КП БРЕД

КП БРЕД
Контактні дані
29009, м. Хмельницький, вул. Ярослава Мудрого, 5
Приймальня - (0382) 64-18-75, 097-407-21-67 факс 64-18-51; Головний інженер - (0382) 64-18-51; Бухгалтерія - (0382) 64-18-74; Диспетчер – 67-18-14.
Графік роботи
ДеньГрафік роботиОбід
Понеділок8:00 - 17:0012:00 - 13:00
Вівторок8:00 - 17:0012:00 - 13:00
Середа8:00 - 17:0012:00 - 13:00
Четвер8:00 - 17:0012:00 - 13:00
П'ятниця8:00 - 17:0012:00 - 13:00
Субота
Неділя
Основні напрямки діяльності

Опис

    1.  Метою створення і діяльності комунального підприємства по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради є:

      - господарська діяльність для досягнення економічних і соціальних результатів та з метою отримання прибутку;

      2. Предметом господарської діяльності Підприємства для реалізації зазначеної мети є:

      - будівництво,  реконструкція автомобільних доріг, вулиць, ТЗРДР та споруд водовідведення;

      - капітальний, поточний ремонт та утримання  дорожного покриття автомобільних доріг, вулиць, ТЗРДР та мереж зливової каналізації.

      - здійснення будівельних, будівельно-монтажних і ремонтних робіт  та  виробництво будівельних матеріалів і металоконструкцій;

      - внутрішні та міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом;

      -торгівельна діяльність у сфері оптової та роздрібної торгівлі, відкриття об’єктів торгівлі.

 

- Хмельницьке державне комунальне управління  по будівництву,  ремонту і експлуатації доріг бере  свій  початок з шляхової дільниці, яка входила  в контору благоустрою Хмельницького міськкомунгоспу.

- 26 червня 1958 року шляхова дільниця виділена в самостійну одиницю - ремонтно-експлуатаційну контору шляхового  господарства  з  підпорядкуванням Хмельницькому  міськкомунгоспу.

- 1 січня 1960 року ремонтно-експлуатаційна контора шляхового господарства реорганізована в Хмельницьке шляхове ремонтно-будівельне управління з підпорядкуванням Хмельницькому обласному  ремонтно-будівельному тресту Хмельницьке  ШРБУ.

- 1 січня 1960 року Хмельницьке  шляхове ремонтно-будівельне управління реорганізоване  в Хмельницьке  обласне шляхове ремонтно-будівельне управління з підпорядкуванням  обласному ремонтно-будівельному тресту Хмельницького обласного  комунального управління Хмельницьке ОШРБУ.

- 1 січня 1967 року Хмельницьке обласне шляхове  ремонтно-будівельне управління  перейменоване в Хмельницьке  обласне  підрядне  спеціалізоване  шляхове  ремонтно-будівельне  управління

з підпорядкуванням Хмельницькому обласному ремонтно-будівельному тресту Хмельницького обласного  житлово-комунального управління  Хмельницьке  ОПС ШРБУ.

-1 січня 1969 року Хмельницьке  обласне підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління  перейменоване в Хмельницьке  підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління з підпорядкуванням Хмельницькому обласному житлово-комунальному управлінню Хмельницьке  ПС ШРБУ.

- 27 липня 1995 року Хмельницьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління реорганізоване в Хмельницьке  комунальне управління по будівництву, ремонту і експлуатації доріг з підпорядкуванням Хмельницькому  міському управлінню житлово-комунального господарства Хмельницької  міської  Ради  народних  депутатів.

Сьогодні  комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської  ради  здійснює:

-                   будівництво та реконструкція автомобільних доріг, вулиць та споруд водовідведення;

-                  капітальний, поточний ремонт дорожнього покриття автомобільних доріг, вулиць та мереж зливової каналізації, в тому числі заміна решіток, кришок люків, очистка колодязів і колекторів, промивка колекторів зливової каналізації,  ремонт та  фарбування  колесовідбою;

-              здійснення будівельних,будівельно-монтажних і ремонтних робіт та виробництво будівельних матеріалів і металоконструкцій;

-                   утримання вулично-дорожньої мережі;

- утримання,  ремонт  та  обслуговування технічних засобів  регулювання  дорожнього  руху (світлофорних об’єктів, дорожніх знаків, перильної огорожі),  нанесення  дорожньої  розмітки.

Послуги

Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради надає послуги прибирання, миття та обезпилення вулиць, вартість яких визначається згідно з планово-розрахунковою вартістю 1 маш.-год. роботи машин та механізмів на 2018 рік. Також підприємство надає послуги асфальтування та продаж асфальту за цінами згідно калькуляції.

Планово-розрахункова вартість 1 маш.-год. роботи
машин та механізмів у 2019 році (для виписки)

(з 22 травня 2019 р.)


п/п

Шифр

Назва

Один.
виміру

Всього без ПДВ

ПДВ
(20 %),
грн

Разом
(з ПДВ),
грн

1

2

3

4

5

6

7

1

СН201-11

Автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть 3 т (на газу)

год

212,33

42,47

254,8

2

СН201-13

Автомобiлi бортовi ЗІЛ-130, вантажопiдйомнiсть 8 т (на газу)

год

394,7

78,94

473,64

3

СН201-13

Піскорозкидачі на базі автомобiлів ЗІЛ-130, ЗІЛ-496 (на газу)

год

298,06

59,61

357,67

4

СН201-21

Автомобiлі-самоскиди ММЗ-555, вантажопiдйомнiсть 5 т

год

319,31

63,86

383,17

5

СН201-21

Автомобiлі-самоскиди САЗ, ГАЗ (на газу), вантажопiдйомнiсть 5 т

год

230,32

46,06

276,38

6

СН201-22

Автомобiлi-самоскиди ММЗ-4502, вантажопiдйомнiсть 7 т

год

339,49

67,9

407,39

7

СН201-23

Автомобiлi-самоскиди КАМАЗ, вантажопiдйомнiсть 10 т

год

618,37

123,67

742,04

8

СН201-24

Автомобiлi-самоскиди КРАЗ, вантажопiдйомнiсть 15 т

год

835,92

167,18

1003,1

9

СН201-401

Трактори на пневмоколiсному ходу при роботi на водогосподарському будiвництвi,  потужнiсть 20 кВт [27 к.с.] (МОК)

год

219,66

43,93

263,59

10

СН201-407

Трактори на пневмоколiсному ходу Т-16, потужнiсть 20 кВт [27 к.с.]

