Звернення громадян

Прийом громадян здійснюється у

1) Відділі роботи із зверненнями громадян, вул. Гагаріна, 18
Телефони відділу: (0382) 70-37-82 (тел./факс), 76-25-33, 79-55-44,
електрона пошта: zvernennya@khm.gov.ua режим роботи: з 9-00 до 18-00, перерва на обід з 13-00 до 14-00.
Телефон - автовідповідач відділу — (0382) 79-55-44 (цілодобово);

2) Центрі надання адміністративних послуг, вул. Соборна, 16 - відповідно графіків прийому громадян

Телефони: (0382) 76-58-61, 70-27-91, 70-27-93.

Запис громадян на особистий прийом керівництвом міської ради та виконавчого комітету - щоденно (крім вихідних) від 9:00 до 16:00 год. (вул. Гагаріна, 18, каб. №1).

Особисті прийоми громадян за участю керівників міста відбуваються у  приміщенні відділу роботи із зверненнями громадян за адресою: вул. Гагаріна, 18, каб. №4.

Прийом письмових звернень – щоденно (крім вихідних) від 9:00 до 16:00 год. (вул. Гагаріна, 18, каб. №2, №3).

Виїзні прийоми громадян з особистих питань керівництвом міської ради та виконавчого комітету проводяться за окремим графіком.

Прямі телефонні лінії «Міська влада відповідає» проводяться за окремим графіком

Додаткову інформацію можна отримати за телефонами: (0382) 70-37-82, 76-25-33.

Подати Електронне звернення до Хмельницької міської ради

Петиції, скарги, пропозиції

Електронні петиції до Хмельницької міської ради можна зареєструвати на порталі Єдиної системи місцевих петицій та затвердженого Порядку

Скарги та пропозиції щодо проблем життєдіяльності міста з прив’язкою до місця розташування можна залишити на порталі Відкрите місто

Подати інформаційний запит онлайн

Телефони

– на телефон довіри міського голови (щоденно) — (0382) 65-83-67;

– до відділу управління міським господарством — (0382) 76-41-40; 15-80, 0675551580 (цілодобово);

Телефон управління з питань надзвичайних ситуацій: (0382) 76-47-20, 76-54-00, режим роботи: з 9-00 до 18-00, перерва на обід з 13-00 до 14-00.

Зразки заяв для звернення громадян
Графік особистого прийому громадян

керівництвом Хмельницької міської ради та виконавчого комітету на 2021 рік

СИМЧИШИН Олександр Сергійович

міський голова

Третя п'ятниця місяця від 09:00 до 12:00 год.

ДІДЕНКО Віталій Васильович

секретар міської ради

Перший, третій вівторок місяця від 09:00 до 12:00 год.

ВАВРИЩУК Микола Васильович

заступник міського голови

Перший, третій понеділок місяця від 14:00 до 17:00 год.

КРИВАК Михайло Михайлович

заступник міського голови

Друга, четверта п’ятниця місяця від 09:00 до 12:00 год.

НОВАЧОК Василь Пилипович

заступник міського голови

Перша, третя середа місяця від 14:00 до 17:00 год.

ПРИМУШ Роман Борисович

заступник міського голови

Четвертий понеділок місяця від 14:00 до 17:00 год.

САБІЙ Юлія Сергіївна

керуючий справами виконавчого комітету

Другий вівторок місяця від 14:00 до 17:00 год.

Роз'яснення щодо реалізації конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування

Конституція України як основний закон держави закріплює право громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Саме статтею 40 Конституції України передбачено, що усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обгрунтовану відповідь у встановлений законом строк. Спеціальним нормативно-правовим актом, який регулює питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України права вносити в органи державної влади, об'єднання громадян відповідно до їх статуту пропозиції про поліпшення їх діяльності, викривати недоліки в роботі, оскаржувати дії посадових осіб, державних і громадських органів, є Закон України “Про звернення громадян”, що був прийнятий Верховною Радою України 2 жовтня 1996 року.

Розгляд звернень громадян у виконавчих органах Хмельницької міської ради здійснюється відповідно до...

Конституції України;

- Закону України від 2 жовтня 1996 року N 393/96-ВР “ Про звернення громадян”;

Указу Президента від 7 лютого 2008 року №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації конституційного права на звернення до органів місцевох влади та органів місцевого самоврядування ” 

Постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року N 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади, місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації".

Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

Пропозицією є звернення громадянина, де висловлюється порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

 

Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства.

Скаргою є звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями, рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування та ін.

 

 

Вимоги до звернення

 

У зверненні має бути зазначено: 
- прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина
- викладені суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Звернення може бути і усним (викладеним громадянином на особистому прийомі), і письмовим (надісланим поштою). При цьому письмове звернення має бути підписане заявником (заявниками) особисто і з зазначенням дати. 

Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне). 

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. 

Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду. Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті.

Письмові звернення можна надсилати у відділ роботи із зверненнями громадян за адресою: 
29000, м. Хмельницький, вул. Гагаріна, 18. 
Графік роботи: понеділок-четвер - 9.00-18.15, п’ятниця - 9.00-17.00 

Телефон: (0382) 79-55-44
Телефони для довідок: (0382) 70-37-82, 76-25-33

Прийом відвідувачів з особистих питань проводиться: 
понеділок-четвер - 9.00-18.15, п’ятниця - 9.00-16.00. 
Перерва на обід з 13.00-14.00. 

Запис на прийом до керівництва міста - з 9 години.