ХМКП "Хмельницькінфоцентр"

ХМКП "Хмельницькінфоцентр"
Контактні дані
вул. Гагаріна, 3
(0382) 76-54-38
Графік роботи
ДеньГрафік роботиОбід
Понеділоквід 9-00 до 18-15від 13-00 до 14-00
Вівтороквід 9-00 до 18-15від 13-00 до 14-00
Середавід 9-00 до 18-15від 13-00 до 14-00
Четвервід 9-00 до 18-15від 13-00 до 14-00
П'ятницявід 9-00 до 17-00від 13-00 до 14-00
Суботавихідний
Неділявихідний
Основні напрямки діяльності

Інформаційна довідка: підприємство працює з жовтня 1997 року. Підприємство є юридичною особою.

Основна діяльність підприємства – інформаційні послуги, обслуговування комп’ютерної техніки, обробка даних, розміщення інформації на веб-вузлах та пов’язана з ними діяльність.

Підприємство забезпечує функціонування офіційних сайтів:

- Хмельницької міської ради - khm.gov.ua

- Центру надання адміністративних послуг Хмельницької міської ради - cnap.khmelnytsky.com

- Єдиної інформаційної мережі комунальних платежів - mereja.km.ua

- Центру Енергоефективності - energy.khm.gov.ua

- Газети проскурів - proskuriv.khm.gov.ua

 

Керівник
Матвійчук Сергій Володимирович
Поштова адреса керівника: 
S_Matviychuk@khm.gov.ua

Біографічна довідка керівника

Матвійчук Сергій Володимирович - народився 23.08.1981 р. в м.Хмельницькому.

Освіта: вища.

2006-2010 рр.Хмельницький інститут соціальних технологій. Спеціальність фінанси.

Трудова діяльність :

2001 - 2003 рр. строкова служба, м. Кам’янець- Подільський ВІІ при ПДАТА,

2004 - 2005 рр. миротворча місія в Іраку.

2006 - 2011 рр. проходив військову службу за контрактом у в/ч А-0553.

2012 - 2014 рр. працював в торговому комплексі “Європа”.

2016-2017 рр. директор ПП “СМАРТ СІТІ ПОДІЛЛЯ”

з квітня 2017 року директор ХМКП “Хмельницькіфоцентр”.

Одружений: дружина Матвійчук Альона Валеріївна – 1981 р.н.

Донька  Каліна,  2012 р.н. Місце проживання: м. Хмельницький

Судимість відсутня.

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника: 

Відповідно до розпорядження міського голови та контракту директору підприємства встановлено:

- посадовий оклад 8500,0 грн.;

- щоквартальну премію до посадового окладу 150%;

Показники преміювання:

- виконання фінансового плану в частині:

         доходу без урахування бюджетних кошів,  фінасового результату   - 30%;

- зменшення дебіторської заборгованості за товари, роботи, послуги у порівнянні із заборгованістю на початок звітного періоду - 20%;

- відсутність заборгованості із виплати заробітної плати - 50%;

- відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів та  обов’язкових платежів до бюджеті усіх рівнів - 30%.

Річний звіт керівника

2016

За 2016 рік на ХМКП «Хмельницькінфоцентр» забезпечено виконання статутних функцій підприємства та заходів Програми впровадження електронного урядування у Хмельницькій міській раді на 2015-2020 роки за наступними напрямками:

 

Робота з сайтами

Забезпечено повну технічну підтримку та функціонування офіційного сайту Хмельницької міської ради: http://khmelnytsky.com/ та сайту Центру надання адміністративних послуг http://cnap.khmelnytsky.com/.

Сайт Хмельницької міської ради доповнено 8 новими розділами, які суттєво спростили комунікацію між мешканцями та владою міста.

Створено розділ „Депутатські новини” та «Транслювання засідань ради». Повністю змінені розділи „Міський голова” та „Міська рада”.

Забезпечено функціонування нового розділу сайту «Електронні звернення».

Проведені роботи по повному оновленню сайту міської ради (опрацьовано дизайн головної сторінки, структуру основних розділів, вимоги до функціоналу та сруктур веб-сторінок).

Забезпечено постійний моніторинг нових технологій, які впроваджуються в українських містах, та тісна співпраця з колегами найближчих обласних центрів.

Активна участь у конференціях та форумах дали змогу підключити Хмельницьку міську раду до усіх найбільш поширених порталів комунікації з мешканцями міста без використання бюджетних коштів.

Так, в результаті співпраці з МБО „Фонд Східна Європа” з 28 січня 2016 року розпочав роботу проект „Електронні петиції” до Хмельницької міської ради на порталі http://e-dem.in.ua. Підготовлено рішення міської ради „Про внесення змін до Статуту територіальної громади міста Хмельницького та затвердження Порядку розгляду електронної петиції, адресованої Хмельницькій міській раді”.

З початку березня місто підключено до порталу „Відкрите місто” http://opencity.in.ua, та підготовлено рішення міської ради „Про реалізацію спільного Проекту «Відкрите Місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади” в м. Хмельницькому.

