Новини
Визначено переможців, котрі працюватимуть над розробкою бренду міста Хмельницького
Завершився конкурс з визначення розробника бренду та брендбуку Хмельницького. Переможцем за рішенням оргкомітету та інтернет-опитуванням мешканців міста Хмельницького стала конкурсна робота авторства хмельничан Іванова Павла та Лисюка Олексія. З ними буде укладено договір на розробку бренду та брендбуку міста. З роботою можна ознайомитись за посиланням.
З-поміж 23 конкурсних робіт на першому етапі конкурсу члени оргкомітету шляхом голосування за визначеними критеріями оцінювання обрали три конкурсні роботи, які і було виставлено на інтернет-голосування. Опитування проходило з 10 по 19 лютого 2018 року на сайті brand.khm.gov.ua Авторизація респондентів відбувалась за facebook або gmail аккаунтами. Найбільше голосів – 1345 отримала робота двох хмельничан Іванова Павла та Лисюка Олексія, на другому місці з результатом 1195 – робота вінницького дизайнера «Серце поділля» Каплюка Максима та 880 голосів за роботу «Зростаючи разом» Приймича Павла зі Львова. Усі троє фіналістів отримають премії по 5000 грн.
Директорка Агенції розвитку міста Леся Герасимчук запевнила, що усі зауваження та пропозиції, котрі висловлювали у соцмережах у ході голосувань зафіксовані та будуть враховані під час роботи.
«Хочу наголосити, що варіант, котрий переміг – не остаточний вигляд бренду. Цим конкурсом ми визначилися саме з розробником бренду та брендбуку. Ми моніторимо і дослухаємось до думок мешканців нашого міста, адже нам важливо, щоб майбутній бренд позитивно сприймався хмельничанами. Також ми плануємо додатково долучити експертів з графічного дизайну, – говорить Леся Герасимчук. – Принагідно хочу висловити подяку за ентузіазм та увагу до нашого конкурсу всім учасникам. Кожен з них вклав частинку свого серця в роботу і по-своєму виявив любов до нашого міста».