год

210,98

42,2

253,18

11

СН201-409

Трактори на пневмоколiсному ходу, потужнiсть 40 кВт [55 к.с.]

год

307,19

61,44

368,63

12

СН201-409

Машина прибиральна на пневмоходу МУ-320М на базі трактора

год

318,85

63,77

382,62

13

СН201-410

Трактори на пневмоколiсному ходу МТЗ-80, МТЗ-5, КО-707, ММЗ-554, потужнiсть 59 кВт [80   к .с.]

год

394,39

78,88

473,27

14

СН201-410

Трактори на пневмоколiсному ходу ТУМ -180, потужнiсть 59 кВт [80 к.с.]

год

391,36

78,27

469,63

15

СН201-410

Трактор-навантажувач ПГБ-1 на пневмоколiсному ходу, потужнiсть 59 кВт [80 к.с.]

год

399,41

79,88

479,29

16

СН201-410

Трактори на пневмоколiсному ходу МТЗ-82, потужнiсть 59 кВт [80 к.с.] (СОМ)

год

407,08

81,42

488,5

17

СН201-411

Трактори на пневмоколiсному ходу Т-150, потужнiсть 158 кВт [215 к.с.] (СОМ)

год

837,74

167,55

1005,29

18

СН203-852-3ВД

Навантажувач пневмоколісний одноковшовий АМКОДОР-352 вантажопідйомність 4 т,  місткість ковша 2,3 м3

год

544,52

108,9

653,42

19

СН203-1002

Автопiдiймач  TK  IV  AGP

год

459,66

91,93

551,59

20

СН204-202

Агрегати зварювальнi пересувнi з дизельним двигуном, з номiнальним зварювальним струмом 250-400 А

год

166,88

33,38

200,26

21

СН205-102

Компресори пересувнi ПКС, ІФА з двигуном внутрiшнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 5 м3/хв

год

287,15

57,43

344,58

22

СН206-316

Екскаватори одноковшовi дизельнi на пневмоколiсному ходу при роботi на спорудженнi магiстральних трубопроводiв, мiсткiсть ковша 0,8 м3 (ЕК 14-90)

год

615,44

123,09

738,53

23

СН206-337

Екскаватори одноковшеві дизельнi на пневмоколiсному ходу, мiсткiсть ковша 0,25 м3

год

333,84

66,77

400,61

24

СН212-202

Автогрейдери середнього типу, потужнiсть 99 кВт [135 к.с.]

год

658,99

131,8

790,79

25

СН212-202-7ВД

Автогрейдер А-140, тип середній типу, потужність 99 кВт [135 к.с]

год

747,95

149,59

897,54

26

СН212-600-9ВД

Машина плавильно-заливальна KERA10

год

352,98

70,6

423,58

27

СН212-901

Котки дорожнi самохiднi вiбрацiйнi Д-455, ДУ-54М гладковальцеві, маса 1,5 т

год

202,46

40,49

242,95

28

СН212-901-2ВД

Коток дорожній самохідний вібраційний комбінованої дії НАММ HD 10C VV

год

404,34

80,87

485,21

29

СН212-906

Котки дорожнi самохiднi вібраційні гладковальцеві ДУ-47Б, ДУ-50, маса 8 т

год

331,2

66,24

397,44

30

СН212-906-30ВД

Коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий НАММ HD-70, маса 7,3 т

год

489,3

97,86

587,16

31

СН212-1400-2ВД

Машина маркірувальна СМ-122-3

год

550,09

110,02

660,11

32

СН212-1400-10ВД

Машина маркірувальна ручна Graco Line Lazer III 5900

год

401,81

80,36

482,17

33

СН212-1601

Машини поливально-мийнi, мiсткiсть 6000 л (на газу)КО 002(поливання)

год

733,92

146,78

880,7

34

СН212-1601

Машини поливально-мийнi, мiсткiсть 6000 л (на газу)КО 002(поливання,миття)

год

807,47

161,49

968,96

35

СН212-1601-13ВД

Машина вакуумна підмітально-прибиральна комбінована "Глобус" 533710-22  на базі автомобіля МАЗ-5337 (новий)

год

1242,98

248,6

1491,58

36

СН212-1601-13ВД

Машина вакуумна підмітально-прибиральна комбінована "Глобус" ПМ5337011 на базі автомобіля МАЗ-5337

год

918,29

183,66

1101,95

37

СН212-1601-23ВД

Піскороскидач МДКЗ-6/4 на базі автомобіля КрАЗ-65055

год

739,25

147,85

887,1

38

СН212-1601-30ВД

Піскороскидач МДКЗ-30 на базі автомобіля КрАЗ-6510

год

557,66

111,53

669,19

39

СН212-1601-39ВД

Машини МДКЗ-10 на базі автомобіля МАЗ (поливання)

год

566,33

113,27

679,6

40

СН212-1601-39ВД

Машини МДКЗ-10 на базі автомобіля МАЗ (поливання, миття)

год

653,64

130,73

784,37

41

СН212-1601-39ВД

Машина дорожна комбінована МДКЗ14-06 на базі МАЗ-5550СЗ

год

470,24

94,05

564,29

42

СН212-1601-39ВД

Машини МДКЗ-10 на базі автомобіля МАЗ (ДК-021)

