Новини

Як працює кол-центр МКП «Хмельницькводоканал

В кол-центрі МПК «Хмельницькводоканал» працює 6 операторів. За місяць один оператор обслуговує близько 1500 абонентів. Окрім спілкування з абонентами оператори також прослуховують і опрацьовують голосову пошту.

Розмови оператора обмежені у часі, особливо у кінці місяця, коли дзвінків неймовірно багато, а тому з 28 до 3 числа щомісяця приймають лише по три адреси від одного додзвонювача і тільки на прийом показань квартирних лічильників.

Важливо! Кол-центр не працює під час повітряної тривоги.

Наразі існують проблеми зі світлом та інтернетом, тому можливі перебої з дзвінками. Якщо ви не можете додзвонитися – варто спробувати пізніше. Оператори на місці весь час, але через перебої зі зв’язком не завжди можуть побачити ваш дзвінок.

На підприємстві наголошують, що кол-центр консультує лише з питань розрахунків за спожиті послуги. Щодо інших питань потрібно телефонувати за номерами, вказаними у розділі «контакти» на сайті підприємства.

Тим, хто не зміг додзвонитися та подати показання, рекомендують подавати показання при здійсненні оплати отриманих послуг.

Також МКП «Хмельницькводоканал» нагадує, що плата складається з плати за послугу з водопостачання, плати за водовідведення, плати за абонентське обслуговування.

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!