УМК "Центральна"

УМК "Центральна"
Графік роботи
ДеньГрафік роботиОбід
Понеділок8:00 - 17:1512:00 - 13:00
Вівторок8:00 - 17:1512:00 - 13:00
Середа8:00 - 17:1512:00 - 13:00
Четвер8:00 - 17:1512:00 - 13:00
П'ятниця8:00 - 16:0012:00 - 13:00
Суботавихідний
Неділявихідний
Тарифи
Контактні дані
вул. Соборна, 56
приймальня: (0382) 79-57-54; контакт центр: 0671963633; заступник директора: (0382) 65-02-44; бухгалтерія: (0382) 72-08-23, 0675455345
Основні напрямки діяльності

Опис

1. Метою створення і діяльності Підприємства є: 
- самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність для досягнення економічних і соціальних результатів з метою отримання прибутку.
2. Предметом господарської діяльності Підприємства як балансоутримувача, виробника та виконавця послуг є:
- проведення капітального та поточного ремонту житлового фонду , будівель і споруд, що знаходяться на балансі Підприємства;
- технічне обслуговування, поточний та капітальний ремонт внутрішньобудинкових мереж і систем та обладнання, що знаходиться на балансі Підприємства;
- прибирання та освітлення місць загального користування будинків, що знаходяться на балансі Підприємства;
- прибирання та благоустрій прибудинкових територій, ремонт і утримання малих архітектурних форм та споруд, які розміщені на прибудинкових територіях і знаходяться на балансі Підприємства;
- ремонт та обслуговування ліфтів, що знаходяться на балансі Підприємства;
- здійснення контролю за дотриманням Правил експлуатації та користуванням приміщеннями житлового фонду у місцях загального користування та дотриманням Правил благоустрою прибудинкових територій;
- здійснення контролю за дотриманням Правил експлуатації та цільового використання нежитлових приміщень, які знаходяться на балансі Підприємства і тимчасово переданих в оренду ;
- надання побутових та інших послуг населенню, приймання платежів від населення за надані житлово-комунальні послуги;
- виконання робіт по утриманню, експлуатації та ремонту житлових та не житлових приміщень інших форм власності на договірних умовах з їх власниками;
- виконання будівельно-монтажних, ремонтних та пуско-наладжувальних робіт;
- торгівельно-посередницька діяльність у сфері оптової, роздрібної та комісійної торгівлі товарами народного споживання, відкриття об’єктів торгівлі.

 

Історія Комунального підприємства «Управляюча муніципальна компанія «Центральна» Хмельницької міської ради

 

УМК «Центральна» є правонаступником Хмельницької житлово-експлуатаційної контори №1.

Хмельницька житлово-експлуатаційна контора №1 розпочала свою діяльність в 1966 р. На балансі підприємства на той час знаходилися будинки розташовані в центральній частині міста по вулицях Проскурівській, Вайсера, Грушевського, Проскурівського підпілля, Кам’янецькій, Подільській. В основному ці будинки були від 1 до 5-ти поверхів.

На початку 70-х років центральна частина міста почала розбудовуватися, відбувалося знесення одноповерхових будинків, а на їх місті зводилися висотні, які передавалися на баланс ЖЕК №1. В одному з таких будинків по вул. Кам’янецька 38 в 1974 році розмістилася житлово-експлуатаційна контора №1 .

З часом розпочалося будівництво висотних будинків в мікрорайоні «Гречани», який межує з центральною частиною міста і в середині 80-х років житлово-експлуатаційна контора №1 розширює межі підпорядкованої їй території. Протягом 80-х років в експлуатацію вводяться панельні будинки по вул. Курчатова, Олімпійська, Вишнева загальною площею більше 300 тис. м2 .

В зв’язку з збільшенням площ обслуговування житла розширюється матеріально-технічна база підприємства, вводяться додаткові робочі місця. Для зручності обслуговування мешканців, чисельність яких збільшилася в рази, в 1991 році Хмельницька житлово-експлуатаційна контора №1 змінює свою адресу і переїжджає на вул. Соборна 56, де і розташована по сьогоднішній день. Відкривається дільниця по обслуговуванню житла в мікрорайоні Гречани по вул. Проскурівського підпілля 215.