год

651,95

130,39

782,34

43

СН212-1902-2ВД

Снігоочисник шнекороторний ФРС-200 М на базі трактора МТЗ-82.1

год

417,26

83,45

500,71

44

СН212-2000-33ВД

Асфальтоукладальник на пневмоходу Vogele Super 1603

год

1046,44

209,29

1255,73

45

СН212-2201-10ВД

Дорожня фреза ДЕМ121-РЕ на базі трактора МТЗ-82

год

691,68

138,34

830,02

46

СН270-33-ВД

Автобiтумовози, вантажопiдйомнiсть 15 т

год

742,96

148,59

891,55

47

СН270-240-3ВД

Причіпна дорожньо-ремонтна машина Bagela

год

531,5

106,3

637,8

48

СН280-4-1-ЖК

Котки дорожні самохідні вібраційнігладковальцьові ДУ-98, маса 11,5 т

год

474,29

94,86

569,15

49

СН280-9-2-ЖК

Машини для холодного фрезерування покриттів "Wirtgen 500"

год

683,88

136,78

820,66

50

СН280-9-2-ЖК

Машини для холодного фрезерування покриттів "Wirtgen W-50"

год

732,41

146,48

878,89

51

СН280-9-2-ЖК

Машини для холодного фрезерування покриттів "Wirtgen  W-50" (нова)

год

792,22

158,44

950,66

52

СН280-10-1-ЖК

Машина КО-512

год

741,94

148,39

890,33

53

СН280-22-3-ЖК

Трактор на пневмоколісному ходу Т-150 К, потужність 122кВт [166 к.с.]

год

588,48

117,7

706,18

54

СН280-27-1-ЖК

Снігонавантажувач КО-206 АН

год

472,33

94,47

566,8

55

СН280-33-1-ЖК

Машини причіпні прибиральні “Broddway ”

год

506,95

101,39

608,34

56

СН280-38-2-ЖК

Машина підмітально-прибиральна SCHMIDT SWINGO 200

год

366,7

73,34

440,04

57

СН212-1601-39ВД

Автомобiлі-самоскиди МАЗ 5551

год

571,21

114,24

685,45

 

Фактори ризику

  • Нестача коштів на комплексні капітальні ремонти доріг.
  • Нехватка кваліфікованих кадрів для будівництва, ремонту та експлуатації доріг. Заходи щодо управління цим ризиком: залучення молодих спеціалістів, для яких встановлено достойний рівень зарплати.
  • Погодні умови, при яких неможливо дотримуватися технології виконання робіт.
  • Зростаюча інтенсивність дорожнього руху, яка перешкоджає виконанню робіт. Заходи щодо управління цим ризиком: необхідні інноваційні методи інформування водіїв про проведення ремонтних робіт з проханням оминати ці ділянки.
Керівник
Собко Вадим Григорович

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника: 

Відповідно до розпорядження №24-р від 01.02.2017р., щоквартальна премія відповідно до розпорядження №24-р від 01.02.2017р

Річний звіт керівника

2016

В 2016 році, я, як керівник підприємства здійснював поточне управління  підприємством, організовував виробничо-господарську, соціально-побутову та іншу діяльність підприємства. Основними напрямками діяльності  підприємства є   будівництво, реконструкція, капітальний  та поточний  ремонт  дорожнього покриття  доріг, очистка  колодязів, колекторів, прибирання вулиць, вивіз сміття, миття та обезпилювання вулиць, розчищення вулиць від снігу, посипання піщано-соляною  сумішшю  в зимовий  період, нанесення   або  поновлення дорожньої розмітки, обслуговування світлофорних об’єктів, заміна та утримання дорожніх знаків, експлуатація і утримання очисних  споруд.

Показники виконання фінансового плану  за   2016  р.

 

 

план

факт

Відхилення

Тис.грн.

%

Доходи

 

Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)

45728,4

44938,8

-789,6

98,3

податок на додану вартість

7621,4

7489,8

-131,6

98,3

Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)

38107,0

37449,0

-658,0

98,3

Інші операційні доходи

3122,0

3328,0

206,0

106,6

 

Усього доходів:

 

 

41229,0

 

40777,0

 

-452,0

 

98,9

              Аналіз  виконання фінансового плану підприємства за   2016 рік показує,  що фактичний дохід,  який  був отриманий від господарської  діяльності підприємства  менше   ніж запланований показник на 789,6 тис. грн або на 1,7%. Це пов´язано  з зменшенням  доходів від  надання послуг (реалізація  асфальтобетону) у порівнянні з запланованим показником   в  зв´язку з зменшенням ціни на бітум, а в натуральному виразі  реалізовано асфальтобетону  на 818,9 т. більше ніж  в аналогічному періоді 2015 року.  Отже надання послуг в натуральному виразі виконано  на 120,6% Збільшились інші операційні доходи в порівнянні з запланованими на 206тис.грн. або  на 106,6%.  Зменшилась  собівартість реалізованої продукції, робіт  та послуг на 1026,7 тис.грн. або на -2,8 % .

 

План

Факт

Відхилення

тис.грн.

%

Витрати

       

Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт та послуг) (розшифрування)

36372,7

35346,0

-1026,7

97,2

Адміністративні витрати                                                                                         

2610

2346

-264

89,9

Інші операційні витрати

2235,4

2742,0

506,6

122,7

Податок на прибуток від звичайної діяльності

1,9

62

60,1

31раз

Усього витрати

41220,0

40496,0

-724,0

98,2

Фінансові результати діяльності:

 

Валовий прибуток (збиток)

1734,3

2103,0

368,7

121,3

Фінансовий результат від звичайної діяльності до оподаткування

10,9

343,0

332,1

31раз

Чистий прибуток (збиток)

9,0

281,0

272,0

26 раз

 

Використання енергоресурсів

 

Інформація про використання  енергоресурсів   за   2015-2016 рік  наведена в додатку.

Використання  енергоресурсів   грошовому та в натуральному  виразі  збільшились по паливно-мастильних  матеріалах  на  608,9 тис.грн.   або на 23,7%  в  зв''язку з збільшенням цін.

Показники фінансово-господарської діяльності підприємства.

 

Показники фінансово-господарської діяльності підприємства за  2016 рік відносно  показників за 2015 рік  характеризуються зменшенням. Так, дохідна частина підприємства порівняно з  відповідним  періодом минулого року  зменшилась на суму 1489,2тис.грн. або на 3,2%, що вплинуло  на  зменшення   собівартості. Загальна сума чистого доходу від  реалізації робіт , послуг, товарів за звітний період становить 37449,0тис.грн.,  що менше результату аналогічного періоду 2015 року на 1241,0 тис.грн. або на 3,2 %.

