Новини
На екскурсію міською радою завітали учні санаторної школи-інтернату №2
Дізнатися про місто Хмельницький, його історію та сьогодення 16 лютого мали можливість не лише хмельничани, а й юні жителі міст і сіл нашої області та різних куточків України, а саме: Вінниці, Черкас, Красилова, Полонного, Дунаєвець… Хлопчики та дівчатка навчаються і водночас оздоровлюються у Хмельницькій загальноосвітній санаторній школі-інтернаті №2, розташованій у мікрорайоні Ракове, на вулиці Чорновола, 180. На екскурсію міською радою разом з класними керівниками завітали учні 5-9 класів цього навчального закладу.
З роботою міської ради гостей ознайомила керуючий справами виконавчого комітету Юлія Сабій.
Підсумком екскурсії стало вручення школярам сувенірної продукції з символікою міської ради та спільне фотографування на згадку про приємну подію.
Хмельницька загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів №2 відкрила свої двері для 300 учнів в 1963 році. Це була одна з найкращих новобудов міста. Вона розташувалася на околиці обласного центру, поки що серед голого каміння на пустирі. Згодом, цей куточок зашумів зеленню фруктового саду, посадженого на честь 150-річчя з дня народження Т.Г.Шевченка, декоративних дерев. Засяяли різнокольоровими барвами квітники. Будівництво школи велося 2 роки під керівництвом першого директора Забєліна А.Є.
В 1969 році школа отримала статус санаторної і прийняла новий контингент: дітей, хворих на ревматизм і серцево-судинні захворювання. Вся робота була спрямована на оздоровлення, навчання і цікавий відпочинок вихованців. А 1975 році санаторна школа стала середньою.
З 2014 року школу очолює Підгорна Л.В. Під її керівництвом розроблено нову концепцію розвитку закладу.
У 2011 році розширено перелік нозологій для направлення на навчання і реабілітацію дітей. Колектив школи постійно працює над створенням таких умов, щоб хворі діти ніколи не відчували себе обділеними, отримали якісну освіту і стали гідними громадянами своєї Батьківщини.
Сьогодні в школі навчається і оздоровлюється 186. Із них: дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування- 10; з багатодітних сімей – 31; діти з малозабезпечених сімей -7; діти-інваліди -14; дітей-чорнобильців – 3.
Повноцінному розвитку та самовизначенню особистості сприяє організаційно-технологічне поєднання медичної, психологічної, педагогічної та соціальної реабілітації, які включають:
- відповідний режим;
- вивчення особистості кожного учня;
- п’ятиразове харчування;
- фізкультурно-оздоровчі заходи;
- лікувальна фізкультура;
- медикаментозне, фізіотерапевтичне та фітолікування;
- літнє оздоровлення дітей.
Для успішної реабілітації в школі обладнано і діють кабінети: маніпуляційний, масажний, фізіотерапевтичний, стоматологічний, кабінет лікаря, лабораторія, ізолятор-стаціонар на 15 ліжок, дві зали лікувальної фізкультури.
До структури закладу входить навчально-виховний блок. Це затишні кабінети, класи, бібліотека, читальний зал, кімната психологічного розвантаження, спортивний та актовий зали, зал мистецтв, музей бойової слави, українська світлиця, мистецька майстерня «Веселка», кімнати для роботи клубу вихідного дня.
Сердечність усіх працівників закладу, спілкування з психологом, виконання рекомендацій медиків допомагає дітям покращити здоров’я, вибрати правильний життєвий шлях.