Новини

Василь Новачок відповідав на телефонні звернення мешканців Хмельницької громади

Відбулася пряма телефонна лінія «Міська влада відповідає». Сьогодні із мешканцями громади спілкувався заступник міського голови – директор Департаменту інфраструктури Василь Новачок. Оскільки Василь Пилипович курує питання галузі житлово-комунального господарства (ремонти доріг, житлового фонду, благоустрій прибудинкових територій тощо), то озвучені питання стосувалися саме цих галузей. Протягом години пролунало 16 дзвінків.

Звернулася на телефонну лінію мешканка будинку №62 Б, що на проспекті Миру. Жінка просила звернути увагу та зробити ремонт в під’їзді, зокрема замінити вікна на металопластикові.

«Ми визначимо, хто з управляючих компаній обслуговує ваш будинок, розберемося, які роботи було виконано, адже будь який управитель зобов’язаний виконувати роботи в межах тих коштів, які надходять. Також зобов’яжемо управителя зібрати збори і разом з мешканцями визначити першочерговість проведення потрібних робіт. Заміна вікон в Хмельницькому виконується за програмою співфінансування. Частину коштів збирають мешканці, частину виділяємо з міського бюджету, якщо будинку понад 50 років, то місто дає 80% вартості, а 20% збирають мешканці і таким чином вирішують питання», - зазначив Василь Новачок.

Також дзвінки стосувалися паркування на зелених зонах прибудинкових територій, ремонтів доріг, облаштування пішохідних доріжок, обрізки дерев, зміни схем руху транспорту тощо.

Заступник міського голови жодне звернення не залишив без належної уваги та детального роз’яснення. Конкретні доручення з порушених питань надано керівникам відповідних виконавчих органів міської ради.

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!