КП “Чайка” Хмельницької міської ради

КП “Чайка” Хмельницької міської ради
Графік роботи
ДеньГрафік роботи адміністрації підприємстваОбід
Понеділок8:00 - 17:0012:00 - 13:00
Вівторок8:00 - 17:00 12:00 - 13:00
Середа8:00 - 17:00 12:00 - 13:00
Четвер8:00 - 17:00 12:00 - 13:00
П'ятниця8:00 - 17:00 12:00 - 13:00
Суботавихідний
Неділявихідний
Тарифи

Графік роботи лазні № 1 по вул. Івана Франка,28

Четвер – з 14.00 до 20.00 год.

П’ятниця – з 12.00 до 20.00 год.

Субота – з 12.00 до 20.00 год.

Неділя – з 10.00 до 20.00 год.

 

Ціна на послуги лазні № 1 з 01.01.2020 року по вул. Івана Франка,28:

- загальний зал - 110,00 грн.;

- сауна з загальним залом – 130,00грн.;

- ванна – 60,00 грн.;

- душова кабіна -50,00грн.;

- сауна на 10 місць – 150,00грн.;

- сауна на 6 місць -150,00 грн.

 

Вартість стоянки автомобілів по 10 грн. за 2 години

 

Ціна на послуги лазні № 2 з 01.01.2020 року по вул. Купріна,23:

- загальний зал - 120,00 грн.;

- душова кабіна – 60,00 грн.

 

У зв’язку із збільшенням цін на енергоносії,  на послуги лазні № 1 по вул. Івана Франка, 28  з 14 жовтня 2021 року затверджено новий тариф.

 

Назва послуг

Вартість, грн.

Примітка

Загальний зал

130,00

з 1 особи за 2 год. перебування в залі

Пільгові категорії

65,00

з 1 особи за 2 год. перебування в залі

Сауна з загальним залом

150,00

з 1 особи за 2 год. перебування в залі

Ванна з душем

80,00

з 1 особи за 1 год. перебування в кабіні

Душова кабіна

70,00

з 1 особи за 1 год. перебування в кабіні

Контактні дані
29001, вул. Івана Франка, 28
Головний інженер (0382) 79-53-82, 096-988-77-14
Основні напрямки діяльності

Опис

Основними цілями діяльності комунального підприємства «Чайка» є  задоволення потреб суспільства   по наданню  лазневих послуг.

 

До сфери діяльності підприємства належить:

- надання послуг сауни;

- здійснення іншої діяльності по забезпеченню фізичного комфорту;

-  надання інших індивідуальних послуг;

- роздрібна торгівля парфумерними та косметичними товарами та іншими товарами народного споживання;                                      
            - роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах з перевагою продовольчого асортименту;
            - посередницька діяльність при купівлі-продажу товарів народного споживання, продуктів харчування, продукції виробничо-технічного призначення;

- інша діяльність, не заборонена чинним законодавством України.

 

Фактори ризику

Істотними передбачуваними факторами ризику, що можуть впливати на операції та результати діяльності підприємства є збільшення ціни на енергоносії, паливно-мастильні матеріали, господарські матеріали, збільшення мінімальної заробітної плати та відповідних податків.

Керівник
Присяжнюк Віталій Володимирович
Телефон: 
(0382) 65-76-46

Біографічна довідка керівника

 

Посада та місцероботи

Директор комунального підприємства «Чайка» Хмельницької міської ради, м. Хмельницький

Число, місяць, рік народження

13 червня 1995р.

Місце народження

м. Хмельницький

Громадянство

громадянин України

Освіта

вища, у 2017 році закінчив Хмельницький національний університет, спеціальність – комп’ютерна інженерія

Науковий ступінь, вчене звання

не має

Володіння мовами

українська, англійська

Загальний стаж

Не має

Стаж роботи на даному підприємстві

Не має

Службова адреса

вул. Івана Франка, 28  м. Хмельницький, 29000

Сімейний стан

одружений

 

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника: 

       Згідно розпорядження Хмельницького міського голови від 03.12.2019 року № 299-р про внесення змін в контракт від 04 березня 2019 року з 01 січня 2020року оклад керівника підприємства 13 000,00 та