Показники

од.вим.

2015р.

2016р.

Дохід( виручка ) від реалізації робіт, послуг,товарів

тис.грн.

46428,0

44938,8

Чистий дохід( виручка ) від реалізації робіт, послуг,товарів

тис.грн.

38690,0

37449,0

Інші операційні доходи

тис.грн.

2486,0

3328,0

Всього доходів

тис.грн.

41176,0

40777,0

Інші операційні доходи  за 2015 та 2016 рік  наведено у таблиці:

Інші операційні доходи

2015р.

тис.грн.

2016р.

тис.грн.

Земля під дім

0

49,6

Податок на землю

358,4

623,7

Відпуск теплоенергії орендарям та електроенергії субабонентам

13,9

0

Гуртожиток

60,6

88,4

Амортизація  на безоплатно передані                                        (  дороги, світлофори, очисні  споруди )

2007,8

2548,6

Виконавчий лист

0

11,7

Повернення коштів АТО

0

45,3

Сплочено пеню

0

6,0

     Разом:

2486,0

3328,0

               Збільшились інші операційні доходи  в порівнянні  з відповідним періодом минулого року на 842,00 тис.грн.  або  на  33,9%.

Зменшення собівартості реалізованої продукції (товарів, робіт, та послуг) за                        2016рік в порівнянні з  відповідним  періодом 2015 р. на 687 тис.грн.  або на 1,9%. Зменшились матеріальні витрати  на 1195,1 тис.грн.   або  на 5,1 %, в порівнянні з минулим  роком, це пов"язано з   зменшенням  обсягів робіт. Збільшились витрати на оплату праці  основних  робітників  на суму 1032,9  тис.грн.   або на 12,1%, що пов´язано  з збільшенням мінімальної заробітної плати .

Витрати на оплату праці  АУП   збільшились  на 221,1 тис.грн.  або на 20%. 

Адміністративні витрати   за   2016 р. збільшились з відповідним періодом минулого року  на 82,0 тис.грн.   або на 3,6  %.

            В адміністративних  витратах збільшились витрати на  освітлення, водопостачання, опалення  адміністративних приміщень  на 153,7 тис.грн.  або на 69,2 %. Ріст відбувся   за рахунок збільшення цін  на газ,  теплоенергію, електроенергію,  ремонт та обслуговування комп’ютерної техніки.              

          Інші операційні витрати  збільшились  на 558 тис.грн.     або  на  25,5%. В основному   збільшення  відбулося за рахунок  амортизації  на безоплатно передані дороги, світлофорні об"єкти ,   дорожні знаки,   очисні споруди на  540,8 тис.грн.  або  на  26,9%.

Оплата праці

Середньооблікова чисельність штатних працівників 221 особи, в тому числі адміністративного персоналу - 19 осіб. В аналологічному періоді  минулого року  чисельність штатних працівників склала 223 особи,  в  тому числі адміністративного персоналу 17 осіб.

  Чисельність працюючих та їх середньомісячний дохід наведено у таблиці

Показники

Од.вим.

2015р

2016

Середньооблікова чисельність штатних працівників

чол.

223

221

в тому числі: виробничого персоналу

чол.

206

202

                         адміністративного персоналу

чол.

17

19

Середньомісячна заробітна плата

грн.

3544,7

4486,0

в тому числі: виробничого персоналу

грн.

3486,0

4441,0

                         адміністративного персоналу

грн.

4756,7

5698,0

Дохід від основної діяльності на 1 -го працюючого

тис.грн.

208,2

203,3

 З даних таблиці видно, що в звітному періоді  середньооблікова чисельність штатних працівників  зменшилась на 2 чол. Середньомісячний дохід основних  працівників збільшився на 955 грн.  або  27,4%,   по  АУП  збільшився   на  941,3 грн.   або 19,8 %.

ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ

За 2016 рік  комунальним  підприємством  по  будівництву,  ремонту  та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради було проведено 9процедур державних закупівель з них:

-         2переговорні процедури закупівлі;

-         7 процедур відкритих торгів.

Отже, успішно було проведено 9 процедур закупівель, а саме(ціни з ПДВ):

- код 06.20.1 - газ природний, скраплений або в газоподібному стані (Газ природний) -499705м3 Укладено договір на суму-4500000,00грн (з ПДВ);

- код 35.11.1 - енергія електрична (Електрична енергія) - 328760 кВт. год. Укладено договір на суму 599877,00 грн.(з ПДВ);

- код 20.30.1 - фарби та лаки на основі полімерів (Фарба для дорожньої розмітки) - фарба для дорожньої розмітки – біла 19000 кг. фарба для дорожньої розмітки – червона 900 кг. Укладено договір на суму 716400,00 грн.(з ПДВ);

-  код 08.93.1 - сіль і чистий хлорид натрію; вода морська та сольові розчини (Сіль для промислового перероблення ДСТУ 4246:2003 кам’яна, сорт вищий, крупність 3, без пакування ) - 490 т. Укладено договір на суму 333077,50 грн.(з ПДВ);

-                     код ДК 016:2010 - 29.10.5 - автомобілі спеціальної призначеності (ДК 021-2015 - 234143000-1 - Транспортні засоби для утримання доріг узимку)Піскорозкидачі МАЗ - 2 од.). Укладено договір на суму 3399600,00 грн.(з ПДВ);

-                     код 30.99.1 - засоби та устатковання транспортні, інші, н.в.і.у (Піскорозкидальне обладнання або еквівалент) - 2 шт. Укладено договір на суму 432400,00 грн.(з ПДВ);

-                     код 28.22.1 (34134000-5) - устатковання підіймальне та вантажне та частини до нього (Евакуатор або еквівалент) - 1 од., Договір укладено на суму 1983000,00 грн. .(з ПДВ);

-                     код 28.30.2 (16700000-2) - трактори сільськогосподарські, інші (Машини прибиральні з обладнанням або еквівалент ) - 2 од. Договір укладено на суму 591000,00.(з ПДВ).

