Новини
У міській раді активно працюють над впровадженням порталу Відкритих Даних
На спільній нараді за участі представників комунальних підприємств провели консультації з приводу аудиту відкритих даних. Основна задача - провести роз’яснення щодо необхідної інформації, яка потрібна від комунальних підприємств, для доступу до публічної інформації у форматі відкритих даних.
Останні мають надати інформацію у відповідності до технічного завдання аудиту. Для ефективного управління даними і повного використання їхнього потенціалу, розпорядники публічної інформації повинні знати про те, де ці дані є, їхній стан та цінність.
Як зазначив Андрій Гнап, аналітик інформаційно-аналітичного центру «АСТАР», в результаті проведення аудиту даних ми повинні знайти відповіді на наступні запитання:
1. Які набори даних наразі існують y розпорядника публічної інформації?
2. Де дані розташовані?
3. В якому вони стані, форматі?
4, Яка структура і оновлюваність інформації?
5. Як ними управляють?
6. Хто відповідальний за що інформацію?
7. Які з наборів даних повинні оновлюватись постійно та з якою періодичністю?
8. Що найбільше запитують громадяни, юридичні особи?
9. Яку інформацію найбільше шукають на сайті? Яку найбільше завантажують?
10. Скільки ресурсів займе перетворення інформації у відкриті дані?
11. Яким чином можна оптимізувати процес збору, обробки, зберігання даних?
Аудит даних поділяється на чотири основних стадії:
- планування;
- визначення та класифікація наборів даних;
- оцінка управління наборами даних;
- звітування та надання рекомендацій.
Результат – це виявлення попиту та пропозиції наявних даних, які несуть суспільний інтерес, у комунальних підприємств та в майбутньому розміщення їх на порталі.