Новини

Більше 27 тисяч звернень надійшло до керівництва міста протягом першого півріччя поточного року

В першому півріччі 2020 року на адресу керівництва міста надійшло 27461 звернення від громадян. Із загальної кількості звернень громадян, питома вага належить письмовим зверненням - 26258. На особистому прийомі керівництвом міста було прийнято 1203 особи. Найчастіше, мешканці міста звертались із питань соціального захисту (23994 звернення), роботи комунального господарства міста (926 звернень) та земельних відносин (740 звернень). Про це повідомляє відділ роботи зі зверненнями громадян.

Результати та хід вирішення порушених у зверненнях громадян питань перебувають на постійному контролі міської влади, регулярно аналізуються на засіданнях виконавчого комітету, виробничих нарадах тощо.

Враховуючи важливість цього напрямку роботи та створення сприятливих умов для реалізації права громадян на звернення, міською владою:

- запроваджено цілодобову роботу телефону довіри міського голови та автовідповідача у відділі роботи зі зверненнями громадян;

- встановлено спеціальні скриньки (у відділі роботи із зверненнями громадян, біля будинку міської ради, в закладах охорони здоров'я та освіти, УМК) для пропозицій, побажань та зауважень мешканців міста;

- систематичного проводяться прямі телефонні лінії «Міська влада відповідає». Протягом звітного періоду було організовано та проведено 29 прямих телефонних ліній за участю міського голови Олександра Симчишина, секретаря міської ради Михайла Кривака, заступників міського голови Андрія Бондаренка, Володимира Гончарука, Галини Мельник, Анатолія Нестерука та керуючого справами виконавчого комітету Юлії Сабій. За результатами проведення прямих телефонних ліній зареєстровано 238 звернень від мешканців міста. Усі звернення своєчасно розглянуті, заявникам надані конкретні обґрунтовані відповіді.

Організовуються та проводяться виїзні прийоми громадян у мікрорайонах міста. Так, у І півріччі 2020 року було організовано та проведено три особистих виїзних прийоми керівництвом міста, а саме – керуючою справами виконавчого комітету Юлією Сабій на базі УМК «Центральна» (21 січня), заступниками міського голови Галиною Мельник на базі УМК «Проскурівська» (11 лютого) та Андрієм Бондаренком на базі УМК «Південно-Західна» (10 березня). Під час виїзних прийомів у мікрорайонах міста було зареєстровано та опрацьовано дев’ять звернень від мешканців мікрорайонів. Усі звернення своєчасно розглянуті, заявникам надані конкретні відповіді на порушувані ними питання;

Ефективно та оперативно опрацьовуються звернення мешканців міста, які надходять на адресу керівництва міста через офіційний сайт міської ради (електронні звернення, петиції).

Протягом звітного періоду зареєстровано та опрацьовано 418 електронних звернень. Усі звернення якісно розглянуто та надано конкретні відповіді в терміни, передбачені чинним законодавством.

За шість місяців 2020 року було створено 285 петицій. З них оприлюднено та розглянуто лише 78 петицій (інші не відповідали основним вимогам Порядку розгляду електронної петиції). 5 петицій набрали 500 і більше голосів. Результати розгляду усіх петицій своєчасно висвітлюються (оприлюднюються) на порталі «Петиції» офіційного сайту Хмельницької міської ради.

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!