МКП - ринок “Ранковий”

МКП - ринок “Ранковий”
Графік роботи
ДеньГрафік роботи
ПонеділокСанітарний день
Вівторок6:00 - 15:00
Середа6:00 - 15:00
Четвер6:00 - 15:00
П'ятниця6:00 - 15:00
Субота6:00 - 15:00
Неділя6:00 - 15:00
Тарифи
Контактні дані
пров.Гвардійський, 21
(0382)79-54-43
Основні напрямки діяльності

Опис

Предметом господарської діяльності є:

- надання в оренду суб'єктам підприємницької діяльності торгових місць;

- надання послуг по обслуговуванню торгових місць, місць загального користування на ринку;

- торгівельно - посередницька, посередницька діяльність

- організація  та обслуговування автостоянок.

Послуги

Фактори ризику

Істотними  передбачуваними факторами ризику,що можуть впливати на операції та результати діяльності підприємства є :

1.Зменшення попиту на ринку послуг з надання в оренду  торгового місця.

2.Зменшення стихійної торгівлі  харчовими продуктами сільськогосподарського виробництва.

3.Постійне зростання матеріальних витрат  в тому числі на комунальні послуги.

Керівник
Чекман Володимир Костянтинович

Біографічна довідка керівника

Чекман Володимир Костянтинович – народився 09 травня 1958 року в селі Чаньків Дунаєвецького району Хмельницької області.

Громадянство: громадянин України.

Освіта: 2005 р. Хмельницький економічний технікум Київського національного торговельно-економічного університету.

Володіння мовами: українська, російська.

Сімейний стан : одружений

Трудова діяльність: розпочав простим робітником в Агрофірмі «Проскурів», надалі продовжив роботу в ЖЕК №1.

З 2000  по 2003 рік працював завідуючим ринком Кам’янецький переїзд міського управління житлово – комунального господарства.

З 2003 року по сьогоднішній день працює  директором Міського комунального підприємства – ринок «Ранковий».

Професійна характеристика

Основною метою створення та діяльності підприємства є : господарська діяльність для досягнення економічних та соціальних результатів з метою отримання прибутку. На посаду директора МКП - ринок «Ранковий» Володимир Костянтинович був призначений міським головою в серпні  2003 року. Посадові функції виконує сумлінно, на високому професійному рівні, відповідно до контракту, систематично проявляючи розумну ініціативу. Керівництво діяльністю підприємства здійснює вміло та ефективно. 

Багаторазово нагороджувався Обласною радою, Хмельницькою міською радою, Хмельницькою обласною організацією ветеранів Афганістану, Громадською організацією «Асоціація Хмельницьких ринків»  грамотами та подяками за високий професіоналізм, сумлінну працю, особистий внесок у розвиток торгівлі міста, за активну участь у захисті малого та середнього бізнесу, за вагомий внесок у розвиток підприємництва міста Хмельницького, за активну громадську діяльність, патріотизм, волонтерську діяльність з наданням допомоги та підтримки військовим, інвалідам, ветеранам міста.

Вживає дієвих заходів щодо забезпечення підприємства працівниками необхідної чисельності та кваліфікації.

Приймає активну участь у громадському житті міста, переймається його проблемами, успішно співпрацює з іншими комунальними підприємствами.

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника: 

Згідно розпорядження міського голови від 08.02.2023 року №31-р встановлено посадовий оклад керівнику комунального підприємства ринок "Ранковий" в розмірі 15000 грн.

Згідно розпорядженна  міського голови № 182 — р від 08.07.2021 встановлено щоквартальну премію в розмірі 150% при умові використання затверджених показників преміювання:

- виконання фінансового плану у частині доходу без урахування бюджетних коштів та фінансового результату - 50%;

- своєчасність та повнота виплати заробітної плати - 40%;

- недопущення зростання кредитної заборгованості у порівнянні із заборгованістю на початок зівтного кварталу більше, ніж на 1%   -  20%;

- відсутність заборгованості за сплати податків, зборів та обов'язкових платежів до бюджетів усіх рівнів - 40%.

Річний звіт керівника

2020

МКП — ринок “Ранковий” за підсумками діяльності 2020 року   отримало  чистий прибуток у сумі 2 566,9 тис. грн. 30 % якого , а саме 770,1 тис. грн. спрямовано до місцевого бюджету.

