Проекти рішень виконавчого комітету
Про надання дозволу управлінню комунальної інфраструктури та фінансовому управлінню на внесення змін до паспортів бюджетних програм
Про надання дозволу управлінню комунальної інфраструктури та фінансовому управлінню на внесення змін до паспортів бюджетних програм
Розглянувши клопотання управління комунальної інфраструктури та протокол спільного засідання постійних комісій з питань роботи житлово-комунального господарства, приватизації та використання майна територіальної громади міста та з питань планування, бюджету, фінансів та децентралізації, керуючись Бюджетним кодексом України, наказом Міністерства фінансів України від 26.08.2014 року № 836 «Правила складання паспортів бюджетних програм місцевих бюджетів та звітів про їх виконання» та Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Надати дозвіл управлінню комунальної інфраструктури та фінансовому управлінню на внесення змін до паспортів бюджетних програм згідно з додатком.
2. Контроль за виконанням рішення покласти на управління комунальної інфраструктури та фінансове управління.
Міський голова О. СИМЧИШИН
Додаток
до рішення виконавчого комітету
від«____»_________2021 р. №____
Зміни в паспорти бюджетних програм
по кодах програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів (КПКВК МБ)
- По КПКВК МБ 1418110 «Заходи запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха» внести зміни в наступному завданні бюджетної програми:
- Завдання 1. Видатки на заходи запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха.
- В показниках затрат:
- Завдання 1. Видатки на заходи запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха.
- зменшити видатки на придбання поліетиленової плівки з 136 960,00 грн на 47 960,00 грн;
- додати новий показник «придбання стійки твердих порід» – 17 000,00 грн»;
- додати новий показник «придбання дошки необрізної – 72 000,00 грн».
-
-
- В показниках продукту:
-
- зменшити кількість поліетиленової плівки, що необхідно придбати з 5000 кв. м на 1751 кв. м;
- додати новий показник «кількість стійок, що необхідно придбати – 228 шт.;
- додати новий показник «кількість дошки необрізної, що необхідно придбати –
16 куб. м».
-
-
- В показниках ефективності:
-
- додати новий показник «середні витрати на придбання 1 стійки твердих порід –
74,56 грн;
- - додати новий показник «середні витрати на придбання 1 куб. м дошки необрізної –
4 500,00 грн.
Керуючий справами виконавчого комітету Ю. САБІЙ
В. о. начальника управління комунальної інфраструктури В. КАБАЛЬСЬКИЙ