В 2000-х роках на баланс Хмельницької житлово-експлуатаційної контори №1 передаються житлові будинки Південно-західної залізниці, заводу «Нива», заводу «Термопластавтомат». ЖЕК №1 починає обслуговувати житловий фонд мікрорайону Гречани майже в повному обсязі.

Згідно рішення Хмельницької міської ради №332 від 22.05.2017р Хмельницьку житлово- експлуатаційну контору №1 перейменовано на Комунальне підприємство «Управляюча муніципальна компанія «Центральна» Хмельницької міської ради.

УМК «Центральна» на даний час обслуговує 201 житловий будинок, загальною площею 513,1 тис. м2. Кількість квартир становить 9236, в яких проживає понад 22 тис. мешканців.

Обслуговування житлового фонду здійснює 103 працівника, з них 37 займаються поточним ремонтом житлових будинків, 51 прибиранням прибудинкових територій.

Послуги

- проведення капітального та поточного ремонту житлового фонду , будівель і споруд, що знаходяться на балансі Підприємства;
- технічне обслуговування, поточний та капітальний ремонт внутрішньобудинкових мереж і систем та обладнання, що знаходиться на балансі Підприємства;
- прибирання та освітлення місць загального користування будинків, що знаходяться на балансі Підприємства;
- прибирання та благоустрій прибудинкових територій, ремонт і утримання малих архітектурних форм та споруд, які розміщені на прибудинкових територіях і знаходяться на балансі Підприємства;
- ремонт та обслуговування ліфтів, що знаходяться на балансі Підприємства;
- здійснення контролю за дотриманням Правил експлуатації та користуванням приміщеннями житлового фонду у місцях загального користування та дотриманням Правил благоустрою прибудинкових територій;
- здійснення контролю за дотриманням Правил експлуатації та цільового використання нежитлових приміщень, які знаходяться на балансі Підприємства і тимчасово переданих в оренду ;
- надання побутових та інших послуг населенню, приймання платежів від населення за надані житлово-комунальні послуги;
- виконання робіт по утриманню, експлуатації та ремонту житлових та не житлових приміщень інших форм власності на договірних умовах з їх власниками;
- виконання будівельно-монтажних, ремонтних та пуско-наладжувальних робіт;
- торгівельно-посередницька діяльність у сфері оптової, роздрібної та комісійної торгівлі товарами народного споживання, відкриття об’єктів торгівлі.

Фактори ризику

Основні фактори ризику, що можуть вплинути на діяльність підприємства:

Несвоєчасна сплата населенням за отримані послуги по утриманню будинків і споруд та прибудинкових територій.

Заходи щодо управління цим ризиком: для отримання своєчасної та в повному обсязі оплати від населення боржникам вручаються попередження особисто, проводиться роз’яснювальна робота по телефону, проводяться рейди з касовим апаратом. Також ведеться претензійно-позовна робота в судах у тісній співпраці з органами ДВС. Для кожного боржника пропонуються взаємовигідні умови погашення заборгованості.

Зношеність, фізично та морально застарілі конструктивні елементи та внутрішні системи житлових будівель, що потребують постійних поточних ремонтів.

Заходи щодо управління цим ризиком: зміна вартості управління з 11.06.2018 року, що збільшить фінансові надходження до компанії і забезпечить якісне обслуговування житлового фонду, при умові 100% оплати населенням.

Нестача коштів на комплексні капітальні ремонти будинків.

Заходи щодо управління цим ризиком: капітальні ремонти багатоквартирних будинків будуть здійснюватися за співфінансування мешканців та коштів з міського бюджету згідно «Програми співфінансування робіт з капітального ремонту багатоквартирних житлових будинків м. Хмельницького на 2017 - 2022 роки».

Нехватка кваліфікованих кадрів для обслуговування житла.

Заходи щодо управління цим ризиком: залучення молодих спеціалістів, для яких встановлено достойний рівень зарплати.