щоквартальну  премію  в  розмірі  до  150 %  до  посадового  окладу,  при  умову виконання затверджених показників преміювання:

-  Виконання фінансово плану у частині доходу без урахування бюджетних коштів та фінансового результату – 10 %

-  Збільшення  доходів  від  основного  виду  діяльності  у  порівнянні  з  відповідним періодом минулого року – 80 %;

- Зменшення дебіторської заборгованості за товари, роботи, послуги у порівнянні із заборгованістю на початок звітного кварталу - 15 %;

- Зменшення кредиторської заборгованості за товари, роботи, послуги у порівнянні із заборгованістю на початок звітного кварталу - 15 %;

-  Відсутність заборгованості зі сплати податків,  зборів та обов’язкових платежів до бюджетів усіх рівнів - 30%

Річний звіт керівника

2020

                                                                                                           Міському голові

                                                                                                           Олександру СИМЧИШИНУ

                                                                                                           Директора КП «Чайка» ХМР

 Віталія ПРИСЯЖНЮКА

 

 

 

 

ЗВІТ

Про виконану роботу

за період: 2020 рік

 

 За звітний період підприємство надавало послуги з фізичного комфорту та оздоровлення населення.

Виконані роботи:

  1. В парній сауни з басейном встановили бетонні сходи з мармуровим покриттям;
  2. За виділені бюджетні кошти, проведено капітальний ремонт аварійних сходів в парній чоловічого залу;
  3. Проведено заміну дерев’яної вагонки в парній жіночого залу;
  4. Замінено 116 м² плитки на підлозі роздягальні чоловічого залу;
  5. Розширено приміщення сауни з басейном зі встановленням нових шаф, що дозволило збільшити кількість місць з 30 до 60;
  6. Встановлено суху парну, на електричній кам’янці, в приміщенні сауни з басейном.
  7. Безкоштовний вхід для відвідувачів лазні, з нагоди святкування дня міста та 90-річчя з дня відкриття лазні №1;
  8. Постійно проводилось поновлення фарбування стін та стель приміщень лазні№1 та лазні№2;
  9. Велась співпраця з КП по зеленому будівництву та благоустрою міста, ХКП “Спецкомунтранс” та КП “Парки і сквери міста Хмельницького” щодо заготівлі дров та щепи для парових котлів.
  10. Замінено частину старих душових лійок на нові, що дозволить зменшити витрати за споживання води.

 

В період карантинних вимог, підприємством здійснювались заходи для мінімізації фінансових втрат, у зв’язку з неможливістю отримувати дохід по наданню лазневих послуг населенню. 16 працівникам підприємства на період карантину надано відпустку без збереження заробітної плати.

За  2020 рік дохід підприємства склав 4 684,0 тис. грн. Витрати підприємства склали 5 364,2 тис. грн.

В зв’язку з пандемією коронавірусної хвороби, та вжиття карантинних заходів, на підприємстві зменшилась кількість відвідувачів, що понесло накопичування боргів за енергоносії, та затримку виплат заробітної плати.

За 2020 рік  кредиторська заборгованість на підприємстві складає 944,6 тис. грн.

Дохід отриманий від виконання додаткових послуг (здача приміщень в оренду, паркування автомобілів відвідувачів, масаж, перукарня, продаж віників та миючих засобів, тощо.) складає 364,1 тис. грн.

 

 

 

 

       Директор КП «Чайка» ХМР                                          Віталій ПРИСЯЖНЮК

 

 

 

 

2019

 

ЗВІТ ЗА РОБОТУ

з 01.01.2019 по 31.12.2019 

Січень 2019р     Поточний ремонт в лазні №1 : грунтування стін та стелі протигрибковими    засобами та іх фарбування.

Лютий 2019р.   Повністю замінено дерев’яну вагонку в парній сауни, на першому поверсі. Замінені лежаки та сиддіння. Повністю замінено дерев’яну вагонку в парній чоловічого залу. Облаштовані комфортні поручні. Налаштовано систему вентиляції приміщення.

Березень 2019р.    Розпочали будівництво нового офісного приміщення для АУП.

