Новини

У міській раді активно працюють над впровадженням порталу Відкритих Даних

На спільній нараді за участі представників комунальних підприємств провели консультації з приводу аудиту відкритих даних. Основна задача - провести роз’яснення щодо необхідної інформації, яка потрібна від комунальних підприємств, для доступу до публічної інформації у форматі відкритих даних.

Останні мають надати інформацію у відповідності до технічного завдання аудиту. Для ефективного управління даними і повного використання їхнього потенціалу, розпорядники публічної інформації повинні знати про те, де ці дані є, їхній стан та цінність.

Як зазначив Андрій Гнап, аналітик інформаційно-аналітичного центру «АСТАР», в результаті проведення аудиту даних ми повинні знайти відповіді на наступні запитання:

1. Які набори даних наразі існують y розпорядника публічної інформації?

2. Де дані розташовані?

3. В якому вони стані, форматі?

4, Яка структура і оновлюваність інформації?

5. Як ними управляють?

6. Хто відповідальний за що інформацію?

7. Які з наборів даних повинні оновлюватись постійно та з якою періодичністю?

8. Що найбільше запитують громадяни, юридичні особи?

9. Яку інформацію найбільше шукають на сайті? Яку найбільше завантажують?

10. Скільки ресурсів займе перетворення інформації у відкриті дані?

11. Яким чином можна оптимізувати процес збору, обробки, зберігання даних?

Аудит даних поділяється на чотири основних стадії:

  • планування;
  • визначення та класифікація наборів даних;
  • оцінка управління наборами даних;
  • звітування та надання рекомендацій.

Результат – це виявлення попиту та пропозиції наявних даних, які несуть суспільний інтерес, у комунальних підприємств та в майбутньому розміщення їх на порталі.

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!