Новини

Від початку року спеціалісти «Контакт-центру» Хмельницької міської ради надали більше 38 тисяч консультацій

«Контакт-центр» Хмельницької міської ради забезпечує цілодобовий прийом звернень та вживає негайних заходів з виклику відповідних служб при виникненні аварійних ситуацій. Також фахівці надають консультації з питань житлово-комунального, транспортного, торговельного обслуговування та з інших питань.

Від початку року спеціалісти «Контакт-центру» надали 38787 консультацій та зареєстрували 13832 звернення. Проблемні питання, з якими зверталися до контакт-центру, стосувалися електропостачання, холодного та гарячого водопостачання, газопостачання, соціального захисту тощо.

Звернення можна залишити телефоном за номерами: 15-80, (0382) 76-41-40, (067) 555-15-80, через ЧатБот та на сайті «Контакт-центру». В системі уже зареєстровано майже 30000 мешканців.

Для зручності та оперативного отримання інформації можна зареєструватися в ЧатБоті м. Хмельницького. Тут можна не тільки залишити звернення, а й отримати інформацію про ремонтні роботи за Вашою адресою, довідкову інформацію (комунальні, соціальні питання, охорона здоров’я, освіта, соцзахист, транспорт). Також в ЧатБот додана можливість оцінити роботу підприємств та установ, залишивши коментар до оцінки.

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!