Новини
Зміни, яких зазнав ЦНАП у 2016 році
31.03.2017 10:13
Кількість відвідувачів Центру надання адміністративних послуг за минулий рік збільшилась майже вдвічі. Аби надавати адміністративні послуги хмельничанам більш якісно, у місті відкрили декілька філій та удосконалили електронні сервіси.
«Одним з найважливіших напрацювань 2016 року – це відкриття двох філій, – зазначив начальник управління адміністративних послуг Олексій Хохлов. – Оновлені електронні сервіси мають більш розширені функції, ніж попередні. Вони зручніші і для відвідувачів, і для працівників ЦНАПу».
У планах до кінця року створити систему попереднього запису, що дало б можливість користувачам самим обирати дату і час прийому. А окремі види послуг взагалі перевести в онлайн режим.
Детальніше у сюжеті МТРК «Місто».