КП БРЕД

КП БРЕД
Графік роботи
ДеньГрафік роботиОбід
Понеділок7:45 - 17:0012:00 - 13:00
Вівторок7:45 - 17:0012:00 - 13:00
Середа7:45 - 17:0012:00 - 13:00
Четвер7:45 - 17:0012:00 - 13:00
П'ятниця8:00 - 17:0012:00 - 13:00
СуботаВихідний
НеділяВихідний
Тарифи
Контактні дані
29009, м. Хмельницький, вул. Ярослава Мудрого, 5
тел.(0382) 64-18-75, тел./факс (0382) 64-18-51
Основні напрямки діяльності

Опис

Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради створено відповідно до рішення Хмельницької міської ради від 18.03.2004 р. № 11 на базі відокремленої частини комунальної власності територіальної громади м. Хмельницького та бере  свій  початок з шляхової дільниці, яка входила  в контору благоустрою Хмельницького міськкомунгоспу (50-ті роки минулого століття). Власником Підприємства є територіальна громада міста Хмельницького в особі Хмельницької міської ради.

Підприємство розташовано за адресою м. Хмельницький, вул. Ярослава Мудрого, 5 та має відокремлені дільниці: цех підсобного виробництва (вул. Шухевича, 105), дільниця по утриманню вулично-дорожньої мережі та спеціалізована монтажно-експлуатаційна дільниця по безпеці дорожнього руху (вул. Львівське шосе, 14/1), дільниця механізації і автотранспорту та майстерні по ремонту машин та механізмів, дільниця виконробських комплексних бригад та дільниця по утриманню і ремонту штучних споруд та очисних споруд зливових вод.

Основними напрямками діяльності  підприємства є   будівництво, реконструкція, капітальний  та поточний  ремонт  дорожнього покриття  доріг, очистка  колодязів, колекторів, прибирання вулиць, вивіз сміття, миття та обезпилювання вулиць, розчищення вулиць від снігу, посипання піщано-соляною  сумішшю  в зимовий  період, нанесення   або  поновлення дорожньої розмітки, обслуговування світлофорних об’єктів, заміна та утримання дорожніх знаків, експлуатація і утримання очисних  споруд. Підприємство є надійним виконавцем послуг з досвідом роботи та здійснює ліцензійну діяльність на підставі ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на «Господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми та значними наслідками». Виробництво асфальтобетонних сумішей цехом підсобного виробництва відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та підтверджено атестатом виданий ДП «Дорожній контроль якості».

Ключова мета діяльності комунального підприємства - це  покращення якості комунальних послуг, збільшення рентабельності та прибутковості, постійний  контроль  за належним утриманням комунального майна, а також  збільшення конкурентних переваг підприємства  та посилення позиції на ринку робіт і послуг.

Послуги

1) Виробництво асфальтобетону для власних потреб та реалізації;

2) Ремонт асфальтобетонного  і щебеневого покриття вулично-дорожньої мережі міста;

3) Встановлення, ремонт та утримання світлофорних об’єктів;

4) Утримання та ремонт мереж зливової каналізації;

5)Заміна та ремонт пошкоджених плит, люків, решіток по місту;

6) Встановлення, ремонт та утримання дорожніх знаків;

7)Нанесення дорожньої розмітки;

8) Надання в оренду машин та механізмів.

Фактори ризику

Основні фінансові інструменти підприємства, які несуть в собі фінансові ризики, включають грошові кошти, дебіторську заборгованість, та піддаються наступним фінансовим ризикам:

  • ринковий ризик: зміни на ринку можуть істотно вплинути на активи/зобов'язання.
  • ризик втрати ліквідності: підприємство може не виконати своїх зобов'язань з причини недостатності (дефіциту) обігових коштів;
  • кредитний ризик: підприємство може зазнати збитків у разі невиконання фінансових зобов'язань контрагентами (дебіторами).

Ключові ризики досягнення цих цілей:

-   зниження частки ринку і прибутковості через зростання конкуренції;

-   збільшення безнадійних боргів через зниження рівня платіжної дисципліни.

Одержання доходу підприємством залежить від виділення коштів на виконання робіт та наявності коштів у інших замовників для замовлення робіт. Фактичні витрати в порівнянні з виробничою програмою фінансування заходів підприємства щомісяця збільшуються, в зв’язку із збільшенням заробітної плати працівників (відповідно до Галузевої угоди та прожиткового мінімуму), зростанням цін на опалення,природній газ, електроенергію, паливно-мастильні матеріали, запчастини, матеріали, тощо.

Крім зазначених вище, суттєвий вплив на діяльність підприємства можуть мати такі зовнішні ризики, як:

  • нестабільність, суперечливість законодавства;
  • непередбачені дії державних органів;
  • нестабільність економічної (фінансової, податкової, зовнішньоекономічної і ін.) політики;
  • непередбачена зміна кон'юнктури ринку;
  •  непередбачені дії конкурентів.
  • погодні умови, такі як сильні дощі, снігопади, заморозки, можуть спричинити затримки у будівництві доріг і викликати безпекові проблеми;
Керівник
В.о директора Засоренко Віталій Вікторович

Біографічна довідка керівника

Працює: виконуючий обов’язки директора комунального підприємства по будівництву,ремонту та експлуатації доріг

Громадянство: України

Число, місяць і рік народження: 08 березня 1976 р.

Місце народження: Україна,  м. Хмельницький

Освіта: вища, Хмельницький університет управління та права 2007 р., юрист

Науковий ступінь, вчене звання: не має

Володіння мовами: українська - вільно

Нагороди, почесні звання: відсутні

Загальний стаж роботи: 30 р.

Стягнення:  не має

 

Трудова діяльність

з 20.04.1994 р. по 09.07.1998 р.  – кухар 5 розряду  ПП Дубілевіч А.Й.;

з 10.07.1998 р. по 12.09.2001р.  – кухар ПМП «Галант»;

з 03.07.2019 р. по 20.12.2022р.  – фізична особа-підприємець;

з 18.10.2021 р. по 14.02.2022 р. – заступник директора КП БРЕД;

з 15.02.2022 р. по теперішній час – в.о. директора КП БРЕД

 

Професійна характеристика

Засоренко Віталій Вікторович свою трудову діяльність на комунальному підприємстві по будівництву, ремонту та експлуатації доріг розпочав у жовтні 2021року на посаді заступника директора (далі – Підприємство).

Призначений виконуючим обов’язки  директора Підприємства 15 лютого 2022 року (Розпорядження міського голови від 17.02.2022 року № 54-в «Про надання відпусток та покладання обовязків »).

Керівництво діяльністю Підприємства здійснює вміло та ефективно, досягаючи  фінансово-економічних результатів. Особливістю Засоренка Віталія Вікторовича, як керівника і в тому числі роботодавця, є висока культура спілкування, дотримання етики поведінки та толерантне ставлення до підлеглих, вміння переконувати та відстоювати свою точку зору.

  • підлеглими поводиться коректно, вимагає від них чіткого виконання поставлених завдань, самодисципліни.

Користується повагою та авторитетом в колективі.

Під його керівництвом Підприємство почало надавати більш якісні послуги а саме: асфальтування, земляні роботи, улаштування тротуарної плитки, послуги спецтехніки.

Господарська діяльність підприємства під керівництвом спрямована виключно на модернізацію та постійне оновлення матеріально-технічної бази, зокрема:

  • встановлено блоки безперебійного живлення на світлофорних об’єктах;
  • виготовлено нові огородження та дорожні знаки для організації дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт з будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг;
  • оновлено автопарк тракторним причіпом для розподілу сухих реагентів RASCO MINI в кількості 2 од., апаратом високого тиску з дизельним підігрівом води МН 4000 в кількості 1 од.

Віталієм Вікторовичем  постійно приймаються оперативні управлінські рішення у відповідності до вимог чинного законодавства в інтересах Підприємства.

Завдячуючи ефективному та вмілому керівництву Засоренко В. В. підприємство забезпечує своєчасне і повне виконання всіх термінових доручень керівництва департаменту інфраструктури міста, здійснює раціональне використання фінансових і матеріальних ресурсів підприємства.

При виконанні посадових обов’язків проявляє високу компетентність і

цілеспрямованість. Постійно удосконалює особистий професійно-кваліфікаційний рівень підготовки та вміло використовує його на практиці.

