Новини

Підсумки роботи управління адміністративних послуг у першому півріччі 2018 року

Діяльність Управління адміністративних послуг приведена у відповідність до чинного законодавства, відповідає європейським стандартам та спрямована на якісне обслуговування жителів міста з надання адміністративних послуг та видачі документів дозвільного характеру у терміни.

В Управлінні прийом субʼєктів звернень здійснюють відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління з питань реєстрації, Управління Державної архітектурно–будівельної інспекції у Хмельницькій області.

Згідно з затвердженим графіком здійснюється прийом громадян керівниками управлінь (відділів) Хмельницької міської ради.

Для поліпшення роботи Управління та виявлення недоліків проводиться щоденний моніторинг якості надання послуг. Відвідувачі мають можливість оцінити роботу адміністраторів Управління шляхом голосування талонами, які отримують через електронну систему керування чергою. Для цього у приміщенні встановлені дві прозорі скриньки, у які відвідувачі можуть опустити талон, оцінивши роботу позитивно або негативно. Інформація про результати оцінки роботи Управління розміщена на веб-сайті (cnap.khm.gov.ua) та щомісячно оновлюється.

З початку 2018 року до своєрідного голосування долучились 18167 відвідувачів. З них позитивно оцінили роботу адміністраторів 17939 відвідувачів, негативно - 228.

Актуальним для міської ради є питання запису на влаштування дітей дошкільного віку у дитячі навчальні заклади (далі – ДНЗ). Враховуючи важливість цього питання, організовано щоденний запис до черги на влаштування дітей дошкільного віку у ДНЗ. Впродовж І півріччя 2018 року за отриманням послуги до Управління надійшло 5892 звернення.

Згідно ст. 197, 198 Кодексу України про адміністративні правопорушення адміністраторами Управління від початку року було розглянуто 2895 справ про адміністративні правопорушення.

Проводиться консультування в телефонному режимі та встановлені 3 інформаційних термінали самообслуговування, надаються супутні послуги: ксерокопіювання та продаж канцтоварів. Крім цього, є шість інформаційних стендів, де розміщена інформація щодо переліку документів для отримання адміністративної послуги, бланки заяв та зразки їх заповнення.

Для покращення якості обслуговування хмельничан, Управління розпочало роботу з впровадження електронного врядування, що дасть можливість здійснювати прийом звернень на отримання адміністративних та інших послуг через веб-ресурси. Можливість подання звернень в електронному вигляді, впроваджено разом з представниками порталу державних послуг iGov. Перевага цього проекту в тому, що є можливість обирати яким чином отримувати ту чи іншу послугу, зменшити черги та корупційні ризики. Впровадження електронного звернення дасть можливість перевести в електронний вигляд більшість послуг, які надаються через Управління та об’єднати їх на єдиному порталі.

Адміністратори управління у своїй роботі користуються Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Державним реєстром речових прав на нерухоме майно, електронним реєстром Державного земельного кадастру, системою електронна черга у ДНЗ м. Хмельницького. У поточному році в Управлінні впроваджено електронний документообіг та розпочато роботу з системою електронного документообігу «Мешканці». Придбано та встановлено дві робочі станції для прийому документів та виготовлення паспортів громадян України у формі ID-картки та паспортів громадян України для виїзду за кордон з безконтактним носієм. Також підписано договір про співпрацю з Головним управлінням ДМС України в Хмельницькій області.

На виконання розпорядження міського голови № 20-р від 22.01.2018 року та для реалізації інформаційних заходів щодо дій у надзвичайних ситуаціях та інших небезпечних подіях, 15.02.2018 року наказом начальника управління адміністративних послуг в приміщенні управління облаштовано консультаційний пункт з питань цивільного захисту, відкриття якого відбулось 07.06.2018 року.

Загалом в Управлінні створені доступні й зручні умови для швидкого вирішення проблем громадян, забезпечення прозорості та відкритості розгляду звернення, запровадження сучасних форм надання послуг, що сприяє підвищенню рівня якості життя, унеможливлює будь-які корупційні діяння з боку осіб адміністративних органів.

