Новини
Сервіс «Відкрите місто» працюватиме оперативніше
З березня 2016 року у Хмельницькому діє проект «Відкрите місто», де кожен хмельничанин має змогу повідомити про громадську комунальну проблему. За півтора роки існування на сайт надійшло сотні повідомлень про проблеми, велику частину з яких вирішено.
Аби обговорити труднощі, які виникають з роботою над сайтом та реагуванням на самі повідомлення хмельничан, відбулася спільна нарада з відповідальними за виконання організаціями, установми структурними підрозділами міськвиконкому. Заступник міського голови Володимир Гончарук повідомив, що відтепер модерування сервісу здійснюватимуть працівники відділу управління міським господарством «15-80». Саме вони визначатимуть відповідальних за виконання тієї чи тієї заявки від мешканців міста.
«Оскільки вимогою меморандуму, який підписав міський голова Олександр Симчишин з МБО «Фонд Східна Європа», було те, що модерування заявок здійснюватиме представник громадськості, у нас цим займався голова ГО «Хмельницька ініціатива» Олег Черненко, – говорить Володимир Гончарук. – Проте Олег не працює у сфері міського господарства, тож коли цим займатимуться працівники відділу управління міським господарством «15-80», повідомлення швидше надходитимуть до виконавців, як наслідок і проблеми будуть вирішуватися оперативніше».
Зі свого боку голова ГО «Хмельницька ініціатива» Олег Черненко подякував усім оганізаціям за роботу та пообіцяв надалі допомагати у роботі з сервісом.
«Попри те, що система має свої недоліки, загалом можна сміливо стверджувати, що проект – успішний. Багато проблем було вирішено завдяки «Відкритому місту». І важливий саме соціальний аспект проекту, він вчить помічати і впливати на вирішення загальних проблем, – зазначив Олег Черненко.
Також надав свої пропозиції помічник міського голови Микола Ваврищук, який провів аналіз роботи системи. Міська влада буде і надалі користуватися цим інструментом й сподівається на активність хмельничан.