 

                  Крім того за результатами   2020 року було сплачено :

 

- податок на прибуток — 563,5 тис. грн

- податок на додану вартість — 2 731,4 тис. грн.

- податок на землю — 1  175,4 тис. грн.

- єдиний соціальний внесок — 1 257,6 тис. грн.

- податок з доходів фізичних осіб — 1 120,6 тис. грн.

- військовий збір — 94,7 тис. грн.

 

                Загальна  сума податків, зборів та обов'язкових платежів до бюджетів усіх рівнів становить 7 713,3 тис. грн.

                 У 2020 році було  введено в експлуатацію основних засобів та малоцінних необоротних матеріальних  активів  на суму 2 004,8 тис. грн.

                 На  ринку по пров. Гвардійський,21 у 2020 році було  введено в експлуатацію : - - дах над  проходом між контейнерами вартістю 335,0 тис. грн.,

- 3 стаціонарні кіоски і 1 кіоск реконструйовано на суму 132,6 тис. грн.

- відкатні ворота  при центральному вході на ринок вартістю 28,0 тис. грн.

- холодильне обладнання вартістю 96,9 тис. гр

- дах над сходами на ринку на суму  165 тис. грн.

- сходи з перилами та дахом,які ведуть з вул.Кам'янецької до ринку вартістю 270 тис. грн.

Проведена реконструкція старих прилавків ( 18 шт.- довжиною 42  п.м.)  та виготовлено 34 п.м. стаціонарних торгових прилавків загальною вартістю 145 тис. грн.

Облаштовано перекриття майданчика з прилавками на суму 510 тис. грн.

Виконано роботи по виготовленню системи водовідведення дощових вод — 22 тис. грн.

Здійснено поліпшення торгового павільйону з металоконструкцій (продовження даху,виготовлення навісів)- 200 тис. грн.

Здійснено поточний ремонт даху павільйону з металоконструкцій — 65,0 тис. грн.

Власними силами підприємства  проведена   електромережа чергового освітлення продовольчої дільниці — 7 тис. грн.

На секторі “Бартер” металевий контейнер облаштовано під приміщення для працівників автостоянки — 8,1 тис. грн.  На секторі  ринку по вул. Гастелло побудована огорожа торгового ряду — 5 тис. грн.

                  Середньоспискова  чисельність щтатних працівників за 2020 рік  становить           64 чоловіка.

                  Середньомісячна  зарплата одного працюючого 7854 грн.  Зарплата виплачуться своєчасно та у повному розмірі.

                   Наряду  з господарською діяльністю підприємство надавало  благодійну допомогу :
 

- ГО “Асоціація Хмельницьких ринків” - 11,1 тис. грн.

- фонд інвалідів -  3,0 тис. грн.

- матеріальна допомога працівникам — 9,0 тис. грн.

2019

Звіт директора міського комунального  підприємства -                                                                               ринок “Ранковий” за 2019 рік

 

       Основною метою  підприємства є господарська діяльність для досягнення економічних і соціальних результатів з метою отримання прибутку.

        За підсумками роботи за 2019 рік   підприємство отримало чистий прибуток у розмірі   3637,2 тис. грн. , згідно фінансового плану  на 2019 рік  підприємством  було передбачено отримання прибутку     1681,0  тис. грн.

   

     На протязі 2019 р. працівникам підприємства вчасно виплачувалася заробітна плата та допомога  по тимчасовій непрацездатності, надавалися щорічні оплачувані відпустки.  Підприємство своєчасно розраховувалося з Пенсійним та іншими фондами, не має заборгованості зі сплати податків, зборів та обов’язкових платежів. За результатами 2019 року  підприємство  сплатило податків і зборів на загальну суму      8431  тис. грн.

 В тому числі  :

- частина чистого прибутку  до бюджету  ( 30  % ) -   1091    тис. грн.

- податок на прибуток -    798  тис. грн.

- ПДВ -  2893   тис. грн.

- Податок на землю   -  1374  тис. грн.

- ЄСВ -  1154 тис. грн.

- ПДФО  -  1034   тис. грн.

- військовий збір -   87 тис. грн.