-                     код 28.92.2 - машини інші для переміщування, планування, профілювання, розробляння, вирівнювання, трамбування, ущільнювання та виймання ґрунту, корисних копалин або руд (зокрема бульдозери, механічні лопати та дорожні котки) (коток вібраційний гладковальцевий або еквівалент ) - 1 од.Договір укладено на суму 2 548 800,00 грн.(з ПДВ).

Загальна сума укладених договорів в результаті проведення закупівель за державні кошти у 2016 році становить 5099877,00 грн.

Зміни до Статуту   підприємства вносились та зареєстровані .

            За результатами господарської  діяльності  за    2016 р. підприємство є прибутковим,  сума  прибутків  складає  - 281,0  тис.грн.

2019

В 2019 році, я, як керівник підприємства здійснював поточне управління підприємством, організовував виробничо-господарську, соціально-побутову та іншу діяльність підприємства. Основними напрямками діяльності підприємства є будівництво, реконструкція, капітальний та поточний ремонт дорожнього покриття доріг, очистка колодязів, колекторів, прибирання вулиць, вивіз сміття, миття та обезпилювання вулиць, розчищення вулиць від снігу, посипання піщано-соляною сумішшю в зимовий період, нанесення або поновлення дорожньої розмітки, обслуговування світлофорних об’єктів, заміна та утримання дорожніх знаків, експлуатація і утримання очисних споруд.

Підприємство обслуговує (утримання та ремонт):

 

  • вулично-дорожню мережу протяжністю 290,6 км. Втому числі з асфальтобетонним покриттям - 221,3 км. та з щебеневим покриттям – 69,3 км.
  • тротуари загальною площею – 478,3 тис. м2
  • зливову каналізацію протяжністю 49,9 км, на якій знаходиться 1713 дощоприймальних та 542 оглядових колодязя,
  • 116 світлофорних об’єкти (1356 світлофорів з них світлодіодних 1231 шт. , лампових – 125 шт.),
  • в літній період площа прибирання складає орієнтовно 134,6 млн. м2 щорічно,
  • в зимовий період площа прибирання складає орієнтовно 142,6 млн. м2 щорічно.

 

Крім цього на балансі підприємства є очисні споруди зливової дощової каналізації по вул.Матросова,1. Підприємство прибирає два підземних переходи в м-ні Ружична та по вул..Пр.Миру. Для механізації праці на підприємстві є 95 одиниць машин та механізмів.

Доходи без ПДВ:

за 2018 рік – 77357,1 тис. грн.

за 2019 рік– 77635,5 тис. грн.

збільшення на 278,4 тис. грн. в. т.ч.:

 

доходи з поточного ремонту та утриманню доріг, тротуарів по управлінню ЖКГ

За 2018 рік нараховані доходи – 51900,7 тис. грн.

За 2019 рік нараховані доходи – 59787,2 тис. грн.

Збільшення доходів на 7886,4 тис. грн. або на 15,2 % відбулось за рахунок збільшення вартості виконаних робіт та виконання більших обсягів ніж в минулому році.

 

доходи від капітального ремонту доріг, тротуарів та прибудинкових територій для управління ЖКГ, нанесення дорожньої розмітки

За 2018 рік нараховані доходи – 5322,4 тис. грн.

За 2019 рік нараховані доходи – 1797,4 тис. грн.

Зменшення доходів на 3525,1тис. грн. або на 66,2% менше ніж минулому році відбулось за рахунок зменшення обсягів виконання капітального ремонту у 2019році.

 

доходи від виконання робіт іншим організаціям ( поточний та капітальний ремонт доріг, тощо)

 

За 2018 рік нараховані доходи – 1092,9 тис. грн.

За 2019 рік нараховані доходи – 1836,7 тис. грн.

Збільшення доходів на 743,8 тис. грн. або на 68,1%.

 

доходи від інших послуг ( реалізація матеріалів,транспортні послуги та інщі послуги)

За 2018 рік нараховані доходи – 13605,0 тис. грн.

За 2019 рік нараховані доходи – 8727,8 тис. грн.

Зменшення доходів на 4877,2 тис. грн. або на 35,8%, за рахунок зменшення реалізації асфальтобетону на 4879,2 тис.грн., або на 37,7% ( за 2018 рік – 12945,0 тис.грн, за 2019 рік – 8065,8 тис.грн.).

 

Доходи від іншої операційної діяльності:

- за 2018 рік – 5331,2 тис. грн.;

- за 2019 рік – 4917,6 тис. грн.;

Зменшення складає 413,6 тис. грн. (7,8 %).

 

Фінансові доходи:

За 2018 рік нараховані доходи – 104,9 тис. грн.

За 2019 рік нараховані доходи – 568,8 тис. грн.

Збільшення доходів на 463,9 тис. грн. за рахунок надання банком послуги овернайт на залишок коштів.

 

Витрати:

 

Собівартість реалізованої продукції, робіт, послуг

 

Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт та послуг) за 2019р. в порівнянні з 2018 р. збільшилась на 505,0 тис.грн., або на 0,7%.

Збільшення відбулось за рахунок

  • витрат на оплату праці основних робітників на суму 6251,8 тис.грн., або на 34,7%, що пов´язано із збільшенням обсягів робіт, збільшенням прожиткового мінімуму для працездатних осіб, цілодобовим чергуванням. Відповідно збільшились відрахування на соц.. заходи – на 914,1 тис.грн. ( або на 23,6 %).

