Розпорядження міського голови
від 18.05.2018 № 151-р "Про затвердження графіку прийому громадян керівниками виконавчих органів Хмельницької міської ради в приміщенні управління адміністративних послуг на друге півріччя 2018 року"
Україна
Хмельницький міський голова
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 18.05.2018 № 151-р
Про затвердження графіку прийому громадян керівниками виконавчих органів Хмельницької міської ради в приміщенні управління адміністративних послуг на друге півріччя 2018 року
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Положення про управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради, затвердженого рішенням 52 сесії міської ради від 26.08.2015 р. № 52, керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні” зі змінами:
-
Затвердити графік прийому громадян керівниками виконавчих органів Хмельницької міської ради в приміщенні управління адміністративних послуг на друге півріччя 2018 року згідно з додатком.
-
Керівникам виконавчих органів Хмельницької міської ради забезпечити:
2.1. розміщення у підрозділах (на стендах), на веб-сайтах об’яв щодо проведення прийому громадян в приміщенні управління адміністративних послуг із зазначенням адреси управління адміністративних послуг, контактних телефонів та годин прийому;
2.2. дотримання графіку прийому громадян;
2.3. ведення журналів обліку особистого прийому суб’єктів звернень.
-
Контроль за виконанням розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого комітету Ю. Сабій та начальника управління адміністративних послуг О.,Хохлова.
Міський голова О. Симчишин
Додаток
до розпорядження міського голови
від 18.05.2018 № 151-р
ГРАФІК
прийому громадян керівниками виконавчих органів Хмельницької міської ради в приміщенні управління адміністративних послуг на друге півріччя 2018 року
№ з/п |
Прізвище, ім’я, по-батькові, посада
|
Дата і години прийому |
1 |
Ткач Борис Васильович - начальник управління охорони здоров’я |
2-й четвер місяця від 11.00 до 13.00 |
2 |
Гуляк Людмила Володимирівна – заступник начальника управління охорони здоров’я з медичних питань |
3-й понеділок місяця від 11.00 до 13.00 |
3 |
Слободяник Людмила Анатоліївна - заступник начальника управління охорони здоров’я з медичних питань |
1-й понеділок місяця від 11.00 до 13.00 |
4 |
Воронецький Словян Ількович – начальник управління праці та соціального захисту населення |
щосереди від 11.00 до 13.00 |
5 |
Погорілець Людмила Олександрівна – перший заступник начальника управління праці та соціального захисту населення |
1-й, 3-й четвер місяця від 11.00 до 13.00 |
6 |
Новачок Василь Пилипович – начальник управління житлово-комунального господарства |
2-й вівторок місяця від 11.00 до 13.00 |
7 |
Гурський Віталій Віталійович – заступник начальника управління житлово-комунального господарства з питань комунального господарства |
3-й вівторок місяця від 11.00 до 13.00 |
8 |
Путін Володимир Васильович – заступник начальника управління житлово-комунального господарства з питань житлового господарства |
1-й вівторок місяця від 11.00 до 13.00 |
9 |
Трещов Мирослав Миколайович – начальник управління комунального майна |
1-а, 3-я середа від 09.00 до 11.00 |
10 |
Ремез Сергій Степанович – начальник управління молоді та спорту |
останій четвер поточного місяця від 16.00 до 18.00 |
11 |
Дика Світлана Михайлівна – начальник служби у справах дітей |
2-й вівторок місяця від 09.00 до 11.00 |
12 |
Сувілова Лариса Анатоліївна – заступник начальника служби у справах дітей |
4-й вівторок місяця від 09.00 до 11.00 |
13 |
Коростіль Анатолій Миколайович – завідувач відділу обліку та розподілу житлової площі |
щовівторка від 09.00 до 11.00 |
14 |
Миколаїв Роман Дмитрович — директор департаменту освіти та науки |
щочетверга від 09.00 до 11.00 |
15 |
Круч Олена Олександрівна – в.о. завідувача архівного відділу |
1-й понеділок місяця від 13.00 до 15.00 |
16 |
Сідлецька Руслана Сигізмундівна – начальник управління торгівлі |
1-й, 3-й вівторок місяця від 14.00 до 16.00 |
17 |
Шепурев Сергій Валерійович – в.о. начальника управління транспорту та зв’язку |
2-й, 4-й вівторок місяця від 16.00 до 18.00 |
18 |
Луков Олександр Васильович – начальник управління з питань екології та контролю за благоустроєм міста |
2-а, 4-а п'ятниця місяця від 10.00 до 12.00 |
19 |
Ромасюков Артем Євгенійович – начальник управління культури і туризму |
1-а, 3-я середа місяця від 11.00 до 13.00 |
20 |
Чорнієвич Олександр Богданович – директор департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів |
2-й, 4-й вівторок з 14.00 до 16.00 |
21 |
Данюкіна Юлія Володимирівна – в.о. начальника управління земельних ресурсів та земельної реформи департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів |
щочетверга від 14.00 до 16.00 |
22 |
Пилипчук Захар Олександрович – в.о. начальника управління архітектури та містобудування департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів |
щочетверга з 09-00 до 11-00 |
23 |
Гончар Сергій Костянтинович – начальник управління з питань реєстрації |
2-й, 4-й четвер від 14.00 до 16.00 |
Керуючий справами виконавчого комітету Ю. Сабій
Начальник управління адміністративних послуг О. Хохлов