Новини
У хмельницьких дошкільнят формують інженерне мислення
У закладах дошкільної освіти нашої громади працюють відповідальні, досвідчені, творчі педагоги. Наприклад, педагоги Хмельницького закладу дошкільної освіти №21 «Ластівка» понад два роки впроваджують в освітній процес роботи з дошкільнятами альтернативну програму формування культури інженерного мислення «STREAM – освіта, або Стежинки у Всесвіт».
Позитивний досвід має стати надбанням усіх. Саме тому днями педагоги «Ластівки» поділилися своїм досвідом під час засідання «Території Освітніх Перспектив – 23 ДОШКІЛЛЯ».
Вихователі намагаються розбудити в дітей бажання пізнавати світ та щоденно робити маленькі відкриття, формувати у вихованців нестандартне, інженерне мислення, виховувати інтерес до точних і винахідницьких здібностей, зацікавити малят математикою.
Педагоги навчають дітей спостерігати за навколишнім світом і розуміти явища, які їх оточують.
Дошкільники аналізують побачене, почуте й відчуте, висувають гіпотези та перевіряють їх, доводять правильність своєї думки, порівнюють і класифікують об'єкти довкілля за різними ознаками, виявляють схоже та відмінне, знаходять закономірності.
За інформацією Департаменту освіти
та науки Хмельницької міської ради