Рішення міської ради

Про впровадження заходів щодо запобігання корупції

 

 

УКРАЇНА
ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА


Рішення сьомої сесії

№5 від 20.07.2016 р.

 

 

Втратило чинність відповідно до

рішення 2-ї сесії міської ради від 23.12.2020 №8

 

 

Про впровадження заходів щодо запобігання корупції

 

Розглянувши пропозицію виконавчого комітету від 28.04.2016 №294, керуючись Законом України «Про запобігання корупції», Постановою Кабінету Міністрів України №706 від 04 вересня 2013 року «Питання запобігання та виявлення корупції», Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Визначити уповноваженою особою з питань запобігання та виявлення корупції головного спеціаліста з питань запобігання корупції апарату виконкому Левчука Олександра Петровича.

2. Затвердити Положення про уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції, згідно з додатком 1.

3. Затвердити Порядок запобігання та врегулювання конфлікту інтересів в Хмельницькій міській раді та її виконавчих органах, згідно з додатком 2.

4. Зобов’язати комунальні підприємства міста Хмельницького утворити (визначити), забезпечити функціонування підрозділів (осіб) з питань запобігання та виявлення корупції та затвердити положення про них.

5. Відповідальність за виконанням рішення покласти на заступників міського голови, керуючого справами виконавчого комітету та головного спеціаліста з питань запобігання корупції апарату виконкому.

6. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань регламенту, депутатської діяльності, антикорупційної політики, забезпечення правопорядку та зв’язку з військовими частинами.

 

Міський голова О.Симчишин

 

Додаток 1

до рішення сесії міської ради

від 20.07.2016 №5

ПОЛОЖЕННЯ

про уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції

1. У цьому Положенні терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України "Про запобігання корупції”.

2. Уповноважена особа у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, а також указами Президента України і постановами Верховної Ради України, актами Кабінету Міністрів України, міжнародними договорами України, цим Положенням, іншими актами законодавства.

3. Уповноважена особа у своїй діяльності підзвітна та підконтрольна міському голові.

4. Основними завданнями уповноваженої особи є:

4.1. підготовка, забезпечення та контроль за здійсненням заходів щодо запобігання корупції в Хмельницькій міській рад та її виконавчих органах;

4.2. надання методичної та консультаційної допомоги з питань дотримання вимог антикорупційного законодавства в Хмельницькій міській раді та її виконавчих органах;

4.3. участь в інформаційному та науково-дослідному забезпеченні здійснення заходів щодо запобігання та виявлення корупції, а також міжнародному співробітництві в зазначеній сфері;

4.4. проведення організаційної та роз'яснювальної роботи із запобігання, виявлення і протидії корупції в Хмельницькій міській раді та її виконавчих органах;

4.5. здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів в Хмельницькій міській раді та її виконавчих органах;

4.6. здійснення контролю за дотриманням антикорупційного законодавства в Хмельницькій міській раді та її виконавчих органах.

5. Уповноважена особа відповідно до покладених на неї завдань:

5.1. розробляє та проводить заходи щодо запобігання корупційним правопорушенням, а також здійснює контроль за їх проведенням в Хмельницькій міській раді та її виконавчих органах;

5.2. надає виконавчим органам міської ради та їх окремим працівникам роз'яснення щодо застосування антикорупційного законодавства;

5.3. вживає заходів до виявлення конфлікту інтересів та сприяє його усуненню, контролює дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту Інтересів, а також виявляє сприятливі для вчинення корупційних правопорушень ризики в діяльності посадових і службових осіб міської ради, вносить міському голові пропозиції щодо усунення таких ризиків;

5.4. надає допомогу в заповненні декларації посадовим особам Хмельницької міської ради та її виконавчих органів.

