Проекти рішень виконавчого комітету

Про підведення підсумків фінансово- господарської діяльності підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Хмельницького

Про підведення підсумків фінансово- господарської діяльності підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Хмельницького

 

 

            Заслухавши інформацію про результати фінансово-господарської діяльності підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Хмельницького, виконавчий комітет міської ради відмічає наступне.

            За підсумками фінансово-господарської діяльності у 2017 році комунальними підприємствами міста отримано збитки у сумі 28,6  млн. грн. (у 2016 році отримано збитки – 69,3  млн. грн.). Найбільшу суму збитків отримали МКП “Хмельницьктеплокомуненерго” – 21,7 млн. грн., КП “Південно-Західні тепломережі” - 9,1 млн. грн., МКП “Хмельницькводоканал” – 0,6 млн. грн., що сумарно становить 31,4 млн. грн. та на 2,8 млн. грн. більше загальної суми збитку.

            Від’ємний фінансовий результат зазначених підприємств спричинено невідповідністю тарифів на послуги централізованого опалення та гарячого водопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення фактичним витратам на їх виробництво (рівень відшкодування тарифів за 2017 рік по міському комунальному підприємству ”Хмельницьктеплокомуненерго” становив 84,4%, по комунальному підприємству КП “Південно-Західні тепломережі” становив 82,1%, по міському комунальному підприємству “Хмельницькводоканал” становив по водопостачанню 96,4%, а по водовідведенню 96,0%), що регулюється і не відшкодовується своєчасно різницею тарифів (НКРЕКП).

            Також значні суми збитків отримали комунальні підприємства МКП по утриманню нежитлових приміщень -  0,7 млн. грн. (за рахунок нарахованої амортизації на нежитлові приміщення, які знаходяться у статутному капіталі підприємства) та УМК “Будівельник” -  0,965 млн. грн.

            З позитивним результатом спрацювало 25 підприємств, якими отримано прибутків на загальну суму 4,9 млн. гривень. Найбільші прибутки отримали міське комунальне підприємство - ринок “Ранковий” – 1,9 млн. грн., комунальне підприємство “Технагляд” -     1,5 млн. грн., міська комунальна аптека “Віола” – 0,3 млн. грн.

            Показники фінансового результату в межах затверджених фінансових планів виконали 26 комунальних підприємства, 6 підприємств отримали результат гірший, ніж було передбачено планами.

            Загальний обсяг доходів комунальних підприємств у 2017 році склав 1172,6 млн. грн. при планових 1097,2 млн. грн., тобто виконання склало 106,9%. За підсумками року доведені плани по доходах виконали 26 комунальних підприємств, не вдалось досягнути запланованого рівня 6 підприємствам.

            Доходи комунальних підприємств міста у 2017 році у порівнянні з доходами попереднього року збільшились на 34,1% або на 297,9 млн. грн., в т. ч. інші доходи збільшились в 2,3 рази або на 83,6 млн. грн.

            Загальні витрати комунальних підприємств міста у 2017 році склали 1201,2 млн. грн., що на 27,2% більше, ніж у попередньому році.

            Обсяг дебіторської заборгованості комунальних підприємств у порівнянні з початком 2017 року збільшився в 1,2 рази (на 23,9 млн. грн.) і станом на 01.01.2018 р. склав 179,959 млн. гривень. Найбільша питома вага в загальному обсязі дебіторської заборгованості (95,6% або 171,998 млн. грн.) припадає на підприємства, які надають житлово-комунальні послуги.

            Кредиторська заборгованість комунальних підприємств станом на 01.01.2018 р. склала 274,5 млн. грн., що в 1,3 рази більше, ніж на початок 2017 року (59,2 млн. грн.). В загальному обсязі заборгованості найбільша частка (73,6%) припадає на заборгованість підприємств тепло- та водопостачання за природний газ та електроенергію, яка станом на 1 січня 2018 року становила 202,1 млн. грн. (у т. ч. за газ – 198,7 млн. грн., за електроенергію – 3,4 млн. грн.).

            Власний капітал комунальних підприємств у порівнянні з 2016 роком збільшився на 4,8% (на 130,2 млн. грн.) і станом на 1 січня 2018 року склав 2 млрд. 870,2 млн. грн.

 

            З метою підвищення ефективності використання комунального майна та покращення показників фінансово-господарської діяльності підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Хмельницького, керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Господарським кодексом України, виконавчий комітет міської ради

 

ВИРІШИВ:

1. Інформацію про підведення підсумків фінансово-господарської діяльності підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Хмельницького, взяти до відома.