Пасивне ставлення власників квартир до утримання приміщень загального користування та прибудинкових територій.

Заходи щодо управління цим ризиком: постійне інформування та просвітництво громадськості щодо проблем, які вирішує компанія.

Керівник
Білокриницький Ігор Петрович
Телефон керівника: 
79-57-54

Біографічна довідка керівника

Білокриницький Ігор Петрович

Число, місяць, рік і місце народження:

03 лютого 1970 року, с. Яхнівці, Волочиського району, Хмельницької області.

Відомості про громадянство:

Громадянин України

Відомості про освіту:

Освіта неповна вища. В 1989 році закінчив Львівський житлово-комунальний технікум по спеціальності "Санітарно-технічне устаткування будівель та житлових будинків"

Відомості про трудову діяльність:

1989 р. - 1995 р. - житлово-експлуатаційна контора №3 м. Хмельницького, майстер технічної дільниці;

1995 р. - 2015 р. - житлово-експлуатаційна контора №3 м. Хмельницького, головний інженер;

2015 р. - 2021 р. - міське комунальне аварійно-технічне підприємство ЖКГ м. Хмельницького, начальник.

Відомості про посаду, місце роботи:

З 10.12.2021 року директор КП УМК “Центральна”

Відомості про склад сім'ї:

дружина - Білокриницька Ірина Миколаївна;

син - Білокриницький Сергій Ігорович.

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника: 

Згідно розпорядження міського голови від 03.12.2019 року № 299-р, встановлено посадовий оклад керівнику в розмірі 15 000,00 грн. та щоквартальну премію в розмірі 150% при умові виконання затверджених показників преміювання :

 

 

 

Показники преміювання

Встановлений розмір премії до посадового окладу

%

Виконання виробничої програми: ремонт під’їздів

50

Виконання фінансового плану в частині:

- доходу без урахування бюджетних коштів;

- фінансового результату

 

25

Забезпечення сплати населенням за отримані послуги не менше 100%

15

Збільшення доходів від надання додаткових послуг (прибирання доріг, контейнерних майданчиків)

 

25

Зменшення дебіторської заборгованості за товари, роботи, послуги у порівнянні із заборгованістю на початок звітного кварталу не менше ніж на 1%

 

10

Зменшення кредиторської заборгованості за товари, роботи, послуги у порівнянні із заборгованістю на початок звітного кварталу не менше ніж на 1%

 

10

Виконання плану паливно-енергетичних ресурсів (у натуральному вимірі)

10

Відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів та обов’язкових платежів до бюджетів усіх рівнів

5

Річний звіт керівника

2019

Презентація керівника УМК «Центральна» про фінансово-господарську діяльність за 2019 рік.

  1. Виконання заходів стратегічного плану розвитку в 2019 році.

Стратегічна ціль

Заходи/проекти

Кількісний показник

Обсяг виконання  і фінансування,тис.грн

Стан виконання

Усього

Кошти підприємства

Ціль 1

Покращення обслуговування житлового фонду

Придбання відвалу для трактора МТЗ-82

1 шт.

23,0

23,0

Виконано

Придбання щітки для трактора МТЗ-82

1 шт.

0

0

Не виконано   ( недостатньо коштів)

Ціль 2.

Збереження контруктивних елементів будівель

Ремонт покрівлі

4100 м.кв.

4307 м2

612,2

Перевиконано

Ремонт мереж

730 м.п.

1613 м2

620,4

Перевиконано

Заміна запірної арматури

85 шт.

161 шт.

56,4

Перевиконано

Ремонт під’їздів

40 шт.

78 шт.

3510

Перевиконано

Ремонт стиків панельних будинків

110 м.п

235

62,4

Частково           ( недостатньо коштів)

Ціль 3

Зменшення витрат електроенергії на комунальні потреби

Заміна світильників на світодіодні

260 шт.

100

35,0

Частково           ( недостатньо коштів)

Встановлення датчиків руху

30 шт.

0

0

Не виконано    ( недостатньо коштів)

Встановлення реле часу в щитових

10 шт.