                На ринку по пров. Гвардійський   для покращення екстер'єру та створення комфортних умов для покупців і підприємців  протягом року проводилась   реконструкція , а саме :

- демонтаж старих та встановлення нових стаціонарних кіосків — 45 шт., на суму             1397,2 тис. грн.

-  проведено облаштовання сходинок з перилами та дахом , двох клумб  для квітів  на суму 55,5 тис. грн.

- продовжено облаштування електромережіпродовольчої дільниці на суму 9,8 тис. грн.

              Для сторення комфортних умов для продавців , покупців та робітників ринку в дощову  та снігову погоду, захист від поривів вітру  встановлено дах над відкритими торговими павільйонами та торговельними рядами   - 94 погонних метри на суму             990,0 тис. грн.

              Здійснено капітальний ремонт даху адмінприміщення вартістю 340 тис. грн.

                На ринку  “Бартер”  по вул Геологів, 13\1  частково   вирішено питання зі стоком води в дощову погоду, тобто  здійснено реконструкцію зношеного асфальтного покриття з водовідвідними стоками центрального та 50 -го ряду на суму 18,2 тис. грн.

               Для забезпечення  енергоефективності  підприємством  проведено наступні заходи :

- замінено на  світлодіодні  та встановлено загалом  367 ламп вартістю      25,1 тис. грн.,       144 світильники вартістю 31,1 тис.  грн.  і 5 прожекторів вартістю 2,0 тис. грн.

 

      Встановлено комплекти  супутникового моніторингу спеціалізованої техніки  транспортних засобів  та датчиків контролю за паливом   на  підмітально — прибиральну машину  SCHMIDT SWINGO 200 .

 

 

  Крім господарської діяльності підприємство надавало   благодійну допомогу, а саме :

- на виплату матеріальної допомоги працівникам —  10,5   тис. грн.

- фонду інвалідів  -  6,0  тис. грн

- ГО “Асоціація Хмельницьких ринків” -  15,2  тис. грн.

- товариство інвалідів ВВВ — 2,0 тис. грн.

2018

Основним завданням підприємства є функціювання створеного міською радою комунального ринку , послугами якого користується велика кількість мешканців та гостей міста.

Основні зусилля колективу підприємства спрямовані на організацію господарської діяльності для досягнення економічних і соціальних результатів. За підсумками роботи 2018 року підприємство отримало чистий прибуток у сумі 1563 тис. грн.

На протязі 2018 р. працівникам підприємства вчасно виплачувалася заробітна плата та допомога по тимчасовій непрацездатності, надавалися щорічні оплачувані відпустки. Підприємство своєчасно розраховувалося з Пенсійним та іншими фондами, не має заборгованості зі сплати податків, зборів та обов’язкових платежів. За результатами 2018 року підприємство сплатило податків і зборів на загальну суму 6460,2 тис. грн. В тому числі :

- частина чистого прибутку до бюджету ( 30 % ) - 468,9 тис. грн.

- податок на прибуток - 343,1 тис. грн.

- ПДВ - 2 116,9 тис. грн.

- Податок на землю - 1374,2 тис. грн.

- ЄСВ - 1114,4 тис. грн.

- ПДФО - 961,7 тис. грн.

- військовий збір - 81,0 тис. грн.

За 2018 рік МКП — ринок “Ранковий” було проведено дві процедури публічних закупівель:

- 1 переговорна процедура

- 1 процедура відкритих торгів

а саме ( ціни з ПДВ)

код ДК 021 — 2015 ( 09310000-5) енергія електрична ( електрична енергія — 406504 кВт год. Укладено договір на суму 1000 000,00 грн

код ДК 021-2015 ( 45210000- 2) — будівництво будівель, укладено договір на суму 2 798 136,00 грн.

Було введено в експлуатацію основних засобів і малоцінних необоротних активів на суму 2402,7 тис.грн. (без ПДВ). Введено в експлуатацію 33 стаціонарних кіоски вартістю 1315,2 тис. грн., побудовано приміщення вбиральні вартістю 361,4 тис.грн..

Здійснено улаштування дорожнього покриття на суму 422,8 тис. грн., введено в експлуатацію 2 щитові вартістю 76,2 тис. грн., додатково проведені лінії електромереж на суму 35,8 тис. грн. тощо.

Крім господарської діяльності підприємство надавало благодійну допомогу, а саме :

- на проведення Дня міста - 10 тис. грн.

