Новини
В МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» створили особистий кабінет споживача
Для зручності хмельничан з 1 листопада на сайті міського комунального підприємства «Хмельницьктеплокомуненерго» розпочав роботу «Особистий кабінет споживача».
Тож відтепер споживачі мають можливість зареєструватися та отримати всю необхідну інформацію щодо розрахунків за надані підприємством послуги.
Запитання, пропозиції та побажання щодо роботи «Особистого кабінету споживача» надсилати на електронну адресу: [email protected].
Водночас сервісний центр МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» нагадує власникам квартирних лічильників гарячої води (водомірів) і теплової енергії, що для проведення нарахувань за фактично спожиті послуги, необхідно передати до абонентської служби підприємства показники лічильників.
Зробити це слід вчасно — до 30-го числа поточного місяця, аби забезпечити коректні нарахування у платіжних квитанціях за поточний місяць.
Крім «Особистого кабінету споживача», передати показники квартирних приладів обліку (лічильників) можна будь-яким зручним для Вас способом:
— 619-300 (багатоканальний) — з понеділка до четверга з 8.00 до 17.00 та у п'ятницю — з 8.00 до 16.00;
— (067) 311-45-67 (Київстар) — з понеділка до четверга з 8.00 до 17.00 та у п'ятницю — з 8.00 до 16.00;
— https://www.teplo.km.ua/spogyvacham/stanrahunku.html — цілодобовий он-лайн сервіс офіційного сайту підприємства.
У разі відсутності показників приладів обліку за поточний місяць підприємство буде позбавлене можливості нарахувати споживачеві суму пільгової знижки.