0

0

Не виконано    ( недостатньо коштів)

Ціль 4

Збільшення надходжень компанії

Надання транспортних послуг

18 тис.грн

12,3

12,3

Частково           ( мало було зимою снігу)

 

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Порівняння економічних та виробничих показників з 2018 роком.

  1. В результаті господарської діяльності в 2019 році виникло збільшення чистого прибутку на 38%, 6496,9 тис. грн за рахунок включення з травня 2019 року до вартості послуги витрат на обслуговування внутрішньо будинкових мереж опалення та гарячого водопостачання. Всього доходи збільшились на 6185 тис.грн (34%) .
  2. На протязі року виконувались додаткові роботи власними силами по капітальному та поточному ремонтах покрівель по програмі співфінансування на суму 270,12 тис. грн.,
  3. Роботи по зрізанню і омолодженню  дерев на суму 221,8 тис. грн. та інші сантехнічні та ремонтні роботи -39 тис. грн.
  4. Збільшилась собівартість утримання житлового фонду на 35% (5110,2 тис.грн) в основному за рахунок збільшення розміру мінімальної заробітної плати,вартості матеріальних ресурсів та витрат на оплату послуг різним організаціям. Виконання ремонтних робіт підрядними організаціями було зменшено на 780,4 тис.грн. Більшість робіт виконувались власними силами на суму 7749,8 тис.грн.
  5. Собівартість утримання житла за 2018 рік становить:

  17005,6 грн. : 500,95м2: 12 міс. = 2,83 грн.

          Середній розмір тарифу – 16359 грн. : 500,95 : 12 міс. = 2,72 грн.

         16359  грн – нарахування квартплати і утримання нежитлових  

         приміщень.

         Рівень відшкодування – 2,72 : 2,83 х 100% = 96,1 %

 

Собівартість утримання житла за 2019 рік становить:

  22701,2 грн. : 512,5 м2: 12 міс. = 3,69 грн.

           Середній розмір тарифу – 22884,5 грн. : 512,5 : 12 міс. = 3,72 грн.

              22884,5 грн – нарахування квартплати і утримання нежитлових  приміщень.

         Рівень відшкодування – 3,72 : 3,69 х 100% = 100,8 %

 

 

  1. За рік підприємство отримало прибуток від звичайної діяльності 114 тис.грн, чистий прибуток склав 93,4 тис.грн
  2. Встановлення енергозберігаючих світильників дало економію електроенергії в порівнянні з 2018 роком в 13,3 тис.кВт. Але багато світильників виходять з ладу і потребують заміни.
  3. Розроблено калькуляції для виконання додаткових платних послуг населенню. За 2019 рік  було надано послуги трактором на суму 10,2 тис. грн., та дадаткових платних послуг населенню  на 4,6 тис. грн.
  4. Постійно вживаються заходи щодо зменшення заборгованості серед населення за спожиті житлово-комунальні послуги. Боржникам вручаються попередження особисто, проводяться телефонні дзвінки, запрошуються в УМК «Центральна» на співрозмови. За 2019 рік  проплата населення склала  96 %. Причиною не повної проплати стало включення в тариф на управління багатоквартирним будинком плати за обслуговування внутрішньо- будинкових мереж центрального опалення та гарячого водопостачання з 1 травня 2019 року. В результаті нарахування квартплати збільшилось, а мешканці частково платили в теплопостачальні організації.

 

  1. Звернення громадян, які надходять до відділу управління міським господарством міської ради (15-80)  в порівнянні з 2018 роком зменшилось на 64 звернення.

 

Головні проблеми діяльності підприємства.

             Більше 50% житлових будинків, що знаходяться на обслуговуванні нашого підприємства збудовані в 70-х роках, тому потребують комплексного капітального ремонту, збільшення матеріальних витрат на ремонт покрівель, козирків балконів, герметизацію міжпанельних швів, мереж холодного водопостачання та водовідведення, які не передбачені тарифом. Великою проблемою УМК «Центральна» є нестача добросовісних двірників та кваліфікованих робітників для поточного ремонту житлового фонду ( слюсарів-сантехників, зварювальників, покрівельників).