 

Адміністративні витрати

 

Адміністративні витрати за 2019 р. збільшились порівняно з відповідним періодом минулого року на 330,4 тис.грн., або на 9,5%:

  • зменшилися витрати на використанням службових автомобілів на суму 40,8 тис.грн. ( або на 23,7 %);
  • витрати на страхові послуги зменшились на 13,2 тис.грн;
  • витрати на оплату праці АУП збільшились на 384,2 тис.грн. (або на 13,7%), за рахунок впорядкування оплати праці з 1 грудня 2017 року до прожиткового мінімуму -1762,0 грн., з 1 липня 2018 року до прожиткового мінімуму -1841,0 грн., з 1 грудня 2018 року до прожиткового мінімуму -1921,0 грн, з 1 липня 2019 року до прожиткового мінімуму - 2007,00 грн, з 1 грудня 2019 року до прожиткового мінімуму – 2102 грн. . Відповідно збільшились відрахування на соц.. заходи – на 63,1 тис.грн. ( або на 11,2 %).

Інші операційні витрати

Інші операційні витрати за 2019 рік зменшились в порівнянні з відповідним періодом минулого року на 400,4 тис.грн, або на 8,4%.

Фінансовий результат від звичайної діяльності

 

Фінансовий результат підприємства за 2019 року становить: прибуток 9,3 тис.грн. ,

в тому числі :

 

від основної діяльності – збиток – 1136,6 тис. грн.

від іншої операційної діяльності - прибуток – 577,1 тис. грн.

від інших фінансових доходів та інших доходівприбуток – 568,8 тис. грн.

 

Показники виконання фінансового плану

 

 

 

план

 

факт

Відхилення

тис. грн.

%

Доходи

 

Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)

89 383,1

86578,8

-2804,3

96,9

податок на додану вартість

14 897,2

14429,8

-467,4

96,9

Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)

74 485,9

72149,0

-2336,9

96,9

Інші операційні доходи

4 480,8

4866,0

385,2

108,6

Інші фінансові доходи

0

569,0

569,0

 

Інші доходи

0

51,0

51,0

 

Усього доходів

78 966,7

77635,0

-1331,7

98,3

           

 

 

Аналіз виконання фінансового плану підприємства за 2019 рік показує, що фактичний дохід, який був отриманий від господарської діяльності підприємства менший ніж запланований показник на 1331,7 тис.грн, або на 1,7%., відповідно зменшилась собівартість реалізованої продукції, робіт та послуг на 802,3 тис.грн., або на 1,1 % .

 

 

План

Факт

Відхилення

тис.грн.

%

Витрати

       

Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт та послуг) (розшифруванняя)

69 774,3

68972,0

-802,3

98,9

Адміністративні витрати

4 336,2

4314,0

-22,2

99,5

Інші операційні витрати

4 625,2

4340,0

-285,2

93,8

Податок на прибуток від звичайної діяльності

35,2

3,0

-32,2

8,5

Усього витрати

78 770,9

77629,0

-1141,9

98,6

Фінансові результати діяльності:

 

Валовий прибуток (збиток)

4 711,6

3177,0

-1534,6

67,4

Фінансовий результат від звичайної діяльності до оподаткування

231,0

9,0

-222,0

3,9

 

 

Використання енергоресурсів.

 

 

1) Електроенергія.

 

Спожито електроенергії підприємством :

 

за 2018 рік – 173,8 тис.кВт/год. на суму 406,0 тис.грн.без ПДВ;

за 2019 рік – 170,7 тис.кВт/год. на суму 437,5 тис. грн.без ПДВ.

 

Використання електроенергії за 2019 рік в натуральному виразі зменшилось порівняно з відповідним періодом минулого року на 3,1 тис.кВт./год., в зв’язку із зменшенням виготовлення асфальтобетону асфальтобетонним цехом у 2019 році порівняно з 2018 роком на 16,6% ( у 2019 році -13,1тис.т, у 2018 році - 15,7 тис.т.). В вартісному виразі витрати на спожиту електроенергію збільшились на 31,5тис.грн без ПДВ за рахунок збільшення вартості 1кВт/год ( середня вартість спожитої електроенергії в 2018році – 2,34грн/кВт/год. без ПДВ, в 2019році – 2,56грн/кВт/год. без ПДВ, що на 9,4% більше ніж 2018році).

2) Паливно-мастильні матеріали.

Спожито бензину підприємством на основне виробництво :

 

за 2018 рік – 43,9 тис.л;

за 2019 рік – 54,3 тис.л, що на 10,4 тис.л більше (або на 23,6%) ніж за 2018рік.

 

Спожито дизельного палива підприємством на основне виробництво :

 

за 2018 рік – 181,1 тис.л;

за 2019 рік – 198,2 тис.л, що на 17,1тис.л більше ( або на 9,5%) ніж за 2018рік.

 

Використання бензину та дизельного палива за 2019 рік в натуральному виразі збільшилось порівняно з відповідним періодом минулого року, в зв'язку з тим, що на початку 2019 року з погіршенням погодних умов збільшились обсяги робіт по вивозу суміші на небезпечні ділянки вуличньо-дорожньої мережі міста та по вивозу снігу з вулиць міста. Крім того у 2019 році в зимовий період виконувались роботи по ліквідації ямкового ремонту а/б покриття 1 бригадою сколом установкою "Багела-4000" та 1 бригадою холодним асфальтом ROCKPHALT, в 2018 році тільки 1 бригадою установкою "Багела-4000".

Спожито скрапленого газу підприємством на основне виробництво :

 

за 2018 рік – 24,3 тис.м³;

за 2019 рік – 20,5 тис.м³, що на 3,8тис.м³ менше ( або на 15,8%) ніж за 2018 рік, це пояснюється зменшенням використання кількості машин, які заправляються газом ( деякі списано, застарілі та не використовуються).

 

Використання паливно-мастильних матеріалів в вартісному виразі:

за 2018 рік – 5347,9 тис.грн;

за 2019 рік – 5512,2 тис.грн., що на 164,3 тис.грн більше ( або на 3,1%) ніж за 2018 рік, що пояснюється зростанням вартості палива ( вартість бензину на початку 2018 року – 19,37 грн/л без ПДВ, а в кінці 2019 року – 23,24 грн/л без ПДВ, що на 20,0% більше ніж на початку минулого року; вартість скрапленого газу на початку 2018 року – 13,08 грн/м³ без ПДВ, а в кінці 2019 року – 13,30 грн/м³ без ПДВ, що на 1,7% більше ніж на початку минулого року ).

