Новини

В Хмельницькому презентували два нові сервіси для мешканців

Сьогодні презентували два нові сервіси для мешканців - електронний контакт-центр і чат-бот у вайбері.

«Зареєструвавшись, жителі громади зможуть оперативно передавати скарги, повідомлення про аварії тощо, а ми будемо відслідковувати їх вирішення. Також зареєстрованих користувачів будемо інформувати про ремонтні роботи на їх вулиці чи у їхньому будинку», - розповів міський голова Олександр Симчишин.

Як користуватися сайтом? Все просто: заходите на 1580.khm.gov.ua реєструєтеся, створюєте звернення, скаргу, при потребі додаєте фото. Далі відслідковуєте виконання. Сайт має мапу звернень і статистику.

Крім цього, комунальні служби реєструватимуть у контакт-центрі усі звернення, які їм надходять, в тому числі й телефонні.

Відтепер усі будуть зведені в єдину систему реагування і контролю.

В чат-боті все ще простіше: заходите за посиланням і йдете за вказівками бота. Логін і пароль для чат-бота і сайту однаковий, звернення, надіслані через чат-бот відображуються на сайті теж.

«Чим це корисно мешканцю? Оперативно, просто, без посередництва чиновника чи оператора. Чим це корисно нам? Розвантажуємо операторів аварійної служби 1580, бачимо всі звернення, можемо їх контролювати. За наслідками в тому числі буду вживати дисциплінарні заходи! Пробуйте, а ми працюємо далі…», - зазначив міський голова.

 

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!