Проекти рішень виконавчого комітету
Про підведення підсумків фінансово-господарської діяльності підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Хмельницького
Про підведення підсумків фінансово-господарської діяльності підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Хмельницького
Заслухавши інформацію про результати фінансово-господарської діяльності підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Хмельницького, з метою підвищення ефективності використання комунального майна та покращення показників фінансово-господарської діяльності підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Хмельницького, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Господарським кодексом України, виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію про підведення підсумків фінансово-господарської діяльності підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Хмельницького (додаток 1), взяти до відома.
2. Внести на розгляд сесії міської ради пропозицію щодо встановлення нормативів розподілу чистого прибутку, отриманого комунальними підприємствами за результатами роботи у 2019 році, згідно з додатком 2.
3. Галузевим управлінням забезпечити контроль за виконанням підпорядкованими підприємствами доручень, наданих на засіданнях комісії з розгляду питань фінансово-господарської діяльності підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Хмельницького.
4. Управлінню житлово-комунального господарства (В. Новачок):
4.1 щомісячно перевіряти роботу управляючих муніципальних компаній та Хмельницького комунального підприємства «Спецкомунтранс» з питань погашення населенням заборгованості з оплати за послуги по утриманню будинків і споруд та прибудинкових територій, вивезення твердих побутових відходів;
4.2 посилити контроль за дотриманням підпорядкованими комунальними підприємствами фінансової дисципліни в частині своєчасної сплати податків, зборів, внесків та інших обов’язкових платежів, виплати заробітної плати;
4.3. здійснювати контроль із нарахування та виплати заробітної плати керівникам та працівникам підпорядкованих комунальних підприємств;
4.4. здійснювати контроль за списанням паливно-мастильних матеріалів підпорядкованими комунальними підприємствами;
4.5. здійснювати контроль за декларуванням податку на додану вартість згідно з чинним законодавством;
4.6. завершити впровадження єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу спеціалізованої техніки комунального господарства м. Хмельницького;
4.7. внести зміни в матеріальний резерв міста.
5. Міським комунальним підприємствам:
5.1 забезпечити виконання доручень, наданих на засіданнях комісії з розгляду питань фінансово-господарської діяльності підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Хмельницького;
5.2. вживати заходів щодо розвитку підприємств на основі Програми підвищення ефективності роботи та стратегічного розвитку комунальних підприємств м. Хмельницького на 2020-2022 роки, затвердженої рішенням тридцять п’ятої сесії Хмельницької міської ради від 11.12.2019 року № 18;
5.3. забезпечити зростання обсягів доходів від виконання додаткових робіт, надання послуг у порівнянні з 2019 роком не менше, ніж на 5%;
5.4. активізувати роботу з рекламування робіт та послуг, які виконуються підприємствами;
5.5. здійснювати нарахування заробітної плати керівникам підприємств відповідно до розпорядження міського голови та контракту;
5.6. не допускати виникнення заборгованості зі сплати податків, зборів, внесків та інших обов’язкових платежів, виплати заробітної плати;
5.7. забезпечити економне та раціональне використання енергетичних ресурсів, впровадження заходів, спрямованих на зменшення споживання енергоресурсів;
5.8. забезпечити зменшення заборгованості споживачів за спожиті житлово-комунальні послуги;
5.9. вживати заходів щодо виконання плану дій зі сталого енергетичного розвитку міста Хмельницького;
5.10. забезпечити встановлення єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу спеціалізованої техніки комунального господарства м. Хмельницького та датчиків контролю за паливом;
5.11. при впровадженні інвестиційних проектів розробляти техніко-економічне обґрунтування вказаного проекту за умови надання підтримки з міського бюджету;
5.12. запровадити залучення кредитних коштів для швидкоокупних проектів та використання лізингових програм;
5.13. розміщувати тимчасово вільні кошти на вихідні та святкові дні на депозитних рахунках в державних банках;
5.14. постійно здійснювати оновлення інформації, що підлягає обов’язковому розміщенню на офіційному веб-сайті Хмельницької міської ради, на веб-сайтах комунальних підприємств міста; здійснювати постійне оприлюднення наборів відкритих даних.