5.5. у разі виявлення фактів, що можуть свідчити про вчинення корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень посадовими особами міської ради, інформує в установленому порядку про такі факти міського голову, а також правоохоронні органи відповідно до їх компетенції;

5.6. веде облік працівників міської ради та її виконавчих органів, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень;

5.7. взаємодіє з підрозділами з питань запобігання та виявлення корупції державних органів, підприємств, установ та організацій, спеціально уповноваженими суб'єктами у сфері протидії корупції;

5.8. в межах повноважень здійснює перевірки повідомлень щодо причетності працівників міської ради та її виконавчих органів до вчинення корупційних правопорушень;

5.9. повідомляє у письмовій формі міського голову, Урядового уповноваженого з питань антикорупційної політики та спеціально уповноважені суб'єкти у сфері протидії корупції про факти, що можуть свідчити про вчинення корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень посадовими особами міської ради та її виконавчих органів;

5.10. здійснює експертизу проектів нормативно-правових актів, організаційно-розпорядчих документів, що видаються міською радою, виконавчим комітетом з метою виявлення причин, що призводять чи можуть призвести до вчинення корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень;

5.11. здійснює внутрішній аудит міської ради та її виконавчих органів в частині дотримання вимог антикорупційного законодавства.

5.12. погоджує призначення уповноважених осіб з питань запобігання корупції на підприємствах, установах та організаціях комунальної власності.

6. Втручання у діяльність уповноваженої особи під час здійснення нею своїх повноважень, а також покладання на уповноважену особу обов’язків, що не належать або виходять за межі її повноважень чи обмежують виконання покладених на неї завдань забороняється.

7. Уповноважена особа має право:

7.1. отримувати від виконавчих органів міської ради, інформацію і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань, а також в установленому законом порядку інформацію з обмеженим доступом або таку, що містить державну таємницю;

7.2. отримувати від працівників міської ради усні та письмові пояснення з питань, які виникають під час проведення службових розслідувань (перевірок);

7.3. ініціювати перед міським головою питання щодо надсилання запитів до державних органів, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності з метою отримання від них відповідної інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на уповноважену особу завдань.

8. Уповноважена особа проводить або бере участь у проведенні в установленому порядку службового розслідування (перевірки) в міській раді та її виконавчих органах з метою виявлення причин та умов, що призвели до вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення чи невиконання вимог антикорупційного законодавства.

Уповноважена особа під час проведення службових розслідувань (перевірок) має право з урахуванням обмежень, установлених законодавством, на безперешкодний доступ до приміщень і територій Хмельницької міської ради, документів та матеріалів, що стосуються предмета службового розслідування (перевірки).

9. Міський голова сприяє створенню умов для виконання на належному рівні уповноваженою особою покладених на неї

 

Секретар міської ради М.Кривак

Головний спеціаліст з питань запобігання корупції апарату виконкому  О.Левчук

 

Додаток 2

до рішення сесії міської ради

від 20.07.2016 №5

ПОРЯДОК

запобігання та врегулювання конфлікту інтересів в Хмельницькій міській раді та її виконавчих органах

 

І. Загальні положення

1. Цей Порядок розроблений на підставі відповідних положень законів України «Про запобігання корупції», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», для використання в роботі посадовими особами місцевого самоврядування і визначає шляхи врегулювання конфлікту інтересів під час здійснення ними службових чи представницьких обов’язків та повноважень.

2. Терміни, які вживаються в даному порядку:

2.1. Потенційний конфлікт інтересів - наявність у особи приватного інтересу у сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

2.2. Реальний конфлікт інтересів – суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

2.3. Приватний інтерес - будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв’язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях.

2.4. Майновий інтерес - інтерес щодо збереження або збільшення обсягу, якості нерухомого та рухомого майна особи чи близьких їй осіб.

2.5. Немайновий інтерес - інтерес, спрямований на задоволення особистих фізичних (біологічних), моральних, культурних, соціальних чи інших нематеріальних потреб.

2.6. Близькі особи - особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом і мають взаємні права та обов’язки із суб’єктом, на якого поширюється дія цього Порядку (крім осіб, взаємні права та обов’язки яких із суб’єктом не мають характеру сімейних), у тому числі особи, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі, а також - незалежно від зазначених умов - чоловік, дружина, батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, рідний брат, рідна сестра, дід, баба, прадід, прабаба, внук, внучка, правнук, правнучка, зять, невістка, тесть, теща, свекор, свекруха, усиновлювач чи усиновлений, опікун чи піклувальник, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням згаданого суб’єкта.

2.7. Пряме підпорядкування - відносини прямої організаційної або правової залежності підлеглої особи від її керівника, в тому числі через вирішення (участь у вирішенні) питань прийняття на роботу, звільнення з роботи, застосування заохочень, дисциплінарних стягнень, надання вказівок, доручень тощо, контролю за їх виконанням.

