Новини
На телефонні звернення хмельничан відповідав Василь Новачок
Відбулася традиційна телефонна лінія «Міська влада відповідає». Сьогодні на телефонні звернення хмельничан відповідав заступник міського голови - директор Департаменту інфраструктури Хмельницької міської ради Василь Новачок. Таке спілкування є досить популярним серед мешканців Хмельницької міської територіальної громади. Так, протягом години пролунало 12 телефонних дзвінків.
Звернулася на телефонну лінію хмельничанка, яка проживає на вулиці Спортивній, 38, та цікавилася модернізацією будинку і способами здешевити вартість опалення.
«Є програма «Енергодім». Модернізація будинку за цією програмою дозволяє економити на теплі до 50%. Це комплексні рішення – заміна вікон, утеплення стін, підвалів, заміна труб теплопостачання і встановлення індивідуального теплового пункту. Ця програма дозволяє відшкодувати з державного, місцевого бюджету до 80%. Щоб взяти участь в програмі потрібно створити ОСББ. З вами зв’яжеться спеціаліст із департаменту інфраструктури міської ради, яка все вам пояснить. Якщо люди організуються, то ми готові допомагати і фінансово, і консультаційно, і юридично», - розповів Василь Пилипович.
Наступною зателефонувала мешканка мікрорайону Озерна та розповіла, що в будинку протікає дах.
«Обов’язково дам доручення управляючій муніципальній компанії розібратися і вирішити проблему», - запевнив заступник міського голови.
Звернувся хмельничанин, який просив підсипати вулицю Мельникова. Чоловік скаржився, що там просто неможливо проїхати.
«Ваше звернення зафіксували і обов’язково підсипемо», - запевнив Василь Новачок.
Зателефонував на телефонну лінію мешканець села Малашівці, яке входить до складу Хмельницької міської територіальної громади. Чоловік просив розчистити дорогу від снігу.
«Спробуємо сьогодні відрядити туди техніку і розчистити», - зазначив Василь Пилипович.
За усіма проблемними питаннями, з якими телефонували хмельничани, Василь Пилипович надав доручення відповідним структурам з метою більш детально їх вивчити та повідомити заявників про результати розгляду звернень.