6. Управляючим муніципальним компаніям міста:
6.1. вживати заходів щодо розвитку управляючих муніципальних підприємств на основі Програми підвищення ефективності роботи та стратегічного розвитку комунальних підприємств м. Хмельницького на 2020-2022 роки, затвердженої рішенням тридцять п’ятої сесії Хмельницької міської ради від 11.12.2019 року № 18;
6.2. здійснювати нарахування заробітної плати керівникам управляючих муніципальних підприємств відповідно до розпорядження міського голови та контракту;
6.3. здійснити оптимізацію штатної чисельності працівників, які займаються виконанням поточного ремонту;
6.4. забезпечити у 2020 році стан розрахунків населення за спожиті послуги на рівні 100%;
6.5. забезпечити зростання обсягів доходів від виконання додаткових робіт/надання послуг на замовлення суб‘єктів господарської діяльності;
6.6. проводити роз’яснювальну роботу серед населення щодо можливості співфінансування проведення капітальних ремонтів багатоквартирних житлових будинків;
6.7. розміщувати тимчасово вільні кошти на вихідні та святкові дні на депозитних рахунках в державних банках;
6.8. провести зустрічі з мешканцями житлових будинків щодо інформування про результати діяльності за 2019 рік, визначити уповноважених осіб та підписати нові угоди відповідно до Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку»;
6.9. створити резерв відпусток на підприємстві;
6.10. завершити роботу із встановлення енергозберігаючих світильників на всіх будинках;
6.11. постійно здійснювати оновлення інформації, що підлягає обов’язковому розміщенню на офіційному веб-сайті Хмельницької міської ради, на веб-сайтах комунальних підприємств міста; здійснювати постійне оприлюднення наборів відкритих даних.
7. Міському комунальному підприємстві «Хмельницьктеплокомуненерго» (В. Скалій):
7.1. розпочати встановлення загальнобудинкових лічильників на гарячу воду;
7.2. спільно з комунальними підприємствами, що надають населенню житлово-комунальні послуги, сформувати єдину базу даних абонентів;
7.3. оптимізувати штатний розпис на літній період;
7.4. залучати кредитні кошти на проведення робіт, що мають швидкоокупний ефект.
8. Комунальному підприємстві «Південно-Західні тепломережі» (П. Возборський):
8.1. розпочати встановлення загальнобудинкових лічильників на гарячу воду;
8.2. збільшити розмір оплати за надані послуги юридичним особам для можливості впровадження інвестиційної програми;
8.3. спільно з комунальними підприємствами, що надають населенню житлово-комунальні послуги, сформувати єдину базу даних абонентів;
8.4. оптимізувати штатний розпис на літній період;
8.5. залучати кредитні кошти на проведення робіт, що мають швидкоокупний ефект.
9. Міському комунальному підприємству «Хмельницькводоканал» (В. Кавун):
9.1. спільно із КП по будівництву, ремонту і експлуатації доріг надати пропозиції із розмежування відповідальності щодо каналізаційних люків;
9.2. погоджувати підключення мережі водопостачання та водовідведення виключно за погодженням КП по будівництву, ремонту і експлуатації доріг розкриття дорожнього покриття;
9.3. здійснити підготовку та впроваджувати процес реалізації електричної енергії на ринку електроенергії.
10. Хмельницькому комунальному підприємству «Спецкомунтранс» (О. Зімін):
10.1. завершити викуп земельних ділянок та зміну їх цільового призначення (Оцінка Впливу на Довкілля);
10.2. завершити підготовку розрахунку тарифу на захоронення твердих побутових відходів та калькуляцію на їх перевезення;
10.3. здійснювати заходи для можливості укладання з банківськими установами угод з фінансового лізингу для придбання спеціальної техніки для обслуговування полігону та вивезення твердих побутових відходів, євроконтейнерів (600-1000 шт.);
10.4. впровадити додаткові функції на офіційному web-сайті підприємства для можливості створення особистого кабінету споживача послуг, замовлення послуг, укладання договору, отримання інформації про заборгованість та інше;
10.5. розробити штатний розпис, враховуючи оптимізацію структури підприємства;
10.6. продовжити роботу щодо забезпечення 100% охоплення усіх категорій споживачів угодами про надання послуг з вивезення побутових відходів;
10.7. внести зміни до наказу про облікову політику підприємства з врахуванням його галузевої специфіки діяльності, методики відображення перевитрат палива у бухгалтерській та податковій звітності.
