Новини

Протягом години роботи прямої телефонної лінії «Міська влада відповідає» пролунало 7 телефонних дзвінків

Відбулася традиційна пряма телефонна лінія «Міська влада відповідає». Сьогодні із мешканцями міста спілкувався заступник міського голови Анатолій Нестерук. Протягом години пролунало сім телефонних дзвінків, було озвучено 15 питань. Більша частина питань стосувалася житлово-комунального господарства.

Першим звернувся мешканець провулку Ващука. Чоловік просив засипати колодязь після прокладання водогону.

«Добре, обстежимо та зробимо», - запевнив Анатолій Макарович.

Ще один дзвінок надійшов від мешканки будинку за адресою: проспект Миру, 46. Дозвонювачка просила відремонтувати зливову каналізацію. За її словами, коли йде дощ, то вода підтоплює чотири квартири.

«Я вам особисто зателефоную після того, як ми вирішимо Ваше питання», - запевнив Анатолій Нестерук хмельничанку.

Мешканка мікрорайону Озерна просила встановити павільйон для очікування громадського транспорту на вулиці Кармелюка (кінцева зупинка маршрутів №29а та №49а).

«Зупинка там передбачена і буде з часом встановлена», - повідомив заступник міського голови.

Ще два дзвінки стосувалися ремонту прибудинкових територій. Мова йшла про будинки на вулиці Проскурівського підпілля, 76 та Панаса Мирного, 28.

«На жаль, цьогоріч коронавірус вніс свої корективи. З галузі житлово-комунального господарства зняли 137 млн грн для боротьби з хворобою, а це ремонти прибудинкових, нові дитячі майданчики», - зазначив Анатолій Макарович.

Про результати розгляду звернень усі, хто телефонував на пряму лінію «Міська влада відповідає», будуть поінформовані письмово або в телефонному режимі у встановлені законодавством терміни.

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!