 

3) Вода та стоки :

 

Всього води використано по підприємству за 2019рік –1,7 тис. м³ та стоків -1,5 тис.м³, що на 0,5 тис. м³ більше ніж за 2018 рік по воді та стокам на 0,4 тис.м³ ( 2018 ріку – вода – 1,2тис. м³; стоки – 1,1 тис. м³), це пояснюється збільшенням середньоспискової чисельності штатних працівників: чисельність у 2019 році - 222 чол, а у 2018 році -217 чол, або на 2,3% більше

.

Витрати на воду та стоки в вартісному виразі за 2019 рік збільшились на 9,23 тис.грн.(або 69,9%) порівняно з відповідним періодом минулого року, за рахунок збільшення вартості води (вартість води в січні 2018 року – 5,41 грн/ м³ без ПДВ, а в грудні 2019 року – 8,15 грн/м³ без ПДВ, що на 50,6% більше ніж в минулому році, аналогічно по стокам в січні 2018 року – 5,48 грн/ м³ без ПДВ, а в грудні 2019 року – 7,08 грн/м³ без ПДВ, що на 29,2% більше ніж в минулому році).

4) Опалення.

 

Підприємством було спожито природного газу на опалення приміщень:

за 2018 рік – 25579 м³

за 2019 рік – 17755 м³ , що на 7824 м³ менше ніж за 2018 рік.

Витрати теплової енергії:

за 2018 рік – 126,9 Гкал

за 2019 рік – 100,1 Гкал , що на 26,8 Гкал менше ніж за 2018рік, в зв'язку із зменшенням тривалості опалювального періоду: тривалість опалювального періоду у 2019 році - 157 діб, а у 2018 році -164 доби, або на 4,27% менше.

Разом витрати на опалення за 2019 рік на 63,1 тис.грн менше ніж за 2018 рік.

 

Оплата праці

  • чисельність штатних працівників за 2019 рік становить 222 працівника, в тому числі адміністративного персоналу – 16. За відповідний період минулого року середньооблікова чисельність штатних працівників - 217 особи, в тому числі адміністративного персоналу – 18 осіб. В звітному періоді середньооблікова чисельність штатних працівників збільшилась на 5 чол.

Середньомісячна заробітна плата по підприємству за 2019 рік збільшилась на 1867,9 грн. або на 23,0 % .

за 2018 рік – 8137,0 грн.;

за 2019 рік – 10004,9 грн.

Дохід основних працівників збільшився на 1838,4грн., або на 23,9 %, АУП на 2742,9грн., або на 20,5%.

  • витрат на оплату праці за 2019 рік відбулось за рахунок впорядкування заробітної плати з 1 грудня 2017 року до прожиткового мінімуму -1762,0 грн., з 1 липня 2018 року до прожиткового мінімуму -1841,0 грн., з 1 грудня 2018 року до прожиткового мінімуму -1921,0грн, з 1 липня 2019 року до прожиткового мінімуму - 2007,00 грн, з 1 грудня 2019 року до прожиткового мінімуму – 2102 грн.

 

Дебіторська і кредиторська заборгованість

 

Дебіторська заборгованість КП БРЕД на 01.01.2020року складає – 942,0 тис.грн.

З них:

Завод «Адвіс» - 82,0 тис.грн. ( або 8,7 % від загальної заборгованості) за виконані роботи;

МКП «Хмельницькводоканал» - 66,6 тис.грн. ( або 7,1 % від загальної заборгованості) за виконані роботи;

КП «Комбінат будматеріалів» - 70,5 тис.грн. ( або 7,5 % від загальної заборгованості) за виконані роботи;

АТ ОГС «Хмельницькгаз» - 27,4 тис.грн. ( або 2,9 % від загальної заборгованості) за виконані роботи;

ПРАТ«Хмельницьке ШБУ-56» - 32,8 тис.грн. ( або 3,5 % від загальної заборгованості) за виконані роботи;

ТОВ «Шляхрембудзахід» - 102,1тис.грн. ( або 10,8 % від загальної заборгованості) за асфальтобетон;

Інші підприємства – 12,6 тис.грн ( або 1,3 % від загальної заборгованості) за виконані роботи та послуги;

та 548,0 тис.грн. попередня оплата за електроенергію, газ, скраплений газ, тощо (розшифровка додається).

Кредиторська заборгованість КП БРЕД станом на 01.01.2020р. складає – 83,0 тис.грн. Підприємство заборгувало 11,7 тис.грн. – КП «Південно-Західні тепломережі» за опалення та гаряче водопостачання, що складає 14,1% від загальної заборгованості, 5,2 тис.грн. – ПрАТ «ШБУ-56» за транспортні послуги, що складає 6,3% від загальної заборгованості, 2,8тис.грн.- ТОВ «Декат» за заправку картриджів, що складає 3,4% від загальної заборгованості, 2,8тис.грн. іншим підприємствам, що складає 3,4% від загальної заборгованості та 61,0тис.грн. попередня оплата за виконані роботи, виготовлений асфальтобетон (розшифровка додається).

 

ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ

 

За 12 місяців 2019 року Комунальним підприємством по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради було проведено 55 процедур публічних закупівель, з них:

  • 9 переговорних процедур закупівлі;
  • 22 процедур відкритих торгів;
  • 24 процедур відмінено /не відбулися;

 

Отже, успішно було проведено 31 процедуру закупівель, а саме (ціни з ПДВ):

 

  1. ДК 021-2015 код 09310000-5-Електрична енергія350 000 кВТ/г. Укладено договір на суму – 770 000,00 грн.

 

  1. ДК 021-2015 (CPV): 65300000-6 - Розподіл електричної енергії та супутні послуги (Послуги з розподілу електричної енергії) -350 000 кВТ/г. Укладено договір на суму – 326 550,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015 код 09130000-0 –Нафта і дистиляти (Дизельне паливо(скретч-картки)) – 30 000 л. Укладено договір на суму – 781 200,00 грн.

 

  1. ДК 021-2015 код 44110000-4-Конструкційні матеріали (Бітум нафтовий дорожній 70/100) – 1 500 т. Договір укладено на суму – 21 474 000,00 грн.