Відмінною рисою Віталія Засоренка є його здатність почути людей та прислухатися до раціональних пропозицій, враховувати їх у прийнятті управлінських рішень.

Критику на свою адресу сприймає конструктивно, недоліки в роботі прагне усувати швидко.

За увесь час проявляє високу компетентність і цілеспрямованість.

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника: 

Посадовий оклад в.о. директора підприємства згідно штатного розпису на 2024 рік становить 21 000 грн.

Розмір винагороди керівника визначається згідно колективного договору, і залежить від основних результатів господарської діяльності підприємства.

Річний звіт керівника

2016

В 2016 році, я, як керівник підприємства здійснював поточне управління  підприємством, організовував виробничо-господарську, соціально-побутову та іншу діяльність підприємства. Основними напрямками діяльності  підприємства є   будівництво, реконструкція, капітальний  та поточний  ремонт  дорожнього покриття  доріг, очистка  колодязів, колекторів, прибирання вулиць, вивіз сміття, миття та обезпилювання вулиць, розчищення вулиць від снігу, посипання піщано-соляною  сумішшю  в зимовий  період, нанесення   або  поновлення дорожньої розмітки, обслуговування світлофорних об’єктів, заміна та утримання дорожніх знаків, експлуатація і утримання очисних  споруд.

Показники виконання фінансового плану  за   2016  р.

 

 

план

факт

Відхилення

Тис.грн.

%

Доходи

 

Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)

45728,4

44938,8

-789,6

98,3

податок на додану вартість

7621,4

7489,8

-131,6

98,3

Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)

38107,0

37449,0

-658,0

98,3

Інші операційні доходи

3122,0

3328,0

206,0

106,6

 

Усього доходів:

 

 

41229,0

 

40777,0

 

-452,0

 

98,9

              Аналіз  виконання фінансового плану підприємства за   2016 рік показує,  що фактичний дохід,  який  був отриманий від господарської  діяльності підприємства  менше   ніж запланований показник на 789,6 тис. грн або на 1,7%. Це пов´язано  з зменшенням  доходів від  надання послуг (реалізація  асфальтобетону) у порівнянні з запланованим показником   в  зв´язку з зменшенням ціни на бітум, а в натуральному виразі  реалізовано асфальтобетону  на 818,9 т. більше ніж  в аналогічному періоді 2015 року.  Отже надання послуг в натуральному виразі виконано  на 120,6% Збільшились інші операційні доходи в порівнянні з запланованими на 206тис.грн. або  на 106,6%.  Зменшилась  собівартість реалізованої продукції, робіт  та послуг на 1026,7 тис.грн. або на -2,8 % .

 

План

Факт

Відхилення

тис.грн.

%

Витрати

       

Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт та послуг) (розшифрування)

36372,7

35346,0

-1026,7

97,2

Адміністративні витрати                                                                                         

2610

2346

-264

89,9

Інші операційні витрати

2235,4

2742,0

506,6

122,7

Податок на прибуток від звичайної діяльності

1,9

62

60,1

31раз

Усього витрати

41220,0

40496,0

-724,0

98,2

Фінансові результати діяльності:

 

Валовий прибуток (збиток)

1734,3

2103,0

368,7

121,3

Фінансовий результат від звичайної діяльності до оподаткування

10,9

343,0

332,1

31раз

Чистий прибуток (збиток)

9,0

281,0

272,0

26 раз

 

Використання енергоресурсів

 

Інформація про використання  енергоресурсів   за   2015-2016 рік  наведена в додатку.

Використання  енергоресурсів   грошовому та в натуральному  виразі  збільшились по паливно-мастильних  матеріалах  на  608,9 тис.грн.   або на 23,7%  в  зв''язку з збільшенням цін.

Показники фінансово-господарської діяльності підприємства.

 

Показники фінансово-господарської діяльності підприємства за  2016 рік відносно  показників за 2015 рік  характеризуються зменшенням. Так, дохідна частина підприємства порівняно з  відповідним  періодом минулого року  зменшилась на суму 1489,2тис.грн. або на 3,2%, що вплинуло  на  зменшення   собівартості. Загальна сума чистого доходу від  реалізації робіт , послуг, товарів за звітний період становить 37449,0тис.грн.,  що менше результату аналогічного періоду 2015 року на 1241,0 тис.грн. або на 3,2 %.

Показники

од.вим.

2015р.

2016р.

Дохід( виручка ) від реалізації робіт, послуг,товарів

тис.грн.

46428,0

44938,8

Чистий дохід( виручка ) від реалізації робіт, послуг,товарів

тис.грн.

38690,0

37449,0

Інші операційні доходи

тис.грн.

2486,0

3328,0

Всього доходів

тис.грн.

41176,0

40777,0

Інші операційні доходи  за 2015 та 2016 рік  наведено у таблиці:

Інші операційні доходи

2015р.

тис.грн.

2016р.

тис.грн.

Земля під дім

0

49,6

Податок на землю

358,4

623,7

Відпуск теплоенергії орендарям та електроенергії субабонентам

13,9

0

Гуртожиток

60,6

88,4

Амортизація  на безоплатно передані                                        (  дороги, світлофори, очисні  споруди )

2007,8

2548,6

Виконавчий лист

0

11,7

Повернення коштів АТО

0

45,3

Сплочено пеню

0

6,0

     Разом:

2486,0

3328,0

               Збільшились інші операційні доходи  в порівнянні  з відповідним періодом минулого року на 842,00 тис.грн.  або  на  33,9%.

Зменшення собівартості реалізованої продукції (товарів, робіт, та послуг) за                        2016рік в порівнянні з  відповідним  періодом 2015 р. на 687 тис.грн.  або на 1,9%. Зменшились матеріальні витрати  на 1195,1 тис.грн.   або  на 5,1 %, в порівнянні з минулим  роком, це пов"язано з   зменшенням  обсягів робіт. Збільшились витрати на оплату праці  основних  робітників  на суму 1032,9  тис.грн.   або на 12,1%, що пов´язано  з збільшенням мінімальної заробітної плати .

Витрати на оплату праці  АУП   збільшились  на 221,1 тис.грн.  або на 20%. 

Адміністративні витрати   за   2016 р. збільшились з відповідним періодом минулого року  на 82,0 тис.грн.   або на 3,6  %.

            В адміністративних  витратах збільшились витрати на  освітлення, водопостачання, опалення  адміністративних приміщень  на 153,7 тис.грн.  або на 69,2 %. Ріст відбувся   за рахунок збільшення цін  на газ,  теплоенергію, електроенергію,  ремонт та обслуговування комп’ютерної техніки.              

          Інші операційні витрати  збільшились  на 558 тис.грн.     або  на  25,5%. В основному   збільшення  відбулося за рахунок  амортизації  на безоплатно передані дороги, світлофорні об"єкти ,   дорожні знаки,   очисні споруди на  540,8 тис.грн.  або  на  26,9%.

Оплата праці

Середньооблікова чисельність штатних працівників 221 особи, в тому числі адміністративного персоналу - 19 осіб. В аналологічному періоді  минулого року  чисельність штатних працівників склала 223 особи,  в  тому числі адміністративного персоналу 17 осіб.

  Чисельність працюючих та їх середньомісячний дохід наведено у таблиці

Показники

Од.вим.

2015р

2016

Середньооблікова чисельність штатних працівників

чол.

223

221

в тому числі: виробничого персоналу

чол.

206

202

                         адміністративного персоналу

чол.

17

19

Середньомісячна заробітна плата

грн.

3544,7

4486,0

в тому числі: виробничого персоналу

грн.

3486,0

4441,0

                         адміністративного персоналу

грн.

4756,7

5698,0

Дохід від основної діяльності на 1 -го працюючого

тис.грн.

208,2

203,3

 З даних таблиці видно, що в звітному періоді  середньооблікова чисельність штатних працівників  зменшилась на 2 чол. Середньомісячний дохід основних  працівників збільшився на 955 грн.  або  27,4%,   по  АУП  збільшився   на  941,3 грн.   або 19,8 %.

ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ

За 2016 рік  комунальним  підприємством  по  будівництву,  ремонту  та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради було проведено 9процедур державних закупівель з них:

-         2переговорні процедури закупівлі;

-         7 процедур відкритих торгів.