Наявність будь-якого конфлікту інтересів не обов’язково призводить до фактів корупції, однак істотно підвищує ризик вчинення корупційних діянь та є по суті їх передумовою.

Конфлікт інтересів може мати місце не лише тоді, коли зазначена суперечність вже фактично вплинула на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень (вчинення або не вчинення дій), а і тоді, коли вона потенційно може вплинути на них.

Конфлікт інтересів має місце й тоді, коли йдеться про суперечність особистого інтересу близької особи посадової особи з її службовими повноваженнями.

Приховування посадовою особою наявного приватного інтересу вже розцінюється як порушення службової дисципліни і потребує вжиття відповідних заходів щодо запобігання корупції.

3. Суб’єктами, на яких поширюється дія даного Порядку є:

- міський голова;

- заступники міського голови;

- члени виконавчого комітету;

- депутати міської ради;

- секретар міської ради;

- посадові особи місцевого самоврядування.

 

ІІ. Запобігання та врегулювання конфлікту інтересів

1. З метою запобігання конфлікту інтересів посадові особи місцевого самоврядування зобов’язані дотримуватися правил запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, передбачених Законом України «Про запобігання корупції».

2. На виконання цієї вимоги законодавства суб’єкти, на яких поширюється дія даного Порядку зобов’язані:

- вживати заходів щодо недопущення виникнення реального або потенційного конфлікту інтересів;

- письмово, шляхом спрямування власноручної заяви, повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли посадова особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів, безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівництва (міський голова), або у складі колегіального органу - відповідний колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, або Національне агентство з питань запобігання корупції (далі - Національне агентство) чи інший визначений законом орган;

- не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів;

- вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.

3. Посадові особи місцевого самоврядування не можуть прямо чи опосередковано спонукати у будь-який спосіб підлеглих до прийняття рішень, вчинення дій або бездіяльності всупереч закону на користь своїх приватних інтересів або приватних інтересів третіх осіб.

4. Міський голова або керівник виконавчого органу міської ради, до повноважень якого належить звільнення/ініціювання звільнення з посади протягом двох робочих днів після отримання повідомлення про наявність у підлеглої йому особи реального чи потенційного конфлікту інтересів приймає рішення щодо врегулювання конфлікту інтересів, про що повідомляє відповідну особу.

5. Міський голова або керівник виконавчого органу міської ради, до повноважень якого належить звільнення/ініціювання звільнення з посади, якому стало відомо про конфлікт інтересів підлеглої йому особи, зобов’язаний вжити передбачені Законом України «Про запобігання корупції» заходи для запобігання та врегулювання конфлікту інтересів такої особи.

6. У разі існування в особи сумнівів щодо наявності в неї конфлікту інтересів вона зобов’язана звернутися за роз’ясненнями до територіального органу Національного агентства. У разі якщо особа не отримала підтвердження про відсутність конфлікту інтересів, вона діє відповідно до вимог, передбачених Законом України «Про запобігання корупції» та цього Порядку.

7. Якщо особа отримала підтвердження про відсутність конфлікту інтересів, вона звільняється від відповідальності, якщо у діях, щодо яких вона зверталася за роз’ясненням, пізніше було виявлено конфлікт інтересів.

8. Посадова особа, яка повідомила про конфлікт інтересів безпосереднього керівника і вважає, що вжиті заходи є недостатніми, може особисто повідомити про це в письмовій формі уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції.

9. Якщо посадовій особі стало відомо про наявність конфлікту інтересів у інших посадових осіб місцевого самоврядування, йому необхідно повідомити про це свого безпосереднього керівника із зазначенням обставин, при яких вона дізналась про наявність конфлікту інтересів.

 

ІІІ. Порядок повідомлень про можливість виникнення конфлікту інтересів та їх реєстрація

1. У разі виникнення реального чи потенційного конфлікту інтересів у посадової особи місцевого самоврядування, яка входить до складу колегіального органу (комітету, комісії, колегії тощо), вона не має права брати участь у прийнятті рішення цим органом.

2. Про конфлікт інтересів такої особи може заявити будь-який інший член відповідного колегіального органу або учасник засідання, якого безпосередньо стосується питання, що розглядається. Заява про конфлікт інтересів члена колегіального органу заноситься в протокол засідання колегіального органу.