2. Внести на розгляд сесії міської ради пропозицію щодо встановлення нормативів розподілу чистого прибутку, отриманого комунальними підприємствами за результатами роботи у 2017 році, згідно з додатком №1.

3. Галузевим управлінням забезпечити контроль за виконанням підпорядкованими підприємствами доручень, наданих на засіданнях комісії по розгляду питань фінансово-господарської діяльності підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Хмельницького.

4. Управлінню житлово-комунального господарства (В. Новачок):

4.1. Щомісячно розглядати роботу управляючих муніципальних компаній з питань погашення населенням заборгованості з оплати за послуги по утриманню будинків і споруд та прибудинкових територій;

4.2. Посилити контроль за дотриманням підпорядкованими комунальними підприємствами фінансової дисципліни в частині своєчасної сплати податків, зборів, внесків та інших обов’язкових платежів, виплати заробітної плати;

4.3. Здійснити контроль за декларуванням податку на додану вартість в частині подання уточнюючої декларації з ПДВ згідно чинного законодавства;

4.4. Розробити єдину міську систему управління та супутникового моніторингу спеціалізованої техніки комунального господарства в м. Хмельницькому;

5. Міським комунальним підприємствам:

5.1. Забезпечити виконання доручень, наданих на засіданнях комісії по розгляду питань фінансово-господарської діяльності підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Хмельницького;

5.2. Забезпечити зростання обсягів доходів від виконання додаткових робіт, надання послуг у порівнянні з 2017 роком не менше ніж на 5%;

5.3. Активізувати роботу з рекламування робіт та послуг, які виконуються підприємствами;

5.4. Не допускати виникнення заборгованості зі сплати податків, зборів, внесків та інших обов’язкових платежів, виплати заробітної плати;

5.5. Забезпечити економне та раціональне використання енергетичних ресурсів, впровадження заходів, спрямованих на зменшення споживання енергоресурсів;

5.6.   Надати пропозиції  по використанню технічно-несправних основних засобах;

5.7. Забезпечити зменшення заборгованості споживачів за спожиті житлово-комунальні послуги;

5.8. Виконати план дій зі сталого енергетичного розвитку міста Хмельницького;

5.9. При впровадженні інвестиційного проекту за умови підтримки з міського бюджету розробити та затвердити техніко-економічне обґрунтування вказаного проекту за визначеною формою згідно з додатком №2.

6. Управляючим муніципальним компаніям міста:

6.1. Забезпечити максимальне охоплення виконання власними силами робіт з поточного та капітального ремонту житлового фонду;

6.2. Продовжити роботу із розробки стратегії управляючих муніципальних компаній;

6.3. Вжити заходи пов‘язані з приєднанням до єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу спеціалізованої техніки комунального господарства в м. Хмельницькому;

6.4. Забезпечити зростання обсягів доходів від виконання додаткових робіт/надання послуг на замовлення суб‘єктів господарської діяльності;

6.5. Забезпечити у 2018 році стан розрахунків населення за спожиті послуги на рівні  100% (підприємств,  що надають побутові послуги);

6.6. Запровадити  залучення кредитних коштів для швидкоокупних проектів та використання лізингових програм;

6.7.  Вжити заходи, спрямовані на зменшення споживання енергетичних ресурсів;

6.8. Проводити роботу для зменшення дебіторської заборгованості;

6.9. Проводити роз‘яснювальну роботу щодо можливості міських програм співфінансування капітальних ремонтів;

6.10. Забезпечити розрахунки з аварійно-технічним підприємством житлово-комунального господарства;

6.11. При впровадженні інвестиційного проекту за умови підтримки з міського бюджету розробити та затвердити техніко-економічне обґрунтування вказаного проекту за визначеною формою згідно з додатком №2.

7. Хмельницькому комунальному підприємству “Спецкомунтранс” (В. Кривенчук):

7.1.  Розробити план дій по покращенню умов утримання тварин по притулку;

7.2. Продовжити роботу щодо забезпечення 100% охоплення усіх категорій споживачів угодами про надання послуг з вивезення побутових відходів;

7.3. Почати оновлювати транспортні засоби за рахунок власних амортизаційних відрахувань;

7.4. Забезпечити встановлення єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу спеціалізованої техніки комунального господарства в м. Хмельницькому та датчиків контролю за паливом.