Отже, успішно було проведено 9 процедур закупівель, а саме(ціни з ПДВ):

- код 06.20.1 - газ природний, скраплений або в газоподібному стані (Газ природний) -499705м3 Укладено договір на суму-4500000,00грн (з ПДВ);

- код 35.11.1 - енергія електрична (Електрична енергія) - 328760 кВт. год. Укладено договір на суму 599877,00 грн.(з ПДВ);

- код 20.30.1 - фарби та лаки на основі полімерів (Фарба для дорожньої розмітки) - фарба для дорожньої розмітки – біла 19000 кг. фарба для дорожньої розмітки – червона 900 кг. Укладено договір на суму 716400,00 грн.(з ПДВ);

-  код 08.93.1 - сіль і чистий хлорид натрію; вода морська та сольові розчини (Сіль для промислового перероблення ДСТУ 4246:2003 кам’яна, сорт вищий, крупність 3, без пакування ) - 490 т. Укладено договір на суму 333077,50 грн.(з ПДВ);

-                     код ДК 016:2010 - 29.10.5 - автомобілі спеціальної призначеності (ДК 021-2015 - 234143000-1 - Транспортні засоби для утримання доріг узимку)Піскорозкидачі МАЗ - 2 од.). Укладено договір на суму 3399600,00 грн.(з ПДВ);

-                     код 30.99.1 - засоби та устатковання транспортні, інші, н.в.і.у (Піскорозкидальне обладнання або еквівалент) - 2 шт. Укладено договір на суму 432400,00 грн.(з ПДВ);

-                     код 28.22.1 (34134000-5) - устатковання підіймальне та вантажне та частини до нього (Евакуатор або еквівалент) - 1 од., Договір укладено на суму 1983000,00 грн. .(з ПДВ);

-                     код 28.30.2 (16700000-2) - трактори сільськогосподарські, інші (Машини прибиральні з обладнанням або еквівалент ) - 2 од. Договір укладено на суму 591000,00.(з ПДВ).

-                     код 28.92.2 - машини інші для переміщування, планування, профілювання, розробляння, вирівнювання, трамбування, ущільнювання та виймання ґрунту, корисних копалин або руд (зокрема бульдозери, механічні лопати та дорожні котки) (коток вібраційний гладковальцевий або еквівалент ) - 1 од.Договір укладено на суму 2 548 800,00 грн.(з ПДВ).

Загальна сума укладених договорів в результаті проведення закупівель за державні кошти у 2016 році становить 5099877,00 грн.

Зміни до Статуту   підприємства вносились та зареєстровані .

            За результатами господарської  діяльності  за    2016 р. підприємство є прибутковим,  сума  прибутків  складає  - 281,0  тис.грн.

2019

 4. Річний звіт керівника за 2019 рік.

 

Основними напрямками діяльності  підприємства є   будівництво, реконструкція, капітальний  та поточний  ремонт  дорожнього покриття  доріг, очистка  колодязів, колекторів, прибирання вулиць, вивіз сміття, миття та обезпилювання вулиць, розчищення вулиць від снігу, посипання піщано-соляною  сумішшю  в зимовий  період, нанесення   або  поновлення дорожньої розмітки, обслуговування світлофорних об’єктів, заміна та утримання дорожніх знаків, експлуатація і утримання очисних  споруд.

Підприємство обслуговує (утримання та ремонт):

 

  • вулично-дорожню мережу протяжністю 290,6 км. Втому числі з асфальтобетонним покриттям - 221,3 км. та з щебеневим покриттям – 69,3 км.
  • тротуари загальною площею – 478,3 тис. м2
  • зливову каналізацію протяжністю 49,9 км, на якій знаходиться 1713 дощоприймальних та 542 оглядових колодязя,
  • 116 світлофорних об’єкти (1356 світлофорів з них світлодіодних 1231 шт. , лампових – 125 шт.),
  • в літній період площа прибирання складає орієнтовно 134,6 млн. м2 щорічно,
  • в зимовий період площа прибирання складає орієнтовно 142,6  млн. м2 щорічно.

 

Крім цього на балансі підприємства є очисні споруди зливової дощової каналізації по вул.Матросова,1. Підприємство прибирає два підземних переходи в м-ні Ружична та по вул..Пр.Миру. Для механізації праці на підприємстві є 95 одиниць машин та механізмів.

Доходи   без ПДВ:

за  2018 рік – 77357,1 тис. грн.

за  2019 рік– 77635,5 тис. грн.

збільшення  на 278,4 тис. грн. в. т.ч.:

 

доходи з поточного ремонту та утриманню доріг, тротуарів по управлінню ЖКГ

За 2018 рік нараховані  доходи – 51900,7 тис. грн.

За 2019 рік нараховані  доходи –  59787,2 тис. грн.

Збільшення доходів на 7886,4 тис. грн. або на 15,2 %  відбулось за рахунок  збільшення вартості виконаних робіт та виконання більших обсягів ніж в минулому році.

 

доходи від капітального ремонту доріг, тротуарів та прибудинкових територій для управління ЖКГ, нанесення дорожньої розмітки

За  2018 рік нараховані  доходи – 5322,4 тис. грн.

За  2019 рік нараховані  доходи – 1797,4 тис. грн.

Зменшення доходів на 3525,1тис. грн. або на 66,2% менше ніж минулому році відбулось за рахунок зменшення обсягів виконання капітального ремонту у 2019році.

 

доходи від виконання робіт іншим організаціям ( поточний та капітальний ремонт доріг, тощо)

 

За 2018 рік нараховані  доходи – 1092,9 тис. грн.

За 2019 рік нараховані  доходи – 1836,7 тис. грн.

Збільшення доходів на 743,8 тис. грн. або на 68,1%.

 

доходи від  інших послуг ( реалізація матеріалів,транспортні послуги та інщі послуги)

За  2018 рік нараховані  доходи – 13605,0 тис. грн.

За  2019 рік нараховані  доходи – 8727,8 тис. грн.

Зменшення доходів на 4877,2 тис. грн. або на 35,8%, за рахунок зменшення реалізації асфальтобетону на 4879,2 тис.грн., або на 37,7% ( за 2018 рік – 12945,0 тис.грн, за 2019 рік – 8065,8 тис.грн.).

 

Доходи від іншої операційної діяльності:   

          -  за 2018 рік – 5331,2  тис. грн.;

          -  за 2019 рік – 4917,6  тис. грн.;

Зменшення  складає 413,6 тис. грн. (7,8 %).

 

Фінансові доходи:

За 2018 рік нараховані  доходи – 104,9 тис. грн.

За 2019 рік нараховані  доходи – 568,8 тис. грн.

Збільшення доходів на 463,9 тис. грн. за рахунок  надання банком послуги овернайт на залишок коштів.

 

Витрати:

 

Собівартість реалізованої продукції, робіт, послуг

 

Собівартість   реалізованої продукції (товарів, робіт та послуг)  за 2019р. в порівнянні з  2018 р.  збільшилась  на 505,0 тис.грн., або на 0,7%.

 Збільшення відбулось за рахунок

  • витрат на оплату праці  основних  робітників   на суму 6251,8 тис.грн., або на 34,7%, що пов´язано  із  збільшенням обсягів робіт,  збільшенням  прожиткового мінімуму для працездатних осіб, цілодобовим  чергуванням. Відповідно збільшились відрахування на соц.. заходи – на 914,1 тис.грн. ( або на 23,6 %).

 

Адміністративні витрати

 

Адміністративні витрати за 2019 р. збільшились порівняно  з відповідним періодом минулого року  на 330,4 тис.грн.,  або на 9,5%:

  •  зменшилися  витрати на використанням службових автомобілів на суму 40,8 тис.грн. ( або на 23,7 %);
  • витрати на страхові послуги зменшились на 13,2 тис.грн;
  • витрати на оплату праці  АУП  збільшились   на 384,2 тис.грн. (або на 13,7%),  за рахунок впорядкування оплати праці з 1 грудня 2017 року до прожиткового мінімуму 1762,0 грн., з 1 липня 2018 року до прожиткового мінімуму -1841,0 грн., з 1 грудня 2018 року до прожиткового мінімуму -1921,0 грн, з 1 липня 2019 року до прожиткового мінімуму - 2007,00 грн, з 1 грудня 2019 року до прожиткового мінімуму – 2102 грн. . Відповідно збільшились відрахування на соц.. заходи – на 63,1 тис.грн. ( або на 11,2 %).