 

2018

УМК «Центральна» створена шляхом переіменування ЖЕК №1 згідно рішення 15 сесії ХМР № 76 від 31.05.2017 року і затверджено новий Статут.

УМК «Центральна» є самостійним господарським суб’єктом, який має право юридичної особи, самостійний баланс, розрахунковий рахунок, печатку із своїм найменуванням, штамп, бланки та ін. реквізити.

 

1. Інформація про виконання фінансового плану

 

Збільшення   доходу на  859,4 тис. грн. відбулось за рахунок доходу від прибирання доріг в зв’язку з збільшенням мінімальної заробітної плати, а також за рахунок виконання робіт по капітальному ремонту власними силами. Бюджетні кошти, виділені рішенням сесії №12 від 29.12.2016 років сумі 775,8 тис.грн.  були повністю використані.  До бюджетних коштів,  запланованих в 2016 році додатково були виділені в 2017 році на поточний ремонт житлового фонду в сумі 120 тис.грн. та на придбання засобів обліку електроенергії в сумі 38,8 тис.грн.

Також збільшення доходу відбулось за рахунок:

прибирання доріг, незакріплених територій, так як збільшилась заробітна плата двірників;

виконання капітальних ремонтів власними силами.

 

Зменшення чистого доходу пояснюється зняттям з балансу двох  будинків (одно і двох-поверхових), та перерахунком квартирної плати за  простої ліфтів, закриттям сміттєкамер.

-  Зменшення собівартості на 34,7 тис. грн. відбулось за рахунок   економії заробітної плати виробничого персоналу, та електроенергії .

-  Збільшення витрат на послуги підрядних організацій виникло у зв’язку з потребою в терміновому поточному ремонті покрівель будинків.

- Збільшення адміністративних витрат виникло за рахунок підняття заробітної плати, збільшенням витрат по обслуговуванню інформаційної мережі, банківських послуг.

- Збільшення інших операційних витрат  на 723,6 тис. грн.  виникло за рахунок витрат на проведення капітальних ремонтів власними силами, проведенню робіт по зрізанню дерев.

В цілому підприємство за 2017 рік отримало прибуток в розмірі 39,7 тис. грн.

 

Сума  коштів  отриманих  від додаткових  послуг за 2017 рік 87,9 тис. грн. :

за договором з ТОВ «Телесвіт»                        20,1 тис. грн.

за  договором  з ТОВ  « ЕЙБІ Україна»           16,5 тис. грн.

за  договором  з ТОВ   Х-СІТІ                             6,9 тис. грн.

за договором з ТОВ «Київстар»                         20,4 тис. грн.

за договором з  ТОВ «Хмельницькінфоком»    24,0 тис. грн.

 

Зменшення доходів від провайдерів сталось за рахунок надання ТОВ «Телесвіт» безкоштовного інтернету в центрі міста. З липня 2017 року був заключний новий договір з ТОВ «Телесвіт», а з ТОВ «Ейбі Україна» - договір розірвано.

 

 2.  Загальна сума витрат за 2017 року в розрахунку на 1 кв. м. загальної площі будівель становить:

11476,1 : 492,91 : 12 = 1,94  грн./м2

492,91 м2– загальна площа, на яку нараховується квартплата і  експлуатаційні орендарям .                

 

Собівартість утримання житла за 2017 рік становить:

9943,25 : 492,9 м2: 12 міс. = 1,68 грн.

Середній розмір тарифу – 8950 грн. : 492,9 : 12 міс. = 1,52 грн.

8950 грн. – нарахування квартплати і утримання нежитлових приміщень.

Рівень відшкодування – 1,52 : 1,68 х 100% = 90,5 %

   

3. Сума  виконаних  ремонтних робіт за   2017 рік:

 

Підрядним  способом 307,3 тис.грн.:

- послуги автовишки                60,8 тис.грн.

- ремонт покрівлі                    175,7 тис.грн.

- ремонт козирків балконів      46,9 тис.грн.