Квітень 2019р.      Замінені дерев’яні сидіння в жіночій парній.

Травень 2019р.     Повністю замінено дерев’яну вагонку в жіночій парній.

Червень 2019р.     Закриття підвального приміщення перегородками з гіпсокартону

Липень 2019р.      Для покращення прибирання в залах підприємства закуплено міні-мийку Karcher

Серпень 2019р.     У лазні №2 проведено поточний ремонт жіночого парного залу працівниками                    .                              підприємства, повністю замінено дерев’яну вагонку та влаштовані поручні.

Вересень 2019р.   Відновлено роботу лазні №2.

Жовтень 2019р.    Облаштовано офісне приміщення АУП в Лазні №1. Що дозволило заощадити

                               кошти на електро-опалені колишнього приміщення та здати його в оренду.

Листопад 2019р.  Розширення роздягальні в приміщенні сауни з басейном (з'єднано з приміщенням  

                               спортзалу. Збільшено кількість шаф з 22 до 60. Встановлено суху парну.

Грудень 2019р.    Проведення новорічного розіграшу подарункових сертифікатів на безкоштовний

                               вхід у лазню.

Директор КП «Чайка»                                                                                               В.Присяжнюк

 

 

 

2018

ЗВІТ ЗА РОБОТУ

з 18.04.2018 по 31.12.2018 рр.

                              

Травень 2018р.

     Заміна змішувачів для душа зі стаціонарною трубою та лійкою у сауні та солдатському залі.

 

 

   Встановлення рингв біля входу у лазню № 1

 

   Встановлення металевих підставок для шаф

Червень 2018р.

   Поточний ремонт покрівлі лазні № 1

Липень – Вересень 2018р.

   У лазні № 2 проведено поточний ремонт силами працівників підприємства.

 

 

Серпень 2018р.

  Введена в дію дизельна електростанція.

Вересень 2018р.

  Заміна та встановлення нових дверей у лазні № 1 (запасний вихід)

 

 

 

  Ремонт та заміна лежаків у лазні № 1.

 

  Улаштування  покрівлі над дровами.

Жовтень 2018р.

 

 

Листопад 2018р.

 

Грудень 2018р.

 

 

 

 

 

  Закуплено та введено в дію дровокол.

 

 

Завдяки співпраці з КП по зеленому будівництву та благоустрою міста, було проведено омолодження та зрізка аварійних дерев на території лазні №1 та №2.

 

Поточний ремонт в лазні №1 : грунтування стін та стелі протигрибковими    засобами та іх фарбування.

 

 

 

 

 

Директор КП «Чайка»                                                                                               В.Присяжнюк

2017

Звіт керівника за 2017 рік

                           

Січень 2017р.

     Завдяки успішній роботі будівельної компанії «Лідер» та колективу КП «Чайка» лазня № 1 з січня 2017 року успішно відновила роботу.

 

Лютий – травень 2017р.

     Постійно велись роботи з покращення функціювання систем паро - водо постачання, опалення, хімводоочищення котлової води згідно регламентів та технічних умов.

 

Червень – вересень 2017р.

    У лазні № 2 проведено поточний ремонт силами працівників КП.

    По лазні № 1 проведено погодження по переплануванню залів, кімнат простінків з метою покращення обслуговування відвідувачів, вивільнено площі під спортзал та більярд, міні – пральню, розширено буфет, масажний кабінет, туалети.

    Проведено тендери на закупівлю 3-х басейнів та вентиляційно-рекопераційну системи.

 

Жовтень-листопад 2017р.

    Проведені попередні будівельні роботи по монтажу басейнів та сантехнічно-водопровідна  підгонка до них. Змонтовано і випробувано систему витяжок та роботу одного басейну в сауні 1-го поверху яка з того часу працює успішно, змонтовано резервуари холодної води.

 

Листопад-грудень 2017р.

   У лазні № 1 проведено заміну 2-х газових котлів на 1 твердопаливний, який був випробуваний і працює. Це дало економію коштів близько 50 тис. гривень у порівняні з роботою газових  за три місяці експлуатації.

 

У 2017р.

