Новини

Василь Новачок відповів на звернення громадян у форматі онлайн

Сьогодні відбулося традиційне онлайн-спілкування представників влади та мешканців Хмельницької міської громади. Із дописувачами спілкувався заступник міського голови – директор Департаменту інфраструктури Василь Новачок. На початку онлайн-прийому Василь Пилипович відповів на звернення, попередньо залишені мешканцями громади. Загалом, протягом години спілкування було порушено понад півсотні питань.

Надійшло звернення від мешканців будинку на проспекті Миру, 76/1, які цікавилися коли будуть виконані ремонтні роботи в будинку.

«Це будинок, який протягом двох років має прогресуючі тріщини. Минулого року ми зробили проект, пройшли державну експертизу. Цього року провели тендерні закупівлі, визначили переможця, підписали угоду. І я думаю, що на кінець червня переможець приступить до виконання робіт, щоб до кінця літа провести всі необхідні роботи і стабілізувати фундаменти будинку, щоб мешканці жили в безпечних умовах», - розповів Василь Пилипович.

Порушили дописувачі також питання ремонту стін та покрівлі будинку на вулиці Свободи, 57.

«В Хмельницькому діє програма співфінансування капітального та поточного ремонтів. Згідно програми мешканці можуть отримати до 80% відшкодування з міського бюджету на ремонт, самі зібравши 20% вартості робіт. Все в ваших рухах – робите проект і звертаєтеся з відповідним листом», - зазначив Василь Новачок.

Ще одне питання стосувалося обрізки дерев, які нависають над лініями електропередач на провулку Купріна і тим самим створюють небезпеку для пішоходів, що йдуть по тротуару.

«Ці дерева знаходяться на території КЕЧ у мікрорайоні Дубове. Рік тому ми до них уже зверталися, написали припис після чого вони виконали обрізку, але того недостатньо. Будемо з КЕЧ допрацьовувати в цьому напрямку», - розповів заступник міського голови.

Також під час онлайн-прийому було порушено питання косіння трави, ремонту доріг, запровадження електронного квитка в громадському транспорті тощо. В ході спілкування частина дописувачів отримала усні роз’яснення. Дописувачі, які залишили координати протягом 30 днів отримають письмові відповіді на свої звернення.