп

Кіл-сть встановлених енергозберігаючих ламп

тис.кВт

тис. грн. 

2649

2649

-120,5

122,1

188

Кількість придбаних енергозберігаючих ламп – 2649 шт.

Кількість встановлених енергозберігаючих ламп – 2649 шт.

Економія електроенергії  у 2018 році у порівнянні з 2017 роком склала 69,7 кВт., але  різниця перевитрат становить  50,8 тис. кВт (електропостачання до квартир в гуртожитках)

Залишок на складі  світильників станом на 01.01.2019 р. немає.

Додатково потрібно встановити світильники  у кількості 1232 шт.

Викрадено енергозберігаючих світильників  188 шт.

Відсоток проплати населення у 2017 році – 89,5 %

                                                    у 2018 році – 83,3 %

Заборгованість станом на 01.03.2019 року – 4216,5 тис. грн.

        у тому числі населення – 3947,8 тис. грн.

                              субсидія та пільги – 268,7 тис. грн.

Документація

Рішення Хмельницької міської ради щодо підприємства

Реквізити: 
НазваРеквізит
Код ЄДРПО02091923
Розрахунковий рахунокUA803510050000026009499533100 АТ "УкрСиббанк"
МФО351005
ІПН020919222258
Свідоцтво ПДВ31790532