Новини
Електронний квиток: реєстрація в особистому кабінеті та способи поповнення
07.03.2024 09:52
Як додати до особистого кабінету електронний квиток та перевірити залишок коштів?
- Перевірити чи на Вашому пристрої встановлено останню версію оновлення мобільного застосунку «CityCard».
- Пройти реєстрацію в застосунку.
- У розділі «Операції з картками» введіть номер потрібної Вам картки та натисніть «Запит». Ваш баланс відобразиться на екрані телефону.
- Натиснути «Додати до обраного». Ваша картка буде відображатись на головному екрані застосунку.
Також, при здійсненні оплати проїзду на екрані валідатора відображається залишок коштів на Вашому електронному квитку.
Як здійснити поповнення електронного квитка?
- На сайті «CityCard» - https://pay.citycard.net/
- В терміналі продажу та поповнення електронних квитків https://citycard.net/khmelnytskyi-map/
- В мобільному застосунку «CityCard» натиснувши «Поповнити баланс».
Якщо у вас виники питання стосовно роботи електронного квитка, можна звернутися до кол-центру за номером телефону: (093) 063-11-00 або до офісу «СІТІ КАРД СИСТЕМ», який знаходиться за адресою: вул. Соборна, 71.
Працює офіс з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 17.00.
Інформацію про роботу нового оператора можна знайти на офіційному сайті «СІТІ КАРД СИСТЕМ» або сторінці у мережі фейсбук.