11. Хмельницькому комунальному підприємству «Електротранс» (В. Паламарчук):
11.1. спільно з Управлінням транспорту та зв’язку розробити пропозиції щодо нових маршрутів;
11.2. розглянути можливість скасування автобусних маршрутів;
11.3. продовжити роботу зі зменшення збитковості проживання у гуртожитку та харчування у їдальні;
11.4. спільно з Управлінням транспорту та зв’язку впроваджувати систему е-квитка.
12. Хмельницькому комунальному підприємству «Міськсвітло» (В. Пекарський):
12.1. затвердити штатний розпис, враховуючи оптимізацію чисельності працівників;
12.2. здійснювати ефективне використання спеціалізованої техніки;
12.3. здійснити калькуляцію заміни світлової точки;
12.4. cпільно з Управлінням житлово-комунального господарства внести зміни в розрахунок оплати праці виробничому персоналу, враховуючи обсяги виконаних робіт;
12.5. збільшити доходи від виконання робіт на замовлення суб’єктів господарювання приватної форми власності;
12.6. розпочати роботу з міжнародними фінансовими інституціями на залучення позабюджетних коштів для впровадження енергозберігаючих заходів.
13. Спеціалізованому комунальному підприємству «Ритуальна служба» (С. Бортник):
13.1. розробити техніко-економічне обґрунтування для придбання вантажного автомобіля для вивезення сміття з кладовищ та катафалки;
13.2. здійснити коригування тарифу на поховання;
13.3. затвердити штатний розпис, враховуючи оптимізацію структури підприємства.
14. Комунальному підприємству по будівництву, ремонту та експлуатації доріг (В. Собко):
14.1. спільно із Міським комунальним підприємством «Хмельницькводоканал» надати пропозиції із розмежування відповідальності щодо каналізаційних люків;
14.2. спільно з Управлінням житлово-комунального майна розглянути можливість залучення приватних суб’єктів господарювання до прибирання територій;
14.3. надати пропозиції по оптимізації виробництва асфальту та його реалізації;
14.4. затвердити штатний розпис, враховуючи оптимізацію структури підприємства.
15. Міському комунальному аварійно-технічному підприємству житлово-комунального господарства (І. Білокриницький) забезпечити збільшення кількості укладених договорів з ОСББ на надання послуг з аварійно-технічного обслуговування та обслуговування димовентиляційних каналів у житлових будинках;
16. Комунальному підприємству «Хмельницькбудзамовник» (О. Бондар) підготувати рішення виконавчого комітету та сесії міської ради з припинення діяльності підприємства шляхом приєднання до КП по будівництву, ремонту і експлуатації доріг після завершення робіт, згідно укладених договорів на 2020 рік.
17. Хмельницькому міському комунальному підприємству «Хмельницькінфоцентр» (С. Матвійчук):
17.1. перевести структурні підрозділи міської ради на використання системи електронного документообігу;
17.2. впровадити єдину систему бухгалтерського обліку та електронного документообігу серед головних розпорядників коштів.
18. Комунальному підприємству «Технагляд» (А. Петрук):
18.1. активізувати роботу щодо збільшення обсягів надання послуг стороннім організаціям, в тому числі через прийняття участі у тендерах;
18.2. створити спеціалізовану лабораторію з технічного нагляду до кінця 2020 року;
18.3. здійснювати винесення догани працівникам за кожний випадок неякісного виконання робіт.