3. У разі якщо неучасть посадової особи місцевого самоврядування, яка входить до складу колегіального органу, у прийнятті рішень цим органом призведе до втрати правомочності цього органу, участь такої особи у прийнятті рішень має здійснюватися під зовнішнім контролем. Рішення про здійснення зовнішнього контролю приймається відповідним колегіальним органом.

4. Особи уповноважені на ведення протоколів колегіальних органів (працівники загального відділу, секретарі комісій) зобов’язані протягом одного дня з часу оформлення протоколу надавати витяг з протоколу, в якому було зафіксовано заяву про конфлікт інтересів уповноваженій особі з питань запобігання та виявлення корупції у Хмельницькій міській раді.

5. Посадові особи місцевого самоврядування (окрім міського голови) письмово, шляхом спрямування власноручно написаної заяви, повідомляють не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів, безпосереднього керівника. Письмові заяви адресовані на ім’я безпосереднього керівника подаються у день їх написання уповноваженій особі з питань запобігання та виявлення корупції у Хмельницькій міській раді.

6. Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції у Хмельницькій міській раді в день надання йому заяви або витягу з протоколу колегіального органу реєструє факт повідомлення про конфлікт інтересів.

7. Реєстрація повідомлень проводиться в окремому журналі, який повинен бути прошитий та пронумерований.

8. Після здійснення реєстрації, уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції у Хмельницькій міській раді забезпечує передачу повідомлень про конфлікт інтересів безпосередньому керівнику посадової особи місцевого самоврядування.

9. Безпосередній керівник особи, якого було повідомлено про конфлікт інтересів, повинен після прийняття рішення, протягом двох робочих днів повідомити уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції у Хмельницькій міській раді про прийняте ним рішення щодо врегулювання конфлікту інтересів,

 

ІV. Заходи зовнішнього та самостійного врегулювання конфлікту інтересів

1. Зовнішнє врегулювання конфлікту інтересів здійснюється шляхом:

- усунення особи від виконання завдання, вчинення дій, прийняття рішення чи участі в його прийнятті в умовах реального чи потенційного конфлікту інтересів;

- застосування зовнішнього контролю за виконанням посадовою особою відповідного завдання, вчиненням нею певних дій чи прийняття рішень;

- обмеження доступу посадової особи до певної інформації;

- перегляду обсягу службових повноважень особи;

- переведення особи на іншу посаду;

- звільнення особи.

2. Усунення посадової особи місцевого самоврядування від виконання завдання, вчинення дій, прийняття рішення чи участі в його прийнятті в умовах реального чи потенційного конфлікту інтересів здійснюється за рішенням міського голови або керівника виконавчого органу міської ради, у випадках, якщо конфлікт інтересів не має постійного характеру та за умови можливості залучення до прийняття такого рішення або вчинення відповідних дій інших працівників відповідного органу

3. Усунення посадової особи місцевого самоврядування від виконання завдання, вчинення дій, прийняття рішення чи участі в його прийнятті в умовах реального чи потенційного конфлікту інтересів, а також залучення до прийняття такого рішення або вчинення відповідних дій інших працівників виконавчих органів міської ради здійснюється за рішенням міського голови або керівника відповідного виконавчого органу, в якому працює особа.

4. Обмеження доступу посадової особи місцевого самоврядування до певної інформації здійснюється за рішенням міського голови або керівника відповідного виконавчого органу міської ради, в якому працює особа, у випадку, якщо конфлікт інтересів пов’язаний з таким доступом та має постійний характер, а також за можливості продовження належного виконання особою повноважень на посаді за умови такого обмеження і можливості доручення роботи з відповідною інформацією іншому працівнику виконавчого органу міської ради.

5. Перегляд обсягу службових повноважень посадової особи місцевого самоврядування здійснюється за рішенням міського голови або керівника відповідного виконавчого органу міської ради, в якому працює особа, у разі, якщо конфлікт інтересів у її діяльності має постійний характер, пов’язаний з конкретним повноваженням особи, а також за можливості продовження належного виконання нею службових завдань у разі такого перегляду і можливості наділення відповідними повноваженнями іншого працівника.