Інші операційні витрати

  Інші операційні  витрати за  2019 рік зменшились  в порівнянні з відповідним періодом минулого року на 400,4 тис.грн,  або на 8,4%.

Фінансовий результат  від звичайної діяльності

 

Фінансовий результат підприємства за 2019 року становить: прибуток  9,3 тис.грн. ,

в тому числі :

 

від основної діяльності – збиток – 1136,6 тис. грн.

від іншої операційної діяльності - прибуток – 577,1 тис. грн.

від   інших   фінансових   доходів  та  інших  доходівприбуток – 568,8  тис. грн. 

 

Показники виконання фінансового плану

 

 

  

  план

 

факт  

Відхилення

тис. грн.

%

Доходи

 

Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)

89 383,1

 

86578,8

-2804,3

96,9

податок на додану вартість

14 897,2

14429,8

-467,4

96,9

Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)

74 485,9

72149,0

-2336,9

96,9

Інші операційні доходи

4 480,8

4866,0

385,2

108,6

Інші фінансові доходи

0

569,0

569,0

 

Інші  доходи

0

51,0

51,0

 

Усього доходів

78 966,7

77635,0

-1331,7

98,3

           

 

 

Аналіз  виконання фінансового плану підприємства за 2019 рік показує,  що фактичний дохід, який  був отриманий від господарської  діяльності підприємства  менший   ніж запланований показник на 1331,7 тис.грн, або на  1,7%., відповідно зменшилась  собівартість реалізованої продукції,   робіт  та послуг на 802,3 тис.грн., або на  1,1 % .

 

 

План

Факт

Відхилення

тис.грн.

%

Витрати

 

 

 

 

Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт та послуг) (розшифруванняя)

69 774,3

68972,0

-802,3

98,9

Адміністративні витрати                                                                                         

4 336,2

 

4314,0

-22,2

99,5

Інші операційні витрати

4 625,2

4340,0

-285,2

93,8

Податок на прибуток від звичайної діяльності

35,2

3,0

-32,2

8,5

Усього витрати

78 770,9

77629,0

-1141,9

98,6

Фінансові результати діяльності:

 

Валовий прибуток (збиток)

4 711,6

3177,0

-1534,6

67,4

Фінансовий результат від звичайної діяльності до оподаткування

231,0

9,0

-222,0

3,9

      

 

Використання енергоресурсів.

 

 

1) Електроенергія.

 

Спожито електроенергії підприємством :

 

за  2018 рік – 173,8 тис.кВт/год. на суму 406,0 тис.грн.без ПДВ;

за  2019 рік – 170,7 тис.кВт/год. на суму 437,5 тис. грн.без ПДВ.

 

Використання  електроенергії за 2019 рік  в натуральному  виразі  зменшилось порівняно з відповідним періодом минулого року на 3,1 тис.кВт./год., в зв’язку із зменшенням виготовлення асфальтобетону  асфальтобетонним цехом у 2019 році порівняно з 2018 роком на 16,6%  ( у 2019 році -13,1тис.т, у 2018 році - 15,7 тис.т.). В вартісному виразі витрати на спожиту електроенергію збільшились на 31,5тис.грн без ПДВ за рахунок збільшення вартості 1кВт/год ( середня вартість спожитої електроенергії в 2018році – 2,34грн/кВт/год. без ПДВ, в 2019році – 2,56грн/кВт/год. без ПДВ, що на 9,4% більше ніж 2018році).

2) Паливно-мастильні матеріали.

Спожито бензину  підприємством на основне виробництво :

 

за 2018 рік – 43,9 тис.л;

за 2019 рік – 54,3 тис.л, що на 10,4 тис.л більше (або на 23,6%) ніж за 2018рік.

 

Спожито дизельного  палива підприємством на основне виробництво :

 

за 2018 рік – 181,1 тис.л;

за 2019 рік – 198,2 тис.л, що на 17,1тис.л більше ( або на 9,5%) ніж за  2018рік.

 

Використання  бензину та дизельного палива за 2019 рік в натуральному  виразі  збільшилось порівняно з відповідним періодом минулого року, в зв'язку з тим, що на початку 2019 року з погіршенням погодних умов збільшились обсяги робіт по вивозу суміші на небезпечні ділянки вуличньо-дорожньої мережі міста та по вивозу снігу з вулиць міста. Крім того у 2019 році в зимовий період виконувались роботи по ліквідації ямкового ремонту а/б покриття 1 бригадою сколом установкою  "Багела-4000"  та 1 бригадою холодним асфальтом ROCKPHALT, в 2018 році тільки 1 бригадою установкою  "Багела-4000".

Спожито скрапленого газу підприємством на основне виробництво :

 

за 2018 рік – 24,3 тис.м³;

за 2019 рік – 20,5 тис.м³, що на 3,8тис.м³ менше ( або на 15,8%) ніж за  2018 рік, це пояснюється зменшенням використання кількості машин, які заправляються газом ( деякі списано, застарілі та не використовуються).

 

Використання  паливно-мастильних матеріалів   в вартісному  виразі: 

за 2018 рік – 5347,9 тис.грн;

за 2019 рік – 5512,2 тис.грн., що на 164,3 тис.грн більше ( або на 3,1%) ніж  за 2018 рік, що пояснюється зростанням вартості палива (  вартість бензину на початку  2018 року – 19,37 грн/л без ПДВ, а в кінці 2019 року – 23,24 грн/л без ПДВ, що на 20,0% більше ніж на початку минулого року; вартість скрапленого газу на початку  2018 року – 13,08 грн/м³ без ПДВ, а в кінці 2019 року – 13,30 грн/м³ без ПДВ, що на 1,7% більше ніж на початку минулого року ).

 

3) Вода та стоки :

 

Всього води використано  по підприємству за 2019рік –1,7 тис. м³ та стоків -1,5 тис.м³, що на 0,5  тис. м³ більше ніж за 2018 рік по воді та стокам на 0,4 тис.м³ ( 2018 ріку – вода – 1,2тис. м³; стоки – 1,1 тис. м³), це пояснюється збільшенням середньоспискової чисельності штатних працівників: чисельність у 2019 році - 222 чол, а у 2018 році -217 чол, або на 2,3% більше

.

         Витрати на воду та стоки в вартісному виразі за 2019 рік збільшились на 9,23 тис.грн.(або 69,9%)  порівняно з відповідним періодом минулого року, за рахунок  збільшення вартості води (вартість води в січні 2018 року – 5,41 грн/ м³ без ПДВ, а в грудні 2019 року – 8,15 грн/м³ без ПДВ, що на 50,6% більше ніж в минулому році, аналогічно по стокам  в січні 2018 року – 5,48 грн/ м³ без ПДВ, а в грудні 2019 року – 7,08 грн/м³ без ПДВ, що на 29,2% більше ніж в минулому році).

4) Опалення.

 

Підприємством було спожито природного газу на опалення приміщень:

за  2018 рік – 25579 м³

за  2019 рік – 17755 м³ , що на 7824 м³ менше ніж за 2018 рік.

Витрати теплової енергії:

за 2018 рік – 126,9 Гкал

за 2019 рік – 100,1 Гкал , що на 26,8 Гкал менше ніж за 2018рік, в зв'язку із зменшенням тривалості опалювального періоду: тривалість опалювального періоду у 2019 році - 157 діб, а у 2018 році -164 доби, або на 4,27% менше.

Разом витрати на опалення за 2019 рік на 63,1 тис.грн менше ніж за 2018 рік.

 

Оплата праці

Середньооблікова чисельність штатних працівників за 2019 рік становить 222 працівника, в тому числі адміністративного персоналу – 16. За відповідний період минулого року  середньооблікова чисельність штатних   працівників  -  217 особи, в тому  числі  адміністративного  персоналу – 18 осіб. В звітному періоді  середньооблікова чисельність штатних працівників  збільшилась   на 5 чол.     

Середньомісячна заробітна плата по підприємству за 2019 рік збільшилась на 1867,9 грн. або на 23,0 % .

за 2018 рік –  8137,0 грн.;

за 2019 рік – 10004,9 грн.