8. Комунальному підприємству по ремонту та експлуатації доріг (керівнику):

8.1. Розробити заходи щодо стратегічного розвитку підприємства на 2018 – 2019 роки;

8.2. Розробити чітку систему контролю за якістю виготовленого асфальту;

8.3. Підвищити ефективність використання наявних транспортних засобів;

8.4. Встановити систему контролю за використанням палива;

8.5. Розробити систему мотивації персоналу;

8.6. Провести інвентаризацію наявних транспортних засобів із списанням одиниць, що не використовуються.

9. Комунальному підприємству по зеленому будівництву та благоустрою міста (М. Дроздов): 9.1. Забезпечити встановлення єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу спеціалізованої техніки комунального господарства в м. Хмельницькому та датчиків контролю за паливом;

9.2. Надати пропозиції з передачі функцій підприємства, пов‘язаних із прибиранням та благоустроєм невеликого скверу, стороннім виконавцям на умовах субпідряду;

9.3. Розробити стратегію розвитку підприємства та план її реалізації.

10. Хмельницькому комунальному підприємству “Міськсвітло” (В. Пекарський):

10.1. Провести інвентаризацію всіх опор мереж зовнішнього освітлення міста Хмельницького;

10.2. Розробити конкурсну пропозицію щодо обслуговування мереж на умовах енергосервісного договору;

10.3. Розпочати роботу з МФІ для залучення позабюджетних коштів для впровадження енергозберігаючих заходів.

11. Міському комунальному аварійно-технічному підприємству житлово-комунального господарства (І. Білокриницький):

11.1. Забезпечити збільшення кількості укладених з ОСББ договорів на надання послуг з аварійно-технічного обслуговування та обслуговування димовентиляційних каналів у житлових будинках;

11.2. Включити аварійно-технічні послуги до складу тарифів на послуги з  утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

12. Комунальному підприємству “Парки і сквери міста Хмельницького” (О. Боднарчук):

12.1. Розробити заходи щодо зміни вартості пайової участі та  квитка в зоокуток для дорослих та дітей;

12.2. Забезпечити щомісячний, у розрізі кожного об'єкту, облік споживання електричної енергії, яка використовується на потреби парку та суб'єктами господарювання, що розташовані на території парку.

13. Комунальному підприємству “Хмельницькводоканал” (В. Кавун):

13.1. Виконати план дій зі сталого енергетичного розвитку міста Хмельницького;

13.2. Розробити чіткий план із встановлення загальнобудинкових лічильників води;

13.3. Розробити щорічний план зменшення витрат в мережах.

14. Комунальним підприємствам “Хмельницьктеплокомуненерго” (В. Скалій), “Південно-Західні тепломережі” (Р. Мороз):

14.1. Розробити чіткий план встановлення загальнобудинкових лічильників гарячої води;

14.2. Розвивати когенерацію з подальшою подачею електроенергії (ХКП "Електротранс”, МКП “Хмельницькводоканал”, ХКП “Міськсвітло”);

14.3. Залучати кредитні кошти на проведення робіт, що мають швидкоокупний ефект;

14.4. Виконати план дій зі сталого енергетичного розвитку міста Хмельницького.

15. Хмельницькому комунальному підприємству “Електротранс” (В. Паламарчук):

15.1. Ліквідувати збитковість послуг з гуртожитку  та їдальні;

15.2. Надати пропозиції з мінімізації збитків з перевезення пасажирів тролейбусом в нічний час або альтернативи щодо відміни їх руху в нічний час;

15.3. Розробити систему впровадження е-квитка спільно з управлінням транспорту та зв‘язку;

15.4. Виконати план дій зі сталого енергетичного розвитку міста Хмельницького.

16. Комунальному підприємству по організації роботи міського пасажирського транспорту (В. Богачук) вжити заходів щодо збільшення наповнюваності автостоянок та забезпечення їх беззбиткової діяльності.

17. Міському комунальному підприємству по утриманню нежитлових приміщень комунальної власності (О. Смертельний):

17.1. Розробити заходи щодо реорганізації структури утримання об‘єктів комунальної власності територіальної громади міста Хмельницького;

17.2. Створити робочу групу з вивчення питання оптимізації роботи комунальних підприємств та управляючих муніципальних компаній;

17.3. Забезпечити у 2018 році надходження плати за оренду нежитлових приміщень на рівні не нижче 100%;

17.4. Вжити заходів для зменшення дебіторської заборгованості за оренду нежитлових приміщень не менше ніж на 10%.

