Рішення міської ради
Про внесення змін до рішення двадцять четвертої сесії міської ради від 24.04.2013 №7 та втрату чинності пункту рішення міської ради від 17.02.2021 року №23
ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА
Рішення десятої сесії
№30 від 15.12.2021 р.
Про внесення змін до рішення двадцять четвертої сесії міської ради від 24.04.2013 №7 та втрату чинності пункту рішення міської ради від 17.02.2021 року №23
Розглянувши пропозицію виконавчого комітету, враховуючи розпорядження міського голови від 27.10.2021 №299-р «Про розподіл обов’язків між міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови та керуючим справами», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до рішення двадцять четвертої сесії міської ради від 24.04.2013 №7 «Про затвердження Порядку відшкодування вартості витратних матеріалів, виробів медичного призначення та лікування мешканців міста міським комунальним аптекам, лікувальним закладам неміської комунальної, інших форм власності та постачальникам витратних матеріалів, затвердження складу комісії з визначення доцільності видатків на відшкодування вартості витратних матеріалів, виробів медичного призначення та лікування мешканців міста міським комунальним аптекам, лікувальним закладам неміської комунальної, інших форм власності та постачальникам витратних матеріалів та втрату чинності рішення міської ради», виклавши додаток 2 у новій редакції (додається).
2. Вважати таким, що втратив чинність пункт 1 рішення четвертої сесії міської ради від 17.02.2021 року №23 «Про внесення змін до рішення двадцять четвертої сесії міської ради від 24.04.2013 №7 та втрату чинності рішення міської ради від 17.06.2020 №18».
3. Відповідальність за виконання рішення покласти на заступника міського голови О.Шинкарука.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань охорони здоров'я, соціальної політики, гуманітарних питань та розвитку громадянського суспільства, свободи слова та інформації.
Міський голова О.СИМЧИШИН
Додаток
до рішення міської ради
від 15.12.2021 р. №30
Склад
комісії з визначення доцільності видатків на відшкодування вартості витратних матеріалів, виробів медичного призначення та лікування мешканців міста міським комунальним аптекам, лікувальним закладам неміської комунальної, інших форм власності та постачальникам витратних матеріалів
Голова комісії: Шинкарук Олег Миколайович |
- заступник міського голови. |
Заступник голови комісії: Ткач Борис Васильович |
- начальник управління охорони здоров’я. |
Секретар комісії: Волинець Ігор Дмитрович |
- головний спеціаліст управління охорони здоров’я. |
Члени комісії: Головко Людмила Леонтіївна |
- директор комунального підприємства «Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Хмельницької міської ради, депутат міської ради; |
Гуляк Людмила Володимирівна |
- заступник начальника управління охорони здоров’я з медичних питань; |
Кондратюк Ірина Володимирівна |
- головний спеціаліст – міський лікар-педіатр управління охорони здоров’я; |
Кузьменко Тетяна Сергіївна |
- провізор клінічний управління охорони здоров’я; |
Кучер Ігор Андрійович |
- міський позаштатний онколог, лікар-онколог хірургічного відділення поліклініки №2 комунального підприємства «Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр» Хмельницької міської ради; |
Машевська Віта Сергіївна |
- міський позаштатний офтальмолог, завідувач офтальмологічним кабінетом поліклініки №1 комунального підприємства «Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр» Хмельницької міської ради; |
Площинська Оксана Вікторівна |
- економіст з планування І категорії управління охорони здоров’я; |
Триняк Василь Іванович |
- начальник поліклініки № 3 комунального підприємства «Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр» Хмельницької міської ради. |
Секретар міської ради В.ДІДЕНКО
Начальник управління охорони здоров’я Б.ТКАЧ