6. Службові повноваження здійснюються посадовою особою місцевого самоврядування під зовнішнім контролем у разі, якщо усунення особи від виконання завдання, вчинення дій, прийняття рішення чи участі в його прийнятті в умовах реального чи потенційного конфлікту інтересів, обмеження її доступу до інформації чи перегляд її повноважень є неможливим та відсутні підстави для її переведення на іншу посаду або звільнення.

7. Зовнішній контроль здійснюється в таких формах:

- перевірка працівником, визначеним міським головою, керівником виконавчого органу міської ради стану та результатів виконання особою завдання, вчинення нею дій, перевірка змісту рішень чи проектів рішень, що приймаються або розробляються особою або відповідним колегіальним органом з питань, пов’язаних із предметом конфлікту інтересів;

- виконання особою завдання, вчинення нею дій, розгляд справ, підготовка та прийняття нею рішень у присутності визначеного міським головою, керівником виконавчого органу міської ради працівника.

8. У рішенні про здійснення зовнішнього контролю визначаються форма контролю, уповноважений на проведення контролю працівник, а також обов’язки особи у зв’язку із застосуванням зовнішнього контролю за виконанням нею відповідного завдання, вчиненням нею дій чи прийняття рішень.

9. Посадова особа місцевого самоврядування, секретар або депутат міської ради не пізніше наступного робочого дня з дня прийняття рішення про застосування зовнішнього контролю ознайомлюється з таким рішенням.

10. Якщо конфлікт інтересів виникає у зв'язку з діяльністю особи у складі колегіального органу, рішення про запровадження контролю над такою особою надсилається усім членам колегіального органу.

11. Заходи щодо здійснення контролю мають проводитись оперативно, оскільки прийняття рішень чи вчинення дій стосується зовнішніх правовідносин, тобто з фізичними чи юридичними особами.

12. Переведення посадової особи місцевого самоврядування на іншу посаду у зв’язку з наявністю реального чи потенційного конфлікту інтересів здійснюється за рішенням міського голови або керівника виконавчого органу міської ради у разі, якщо конфлікт інтересів у її діяльності має постійний характер і не може бути врегульований шляхом усунення такої особи від виконання завдання, вчинення дій, прийняття рішення чи участі в його прийнятті, обмеження її доступу до інформації, перегляду її повноважень та функцій, позбавлення приватного інтересу та за наявності вакантної посади, яка за своїми характеристиками відповідає особистим та професійним якостям особи.

13. Переведення на іншу посаду може здійснюватися лише за згодою посадової особи місцевого самоврядування.

14. Звільнення посадової особи місцевого самоврядування з займаної посади у зв’язку з наявністю конфлікту інтересів здійснюється у разі, якщо реальний чи потенційний конфлікт інтересів у її діяльності має постійний характер і не може бути врегульований в інший спосіб, в тому числі через відсутність її згоди на переведення або на позбавлення приватного інтересу.

15. Самостійне врегулювання конфлікту інтересів:

Міський голова, посадові особи місцевого самоврядування, депутати міської ради, у яких наявний реальний чи потенційний конфлікт інтересів, можуть самостійно вжити заходів щодо його врегулювання шляхом позбавлення відповідного приватного інтересу з наданням підтверджуючих документів безпосередньому керівнику або керівнику органу, до повноважень якого належить звільнення/ініціювання звільнення з посади.

16. Позбавлення приватного інтересу має виключати будь-яку можливість його приховування.

17. Запобігання конфлікту інтересів у зв'язку з наявністю в особи підприємства чи корпоративних прав:

Для запобігання конфлікту інтересів у зв’язку з наявністю в особи підприємств чи корпоративних прав посадова особа міської ради зобов’язана протягом 30 днів після призначення (обрання) на посаду передати в управління іншій особі належні їй підприємства та корпоративні права у порядку, встановленому законом.

18. У такому випадку посадовим особам забороняється передавати в управління належні їм підприємства та корпоративні права на користь членів своєї сім’ї.

19. Передача посадовими особами належних їм підприємств, які за способом утворення (заснування) та формування статутного капіталу є унітарними, здійснюється шляхом укладення договору управління майном із суб’єктом підприємницької діяльності.

