Новини

Протягом прямої телефонної лінії «Міська влада відповідає» пролунало 15 дзвінків

Відбулася традиційна пряма телефонна лінія «Міська влада відповідає». Хмельничани активно користуються можливістю поспілкуватися із представниками влади та озвучити свої питання. Протягом години пролунало 15 дзвінків. На телефонні звернення містян відповідав заступник міського голови - директор Департаменту інфраструктури Хмельницької міської ради Василь Новачок.

Одразу три дзвінки надійшло від мешканців будинку №71/1, що на вулиці Курчатова. Хмельничани скаржилися на низький тиск і відповідно відсутність холодної води у години-пік, а саме зранку та ввечері, коли мешканці будинку найбільше користуються водою.

«Однозначно так не повинно бути, питання дуже нагальне і його треба вирішувати. Дамо доручення МКП «Хмельницькводоканал» розібратися в ситуації», - зазначив Василь Пилипович.

Щодо капітального ремонту даху будинку на телефонну лінію звернувся мешканець вулиці Козацької, 56/2. Спілкуючись із заявником, Василь Новачок запевнив, що покрівлю обов’язково відремонтують і порадив мешканцям будинку скористатися програмою співфінансування робіт з ремонту багатоквартирних житлових будинків.

«З 2018 року в місті діє програма співфінансування та реконструкцій. Ви можете скористатися цією програмою. У вашому випадку будинку 48 років і ви можете з мешканців будинку залучити 10% коштів, а 90% буде виділено з міського бюджету. Але я би радив вам починати працювати над проектно-кошторисною документацією і через два роки мешканцям реконструкція обійдеться у 5% від вартості, а з бюджету буде спрямовано 95%. Консультуйтеся із працівниками управління житлово-комунального господарства та займайтеся документацією», - зазначив Василь Новачок.

Наступним був дзвінок від хмельничанки, яка проживає в будинку №12 на вулиці Перемоги. Вона просила відремонтувати прибудинкову територію, адже, за словами жінки, вона знаходиться у незадовільному стані. Також жінка скаржилася на неякісну роботу управляючої компанії – ТОВ «Керуюча компанія «Домком Хмельницький».

«Переконаний, що в 2021 році асфальтобетонне покриття ми якісно відремонтуємо. Стосовно «Домкому», ми можемо допомогти мешканцям провести збори та прийняти рішення про заміну управляючої компанії. Ви можете перейти до муніципальної компанії та отримувати якісні послуги», - зазначив заступник міського голови.

Зателефонував також і мешканець з вулиці Прибузької, 14, чоловік просив навести лад у підвалі та скаржився на незадовільну роботу ТОВ «ЖЕО».

«Якщо потрібно зробити капітальний ремонт системи каналізації, то мешканці будинку можуть скористатися програмою співфінансування. У вашому випадку мешканці будинку мають зібрати 40% від потрібної суми, решта - 60% будуть виділені з міського бюджету. Також ви можете створити ОСББ або змінити управителя. Не варто боятися ОСББ, тому що це досить вигідна форма управління. В УЖКГ є відповідальний працівник, який може проконсультувати стосовно створення та діяльності ОСББ. Ми зі свого боку направимо лист на керівника ТОВ «ЖЕО», щоб вирішив проблемне питання. Це приватна структура, на яку прямого впливу міська влада немає», - розповів Василь Новачок.

За усіма проблемними питаннями, з якими телефонували хмельничани, Василь Пилипович надав доручення відповідним структурам з метою більш детально їх вивчити та повідомити заявників про результати розгляду звернень.

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!