Новини
Майже 20 тисяч звернень було зареєстровано в системі «Контакт-центр» протягом минулого року
«Контакт-центр» Хмельницької міської ради забезпечує цілодобовий прийом звернень та вживає негайні заходи по виклику відповідних служб при виникненні аварійних ситуацій. Також фахівці надають консультації з питань житлово-комунального, транспортного, торгівельного обслуговування та з інших питань.
Станом на 1 січня 2024 року в системі «Контакт-центр» зареєстровано 32072 мешканця. Створено 67 кабінетів виконавців, з яких опрацьовуються звернення та пропозиції мешканців громади.
З 1 січня по 31 грудня 2023 року в програмі зареєстровано 19630 звернень (за весь період роботи «Контакт-центру» зареєстровано 50877 звернень). Найбільш актуальним питанням було: забій зовнішньої каналізаційної мережі. Досить часто громадяни звертаються з питань: відсутня електроенергія в квартирі, забій внутрішньої каналізаційної мережі, відсутнє освітлення на сходових клітинах, відсутня вентиляція в квартирі, відсутнє вуличне освітлення, відсутня електроенергія в будинку.
За даний період працівниками «Контакт-центру» надано 54028 консультацій (за весь період роботи 106627 консультацій). Найбільш актуальними питаннями були: електропостачання (відсутня електроенергія в будинку/квартирі), холодне водопостачання (відсутня холодна вода в будинку/квартирі), війна (дії мешканців в певних ситуаціях, робота сирен, переселенці, сховища і укриття, комендантська година, допомога армії), гаряче водопостачання (незадовільна температура гарячої води), опалення (відсутнє опалення в будинках/квартирах) тощо.
Нагадуємо, що подати звернення до «Контакт-центру» можна за телефонами 1580, (0382) 76-41-40, (067) 555-15-80, через особистий кабінет на сторінці «Контакт-центру» Хмельницької міської ради або через ЧатБот Хмельницької міської ради.