Дохід основних  працівників збільшився на 1838,4грн.,  або на 23,9 %,   АУП    на 2742,9грн.,  або на 20,5%.

Збільшення витрат на оплату праці за 2019 рік відбулось за рахунок впорядкування   заробітної плати  з 1 грудня 2017 року до прожиткового мінімуму -1762,0 грн., з 1 липня 2018 року до прожиткового мінімуму -1841,0 грн., з 1 грудня 2018 року до прожиткового мінімуму -1921,0грн, з 1 липня 2019 року до прожиткового мінімуму - 2007,00 грн, з 1 грудня 2019 року до прожиткового мінімуму – 2102 грн.                                                                                            

         

ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ

 

За 12 місяців 2019 року Комунальним підприємством по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради було проведено 55 процедур публічних закупівель, з них:

  • 9 переговорних процедур закупівлі;
  • 22 процедур відкритих торгів;
  • 24 процедур відмінено /не відбулися;

 

Отже, успішно було проведено 31 процедуру закупівель, а саме (ціни з ПДВ):

 

  1. ДК 021-2015 код 09310000-5 - Електрична енергія – 350 000 кВТ/г. Укладено договір на суму – 770 000,00 грн.

 

  1. ДК 021-2015 (CPV): 65300000-6 - Розподіл електричної енергії та супутні послуги (Послуги з розподілу електричної енергії) -350 000 кВТ/г. Укладено договір на суму – 326 550,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015 код 09130000-0 –Нафта і дистиляти (Дизельне паливо(скретч-картки)) – 30 000 л. Укладено договір на суму – 781 200,00 грн.

 

  1. ДК 021-2015 код 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Бітум нафтовий дорожній 70/100) – 1 500 т. Договір укладено на суму – 21 474 000,00 грн.

 

  1. ДК 021-2015 код 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Відсів гранітний фракції 0-5 мм) – 25 000 т. Договір укладено на суму – 8 00 000,00 грн.

 

  1. ДК 021-2015 код 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебінь гранітний фракції 5-10 мм, фракції 5-20 мм, фракції 20-40 мм, вапняковий фракції 20-40 мм.) – 14 700 т. Договір укладено на суму – 5 732 700,00 грн. (чотири мільйони шістсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.

 

  1. ДК 021-2015 код 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-92) – 55 000 л. Договір укладено на суму – 1 299 000,00 грн

 

  1. ДК 021:2015: 65210000-8 - Розподіл газу (Розподіл природного газу) - 319 000 м. куб. Договір укладено на суму – 227 842,56 грн

 

  1. ДК 021:2015: 44810000-1 – Фарби (Фарба для дорожньої розмітки білого та синього кольору) – 15 210 кг. Договір укладено на суму - 624 240,00 грн

 

  1. ДК 021:2015 код 14410000-8 Сіль кам’яна (Сіль для промислової переробки кам’яна, сорт вищий, крупність 3, без пакування) - 500 т. Договір укладено на суму – 673 500,00 грн

 

  1. ДК 021:2015 код 09100000-0 – Паливо (Дизельне паливо(наливом) – 120 000 л. Договір укладено на суму – 2 862 000,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015 код 09120000-6 - Газове паливо (Газ пропан-бутан (талони)) – 5 000 л. Договір укладено на суму – 56 200,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби (Причіпна прибиральна машина). Договір укладено на суму – 1 462 500,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Мінеральний порошок МП ІІ марки неактивований з вапняків) – 750 т. Договір укладено на суму – 816 000,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Скляні кульки для дорожньої розмітки) – 4 600т. Договір укладено на суму – 120 000,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015 код 14410000-8 Сіль кам’яна (Сіль кам’яна з антизлежувачем для посипання доріг, сорт вищий, крупність 3, без пакування) – 3000т. Договір укладено на суму – 120 000,00 грн. Договір укладено на суму – 4 343 400,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Пісок) – 2200 т. Договір укладено на суму – 682 000,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Бітумна емульсія) – 25т. Договір укладено на суму – 435 579,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 34920000-2 - Дорожнє обладнання (Заготовки дорожніх знаків) -730 шт. Договір укладено на суму – 205 900,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби сталеві та супутні вироби) – 66т. Договір укладено на суму – 1 400 000,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 34920000-2 - Дорожнє обладнання(Диски щіточні поліпропіленові, стрічка сталева, щітка циліндрична поліпропіленова) – 1058 шт. Договір укладено на суму – 112 620,00 грн.

 

  1.  ДК 021:2015: 34990000-3 - Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (Світлофор світлодіодний Т1.2. з ТВЧ) – 25 шт. Договір укладено на суму – 334 050,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 44170000-2 - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами(Плівка для виготовлення дорожніх знаків ) – 853,5 м.кв. Договір укладено на суму 283 025,96 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 34920000-2 - Дорожнє обладнання (Решітки водоприймальні та кріплення до них) – 100 шт. Договір укладено на суму 14 676,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 34990000-3 - Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (Світлофор світлодіодний , Т1.3 Т1.3 з ТВЧ, Світлофор світлодіодний Т1.2 з ТВЧ, Світлофор світлодіодний П.1.1. з ТВЧ) -146 шт. Договір укладено на суму 1 837 698,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Послуги централізованого опалення, постачання гарячої води). Договір укладено на суму 120 000,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 44420000-0 - Будівельні товари (Дощоприймачі та люки). Договір укладено на суму 725 577,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності) -78 шт. Договір укладено на суму 361 238,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Холодна асфальтобетонна суміш) – 40т. Договір укладено на суму 559 512,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (наливом)) – 25 000 л. Договір укладено на суму 529 500,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (талони)) - 20 000 л. Договір укладено на суму 505 200,00 грн.

 

Загальна сума укладених договорів в результаті проведення закупівель за 12 місяців 2019 року становить 55 941 129,52 грн (п’ятдесят п’ять мільйонів дев'ятсот сорок одна тисяча сто двадцять дев’ять грн. 52 коп.) з ПДВ.

 

2020

Річний звіт керівника за 2020 рік.

 

Основними напрямками діяльності  підприємства є   будівництво, реконструкція, капітальний  та поточний  ремонт  дорожнього покриття  доріг, очистка  колодязів, колекторів, прибирання вулиць, вивіз сміття, миття та обезпилювання вулиць, розчищення вулиць від снігу, посипання піщано-соляною  сумішшю  в зимовий  період, нанесення   або  поновлення дорожньої розмітки, обслуговування світлофорних об’єктів, заміна та утримання дорожніх знаків, експлуатація і утримання очисних  споруд.

Підприємство обслуговує (утримання та ремонт) станом на 01.01.2021 року:

 

  • вулично-дорожню мережу протяжністю 299,3 км. В тому числі з асфальтобетонним покриттям – 244,7 км. та з щебеневим покриттям – 54,6 км.
  • тротуари загальною площею – 495,1тис. м2
  • зливову каналізацію протяжністю 52,8 км, на якій знаходиться 1719 дощоприймальних та 612 оглядових колодязя,
  • 132 світлофорних об’єкти (1457 світлофорів з них світлодіодних 1332 шт. , лампових – 125 шт.),
  • в весняно - літній період площа прибирання складає орієнтовно 66,8 млн. м2  за 2020рік,
  • в осінньо - зимовий період площа прибирання складає орієнтовно 88,7 млн. м2 за  2020рік.

Крім цього на балансі підприємства є очисні споруди зливової дощової каналізації по вул.Матросова,1. Підприємство прибирає три підземних переходи в м-ні Ружична та по вул..Пр.Миру, вул. Кам’янецькій Для механізації праці на підприємстві є 103 одиниці машин та механізмів.

Доходи   без ПДВ:

за  2020 рік – 83859,4 тис. грн.

за  2019 рік – 77635,5 тис. грн.

збільшення  на 6223,9 тис. грн. в. т.ч.:

 

доходи з поточного ремонту та утриманню доріг, тротуарів по управлінню ЖКГ

За  2020 рік нараховані  доходи – 66071,1 тис. грн.

За 2019 рік нараховані  доходи – 59787,2 тис. грн.

Збільшення доходів на 6283,9 тис. грн. або на 10,5 %  відбулось за рахунок  збільшення вартості виконаних робіт.