19. Міському комунальному підприємству по утриманню нежитлових приміщень комунальної власності (Д. Гончар):
19.1. провести інвентаризацію будівель, які перебувають на обліку балансоутримувачів;
19.2. оптимізувати штатний розпис підприємства, забезпечуючи функцію нарахування плати та утримання приміщень;
19.3. підготувати рішення виконавчого комітету та сесії міської ради з перейменування підприємства у КП «Агенція муніципального майна»;
19.4. здійснити процес автоматизації нарахування плати та створення електронної базу по всіх об’єктах нежитлових приміщень;
19.5. за підсумками проведеної інвентаризації скласти перелік всіх будівель, які належать до комунальної власності міста;
19.6. по будівлях, що не користуються попитом, підготувати пакет документів для їх продажу;
19.7. не продовжувати договори оренди приміщень на третьому поверсі «Дитячого світу» та провести аукціон на їх здачу як цілісного об’єкту;
19.8. вивчити можливість передання частини функцій з утримання будівель на управляючі муніципальні компанії згідно договорів;
19.9. забезпечити у 2020 році надходження плати за оренду нежитлових приміщень на рівні не нижче 100%;
19.10. вжити заходів щодо зменшення дебіторської заборгованості за оренду нежитлових приміщень не менше, ніж на 10%.
20. Хмельницькому бюро технічної інвентаризації (О. Шаповал) вжити заходів щодо збільшення обсягів доходів від виконання робіт та надання послуг.
21. Комунальному підприємству по організації роботи міського пасажирського транспорту (В. Гульман) вжити заходів щодо збільшення наповнюваності автостоянок та забезпечення їх беззбиткової діяльності:
21.1. вивести автостоянки на самоокупність;
21.2. покращити ефективність використання автостоянки по вул. Молодіжній 14/1;
21.3. оптимізувати штатний розпис та кількість автомобілів.
22. Хмельницькому комунальному підприємству «Профдезинфекція» (В. Вальоса) вжити заходів щодо збільшення обсягів доходів від виконання робіт та надання послуг.
23. Комунальному підприємству «Чайка» (В. Присяжнюк):
23.1. забезпечити збільшення обсягів доходів від виконання додаткових робіт/надання послуг після відновлення роботи лазень;
23.2. вживати заходів щодо збільшення кількості відвідувачів у лазнях.
24. Міському комунальному підприємству - ринок «Ранковий» (В. Чекман):
24.1. продовжувати реалізацію заходів із реконструкції ринку за адресою пров. Гвардійський, 21;
24.2. здійснювати стягнення проблемної дебіторської заборгованості.
25. Міській комунальній аптеці «Віола» (О. Кадуцька) спільно з Управлінням праці та соціального захисту населення надати пропозиції щодо інтеграції програм лояльності МКА «Віола» в картках пільгового проїзду.
26. Міському комунальному підприємству «Муніципальна телерадіокомпанія «Місто» (М. Крентовський) вживати заходів щодо збільшення обсягів доходів від виготовлення відео- та аудіо- реклами.
27. Хмельницькому міському моно-театру «Кут» (В. Смотритель) спільно з Управлінням культури та туризму розглянути можливість припинення діяльності комунального підприємства шляхом перетворення в бюджетну установу.
28. Спортивно-культурному центру «Плоскирів» (В. Головатюк):
28.1. спільно із Управлінням молоді та спорту підготувати рішення виконкому та сесії міської ради із визначення категорії спортсменів, які представляють інтереси на Всеукраїнських змаганнях та можуть на безкоштовній основі тренуватися на футбольних майданчиках підприємства;
28.2. спільно із Управлінням молоді та спорту підготувати рішення виконкому та сесії міської ради щодо надання платних послуг на спортивних майданчиках підприємства;
28.3. спільно із Управлінням праці та соціального захисту населення розробити механізм надання послуг для окремих категорій осіб в некомерційні години роботи підприємства.
