Новини
В результаті діяльності управління з питань реєстрації міської ради в першому півріччі 2018 року до бюджету надійшло більше 1 млн гривень
Управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради є виконавчим органом Хмельницької міської ради, у своїй діяльності підзвітне та підконтрольне міській раді, її виконавчому комітету, міському голові та керуючому справами виконавчого комітету.
До складу управління входить:
1. Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
2. Відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
3. Відділ реєстрації місця проживання.
Метою діяльності управління є забезпечення виконання покладених на місцеве самоврядування повноважень щодо державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, та реєстрації місця проживання.
За 6 місяців 2018 року відділом державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень надано 4581 (2017р. – 3310) адміністративну послугу у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
За надання адміністративних послуг до місцевого бюджету надійшло 388 (2017р. – 416) тис.грн.
Надано 891 (2017р. – 812) безкоштовну адміністративну послугу у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень пільговим категоріям громадян, органам державної влади та місцевого самоврядування.
Відділом розглянуто 23 (2017р. – 73) звернення громадян та виконано 214 (2017р.–284) рішеннь/ухвал суду щодо накладення/припинення арештів/заборон.
Відділом державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців надано адміністративних послуг в кількості 7898 (2017р. – 10757) одиниць, а саме:
- державна реєстрація юридичних осіб (послуга безкоштовна) – 251 (2017р. – 356);
- державна реєстрація фізичних осіб-підприємців (послуга безкоштовна) – 1651 (2017р. – 2981);
- внесення змін до відомостей ЄДР про юридичну особу (послуга платна) – 794 (2017р. – 1091);
- внесення змін до відомостей про фізичну особу-підприємця (послуга безкоштовна) – 1011 (2017р. – 1394);
- державна реєстрація припинення юридичної особи (послуга безкоштовна) – 46 (2017р. – 56);
- державна реєстрація припинення фізичної особи-підприємця (послуга безкоштовна) – 1429 (2017р. – 2825);
- включення відомостей про юридичну особу або фізичну особу-підприємця (послуга безкоштовна) – 5 (2017р. – 10);
- надання документів, які зберігаються в реєстраційній справі (послуга платна) – 67 (2017р. – 14);
- надання витягу з ЄДР (послуга платна) – 751 (2017р. – 982);
- внесення запису про припинення юридичної особи (послуга безкоштовна) – 38 (2017р. – 55);
- включення до ЄДР відомостей про закриття (відкриття) відокремленого підрозділу (послуга безкоштовна) – 32 (2017р. – 5);
- виправлення технічної помилки з вини запитувача (послуга платна) – 6 (2017р. – 7);
- надання адміністративних послуг за принципом екстериторіальності – 817 (2017р. – 981).
За надання платних адміністративних послуг до місцевого бюджету надійшло – 429 (2017р. – 519) тис.грн.
Відділом реєстрації місця проживання за 6 місяців 2018 року:
№ п/п |
Здійснено по напрямках роботи |
Кількість (осіб, шт.) |
1. |
Надано адміністративних послуг, в тому числі: |
53672 (2017р. – 38589) послуги |
2. |
Зареєстровано місце проживання |
5512 (2017р. – 4171) осіб |
3. |
Зареєстровано місце проживання дітей |
2991 (2017р. – 2539) дитини |
4. |
Зареєстровано зняття з реєстрації місце проживання |
6509 (2017р. – 5332) особи |
5. |
Зареєстровано місце тимчасового перебування (переважна більшість внутрішньо переміщених осіб) |
0 (2017р. – 7) осіб |
6. |
Видано довідок про реєстрацію місця проживання |
9783 (2017р. – 4411) довідки |
7. |
Видано довідок про склад сім’ї по багатоквартирних будинках та приватних будинках |
21577 (2017р. – 17278) довідок |
8. |
Опрацьовано інші заяви громадян щодо підтвердження факту реєстрації |
7301 (2017р. – 3174) заява |
9. |
Опрацьовано запитів від підприємств, установ, організації щодо реєстрації місця проживання |
5008 (2017р. – 1161) запитів |
10. |
Опрацьовано повідомлень про зняття з реєстрації місця проживання |
612 (2017р. – 438) повідомлень |
11. |
Надіслано повідомлень про зняття з реєстрації місця проживання |
901 (2017р. – 763) повідомлення |
12. |
Перераховано до місцевого бюджету |
312 (2017р. – 279) тис.грн. |
Обсяг надання послуг мешканцям міста Хмельницького у сфері реєстрації місця проживання загалом збільшився більш як на 30 відсотків.
Це обумовлено збільшенням міграції населення з метою отримання субсидій для відшкодування витрат на комунальні платежі.
Окрім того, відділом реєстрації місця проживання відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» прийнято картотеки зареєстрованих громадян (всього 17 526 карток), що проживають у будинках, які обслуговують ОСББ.
З метою здійснення щомісячного поновлення бази даних Державного реєстру виборців відділом реєстрації місця проживання, відповідно до статті 22 Закону України «Про Державний реєстр виборців» забезпечено (щомісячно) передачу відомостей про виборців (осіб) за формами відповідного подання до відділу ведення державного реєстру виборців Хмельницької міської ради.
Забезпечено належну співпрацю з вищими навчальним закладами міста в частині зняття та реєстрації місця проживання студентів, та соціальними установами міста Хмельницького (геріатричний пансіонат та центр реабілітації бездомних).
Загалом, в результаті діяльності управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради в 1-му півріччі 2018 року до місцевого бюджету надійшло більше 1 млн гривень.