 

доходи з капітального ремонту, тротуарів  та прибудинкових територій для управління ЖКГ, нанесення дорожньої розмітки

 

За 2020 рік нараховані  доходи – 2414,7 тис. грн.

За 2019 рік нараховані  доходи – 1797,4 тис. грн.

Збільшення доходів на 617,4 тис. грн., або на 34,3 %, за рахунок збільшення вартості виконаних робіт.

 

доходи від виконання робіт іншим організаціям ( поточний та капітальний ремонт доріг, ремонт світлофорів тощо)

За 2020 рік нараховані  доходи – 1406,0 тис. грн.

За 2019 рік нараховані  доходи – 1836,7 тис. грн.

Зменшення доходів на 430,7 тис. грн. або на 23,4%.

 

доходи від  інших послуг ( реалізація матеріалів,транспортні послуги та інщі послуги)

За 2020 рік нараховані  доходи – 8264,7 тис. грн.

За 2019 рік нараховані  доходи – 8727,8 тис. грн.

 

Зменшення доходів на 463,1 тис. грн. або на 5,3%, за рахунок зменшення реалізації ПСС  на 86,2% ( за 2020 рік – 49,5 тис.грн, за 2019 рік – 356,2 тис.грн.), за рахунок зменшення реалізації асфальтобетону на 9,5% ( за 2020 рік – 7302,1 тис.грн, за 2019 рік – 8065,8 тис.грн.)

 

Доходи від іншої операційної діяльності:   

          -  2020 року – 5234,8 тис. грн.;

          -  2019 року – 4917,6 тис. грн.;

Збільшення  складає 317,2 тис. грн. (6,5%).

 

Фінансові доходи:

За 2020 рік нараховані  доходи – 468,1 тис. грн.

За 2019 рік нараховані  доходи – 568,8 тис. грн.

 

Зменшення доходів на 100,7 тис. грн. відбулось  за рахунок  зменшення банком відсотку ставки з 12% до 3-6% в 2020 року.

 

Витрати:

 

Собівартість реалізованої продукції, робіт, послуг

 

Собівартість   реалізованої продукції (товарів, робіт та послуг)  за 2020р. в порівнянні з 2019 р.  збільшилась  на 6458,3 тис.грн., або на 9,4%.

 Збільшення відбулось за рахунок

  • витрат на оплату праці  основних  робітників   на суму 5259,2 тис.грн., або на 21,7%, що пов´язано  із  впорядкування   заробітної плати  з 1 грудня 2018 року до прожиткового мінімуму 1921,0грн, з 1 липня 2019 року до прожиткового мінімуму - 2007,00 грн, з 1 грудня 2019 року до прожиткового мінімуму – 2102 грн. та застосування коефіцієнту 1,6 до розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом відповідно до галузевої угоди ( до 1грудня 2019 року застосовувався коефіцієнт 1,4), з 1 липня 2020 року до прожиткового мінімуму - 2197,00 грн, з 1 грудня 2020 року до прожиткового мінімуму - 2270,00 грн . 
  • відповідно збільшились відрахування на соц.. заходи – на 887,8 тис.грн. ( або на 18,5 %).

 

Адміністративні витрати

 

Адміністративні витрати   за 2020 р. збільшились порівняно  з відповідним періодом минулого року  на 59,3  тис.грн.

 

Витрати на збут

 

В зв’язку  із створенням на підприємстві сектору логістики з 01.04.2020року, витрати по цьому підрозділу відокремлено на 93 рахунок «Витрати на збут», та складають за 2020року 554,8тис.грн.

 

 

Інші операційні витрати

  Інші операційні  витрати за 2020 року збільшились  в порівнянні з відповідним періодом минулого року на 984,7 тис.грн,  або на 22,7%, за рахунок збільшення амортизації на безоплатно передані основні засоби та витрат по лікарняним листам, відрахувань на ЕСВ на лікарняні, штрафних санкцій.

 

Фінансовий результат  від звичайної діяльності

 

 

Фінансовий результат підприємства за 2020 рік становить: збиток  1821,3 тис.грн. ,

в тому числі :

 

від основної діяльності – збиток – 2199,0 тис. грн.

  в тому числі :

від ремонту вулично-дорожньої мережі – збиток – 3043,4 тис.грн.

від утримання вулично-дорожньої мережі – збиток – 1273,8 тис.грн.

від надання послуг спеціалізованої дільниці по безпеці дорожнього руху – прибуток – 931,6 тис.грн.

від продажу асфальтобетону  - прибуток – 1038,2 тис.грн.

від надання інших послуг (продаж ПСС,дорожніх знаків, оренда транспортних засобів, тощо) – прибуток – 148,4 тис.грн.

від іншої операційної діяльності - збиток – 90,4 тис. грн.

від   інших   фінансових   доходів прибуток -468,1 тис. грн.    

 

Причини збитків:

            за рахунок  витрат ( крім матеріальних) понесених підприємством про виконанні робіт в грудні 2020року, а були заактовані в січні 2021 року -557,1 тис.грн.

 зменшення доходів від виготовлення асфальтобетону на 8,6% ( за 2020рік -19984,3тис.грн., за 2019рік – 21856,3тис.грн., або на 1872,0тис.грн., за рахунок зменшення вартості матеріальних витрат на виготовлення асфальтобетону.(на кінець 2019 року вартість : відсіву 266,67грн/т без ПДВ; щебеню гранітного 366,67грн/т без ПДВ, мінерального порошку 906,67грн/т без ПДВ, а на кінець 2020 року вартість відсіву 224,91грн/т без ПДВ ( або на 9,1% менше ніж в минулому році); щебеню гранітного 297,0 грн/т без ПДВ ( або на 19,0% менше ніж в минулому році), мінерального порошку 715,00грн/т без ПДВ ( або на 21,1% менше ніж в минулому році).

 зменшення доходів від виконання робіт іншим організаціям на 430,7 тис.грн.,  або на 23,4%.

 

Показники виконання фінансового плану

                                                                                 

 

  

  план

 

факт  

Відхилення

тис. грн.

%

Доходи

 

Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)

105 061,4

 

93 788,4

-11 273,0

89,3

податок на додану вартість

17 510,2

15 631,4

-1 878,8

89,3

Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)

87 551,2

78 157,0

-9 394,2

 89,3

Інші операційні доходи

4 646,2

5 235,0

588,8

112,7

Інші фінансові доходи

469,5

468,0

-1,5

99,7

Усього доходів

92 666,9

83 860,0

-8 806,9

90,5

           

 

 

Аналіз  виконання фінансового плану підприємства за 2020 рік показує,  що фактичний дохід, який  був отриманий від господарської  діяльності підприємства  менший   ніж запланований показник на 11 273,0 тис.грн, або на 10,7%, в зв’язку із тим що відповідно до рішення сорок другої сесії Хмельницької міської ради від 17.06.2020 року №6 «Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2020року» зменшено фінансування заходів з виконання послуг по поточному ремонту та утриманню вулично-дорожньої мережі міста  на 3300,0 тис.грн. з ПДВ та відповідно до рішення першої сесії Хмельницької міської ради від 08.12.2020 року №19 «Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2020року» зменшено фінансування заходів з виконання послуг по поточному ремонту та утриманню вулично-дорожньої мережі міста  на 2000,0 тис.грн. не було враховано при складанні фінансового плану.

 Крім цього за 2020 рік було заплановано реалізувати асфальтобетону на суму 10 978,6тис.грн. з ПДВ,  фактично – 7302,1 тис.грн. з ПДВ та виконати поточний ремонт вулично-дорожньої мережі по плану за рік на суму 24508,7 тис.грн. з ПДВ, на виконання Постанови КМУ від 11 березня 2020 р. № 211 "Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19"  а також в зв’язку із браком коштів в міському бюджеті сума фінансування поточного ремонту зменшувалась декілька раз до суми 17135,7 тис.грн., а фактично виконано – 15832,75 тис.грн. з ПДВ.

Фактичні  витрати менші ніж заплановані на 6 980,2 тис.грн.

 

План

Факт

Відхилення

тис.грн.