29. Міському комунальному підприємству «Кінотеатр ім. Т.Г.Шевченка» (М. Олійник):
29.1. забезпечити збільшення надходжень від надання додаткових послуг після відновлення роботи;
29.2. привести у відповідність розмір статутного капіталу на суму придбаних за кошти міського бюджету основних засобів;
29.3. активізувати роботу з надання приміщень в оренду;
29.4. продовжити роботу щодо реалізації заходів, спрямованих на збільшення кількості відвідувачів кінотеатру, у т.ч. шляхом активізації співпраці з навчальними закладами.
30. Комунальному підприємству «Парки і сквери міста Хмельницького» (О. Боднарчук):
30.1. здійснювати заходи з покращення умов утримання тварин;
30.2. спільно з Департаментом освіти та науки організувати на базі підприємства еко-клуб для дітей шкільного віку;
30.3. здійснювати заходи із підтримання в належному стані Молодіжного парку;
30.4. надавати дозвіл на здійснення торгівлі на території парків і скверів виключно через аукціон.
31. Комунальному підприємству по зеленому будівництву та благоустрою міста (О. Мельникова):
31.1. спільно з Управлінням житлово-комунального господарства впровадити пілотний проект із залученням суб’єктів господарювання приватної форми власності для робіт з утримання об’єкту благоустрою -Сквер біля меморіалу «Вічний вогонь»;
31.2. спільно з Управлінням житлово-комунального господарства провести інвентаризацію зелених насаджень.
32. Комунальним підприємствам «Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги № 1» (В. Гесаль), «Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» (Л. Головко), КП «Хмельницька міська дитяча лікарня» (Н. Зимак-Закутня), КП «Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр» (Л. Слободяник), КП «Хмельницький стоматологічний центр» (М. Заяц), КП «Хмельницький перинатальний центр» (А. Ропотан), КП «Хмельницька інфекційна лікарня» (О. Піддубна) розробити стратегічний план розвитку на 2021-2025 роки із відображенням потенційних послуг, які можуть фінансуватися із НСЗУ, розширення спектру платних послуг – терміном до 01.12.2020 року.
33. Комунальним підприємствам «Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги № 1» (В. Гесаль), «Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» (Л. Головко):
33.1. спільно з Управлінням охорони здоров’я прийняти на баланс підприємств нежитлові приміщення КП «Хмельницький лікувально-діагностичний центр»;
33.2. спільно з Управлінням охорони здоров’я здійснити розширення функцій та штатного розпису медичних працівників денного стаціонару.
34. КП «Хмельницька міська дитяча лікарня» (Н. Зимак-Закутня) розробити внутрішнє положення про перебування пацієнтів в палатах підвищеного комфорту.
35. КП «Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр» (Л. Слободяник):
35.1. здійснити оптимізацію штатної чисельності комунального підприємства;
35.2. розробити Положення про облікову політику підприємства з врахуванням його галузевої специфіки діяльності;
35.3. розробити та впроваджувати ефективну маркетингову стратегію підприємства – протягом року.
36. КП «Хмельницький стоматологічний центр» (М. Заяц):
36.1. забезпечити зростання заробітної плати для працівників підприємства;
36.2. здійснити дооцінку балансової вартості приміщення;
36.3. розробити та впроваджувати ефективну маркетингову стратегію підприємства.
37. КП «Хмельницький перинатальний центр» (А. Ропотан):
37.1. розробити інформаційно-пізнавальний сайт для майбутніх батьків;
37.2. розробити внутрішнє положення про перебування пацієнток в палатах підвищеного комфорту;
37.3. розробити та впроваджувати ефективну маркетингу стратегію підприємства.
38. КП «Хмельницька міська лікарня» (В. Гарбузюк):
38.1. розробити та затвердити фінансовий план підприємства на 2020 рік;
38.2. здійснити опитування пацієнтів щодо покращення надання медичних послуг на підприємстві;
38.3. розробити Положення про облікову політику підприємства з врахуванням його галузевої специфіки діяльності.
39. КП «Хмельницька інфекційна лікарня» (О. Піддубна):
39.1. розробити та затвердити фінансовий план підприємства на 2020 рік;
39.2. розробити Положення про облікову політику підприємства з врахуванням його галузевої специфіки діяльності.
40. Контроль за виконанням рішення покласти на заступників міського голови, керуючого справами виконавчого комітету згідно з розподілом обов’язків.