- на виплату матеріальної допомоги працівникам — 7,5 тис. грн.

- фонду інвалідів “ Доброта” - 4 тис. грн.

- ГО “Асоціація Хмельницьких ринків” - 14,0 тис. грн.

- перший ДПРЗ ГУ ДСНС - 6,0 тис. грн.

- матеріальна допомога на поховання свого працівника — 3,0 тис. грн.

- товариство інвалідів ВВВ — 1,0 тис. грн.

- всеукраїнській профспілці працівників і підприємців торгівлі — 1,5 тис. грн.

2017

      МКП - ринок “Ранковий”  є комунальним унітарним підприємством,  власником якого є територіальна громада міста Хмельницького в особі Хмельницької міської ради. Підприємство відіграє  важливу роль в економічному і соціальному розвитку  міста, оскільки згідно зі своїми статутними завданнями  забезпечує функціювання  створеного міською радою комунального ринку , послугами якого   користується велика кількість мешканців  та гостей міста.

     Основні зусилля колективу підприємства  спрямовані на організацію господарської діяльності для досягнення економічних  і соціальних результатів. За підсумками роботи 2017 року  підприємство отримало чистий прибуток у сумі  1854,6 тис. грн.

     На протязі 2017 р. щорічно працівникам підприємства вчасно виплачувалася заробітна плата, надавалися щорічні оплачувані відпустки.  Підприємство своєчасно розраховувалося з Пенсійним та іншими фондами, не має заборгованості зі сплати податків, зборів та обов’язкових платежів. За результатами 2017 року  підприємство  сплатило податків і зборів на загальну суму     5992,50  тис. грн. тому числі  :

  • - частина чистого прибутку  до ( 30  % ) - 556,4 тис. грн.
  • - податок на прибуток - 407,1 тис. грн.
  • - ПДВ - 1 621,6 тис. грн.
  • - Податок на землю   - 1374,2 тис. грн.
  • - ЄСВ - 1066,4 тис. грн.
  • - ПДФО  - 891,5 тис. грн.
  • - військовий збір -  75,3 тис. грн.

За 2017 рік  МКП — ринок “Ранковий”  було проведено  дві процедури публічних закупівель:

  • -  1 переговорна процедура
  • -  1 процедура відкритих торгів

а саме ( ціни з ПДВ)

код ДК 021 — 2015 ( 09300000-2) енергія електрична ( електрична енергія — 395000 кВт год.  Укладено договір на суму 995 000,00 грн

код ДК 021-2015 ( 34900000- 61) — підмітально -прибиральна машина, укладено договір на суму 784000,00 грн.

Загальна сума укладених договорів в результаті проведення закупівель в 2017 році становить : 1 779 000,00 грн.

  Крім господарської діяльності підприємство надавало   благодійну допомогу, а саме :

  • - на проведення Дня міста   - 10 тис. грн.
  • - на виплату матеріальної допомоги працівникам — 6,5 тис. грн.
  • - на проведення форуму економічного розвитку — 5,0 тис. грн.
  • - благодійній  федерації “Волонтери Поділля” - 5,0 тис. грн.
  • - фонду інвалідів “Доброта” - 4,0 тис. грн.
  • - федерації пожежно - прикладного спорту — 3,0 тис. грн.
  • -ГО “Асоціації  Хмельницьких ринків” - 1,3 тис. грн.
2016

Я, Чекман Володимир Костянтинович, у 2016 р. здійснював поточне управління підприємством, організовував господарську діяльність для досягнення економічних і соціальних результатів. За підсумками роботи підприємство отримало чистий прибуток у сумі 728,5 тис.грн.

Предметом господарської діяльності було надання в оренду суб'єктам підприємницької діяльності торгових місць, надання послуг по обслуговуванню торгових місць, місць загального користування на ринку, обслуговування автостоянок,

Основним пріоритетом в моїй роботі був подальший розвиток ринку, та секторів, а саме: створення нових торгових місць за рахунок придбання нових контейнерів у кількості 9 шт.} виготовлення стаціонарного критого прилавку, встановленого на секторі по вул. Курчатова,1 А. Загалом було придбано та виготовлено силами підприємства основних засобів та МНМА па суму 284,0 тис, грн., було частково відремонтовано асфальтобетонне покриття ринку (82,6 тис. грн,), проведено капітальний ремонт холодильного устаткування {12,7 тис, грн.). Крім того, підприємство придбало основні засоби на суму 194,2 тис, грн., які були передані іншим комунальним підприємствам.