%

Витрати

 

 

 

 

Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт та послуг) (розшифрування)

83 416,3

75 430,0

-7 986,3

90,4

Адміністративні витрати                                                                                         

5 003,0

4 371,0

-632,0

87,4

Збут

0,0

555,0

555,0

 

Інші операційні витрати

4 240,6

5 325,0

1084,4

125,6

Податок на прибуток від звичайної діяльності

 

 

 

 

Усього витрати

92 661,2

85 681,0

-6 980,2

92,5

Фінансові результати діяльності:

 

Валовий прибуток (збиток)

4 134,9

2 727,0

-1 407,9

66,0

Фінансовий результат від звичайної діяльності до оподаткування

7,0

-1 821,0

-1 828,0

 

      

 

Використання енергоресурсів.

 

1) Електроенергія.

 

Спожито електроенергії підприємством на основне виробництво, без врахування АБЦ :

 

за 2020 рік – 81,8 тис.кВт/год. на суму 213,6 тис.грн.без ПДВ;

за 2019 рік – 104,2 тис.кВт/год. на суму 263,7 тис. грн.без ПДВ.

 

Використання  електроенергії за 2020 рік  в натуральному  виразі  зменшилось порівняно з відповідним період минулого року на 50,2 тис.кВт./год., в зв’язку із зменшенням виконаних ремонтних    робіт. В вартісному виразі витрати на спожиту  електроенергію зменшились  на     50,2 тис.грн без ПДВ за рахунок зменшення в натуральному виразі.

 

2) Паливно-мастильні матеріали.

Спожито дизельного  палива підприємством на основне виробництво :

за 2020 рік – 162,9 тис.л;

за 2019 рік – 198,2 тис.л, що на 35,3 тис.л менше ( або на 17,8%) ніж за 2019рік.

 

Спожито бензину підприємством на основне виробництво :

за  2020 рік – 39,7 тис.л;

за  2019 рік – 54,3 тис.л, що на 14,6 тис.л менше ( або на 26,9%) ніж за 2019рік.

 

Спожито газу підприємством на основне виробництво :

за  2020 рік – 16,4 тис.м³;

за  2019 рік – 20,5 тис.м³, що на 4,1 тис.л менше ( або на 20,0%) ніж за 2019рік

 

 

Використання дизельного палива, бензину та газу за 2020 рік  в натуральному  виразі  зменшилось порівняно з відповідним періодом минулого року в зв’язку із зменшенням днів чергування та кількості виїздів спецтехніки для посипки вулично-дорожньої мережі протиожеледними матеріалами в І кварталі. Крім цього в зв’язку із  поганими погодними умовами в травні-червні, які не давали можливості виконувати поточний ремонт вулично-дорожньої мережі міста та нанесення дорожньої розмітки.

Використання  паливно-мастильних матеріалів в вартісному  виразі без ПДВ: 

за 2020 рік – 3958,8 тис.грн;

за 2019 рік – 5512,2 тис.грн., що на 1553,4 тис.грн менше ( або на 28,2%) ніж  за 2019 рік, пояснюється зменшенням палива  в натуральному виразі та в зв’язку із зменшенням вартості палива ( середня вартість бензину за 2020 рік – 19,19 грн/л без ПДВ, а за 2019 рік – 23,51 грн/л без ПДВ, що на 18,4% менше; середня вартість дизпалива за 2020 рік – 16,62 грн/л без ПДВ, а за 2019рік – 19,89 грн/л без ПДВ, що на 16,4% менше; середня вартість газу за 2020рік – 11,16грн/м³ без ПДВ, а за 2019 рік -14,20 грн/м³ без ПДВ, що на 21,4% менше ).

 

3) Вода та стоки :

 

Всього води використано  по підприємству за 2020 рік –1,7 тис. м³ та стоків – 1,3 тис.м³, що відповідає споживанню за 2019 року ( за 2019 рік – води – 1,7тис. м³; стоків – 1,5 тис. м³).

.

 Витрати на воду та стоки в вартісному виразі за 2020 рік збільшились на 4,54 тис.грн.(або 20,2%)  порівняно з відповідним періодом минулого року, за рахунок  збільшення вартості води (середня вартість води за 2019 рік – 7,31 грн/ м³ без ПДВ,  а за 2020 рік – 9,41грн/м³ без ПДВ, що на 28,7% більше ніж в минулому році, аналогічно по стокам  за 2019 рік – 6,71 грн/ м³ без ПДВ, а за 2020 рік – 8,51 грн/м³ без ПДВ, що на 26,8% більше ніж в минулому році).

 

4) Опалення.

 

Підприємством було спожито природного газу

за 2020 рік – 16,6 тис. м³

за 2019 рік – 17,8 тис. м³ , що на 1,1 тис. м³ менше ніж за2019 рік, це пояснюється економним використанням природного газу та більш теплим зимовим періодом в 2020 році.

Витрати теплової енергії

за  2020 рік – 142,6 Гкал

за  2019 рік – 100,1 Гкал , що на 42,6 Гкал більше ніж за 2019рік, так як в березні 2020року підчас початку карантину робітники, які проживають за межами міста, в зв’язку із поганим транспортним сполученням, ночували в гаражі на Львівському шосе.

Разом витрати на опалення за 2020 рік на 0,1 тис.грн більше ніж за 2019 рік.

 

 

Оплата праці

Середньооблікова чисельність штатних працівників за 2020 рік становить 251 працівників, в тому числі адміністративного персоналу – 21. За відповідний період минулого року  середньооблікова чисельність штатних   працівників  -  222 чоловіки, в тому  числі  адміністративного  персоналу – 16. В звітному періоді  середньооблікова чисельність штатних працівників  збільшилась   на 29 чол.     

Середньомісячна заробітна плата по підприємству за 2020 рік збільшилась на 634,5 грн. або на 6,3 % .

за 2020 рік – 10639,4 грн.;

за 2019 рік – 10004,9 грн.

Дохід основних  працівників збільшився на 875,6 грн.,  або на 9,2 %,   АУП    на 2921,4грн. зменшився,  або на 18,1%.

Збільшення витрат на оплату праці за 2019-2020 роки відбулось за рахунок впорядкування      заробітної плати  з 1 грудня 2018 року до прожиткового мінімуму -1921,0грн, з 1 липня 2019 року до прожиткового мінімуму - 2007,00 грн, з 1 грудня 2019 року до прожиткового мінімуму – 2102грн. та застосування коефіцієнту 1,6 до розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом відповідно до галузевої угоди ( до 1 грудня 2019 року застосовувався коефіцієнт 1,4), з 1 липня 2020 року до прожиткового мінімуму - 2197,00 грн  та з 1 грудня 2020 року до прожиткового мінімуму – 2270 грн.

        

Дебіторська і кредиторська заборгованість

 

                        Дебіторська  заборгованість  КП БРЕД  на 01.01.2021року складає – 408,1 тис.грн.

З них:

ПРАТ ШБУ-56 – 108,2 тис.грн. ( або 26,5 % від загальної заборгованості) за послуги асфальтоукладчика;

ТОВ «Шляхрембудзахід» - 102,1тис.грн. ( або 25,0 % від загальної заборгованості) за асфальтобетон;

Завод «Адвіс» - 82,0 тис.грн. ( або 20,1 % від загальної заборгованості) за виконані роботи;

КП «Хмельницька міська дитяча лікарня» - 31,3 тис.грн. ( або 7,7 % від загальної заборгованості) за виконані роботи;

КП «Хмельницькбудзамовник» - 83,0 тис.грн. (або 20,3 % від загальної заборгованості) за асфальтобетон, оренду обладнання;

ТОВ «Трансчміськбуд» - 1,5 тис.грн. (або 0,4 % від загальної заборгованості) за відшкодування витрат за землю;

та 164,2  тис.грн. попередня оплата за електроенергію, газ, скраплений газ, тощо (розшифровка додається).

 

          Кредиторська заборгованість  КП БРЕД  станом на 01.01.2021 року складає – 16,7 тис.грн.  Підприємство заборгувало:  6,2 тис.грн. – ТОВ «Екотрансгаз» за газ природний паливний, що складає  37,1 %  від  загальної заборгованості; 3,3 тис.грн. – ТОВ «Екотехінвестгаз» за газ природний, що складає  19,8 %  від  загальної заборгованості; 2,8 тис.грн. – ТОВ «Декат» за заправку картриджів, що складає  16,8 %  від  загальної заборгованості; 1,8 тис.грн. – ТОВ «Хмельницькенегозбуд» за електроенергію,  що складає  10,8 %  від  загальної заборгованості; 1,6 тис.грн. – ПАТ «Укртелеком» за телекомунікаційні послуги, що складає  9,6 %  від  загальної заборгованості; 1,0 тис.грн. – Хмельницький МРЕМ за реактивну електроенергію, що складає  5,9 %  від  загальної заборгованості та  129,1 тис.грн. – попередня оплата за асфальтобетон, дорожні знаки, суміш, брухт іншими підприємствами  (розшифровка додається).