Завдяки плідній співпраці з громадською організацією «Об’єднання «Центр політичних студій та аналітики» Хмельницький став учасником проекту «Прозорий бюджет». З 2 лютого місто було підключено до порталу «Відкритий бюджет» (openbudget.in.ua.). Тепер кожен хмельничанин може легко за допомогою електронних засобів візуалізації слідкувати за доходами та видатками. В розділі «Карта ремонтів» було розміщено 224 об’єкти.

Місто підключено до порталу «Громадський проект».

На сайті Центру надання адміністративних послуг http://cnap.khmelnytsky.com/ повністю оновлено розділи «Адміністративні послуги», «Державна реєстрація», «Реєстрація місця проживання».

 

обслуговування сесій міської ради, Засідань виконкому

Забезпечено онлайн трансляцію усіх сесій міської ради на інтернет ресурсі https://www.youtube.com/, на якому створено портал «Хмельницька міська рада». Також проводилась онлайн трансляція засідань конкурсних комісій по визначенню керівників закладів культури.

Забезпечено обслуговування сесій міської ради, засідань депутатських комісій, засідань виконкому та інше.

Завершено роботи по модернізації системи голосування ПТК «Віче» (повністю оновлено систему).

Технічне забезпечення

Центру надання адміністративних послуг

 

В продовж року в приміщенні ЦНАП було забезпечено налаштування/заміну різних додаткових автоматизованих робочих місць та їх обслуговування.

Фахівцями підприємства створено спеціальне програмне забезпечення для формування бази даних архівних документів Центру надання адміністративних послуг. Забезпечено формування електронного архіву копій документів дозвільного характеру, а з початку березня і документів, що супроводжують оформлення адміністративних послуг. Також створену програму, що прискорює оформлення протоколів та постанов адміністративних правопорушень.

В приміщенні ЦНАП запрацював безкоштовний Wi- Fi для відвідувачів.

Забезпечено усі необхідні технічні ресурси для відкриття філії ЦНАП № 1 по вул. Грушевського, 86. (підключено 11 нових робочих місць, встановлено та налаштовано необхідне мережеве обладнання, термінал та телевізор для підключення до системи “Електронна черга“). З метою недопущення зупинки надання послуг значна частина робіт працівниками підприємства була здійснена в неробочий час та у вихідні дні.

Повністю замінено систему “Електронна черга“ в ЦНАП. Система встановлена на центральному сервері виконкому та дозволяє підключати робочі місця усіх віддалених філій.

Для забезпечення формування реєстрів виборців та жителів міста здійснено вибірку змін відомостей з використанням даних мережі комунальних платежів.

Працівники підприємства постійно в режимі он-лайн забезпечують контроль за роботою комп'ютерної техніки в ЦНАП (робота мережі, безпека, робота комп'ютерів, доступ до державних реєстрів через мережу інтернет).

В ЖЕКах налаштовано робочі станції (придбані за бюджетні кошти) для фахівців відділу реєстрації місця проживання. Встановлено тимчасову програму для реєстрації послуг.

Корпоративна мережа передачі даних

виконавчих органів міської ради

Запущена серверна (все основне серверне обладнання перенесене в спеціально відремонтоване та перепідключено до локальної мережі виконкому).

Здійснено заміну і установка комутаційного обладнання в приміщеннях: ЦНАП; департаменті архітектури, містобудування та земельних ресурсів.

Налаштовано високошвидкісний, захищений зв’язок між приміщенням ЦНАП та приміщенням міської ради з використанням нової побудованої волоконно-оптичної лінії зв'язку. Повністю оновлено роботу корпоративної мережі передачі даних виконавчих органів міської ради (досить складна багаторівнева організаційно-технічна система, яка об’єднана швидкісним зв’язком через оптоволоконне кільце).

Запущено внутрішню систему відеонагляду в приміщеннях міської ради та ЦНАП (всього 44 відеокамери).

Забезпечено обслуговування комп’ютерної мережі виконавчих органів міської ради, до якої підключено більше 400 комп’ютерів та 35 одиниць серверного та комутаційного обладнання (не враховано обладнання волоконно-оптичної лінії зв'язку, яке встановлено у 15 приміщеннях).

Працівники підприємства забезпечили супровід програм, які формують бази даних виконавчих органів міської ради, та програм, необхідних для роботи фахівців на усіх порталах.

 

Робота з електронною картою

Базу даних геоінформаційної системи міста (ГІС) переведено з місцевої системи координат в загальнодержавну (СК63), що дає змогу безперешкодно здійснювати імпорт картографічних матеріалів з відкритих джерел та більш ефективно та оперативно вносити зміни разом із управлінням з земельних ресурсів та земельної реформи.

Забезпечено роботи по впорядкуванню адресного господарства міста (перевірка вулиць, номерів будівель, які нанесені на електронну карту міста та інших необхідних об’єктів).

В базі даних електронної карти міста зафіксовано більше 350 тисяч об’єктів (будівлі, вулиці, земельні ділянки, електричні стовпи, світлофори, інше).

Нанесено на електронну карту міста всі маршрути громадського транспорту: тролейбусних – 22 маршрути, автобусних – 16 маршрутів, в режимі маршрутного таксі – 45 маршрутів.

