Новини
З початку карантину на номери диспечерських служб міста надходить багато телефонних дзвінків
10.04.2020 11:42
Так, на номер 15-50 (067 133 1550) за цей час отримали більше 600 дзвінків, які стосувалися ситуації, в якій опинилася країна. 400 осіб, що телефонували, потребували психологічної підтримки. Ще 200 дзвінків мали інформаційний характер.
10 осіб зателефонували з проханням про доставку продуктів.
А от на номер 15-80 (067 555 1580) телефонують здебільшого з питань комунальних. 58 хмельничан вказали на недоліки в дезінфекції під'їздів, 215 повідомляли про порушення умов самоізоляції особами, що повернулися з-за кордону.
Щодня диспечерські служби приймають від 50 до 100 дзвінків із різних питань.