Новини
Про підсумки роботи управління з питань реєстрації у 2017 році
У сесійній залі міської ради управління з питань реєстрації прозвітувало про виконану роботу у 2017 році. Підсумкову нараду провела керуючий справами виконавчого комітету Хмельницької міської ради Юлія Сабій. Йшлося про досягнення управління, про труднощі, що виникали у втіленні поставлених завдань, та перспективні плани.
Звіт про роботу управління з питань реєстрації за 2017 рік
Управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради (далі – Управління) є виконавчим органом Хмельницької міської ради, у своїй діяльності підзвітне та підконтрольне міській раді, підпорядковане її виконавчому комітету, міському голові та керуючому справами виконавчого комітету.
Управління є юридичною особою та до його складу входить:
1. відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
2. відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- відділ реєстрації місця проживання.
Метою діяльності Управління є забезпечення виконання покладених на місцеве самоврядування повноважень щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та реєстрації місця проживання.
Управління фактично виконує свої функції з квітня 2016 року.
Начальник управління - Гончар Сергій Костянтинович (тел. 65-10-13).
Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень знаходиться за адресою: місто Хмельницький, вулиця Пилипчука, 3. Відділ здійснює державну реєстрацію виникнення, зміни та припинення права власності, інших речових прав на об’єкти нерухомого майна та об’єкти незавершеного будівництва, а також виконує рішення суду в частині державної реєстрації виникнення та припинення обтяжень на об’єкти нерухомого майна.
Заступник начальника управління – начальник відділу – Соловей Мар’яна Миколаївна (тел. 65-10-13).
Основні показники роботи відділу (у порівнянні за 2016-2017 рр.):
№ з/п |
Напрямки роботи |
Кількість |
|
2017 |
2016 |
||
1. |
Надано адміністративних послуг |
9402 |
7820 |
2. |
Виконано рішень/ухвал суду щодо державної реєстрації виникнення/припинення обтяжень |
284 |
135 |
3. |
Розглянуто звернень громадян |
73 |
46 |
4. |
Зараховано до місцевого бюджету |
845 944 грн. |
865 980 грн. |
Відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
Відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців розміщений в приміщенні Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради по вулиці Соборна, 16 та здійснює державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, припинення юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Заступник начальника управління – начальник відділу – Гриньчук Тетяна Василівна (тел. 65-26-49).
Основні показники роботи відділу (у порівнянні за 2016-2017рр.):
№ з/п |
Напрямки роботи |
Кількість |
|
2017 |
2016 |
||
1. |
Надано адміністративних послуг: |
17471 |
12411 |
державна реєстрація юридичних осіб |
582 |
397 |
|
державна реєстрація фізичних осіб-підприємців |
4788 |
2529 |
|
внесення змін до відомостей ЄДР про юридичну особу |
1994 |
1488 |
|
внесення змін до відомостей про фізичну особу-підприємця |
2425 |
1480 |
|
державна реєстрація припинення юридичної особи |
105 |
75 |
|
державна реєстрація припинення фізичної особи-підприємця |
3267 |
2679 |
|
включення відомостей про юридичну особу або фізичну особу-підприємця |
20 |
19 |
|
надання документів, які зберігаються в реєстраційній справі |
28 |
12 |
|
надання витягу з ЄДР |
1877 |
2269 |
|
внесення запису про припинення юридичної особи |
105 |
99 |
|
включення до ЄДР відомостей про закриття (відкриття) відокремленого підрозділу |
29 |
20 |
|
виправлення технічної помилки з вини запитувача |
13 |
26 |
|
2. |
Надано адміністративних послуг за принципом екстериторіальності |
2238 |
1323 |
3. |
Зараховано до місцевого бюджету |
1 079 464 грн. |
627 223 грн. |
Відділ реєстрації місця проживання
Відділ реєстрації місця проживання розміщений в приміщенні Філії № 1 Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради по вулиці Грушевського, 86. Відділ здійснює реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання, видачу довідок про склад сім’ї та про реєстрацію місця проживання.
Заступник начальника управління – начальник відділу – Дзіблюк Оксана Михайлівна (тел. 65-72-15).
Основні показники роботи відділу (у порівнянні за 2016-2017рр.):
№ з/п |
Напрямки роботи |
Кількість |
|
2017 |
2016 |
||
1. |
Надано адміністративних послуг: |
81252 |
49786 |
зареєстровано місце проживання |
10 656 |
13421 |
|
зареєстровано місце проживання дітей |
5400 |
5393 |
|
зареєстровано зняття з реєстрації місця проживання |
13055 |
11673 |
|
зареєстровано місце тимчасового перебування (переважна більшість внутрішньо переміщених осіб) |
7 |
656 |
|
видано довідок про реєстрацію місця проживання |
13098 |
6965 |
|
видано довідок про склад сім’ї по багатоквартирних будинках та приватних будинках |
44436 |
10428 |
|
опрацьовано інші заяви громадян щодо підтвердження факту реєстрації |
8078 |
765 |
|
опрацьовано запитів від підприємств, установ, організації щодо реєстрації місця проживання |
1161 |
836 |
|
опрацьовано повідомлень про зняття з реєстрації місця проживання |
18723 |
937 |
|
надіслано повідомлень про зняття з реєстрації місця проживання |
1943 |
1504 |
|
2. |
Зараховано до місцевого бюджету |
499 992 грн. |
283 439 грн. |
За результатами роботи управління з питань реєстрації у 2017 році до місцевого бюджету надійшло 2 425 400 гривень. Для порівняння у 2016 році ця сума склала 1 776 642 гривень.
В цілому у 2017 році управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради здійснювало свою діяльність на належному рівні, підвищився рівень якості надання адміністративних послуг працівниками управління та значно покращилась суспільна думка жителів міста Хмельницького щодо організації роботи управління.