 

Формування бази даних відомостей для нарахування субсидій та координація роботи єдиної інформаційної мережі комунальних платежів міста Хмельницького

Для управління соціального захисту населення були розроблені спеціальні електронні довідки для розрахунку компенсацій вартості послуг теплопостачання у зв’язку із різким підвищенням тарифів теплопостачальних комунальних підприємств під час опалювального сезону в базі даних для нарахування субсидій.

За звітний період сформовано більше 147,6 тис. електронних довідок. Забезпечено безперебійну роботу єдиної інформаційної мережі комунальних платежів міста Хмельницького. Здійснюється обслуговування ЖЕКів.

 

Підприємство було активним учасником міських проектів та програм, надавалась допомога відділам та управлінням у розробці друкованої продукції.

Впродовж року надавались платні послуги, передбачені Статутом підприємства, що дало змогу додатково отримати майже 206 тис. грн.

 

В колективі підприємства забезпечено злагоджену роботу усіх працівників (13 працівників, в тому числі 1 – за трудовою угодою).

Вперше вдалося зробити закріплення фахівців за напрямками роботи, що дало змогу оперативно забезпечити виконання поставлених перед підприємством складних завдань. Додатково введені 2 посади ( прийнято 2 студентів).

Забезпечено беззбиткову господарську діяльність підприємства (незважаючи на фінансові труднощі, недостатню матеріально-технічну базу підприємства, яка б дозволила надавати додаткові платні послуги, та постійну проблему з плинністю кадрів через низьку заробітну плату фахівців підприємства).

Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) склав 197,8 тис. грн., з міського бюджету на оплату праці 610,0 тис. грн. Додатково у 2016 році вдалося отримати підряд від ПАТ «Хмельницькобленерго» на суму 25,0 тис. грн. на внесення змін у схеми повітряних ліній на карті міста та друк планшетів.

В цілому за рік очікувані доходи підприємства склали 935,1 тис. грн., витрати — 885,8 тис. грн., чистий прибуток склав — 49,3 тис. грн.

У 2016 році підприємством сплачено податків та зборів, грн.:

Податок з доходів фізичних осіб (18%)

 

110488

Військовий збір (1,5 %)

   

9228

Нарахування на фонд оплати праці ЄСВ (22% )

135345

Всього

     

255061

         

Заборгованість зі сплати податків, обов’язкових платежів та зборів по заробітній платі відсутня. Сплата штрафних санкцій , пені - відсутня.

 

Документація

Фінансовий звіт

Фінансовий звіт за : 
вт, 31/03/2015
Фінансовий звіт за 2015 рік (І квартал)
Фінансовий звіт за : 
вт, 30/06/2015
Фінансовий звіт за 2015 рік ( ІІ квартал )
Фінансовий звіт за : 
ср, 30/09/2015
Фінансовий звіт за 2015 рік (ІІІ квартал)
Фінансовий звіт за : 
чт, 31/12/2015
Фінансовий звіт за 2015 рік (ІV квартал)
Фінансовий звіт за : 
чт, 31/03/2016
Фінансовий звіт за 2016 рік ( І квартал )
Фінансовий звіт за : 
чт, 30/06/2016
Фінансовий звіт за 2016 рік ( ІІ квартал )
Фінансовий звіт за : 
пт, 30/09/2016
Фінансовий звіт за 2016 рік (ІІІ квартал)
Фінансовий звіт за : 
сб, 31/12/2016
Фінансовий звіт за 2016 рік (ІV квартал)
Фінансовий звіт за : 
пт, 31/03/2017
Фінансовий звіт за 2017 рік ( І квартал )
Фінансовий звіт за : 
пт, 30/06/2017
Фінансовий звіт за 2017 рік ( ІІ квартал )
Фінансовий звіт за : 
сб, 30/09/2017
Фінансовий звіт за 2017 рік (ІІІ квартал)
Фінансовий звіт за : 
нд, 31/12/2017
Фінансовий звіт за 2017 рік (ІV квартал)
Фінансовий звіт за : 
сб, 31/03/2018
Фінансовий звіт за 2018 рік ( І квартал )

Інформація щодо здійснення боргових зобов'язань суб'єкта господарювання (кредитні кошти не залучаються)

 

Інформація про операції комунального підприємства з міського бюджету (код 0316662  національна програма інформатизації):

рішення позачергової десятої сесії №12 від 29.12.2016 року - поточні видатки на заробтну плату та нарахування 820,0 тис. грн.

рішення 13-ї сесії Хмельницької міської ради № 2 від 22.03.2017 року - капітальні видатки на придбання обладання 90,0 тис. грн.

Інформаці про закупівлі підприємства на порталі  Єдиної системи електронних  публічних закупівель ПроЗорро (ProZorro).

 

Реквізити: 
НазваРеквізит
Код ЄДРПО23846337
Розрахунковий рахунок2600610688
МФО380805
ІПН
Свідоцтво ПДВне є платником ПДВ

Наразі матеріали класифіковані цим терміном відсутні.