З IІ півріччя 2016 р. підприємство почало здійснювати господарську діяльність на секторі ринку по вул. Геологів. Першочерговим завданням стало відновлення електропостачання сектору. Вартість ремонтних робіт становила 165,2 тис. грн. Для обслуговування сектору по вул. Геологів було створено додатково 30 робочих місць.

За результатами 2016 р. підприємство сплатило податків та зборів на суму 3026 тис. грн,, у тому числі:

  • Частина чистого прибутку до (30%)     218,6
  • Податок на прибуток        160,0
  • пдв     987,9
  • Податок на землю 483,8
  • ЄСВ   616,1
  • ПДФО            515,7
  • Військовий збір      43,9

Наряду з господарською діяльністю підприємство надавало волонтерську допомогу військовим і добровольцям, які беруть участь в АТО, за що підприємство та я особисто, як директор, отримали подяки від ОБФ «Патріот України» та Благодійного фонду «Подих надії нації»- Крім того, надавалась благодійна допомога інвалідам та інвалідам Великої Вітчизняної війни. На святкування Дня міста було перераховано 10 тис. грн.

2021

За  2021 рік доходи підприємства склали  16867,8  тис. грн.,    витрати –  15103,8    тис. грн.

Чистий прибуток 1446,5 тис.грн. Витрати на оплату праці 7970,1 тис. грн.,   Середньооблікова чисельність  штатних працівників – 70 чол.

Загальна сума податків, зборів та  обов’язкових платежів до бюджету усіх рівнів становить 8367 тис. грн.

За 2021  рік  здійснено ряд капіталовкладень, а саме :

1. Для покращення екстер'єру, створення комфортних умов для підприємців та отримання додаткового джерела доходів  збудовано  нові кіоски облаштовані ролетами :

-  5 кіосків  площею 30 кв. м.  на ринку по  вул. Шевченка,87/1  на загальну суму                        340 тис. грн.

-  5 кіосків площею 63,6 кв. м. на секторі ринку по вул. Шухевича, 4/3, на загальну суму               570  тис. грн.

 

2. Для створення більш комфортних умов  на  ринку по  пров. Гвардійський, 21  проведено заміну старого асфальтобетонного покриття на тротуарну плитку  площею  370 м2   на суму 490 тис. грн.

 

3. На ринку по вул. Геологів,13/1 встановлено систему відеоспостереження — 119, 4 тис. грн.

 

 Усього протягом 2021 року придбано основних засобів та малоцінних необоротних матеріальних активів на суму 1610,0 тис. грн.

 

Крім того, для додаткового освітлення торгових рядів, зняття перенапруги електромережі, економії кошів  проведено модернізацію освітлення ринку по вул. Геологів,13/1    на суму 19,3 тис. грн.

                                                                                                                                                 

Кредитні кошти підприємством не залучались.

Кредиторської заборгованості за товари, роботи та послуги немає.

На протязі 2021   вчасно виплачувалась заробітна плата, надавались щорічні відпустки, надавалася благодійна  допомога :

-  ГО “Асоціація  ринків” - 17,7 тис. грн.

-  фонду інвалідів “Доброта” - 2,5 тис. грн

 Підприємство вчасно розраховувалося з платежами до бюджету та іншими зобов'язаннями.

Робота на підприємстві направлена на стабільний розвиток та збільшення фінансових показників.

 

2022

У 2022 році на підприємстві забезпечено беззбиткову господарську діяльність.

За рік доходи підприємства склали    17589,9    тис. грн.,  що становить      104,3 %   до доходу попереднього   року,    витрати –   16699,9  тис. грн., 

За підсумками 2022 року МКП — ринок “Ранковий” отримало прибуток у сумі                               729,8 тис. грн.,  30 %  якого спрямовано до місцевого бюджету, а саме 218,9 тис. грн. Фінансовим планом передбачено 426,0 тис. грн. прибутку

Загальна сума податків, зборів та обов’язкових платежів до бюджетів усіх рівнів становить 8610 тис. грн.