   Зроблено запас дров, освоєно 200 тис. гривень фінансової підтримки, що дає змогу працювати близько 3 місяців на цих дровах.

 

   

Звіт директора за 2016 рік.

В 2016 році, я, як керівник підприємства здійснював поточне управління  підприємством, організовував виробничо-господарську, соціально-побутову та іншу діяльність підприємства.

Основними напрямки діяльності підприємства під моїм керівництвом  в 2016 році були :

1. Виконання робіт у лазні №2 по якісному наданню лазневих послуг, зокрема:

          -  заміна частини труб водопостачання з магістрального водопроводу до лазні на вул. Купріна, 23;

           - ремонт котлів у робочому режимі при частковій заміні агрегатів і запчастин. Механічно-зварювальні роботи;

            - ремонт шкафчиків у роздягальнях чоловічого залу, та частково будівельно- оздоблювальні роботи;

            -  виконання технологічного обслуговування котлів, насосів та інших агрегатів котельні;

            -  благоустрій території лазні №2 та прилеглої території.

2. Основна діяльність керівника була направлена на роботи по освоєнню виробничих потужностей у лазні №1 по вул. І.Франка, 28, а саме:

            -   був сформований  дієздатний колектив у лазні №1;

            -  комплекс робіт направлених на дослідження стану котлів твердопаливних Э09-1 3 шт., що були змонтовані у котельні але не були випробувальні, не сертифіковані і не працювали;

            -  замовлено і профінансовано висновки їх стану та можливого допуску до роботи. Для цього котли були скриті, і ідентифіковані та досліджені фахівцями експертного центру, отримані дозвільні висновки;

            -  доведена до робочого стану система 2-х газових котлів АТОН-98. Закінчені роботи по газопостачання підприємства, отримані дозвільні документи на введення в дію котельні що дало можливість до опалювального сезону обігріти приміщення лазні №1, де велися відновлювально- будівельні роботи;

3. Починаючи з березня місяця 2016р. колектив підприємства, з метою не допущення дальнійшого руйнування лазні №1 провели комплекс робіт:

             -  демонтаж вагонки та рейок у всіх приміщеннях лазні №1;

             -  оброблені стіни засобами проти грибка, яким були вражені всі стіни, фундаменти та перекриття;

             - оброблені всі поверхні засобом глибокого проникнення з метою структуризації та закріплення верхневого шару стін, стелі з метою не допущення їх руйнування;

            -  силами працівників лазні проведено штукатурні, шпаклювальні, зварювальні роботи на особливо пошкоджених поверхах;

            -  з метою підготовки до роботи в зимовий період були виконані роботи по ущільненню стін цокольного(підвального) поверху, змонтовано вхідні двері, виконано гідроізоляцію та відмостки;

           -  також з метою підготовки до роботи в зимовий період був виготовлений бетонований склад біля котельні, та заготовлені дрова.

4. Все це зробило  можливим виконувати організацію підряднику (ПМП «Лідер») будівельні роботи та врешті дозволило відкрити у січні 2017р. лазню №1 для вдячних відвідувачів з надання лазневих послуг у чоловічому та жіночому залах.

5. В період 2016р. всім працівникам підприємства вчасно виплачувалася заробітна плата, а також надавалися відпустки, практично відсутні травматизм і аварійність.

6. З осені 2016р. і на даний час намітилася стійка тенденція з росту об’ємів надання лазневих послуг, покращився фінансовий стан підприємства.

7. На 2017р. заплановано суттєве збільшення фінансово-економічних показників, закінчення ремонтно-будівельних робіт та покращення умов праці працівників.

Як керівник підприємства брав участь у нарадах, семінарах, мав особисті зустрічі з передовиками галузі з надання лазневих послуг. Нагороджений грамотою міського голови.

 

  

Документація

Рішення Хмельницької міської ради щодо підприємства

Реквізити: 
НазваРеквізит
Код ЄДРПО32995367
Розрахунковий рахунокUA753154050000026005052305434 в АТ КБ «ПриватБанк», UA833510050000026006274446200 в АТ «УкрСиббанк».
МФО351005
ІПН329953622255
Свідоцтво ПДВ100074197