20. Передача посадовими особами виконавчих органів міської ради належних їм корпоративних прав здійснюється в один із таких способів:

- укладення договору управління майном із суб’єктом підприємницької діяльності (крім договору управління цінними паперами та іншими фінансовими інструментами);

- укладення договору про управління цінними паперами, іншими фінансовими інструментами і грошовими коштами, призначеними для інвестування в цінні папери та інші фінансові інструменти, з торговцем цінними паперами, який має ліцензію Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку на провадження діяльності з управління цінними паперами;

- укладення договору про створення венчурного пайового інвестиційного фонду для управління переданими корпоративними правами з компанією з управління активами, яка має ліцензію Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку на провадження діяльності з управління активами.

21. Передача корпоративних прав як оплата вартості цінних паперів венчурного пайового інвестиційного фонду здійснюється після реєстрації Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку випуску цінних паперів такого інституту спільного інвестування.

22. Посадові особи не можуть укладати договори, зазначені у наведених вище абзацах, із суб’єктами підприємницької діяльності, торговцями цінними паперами та компаніями з управління активами, в яких працюють члени їх сім’ї.

23. Посадові особи, призначені (обрані) на посаду, в одноденний термін після передачі в управління належних їм підприємств та корпоративних прав зобов’язані письмово повідомити про це уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції із наданням нотаріально засвідченої копії укладеного договору.

 

V. Порядок врегулювання конфлікту інтересів, у разі його виникнення, в діяльності міського голови, депутатів міської ради, членів виконавчого комітету Хмельницької міської ради

1. У разі наявності реального чи потенційного конфлікту інтересів у міського голови, секретаря, депутата міської ради під час розгляду проекту рішення на пленарному засіданні Хмельницької міської ради, міський голова, депутат чи секретар перед тим, як головуючий поставить на голосування проект рішення, в якому міститься особистий інтерес, зобов’язаний попередити присутніх на засіданні депутатів про наявність конфлікту інтересів. Депутат або секретар міської ради зобов'язаний відмовитись від участі у голосуванні.

2. У випадку внесення на розгляд сесії Хмельницької міської ради питання на пленарному засіданні (з голосу), депутат міської ради, який вбачає в даному рішенні чи пункті рішення присутність особистого інтересу, зобов’язаний попередити про це всіх присутніх на засіданні сесії та не приймати участі у голосуванні по даному питанню.

3. Дана заява обов’язково вноситься до протоколу засідання сесії міської ради.

4. При розгляді проектів рішень у постійних комісіях міської ради депутат утримується від участі у голосуванні при розгляді проекту рішення ради, в якому міститься його особистий інтерес, про що робиться запис у висновку з даного питання.

5. Під час розгляду проекту рішення на засіданні виконавчого комітету Хмельницької міської ради перед тим, як головуючий на такому засіданні поставить на голосування проект рішення, в якому міститься особистий інтерес члена виконавчого комітету чи міського голови, член виконавчого комітету чи міський голова зобов’язаний попередити присутніх на засіданні про наявність у нього конфлікту інтересів. Член виконавчого комітету зобов’язаний відмовитись від участі у голосуванні.

6. У випадку внесення будь-якого питання, яке не включено до порядку денного засідання виконавчого комітету, будь-хто із членів виконавчого комітету, хто вбачає у ньому особистий інтерес, зобов’язаний одразу ж повідомити присутніх про це та не брати участь в голосуванні по даному питанню.

7. Дана заява обов’язково вноситься до протоколу засідання виконавчого комітету.

8. У разі якщо неучасть міського голови, секретаря чи депутатів міської ради у прийнятті рішень цим органом призведе до втрати правомочності цього органу, участь такої особи у прийнятті рішень має здійснюватися під зовнішнім контролем. Рішення про здійснення зовнішнього контролю приймається відповідним колегіальним органом.

9. Особи уповноважені на ведення протоколів сесії міської ради та засідання виконавчого комітету зобов’язані протягом одного дня з часу оформлення протоколу надавати витяг з протоколу, в якому було зафіксовано заяву про конфлікт інтересів уповноваженій особі з питань запобігання та виявлення корупції у Хмельницькій міській раді.

10. Порядок подальшої реєстрації витягів з проколів засідань передбачений Розділом III даного Порядку.

 

Секретар міської ради   М.Кривак

Головний спеціаліст з питань запобігання корупції апарату виконкому  О.Левчук

 

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!