18. Комунальному підприємству “Хмельницькбудзамовник” (О. Панченко)

18.1. Розробити чітку  стратегію  розвитку підприємства або ліквідації;

18.2. Вжити заходи щодо збільшення доходів від виконання ремонтно-будівельних робіт та забезпечення беззбиткової діяльності підприємства.

19. Міському комунальному підприємству - ринок “Ранковий” (В. Чекман):

19.1. Розробити чіткий графік введення в експлуатацію туалету на секторі ”Бартер”;

19.2. Провести інвентаризацію кіосків розміщених на секторі ”Бартер”;

19.3. Продовжувати реконструкцію ринку по провулку Гвардійський, 18.

20. Хмельницькому бюро технічної інвентаризації (О. Шаповал) вжити заходів щодо збільшення обсягів доходів від виконання робіт та надання послуг.

21. Хмельницькому комунальному підприємству “Профдезинфекція” (В. Вальоса) розробити та надати пропозиції щодо ліквідації підприємства.

22. Міській комунальній аптеці ”Віола” (О. Кадуцька):

22.1. Посилити співпрацю із закладами охорони здоров’я щодо можливості забезпечення їх лікувальними препаратами;

22.2. Покращити якість обслуговування відвідувачів аптек, у т. ч. шляхом залучення персоналу до участі у навчаннях;

22.3. Активно впроваджувати рекламну стратегію;

22.4. Випрацювати  ”норми спілкування” з клієнтом.

23. Комунальному підприємству ”Чайка” (керівник):

23.1. Оптимізувати роботу лазні №1 та №2;

23.2. Впроваджувати заходи із зменшення енергоресурсів;

23.3. Розробити заходи по збільшенню відвідувачів підприємства.

24. Газета Хмельницької міської ради “Проскурів” ( В. Стандрійчук):

24.1.Розробити та затвердити  чіткий графік реформування видання згідно законодавства;

24.2. Активізувати роботу щодо збільшення обсягів передплати газети;

24.3. Вжити заходів щодо збільшення надходжень від розміщення реклами, оголошень, повідомлень, привітань.

25. Міському комунальному підприємству “Міська телерадіокомпанія “Місто” (М. Крентовський):

25.1. Розробити заходи по покращенню якості телепередач;

25.2. Здійснити підготовку та підвищення кваліфікації працівників підприємства.

26. Міському комунальному підприємству “Кінотеатр ім. Т.Г.Шевченка” (О. Брижань):

26.1. Продовжити роботу щодо реалізації заходів, спрямованих на збільшення кількості відвідувачів кінотеатру;

26.2. Створити робочу групу з впровадження концепції кінотеатру ім. Т.Г.Шевченка.

27. Хмельницькому міському моно-театру “Кут” (В. Смотритель) забезпечити покращення показників ефективності театральної діяльності.

28. Спортивно-культурному центру “Плоскирів“ (В. Головатюк):

28.1.  Вжити заходів щодо збільшення кількості відвідувачів гуртків та секцій;

28.2. Продовжити роботу з реконструкції стадіону та облаштування спортивних майданчиків;

28.3. Здійснювати заходи із залучення молоді до спортивних заходів.

29. Хмельницькому міському комунальному підприємству “Хмельницькінфоцентр” (С. Матвійчук):

29.1. Встановити чіткий графік впровадження електронного документообігу, повноцінного запиту нового сайту міської ради або інших інформаційних сервісів.

30. Комунальному підприємству “Технагляд“ (А. Петрук) забезпечити найкращий контроль за виконанням ремонтних робіт.

31. Міському комунальному підприємству “Муніципальна дружина“ (Р. Цимбалюк) розпочати реалізовувати стратегію розвитку комунального підприємства.

32. Спеціалізованому комунальному підприємству “Хмельницька міська ритуальна служба“ (С. Бортник):

32.1. Здійснювати оновлення транспортного парку, у тому числі за рахунок кредитних коштів;

32.2. Забезпечити виконання стратегії розвитку підприємства.

33. Відділу внутрішнього контролю (Т. Старук) створити робочу групу та надати пропозиції  з вивчення питання щодо розмежування функцій Департаментів, управлінь та відділів Хмельницької міської ради, пов’язаних з контрольно-перевірочними заходами.

34. Контроль за виконанням рішення покласти на заступників міського голови, керуючого справами виконавчого комітету згідно з розподілом обов’язків.

 

 

 

 

Міський голова                                                                                                        О. Симчишин

 

 

 

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!