 

ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ

 

       За 2020 рік Комунальним підприємством по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради було проведено 65 процедури публічних закупівель, з них:

  • 8 переговорних процедур закупівлі;
  • 29 процедура відкритих торгів;
  • 28 процедур не відбулося;

 

     Отже, успішно було проведено 28 процедури закупівель, а саме (ціни з ПДВ):

  1. ДК 021-2015 код 09310000-5 - Електрична енергія280 000 кВТ/г. Укладено договір на суму – 656 400,00 грн.
  2. ДК 021-2015 код 09310000-5 - Електрична енергія (постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг споживачу - для гуртожитків) на 2020 рік - 50 000 кВТ/г. Укладено договір на суму – 45 000,00 грн.
  3. ДК 021-2015 (CPV): 65300000-6 - Розподіл електричної енергії та супутні послуги (Послуги з розподілу електричної енергії) - 280 000кВТ/г. Укладено договір на суму – 348 800,00 грн.
  4. ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Послуги централізованого опалення, постачання гарячої води). Укладено договір на суму – 350 000,00 грн.
  5. ДК 021:2015 код 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ) - 300 000 м. куб. Договір укладено на суму – 1 455 000,00 грн.
  6. ДК 021:2015: 65210000-8 - Розподіл газу (Розподіл природного газу) - 300 000 м. куб. Договір укладено на суму – 316 800,00 грн.
  7. ДК 021-2015 код 24300000-7 - Основні органічні та неорганічні хімічні речовини (Газ природний паливний компримований для заправки автотранспорту (метан) - 40 000 м.куб. Договір укладено на суму – 638 400,00 грн.
  8. ДК 021:2015 код 09130000-0 –Нафта і дистиляти (Дизельне паливо(наливом)) – 150 000 л. Укладено договір на суму – 3 015 000,00 грн.
  9. ДК 021-2015 код 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (талони) – 60 000 л. Укладено договір на суму – 1 453 200,00 грн.
  10. ДК 021-2015 код 09130000-9 - Нафта і дистиляти(Бензан А-92 (талони) – 65 000 л. Укладено договір на суму – 1 574 300,00 грн.
  11. ДК 021-2015 код 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Відсів гранітний фракції 0-5 мм) – 20 000 т. Договір укладено на суму – 5 398 000,00 грн.
  12. ДК 021-2015 код 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебінь гранітний фракції 5-10 мм, фракції 5-20 мм, фракції 20-40 мм, вапняковий фракції 20-40 мм.) – 14 700 т. Договір укладено на суму – 4 970 010,00 грн. з ПДВ.
  13. ДК 021-2015 код 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебінь гранітний фракції 5-20 мм, фракції 20-40 мм) – 1 500 т. Договір укладено на суму – 501 999,00 грн.
  14. ДК 021:2015: 34110000-1 - Легкові автомобілі (Автомобіль Renault Duster або еквівалент). Договір укладено на суму – 519 000,00 грн.
  15. ДК 021:2015: 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Мінеральний порошок МП ІІ марки неактивований з вапняків) – 500 т. Договір укладено на суму – 390 000,00 грн.
  16. ДК 021:2015: 34990000-3 - Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (Світлофор світлодіодний, Т1.3 Т1.3 з ТВЧ, Світлофор світлодіодний Т1.2 з ТВЧ, Світлофор світлодіодний П.1.1. з ТВЧ) - 38 шт. Договір укладено на суму 463 464,00 грн.
  17. ДК 021:2015: 34990000-3 - Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (Контролер дорожній компонуємий «КОМКОН-КДК-16-02» )– 3 шт. Договір укладено на суму – 283 500,00 грн.

18) ДК 021:2015: 44100000-1 - Конструкційні матеріали та супутні вироби (Скляні кульки для дорожньої розмітки) - 6000 кг. Договір укладено на суму 197 640,00 грн.

19) ДК 021:2015: 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби каналізаційні двошарові гофровані для мереж безнапірної каналізації) – 200 шт. Договір укладено на суму 736 000,00 грн.

20) ДК 021:2015: 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби сталеві та супутні вироби). Договір укладено на суму 703 714,47 грн.

21) ДК 021:2015: 44810000-1 – Фарби (Фарба для дорожньої розмітки білого, червоного та жовтого кольору) – 20 000 кг. Договір укладено на суму 758 650,00 грн.

22) ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Емульсія бітумна) – 40 т. Договір укладено на суму 350 000,00 грн.

23) ДК 021:2015: 44810000-1 – Фарби (Фарба емаль) – 2 951 кг. Договір укладено на суму 88 990,00 грн.

24) ДК 021:2015: 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Пісок) – 1000 т. Договір укладено на суму 265 000,00 грн.

25) ДК 021:2015: 34920000-2 - Дорожнє обладнання (заготовки дорожніх знаків) – 1760 шт. Договір укладено 20.07.2020 на суму 614 700,00 грн.

26) ДК 021:2015: 34990000-3 - Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (Світлофор Т1.9 ТВЧ2-01-АТ з екраном) – 4 шт. Договір укладено 15.07.2020 року на суму 85 728,00 грн.

27) ДК 021:2015: 90470000-2 - Послуги з чищення каналізаційних колекторів (Прочищення каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 1000 мм та оглядових колодязів глибиною до 3 м каналопромивальною машиною з відкачуванням розмитого осаду мулососом) – 1 послуга. Договір укладено11.08.2020 року на суму 830 040,35 грн.

28) ДК 021:2015: 09210000-4 - Мастильні засоби (масла та оливи). Договір укладено 18.08.2020 на суму 116 100,00 грн.

29) ДК 021:2015: 44810000-1 – Фарби (Фарба для дорожньої розмітки білого кольору). Договір укладено 14.09.2020 року на суму 593 100,00 грн.

30) ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали (бетонні вироби). Договір укладено 09.11.2020 року на суму 40 761,00 грн.

31) ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги по поточному ремонту та утриманню вулично-дорожньої мережі міста Хмельницького згідно технічного завдання). Договір укладено 06.10.2020 року на суму 1 763 908,19 грн.

32) ДК 021:2015: 14410000-8 - Кам’яна сіль (Сіль кам'яна з антизлежувачем для посипання доріг, сорт вищий, крупність 3, без пакування). Договір укладено 02.11.2020 року на суму 1 902 960.00 грн.

33) ДК 021:2015: 14410000-8 - 44113500-0 - Скляні кульки для дорожньої розмітки (Скляні кульки для дорожньої розмітки SWARCOFLEX фракції 100-600 H/T14 (або еквівалент). Договір укладено на 12.11.2020 року на суму 217 800.00 грн.

    34) ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія). Договір укладено 22.12.2020 року на суму 393 635.00 грн.

    35) ДК 021:2015: 44113620-7 – Асфальт (Холодний асфальт). Договір укладено 14.12.2020 року на суму 309 600.00 грн.

    36) ДК 021:2015: 65310000-9 - Розподіл електричної енергії (Послуги з розподілу електричної енергії). Договір укладено 22.12.2020 року на суму 297 000,00 грн.

     37) ДК 021:201509310000-5 - Електрична енергія (Послуги з постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг споживачам (для гуртожитків) на 2021 рік). Договір укладено 31.12.2020 року на 31 500,00 грн.

 

Загальна сума укладених договорів в результаті проведення закупівель за 2020 рік становить 32 675 699,99 грн. (тридцять два мільйони шістсот сімдесят п’ять  тисяч шістсот дев’яносто дев’ять  грн. 99 коп.) з ПДВ.

Документація

Рішення Хмельницької міської ради щодо підприємства

Реквізити: 
НазваРеквізит
Код ЄДРПО03335445
Розрахунковий рахунокUA673204780000026003924441562 АТ АБ «УКРГАЗБАНК»
МФО320478
ІПН033354422250
Свідоцтво ПДВ31832309

 

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!