Витрати на оплату праці  становлять 8887,6 тис. грн.,   Середньооблікова чисельність  штатних працівників – 70 чол.

За 2022  рік  виконано ряд капіталовкладень, а саме :

1.На ринку по вул. Шевченка, 87/1  відновлено  електромережу освітлення  0,4 кВ на загальну суму — 85,1 тис. грн.

2. На ринку по  пров. Гвардійський,21 :

-  закуплено два бензинових генератори — 120,3 тис. грн.

 3.На ринку по вул. Геологів, 13/1 :

-  дообладнанно систему відеоспостереження -  14,2 тис. грн.

- поліпшено адмінприміщення ( встановлено двері, вікно) — 25,5 тис. грн.

- закуплено бензиновий генератор — 60,0 тис. грн.

Крім того, здійснено модернізацію освітлення ринку по вул. Геологів,13/1 ( перехід на LED освітлення) на суму  22,1 тис. грн.

Усього  в 2022 році було придбано основних засобів та малоцінних необоротних матеріальних активів на суму 435, 0 тис. грн.

Кредитні кошти підприємством не залучались.

Кредиторської заборгованості за товари, роботи та послуги  немає.

На протязі 2022   вчасно виплачувалась заробітна плата, надавались щорічні відпустки, надавалася благодійна допомога :

- ГО “Асоціація  ринків” - 11,1 тис. грн.

-  фонду інвалідів “Доброта” - 5,0 тис. грн

- БФ “Волонтери Поділля” - 25,0 тис. грн.

 Підприємство  вчасно  розраховувалося  з  платежами до бюджету та іншими зобов'язаннями.

Робота на підприємстві направлена на стабільний розвиток та збільшення фінансових показників.

 

2023

У 2023 році на підприємстві забезпечено беззбиткову господарську діяльність.

За рік чисті доходи підприємства склали   20721,1 тис. грн.,  що становить    117,8   %   до доходу попереднього   року,    витрати –   18048,6  тис. грн., 

   За підсумками 2023  року МКП — ринок “Ранковий” отримало прибуток у сумі                                     2185,7 тис. грн.,  10 %  якого спрямовано до місцевого бюджету, а саме 218,6  тис.  грн.                       а 20 %  у сумі 437,1 тис. грн. до цільового фонду міської ради.                                                   Фінансовим планом передбачено  отримання прибутку у сумі 246,0   тис. грн.        Загальна сума податків, зборів та обов’язкових платежів до бюджетів усіх рівнів становить   10121,0 тис. грн.

Витрати на оплату праці  становлять  9358,7 тис. грн.,   Середньооблікова чисельність  штатних працівників –      71 чол.

За 2023 рік  виконано ряд капіталовкладень, а саме :

            Капітальний ремонт території стоянки по вул. Геологів 13/1 (вкладання бруківки), додаткове огородження  території з воротами, встановлення шламбаума на центральний в'їзд на ринок по вул. Геологів,  поліпшення комп'ютерної програми, оформлення права користування земельними ділянками.

            Усього  в 2023 році було придбано основних засобів  та малоцінних необоротних матеріальних активів на суму 860,1 тис. грн.

            Крім того  на  ринку по пров. Гвардійський, 21 проведено ремонт системи опалення м'ясного павільйону на суму 99 тис. грн.,  у вбиральні здійснено: ремонт на суму 13,8 тис. грн. та  ремонт системи водопостачання  на суму 24,0 тис. грн.

            Кредитні  кошти підприємством не залучались.

            Кредиторської заборгованості за товари, роботи та послуги  немає.

На протязі 2023   вчасно виплачувалась заробітна плата, надавались щорічні відпустки, надавалася благодійна допомога :

- ГО “Асоціація  ринків” - 18,7 тис. грн.

-  фонду інвалідів “Доброта” -   7 тис. грн

 Підприємство  вчасно  розраховувалося  з  платежами до бюджету та іншими зобов'язаннями.

Робота на підприємстві направлена на стабільний розвиток та збільшення фінансових показників.

Документація

Рішення Хмельницької міської ради щодо підприємства

Реквізити: 
НазваРеквізит
Код ЄДРПО32600835
Розрахунковий рахунокUA243157840000026005301011304 в АТ “Ощадбанк”
МФО315784
ІПН326008322256
Свідоцтво ПДВ100010370

 

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!