Працівники Управління відряджались для обміну досвідом до міст Люблін і Варшава (Республіка Польща), а також Києва, Кам’янця-Подільського, Славути.

Брали участь у галузевому форумі з обговорення проблемних питань у сфері кадрової політики і організації роботи рад, надання адміністративних послуг, діяльності об’єднаних територіальних громад (м. Київ); засіданні робочої групи з впровадження Стратегії розвитку міста Хмельницького до 2025 року та плану дій з реалізації Стратегії розвитку міста на 2017-2020 роки; інформаційній сесії Хмельницької обласної державної адміністрації; робочій групі з питання обговорення проекту Програми зайнятості населення м. Хмельницького; спільній нараді з представниками департаменту освіти та науки, завідувачами дошкільних навчальних закладів; семінарі на тему: «Інтеграція нових послуг до компетенції центрів надання адміністративних послуг: виклики та шляхи подолання», що проводився за сприяння Хмельницької обласної державної адміністрації.

 

Проведено навчання адміністраторів:

  • на базі Хмельницького Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій на тему: «Перспективні методики як сучасний інструмент формування та розвитку особистих та професійних компетенцій працівників центрів надання адміністративних послуг»
  • управлінням культури національностей, релігій та туризму Хмельницької обласної державної адміністрації;
  • відділом державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області.

 

У 2018 році суттєво збільшилась кількість адміністративних послуг, які надаються органами виконавчої влади через Управління. Суб’єктами надання адміністративних послуг через Управління за 6 місяців 2018 року надано 40902 послуги.

 

Загальна інформація

про діяльність Управління адміністративних послуг

Хмельницької міської ради станом на 01.07.2018 року

 

Кількість видів адмін- послуг, що надаються через ЦНАП*, одиниць

Кількість наданих адмінпослуг з початку року*, одиниць

У тому числі документів дозвільного характеру, одиниць

Кількість адміністраторів ЦНАПу з урахуванням керівника, осіб

 

Всього

з початку року

у тому числі за звітний місяць

Всього

з початку року

у тому числі за звітний місяць

Згідно штатного розпису

Фактично

 
 

217

40902

7039

2231

360

33

29

 

 

*без урахування послуг, які надаються в режимі інформування та консультування

 

Інформація

про кількість наданих послуг через УАП з початку року станом на 01.07.2018 року (одиниць)

Хмельницька міська рада

 

Всього

з початку року

Реєстрація

юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

Реєстрація речових прав на нерухоме майно

Реєстрація місця проживання

Видача паспортних документів

Послуги, суб’єктом надання яких є Держгеокадастр

Видача документів дозвільного характеру

Інші послуги

40902

6898

1127

10775

2671

3650

2231

13550

 

Для забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернення в Управлінні та його філіях застосовується електронна система керування чергою, а у випадку виникнення великих черг - керування чергою додатково здійснюється адміністраторами інформаційно-консультаційного сектору Управління або адміністраторами філій Управління. Суб’єкт звернення для прийому адміністратором або представником суб’єкта надання адміністративних послуг, обов’язково має зареєструватись за допомогою термінала електронної системи керування чергою, отримати відповідний талон із номером у черзі та очікувати на прийом. Адміністратори інформаційно-консультаційного сектору Управління або адміністратори філій Управління забезпечують надання суб’єктам звернення інформації про правила користування електронною системою керування чергою, а за потреби - допомагають у користуванні нею.

Перевага в наданні адміністративних послуг в Управлінні полягає у тому, що послуги надаються прозоро, відсутній контакт суб'єкта звернення з виконавцем. Документи приймаються за описом, відповідні рішення можливо отримати в чітко визначений день, передбачений законодавством. За необхідності адміністратор на службовому автомобілі робить виїзд до суб'єкта звернення задля швидкого та ефективного надання послуги.

Саме адміністратор Управління, а не заявник, контролює терміни виконання послуги працівниками управлінь чи відділів та за допомогою телефонного, поштового зв'язку чи за допомогою надсилання СМС чи повідомлення на електронну пошту повідомляє суб'єкта звернення про прийняття рішення.

ЗВІТ.

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!