Новини
За перше півріччя 2023 року працівники «Контакт-центру» надали понад 24 тисячі консультацій
Від початку року в системі «Контакт-центр» опрацьовано 9071 звернення. Оброблено 8774 звернення, на виконанні знаходиться 297 звернень. Також працівниками «Контакт-центру» надано 24213 консультацій. Проблеми, які порушувались, стосувались питань електропостачання, війни, холодного водопостачання, житлової політики, транспорту, опалення, соціального захисту, тощо.
Якщо аналізувати розподіл звернень за проблемами, то найбільше звернень надходить з питань житлово-комунального господарства (забої каналізаційних мереж, електропостачання, холодне водопостачання, опалення, гаряче водопостачання, вуличне освітлення, прориви внутрішньобудинкових мереж, вентиляція, стан доріг і тротуарів).
Звернення можна залишити телефоном за номерами 15-80, (0382) 76-41-40, (067) 555-15-80, через ЧатБот та на сайті «Контакт-центру». На зараз в системі зареєстровано майже 27000 мешканців.
«Контакт-центр» - зручна система реєстрації і збереження звернень мешканців, в якій одразу видно всю історію обробки звернення, коментарі виконавців, відповідь мешканцям, терміни виконання. Мешканці мають можливість оцінити виконання звернень. Ця вся інформація зберігається в картці звернення.
Також радимо реєструватись в ЧатБоті м. Хмельницького, де можна не тільки залишити звернення, а й отримати інформацію про ремонтні роботи за Вашою адресою та отримати довідкову інформацію (комунальні, соціальні питання, охорона здоров’я, освіта, соцзахист, транспорт). Також в ЧатБот додана можливість оцінити роботу підприємств та установ, залишивши коментар до оцінки.
Довідково
«Контакт-центр» - це комплексна система управління зверненнями громадян, яка надає можливість жителям залишити звернення за телефоном, через особистий кабінет на сайті та через ЧатБот.