Новини
Під час прямої телефонної лінії з хмельничанами спілкувався заступник міського голови Микола Ваврищук
Впродовж години до посадовця звернулося 13 хмельничан. Переважна кількість питань стосувалася роботи громадського транспорту: дотримання графіків руху на тролейбусних маршрутах, пільгового проїзду у міському громадському транспорті, впровадження електронного квитка в автобусних маршрутах, розміщення розкладів руху громадського транспорту на деяких зупинках.
Щодо останнього, за словами заступника міського голови Миколи Ваврищука, для зручності пасажирів на зупинках громадського транспорту розміщено QR-коди, за якими можна відстежувати час прибуття громадського транспорту, що курсує вулицями Хмельницького (https://khm.rozklad.in.ua/).
З наболілими проблемами до заступника міського голови звернулися інвестори - мешканці недобудованої багатоповерхівки у мікрорайоні Озерна (вул. Залізняка, 1 В). Микола Ваврищук запевнив, що наступного тижня це питання розгляне робоча група з розгляду питань проблемних об’єктів будівництва, що будуються на території Хмельницької міської територіальної громади.
Мешканці будинків, що на вулиці Бандери та Петлюри, нарікали на шум від проїзду автошляхами великогабаритного транспорту та мотоциклів у нічну пору доби, зокрема під час комендантської години. Ці звернення будуть перенаправлені на розгляд патрульної поліції.
Ще одне звернення стосувалося ремонту дороги поблизу будинку №12 на вулиці Залізняка.
Хмельничани, які телефонували на пряму лінію «Міська влада відповідає», будуть проінформовані про результати розгляду їхніх звернень письмово у встановлені законодавством терміни.