Міський голова О. СИМЧИШИН
Додаток 1 до рішення
виконавчого комітету
від _________№ ____
За підсумками фінансово-господарської діяльності у 2019 році комунальними підприємствами міста отримано збитки у сумі 32,3 млн. грн. (у 2018 році отримано збитки - 78,1 млн. грн.). Найбільшу суму збитків отримали МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» - 29,3 млн. грн., КП «Південно-Західні тепломережі» - 18,7 млн. грн., МКП «Хмельницькводоканал» - 16,4 млн. грн., ХКП «Електротранс» - 7,9 млн. грн.
Протягом 2019 року 9 комунальних підприємств отримали збиток на загальну суму 80,6 млн. грн., в тому числі по вищевказаних підприємствах – 72,3 млн. грн., тобто 89,7 %.
Основними причинами збитковості комунальних підприємств протягом 2019 року були: 1) несвоєчасність встановлення тарифів на житлово-комунальні послуги; 2) несвоєчасність відшкодування з Державного бюджету коштів у розмірі невідповідності тарифів на послуги централізованого опалення та гарячого водопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення фактичним витратам на їх виробництво (рівень відшкодування тарифів по МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» - 84,4 %, по КП «Південно-Західні тепломережі» - 92,8 %, по МКП «Хмельницькводоканал» з водопостачання - 85,1 %, а з водовідведення - 85,0 %), які регулюються Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Результативно спрацювали 27 підприємства, якими отримано прибутків на загальну суму 48,3 млн. гривень. Найбільші прибутки отримали КП «Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» - 28,4 млн. грн., КП «Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги № 1» – 10,4 млн. грн., МКП ринок «Ранковий» – 3,6 млн. грн., Міське комунальне аварійно-технічне підприємство – 1,1 млн. грн., КП «Технагляд» - 1,1 млн. грн.
Одне комунальне підприємство, а саме МКП «Муніципальна дружина» спрацювало з нульовим фінансовим результатом.
Показники фінансового результату в межах затверджених фінансових планів виконали 23 комунальних підприємств, 14 підприємств отримали результат гірший, ніж було передбачено фінансовими планами.
Загальний обсяг доходів комунальних підприємств у 2019 році склав 1772,8 млн. грн. при планових 1781,4 млн. грн., тобто невиконання склало лише 0,5 %. За підсумками року доведені плани по доходах виконали 25 комунальних підприємств, не вдалось досягнути запланованого рівня 12 підприємствам.
Доходи комунальних підприємств міста у 2019 році у порівнянні з доходами попереднього року збільшились на 28,9 % або на 398,3 млн. грн., в т. ч.: доходи від виконання додаткових робіт, надання послуг збільшились в 1,18 рази або на 11,1 млн. грн.
Загальні витрати комунальних підприємств міста у 2019 році склали 1805,1 млн. грн., що на 24,3% більше, ніж у попередньому році.
Обсяг дебіторської заборгованості комунальних підприємств у порівнянні з початком 2019 року збільшився в 1,2 рази (на 38,8 млн. грн.) і станом на 01.01.2020 р. склав 246,9 млн. гривень. Найбільша питома вага в загальному обсязі дебіторської заборгованості (73,7% або 181,9 млн. грн.) припадає на підприємства, які здійснюють тепло- та водопостачання.
Кредиторська заборгованість комунальних підприємств станом на 01.01.2020 р. склала 461,5 млн. грн., що на 89,4 млн. грн. більше, ніж на початок 2019 року (372,1 млн. грн.). В загальному обсязі заборгованості найбільша частка (85,2%) припадає на заборгованість підприємств тепло- та водопостачання – 393,1 млн. грн. Заборгованість за природний газ та електроенергію станом на 1 січня 2020 року становила 327,2 млн. грн. (у т. ч. за газ – 317,9 млн. грн., за електроенергію – 9,3 млн. грн.).