- герметизація стиків                  7,8 тис.грн.

- зрізання дерев                         16,1 тис.грн.

 

Власними силами були  виконані  роботи по ремонту покрівель, під’їздів, мереж холодного водопостачання, водовідведення та зливової каналізації, електромереж

 

                   Витрати на проведення ремонтних робіт  тис. грн.

 

2016 рік

2017 рік

Підрядний спосіб

1303,9

1756,5

В тому числі обслугов. ліфтів

969,0

1449,2

Власними силами, всього

2303,9

2944,9

В т.ч. матеріали

739,6

1022,9

Основна і додаткова зарплата

1280,5

1582,2

Нарахування на зарплату

283,8

339,8

 

4. Виконання  робіт з капітального ремонту (БЮДЖЕТ)  по УМК "Центральна" станом на  31.12.2017р

 

 

Адреса

Найменування робіт

Вартість робіт, грн

пров. П'яскорського,8/1

Заміна каналізаційних труб

32565,60

вул. Курчатова,15

Капітальний ремонт електрощитової

14481,60

вул. Північна,2

Капітальний ремонт електрощитової

26344,80

вул. Курчатова,102/1

Капітальний ремонт електрощитової

7836,00

Соборна,56

Капітальний ремонт електрощитової

10492,80

Проскурівського підпілля,46

Капітальний ремонт електрощитової

11505,60

вул. Кам'янецька,70

Капітальний ремонт металевої покрівлі

95619,20

вул. Подільська, 9/1

Заміна каналізаційних труб

32217,60

вул. Проскурівського підпілля,127/1

Заміна водопровідних труб

41729,80

вул. Курчатова, 1Г

Заміна водопровідних труб

25933,22

вул. Волочиська, 29

Капітальний ремонт дитячого майданчика

34530,57

пров. Курчатова, 3

Капітальний ремонт централізованого водовідведення

180023,40

вул. Кам'янецька, 52

Підсилення несучих конструкцій балкону

19147,13

 

5. Дооцінка житлового фонду   за  2017 рік., що знаходиться на балансі УМК «Центральна»  1754617,11 складає   грн.,  індексація не проводилась.

 

За  2017 рік середньооблікова кількість працівників – 99 чол., з них середньооблікова кількість адмінперсоналу – 15 чол., а середньооблікова кількість виробничого персоналу –  84  чол. в тому числі 12 чол. працюють на половину ставки.

 

Середньомісячна зарплата штатних працівників за 2017 рік складає 3859,5 грн. З неї середньомісячна зарплата адмінперсоналу становить –  4452,2  грн., виробничого  персоналу –  3745,5 грн.

 

 За 2017 рік за бюджетні кошти були закуплені комп’ютери в комплекті  в кількості 3 шт. на суму 32457 грн., трактор МТЗ 82.1 за 560000 грн.і розкидач протиожеледних матеріалів за 154950 грн.

 

 За 2016 рік було закуплено матеріалів на суму  458,6 тис. грн.

      За  2017 рік - на 578,3 тис. грн. без ПДВ.

10. За 2017 рік., виконуючи програму впровадження енергозберігаючих заходів, встановлено 1008 світлодіодних світильників, що дало змогу зменшити використання електроенергії в 2017 року в порівнянні з аналогічним періодом 2016 р. на 119,1 тис. кВт.

Документація

Фінансова звітність суб’єктів господарювання на Єдиному державному порталі відкритих данних (розпорядник Хмельницька міська рада).

Інформація про закупівлі на порталі Єдиної системи електронних публічних закупівель ПроЗорро (ProZorro).

З 01 липня 2019 розрахунки у абонентському відділі бухгалтерії по квартплаті можно проводити безготівково за допомогою терміналу  картою будь якого банку, без комісії

Реквізити: 
НазваРеквізит
Код ЄДРПО02090148
Розрахунковий рахунокUA 143157840000026005300848136 в ХОУ АТ «Ощадбанк»
МФО315784
ІПН020901422252
Свідоцтво ПДВ100124060

 

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!