 

  1. ДК 021-2015 код 14210000-6-Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Відсів гранітний фракції 0-5 мм) – 25 000 т. Договір укладено на суму – 8 00 000,00 грн.

 

  1. ДК 021-2015 код 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебінь гранітний фракції 5-10 мм, фракції 5-20 мм, фракції 20-40 мм, вапняковий фракції 20-40 мм.) – 14 700 т. Договір укладено на суму – 5 732 700,00 грн. (чотири мільйони шістсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.

 

  1. ДК 021-2015 код09130000-9- Нафта і дистиляти (Бензин А-92) – 55 000 л. Договір укладено на суму – 1 299 000,00 грн

 

  1. ДК 021:2015:65210000-8 - Розподіл газу (Розподіл природного газу) - 319 000 м. куб. Договір укладено на суму – 227 842,56 грн

 

  1. ДК 021:2015: 44810000-1 – Фарби (Фарба для дорожньої розмітки білого та синього кольору) – 15 210 кг. Договір укладено на суму - 624 240,00 грн

 

  1. ДК 021:2015 код 14410000-8 Сіль кам’яна (Сіль для промислової переробки кам’яна, сорт вищий, крупність 3, без пакування) - 500 т. Договір укладено на суму – 673 500,00 грн

 

  1. ДК 021:2015 код 09100000-0 – Паливо (Дизельне паливо(наливом) – 120 000 л. Договір укладено на суму – 2 862 000,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015 код 09120000-6 - Газове паливо (Газ пропан-бутан (талони)) – 5 000 л. Договір укладено на суму – 56 200,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби (Причіпна прибиральна машина). Договір укладено на суму – 1 462 500,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Мінеральний порошок МП ІІ марки неактивований з вапняків) – 750 т. Договір укладено на суму – 816 000,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Скляні кульки для дорожньої розмітки) – 4 600т. Договір укладено на суму – 120 000,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015 код 14410000-8 Сіль кам’яна (Сіль кам’яна з антизлежувачем для посипання доріг, сорт вищий, крупність 3, без пакування) – 3000т. Договір укладено на суму – 120 000,00 грн. Договір укладено на суму – 4 343 400,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Пісок) – 2200 т. Договір укладено на суму – 682 000,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Бітумна емульсія) – 25т. Договір укладено на суму – 435 579,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 34920000-2 - Дорожнє обладнання (Заготовки дорожніх знаків) -730 шт. Договір укладено на суму – 205 900,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби сталеві та супутні вироби) – 66т. Договір укладено на суму – 1 400 000,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 34920000-2 - Дорожнє обладнання(Диски щіточні поліпропіленові, стрічка сталева, щітка циліндрична поліпропіленова) – 1058 шт. Договір укладено на суму – 112 620,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 34990000-3 - Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (Світлофор світлодіодний Т1.2. з ТВЧ) – 25 шт. Договір укладено на суму – 334 050,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 44170000-2 - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами(Плівка для виготовлення дорожніх знаків ) – 853,5 м.кв. Договір укладено на суму 283 025,96 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 34920000-2 - Дорожнє обладнання (Решітки водоприймальні та кріплення до них) – 100 шт. Договір укладено на суму 14 676,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 34990000-3 - Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (Світлофор світлодіодний , Т1.3 Т1.3 з ТВЧ, Світлофор світлодіодний Т1.2 з ТВЧ, Світлофор світлодіодний П.1.1. з ТВЧ) -146 шт. Договір укладено на суму 1 837 698,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Послуги централізованого опалення, постачання гарячої води). Договір укладено на суму 120 000,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 44420000-0 - Будівельні товари (Дощоприймачі та люки). Договір укладено на суму 725 577,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності) -78 шт. Договір укладено на суму 361 238,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Холодна асфальтобетонна суміш) – 40т. Договір укладено на суму 559 512,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (наливом)) – 25 000 л. Договір укладено на суму 529 500,00 грн.

 

  1. ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (талони)) - 20 000 л. Договір укладено на суму 505 200,00 грн.

 

Загальна сума укладених договорів в результаті проведення закупівель за 12 місяців 2019 року становить 55 941 129,52 грн (п’ятдесят п’ять мільйонів дев'ятсот сорок одна тисяча сто двадцять дев’ять грн. 52 коп.) з ПДВ.

Документація

Фінансовий звіт

Фінансовий звіт за : 
2019
Фінансовий звіт за 2019 рік ( І квартал )
Фінансовий звіт за : 
2018
Фінансовий звіт за 2018 рік ( ІV квартал )
Фінансовий звіт за : 
2018
Фінансовий звіт за 2018 рік ( ІІІ квартал )
Фінансовий звіт за : 
2018
Фінансовий звіт за 2018 рік ( ІІ квартал )
Фінансовий звіт за : 
2018
Фінансовий звіт за 2018 рік ( І квартал )
Фінансовий звіт за : 
2017
Фінансовий звіт за 2017 рік ( ІІІ квартал )
Фінансовий звіт за : 
2017
Фінансовий звіт за 2017 рік ( ІІ квартал )
Фінансовий звіт за : 
2017
Фінансовий звіт за 2017 рік ( І квартал )
Фінансовий звіт за : 
2016
Фінансовий звіт за 2016 рік ( ІV квартал )
Фінансовий звіт за : 
2016
Фінансовий звіт за 2016 рік ( ІІІ квартал )
Фінансовий звіт за : 
2016
Фінансовий звіт за 2016 рік ( ІІ квартал )
Фінансовий звіт за : 
2016
Фінансовий звіт за 2016 рік ( І квартал )
Фінансовий звіт за : 
2019
Фінансовий звіт за 2019 рік ( ІІ квартал )
Реквізити: 
НазваРеквізит
Код ЄДРПО03335445
Розрахунковий рахунокUA673204780000026003924441562 АТ АБ «УКРГАЗБАНК»
МФО320478
ІПН033354422250
Свідоцтво ПДВ31832309

Наразі матеріали класифіковані цим терміном відсутні.