Власний капітал комунальних підприємств у порівнянні з 2018 роком зріс на 31,4 % (на 369,7 млн. грн.) за рахунок перетворення чотирьох бюджетних установ галузі охорони здоров’я в комунальні підприємства (КП «Хмельницький міський перинатальний центр», КП «Медичний стоматологічний центр», КП «Хмельницька міська дитяча лікарня», КП «Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр»), і станом на 1 січня 2020 року склав 1 млрд. 547,2 млн. грн.
Протягом 2019 року комунальні підприємства здійснювали заходи із виконання Стратегічних планів розвитку. Три комунальні підприємства повністю виконали заплановані заходи (Комунальна аптека «Віола», Бюро технічної інвентаризації, МКП кінотеатр ім. Т.Г.Шевченка), а п’ять комунальних підприємств (КП по зеленому будівництву та благоустрою міста – 95,0%, КП «УМК «Озерна» - 94,0%, КП «УМК «Південно-Західна» - 93,0%, КП «УМК «Проскурівська» - 91,0%, КП «Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» - 91,0%) частково виконали заходи. При цьому найнижчий показник виконання заходів спостерігався серед таких підприємств як: СКП «Хмельницька міська ритуальна служба» - 50,0%, КП «Хмельницькбудзамовник» - 39,0%, Комунальне підприємство по організації роботи міського пасажирського транспорту – 36,0%.
Загалом, протягом 2019 року комунальними підприємствами не виконано 57% заходів у зв’язку з відсутністю власних коштів та фінансування з міського бюджету.
Керуючий справами виконавчого комітету Ю. САБІЙ
Завідувач відділом планування діяльності та стратегічного розвитку підприємств міста Е. ТРИШНЕВСЬКИЙ
Додаток 2 до рішення
виконавчого комітету
від _________№ ____
Норматив розподілу чистого прибутку, отриманого комунальними підприємствами
за результатами роботи у 2019 році, який залишився після сплати частини прибутку, що підлягає зарахуванню до міського бюджету
№ з/п
|
Назва підприємства
|
Чистий прибуток, отриманий за результатами роботи у 2019 році, тис. грн.
|
Чистий прибуток, який залишається у розпорядженні підприємства після сплати частини прибутку до міського бюджету, тис. грн. |
Розподіл чистого прибутку |
|
фонд |
фонд матеріального |
||||
1 |
УМК «Проскурівська» |
231,0 |
207,9 |
80 |
20 |
2 |
УМК «Південно-Західна» |
143,0 |
128,7 |
80 |
20 |
3 |
УМК «Дубове» |
112,0 |
101,0 |
80 |
20 |
4 |
УМК «Озерна» |
179,0 |
161,1 |
80 |
20 |
5 |
СКП «Хмельницька міська |
37,0 |
33,3 |
100 |
0 |
6 |
КП по зеленому будівництву та благоустрою міста |
169,0 |
151,7 |
100 |
0 |
7 |
Міське комунальне аварійно-технічне підприємство ЖКГ |
1 138,7 |
1024,8 |
90 |
10 |
8 |
КП «Хмельницькбудзамовник» |
5,3 |
3,7 |
100 |
0 |
9 |
ХМКП «Хмельницькінфоцентр» |
45,4 |
40,9 |
80 |
20 |
10 |
КП «Технагляд» |
1 066,9 |
746,8 |
90 |
10 |
11 |
Хмельницьке бюро технічної інвентаризації |
166,0 |
116,2 |
50 |
50 |
12 |
ХКП «Профдезинфекція» |
29,1 |
20,4 |
50 |
50 |
13 |
МКП-ринок «Ранковий» |
3 637,2 |
2546,0 |
100 |
- |
14 |
МКА «Віола» |
242,0 |
169,4 |
80 |
20 |
15 |
Моно-театр «Кут» |
27,5 |
24,8 |
100 |
- |
16 |
КП «Парки і сквери міста Хмельницького» |
260,2 |
234,2 |
80 |
20 |
Керуючий справами виконавчого комітету Ю. САБІЙ
Завідувач відділом планування діяльності та стратегічного розвитку підприємств міста Е. ТРИШНЕВСЬКИЙ