АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ до проєкту рішення виконавчого комітету Хмельницької міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 19.07.2018 № 518 «Про порядок розміщення зовнішньої реклами у місті Хмельницькому (нова редакція)»
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ до проєкту рішення виконавчого комітету Хмельницької міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 19.07.2018 № 518 «Про порядок розміщення зовнішньої реклами у місті Хмельницькому (нова редакція)» Цей аналіз регуляторного впливу (далі - Аналіз) розроблений на виконання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 № 1160-IV та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 і визначає правові та організаційні засади реалізації проєкту рішення виконавчого комітету Хмельницької міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 19.07.2018 № 518 «Про Порядок розміщення зовнішньої реклами у місті Хмельницькому (нова редакція)», як регуляторного акту.
І. Визначення проблеми. За час дії Порядку розміщення зовнішньої реклами у місті органи місцевого самоврядування стикаються з різними порушеннями розміщення рекламних носіїв. Наприклад: в місті відсутня єдина система форм та стандартів рекламних конструкцій. Також має місце не дотримання розповсюджувачами зовнішньої реклами вимог договорів про надання у користування місць для розміщення рекламних засобів на території міста. У зв’язку з цим виникла необхідність внести зміни до Порядку розміщення зовнішньої реклами у місті. Внесення змін до Порядку розміщення зовнішньої реклами у місті Хмельницькому дозволить встановити єдину систему форм та стандартів рекламних конструкцій. Дія даного регуляторного акту поширюється на територіальну громаду, суб’єктів господарювання та органи місцевого самоврядування.
ІІ. Цілі державного регулювання. Метою запропонованого проєкту рішення є врегулювання відносин, що виникають у зв’язку із розміщенням зовнішньої реклами у м. Хмельницькому та надання суб'єктам підприємницької діяльності більш конкретної інформації з цього приводу.
ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення встановлених цілей. 1. Визначення альтернативних способів Альтернативними способами досягнення визначених цілей є:
2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей. Оцінка впливу на сферу інтересів держави
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання
IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей.
V. Механізм і заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми . При прийнятті запропонованого регуляторного акту будуть діяти наступні механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначених проблем: - затвердити види та типи рекламних засобів; - частково заборонити розміщення рекламних конструкцій на фасадах будівель; - заборонити розміщення рекламних конструкцій на дахах будівель.
VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акту залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні впроваджувати або виконувати ці вимоги. Впровадження та виконання вимог регуляторного акту не залежить від ресурсів органу місцевого самоврядування. Неможливо розрахувати витрати на виконання вимог регуляторного акту у зв’язку з тим, що невідомо скільки буде звернень від суб’єктів господарювання та суб’єктів малого підприємництва для отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
VII. Обґрунтування запропонованого терміну дії регуляторного акту. Термін дії запропонованого регуляторного акту встановлюється довгостроковим або до прийняття нових нормативних актів. У разі потреби до регуляторного акту вноситимуться відповідні зміни, у тому числі за підсумками відстеження його результативності.
VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акту. Кількісними показниками результативності дії регуляторного акту є: - розмір надходжень до державних цільових фондів, пов'язаних з дією акту; - кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акту; - розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акту; - рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акту. - створення у місті єдиної системи форм та стандартів зовнішнього вигляду рекламних конструкцій; - приведення у належний стан архітектурно-естетичного обліку міста, благоустрою прилеглої території біля рекламних конструкцій; - кількість суб’єктів господарювання та суб’єктів малого підприємництва, які звернулись до управління архітектури та містобудування для надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акту. Базове відстеження результативності регуляторного акту буде здійснено через 3 місяці після набрання чинності. Повторне – через рік з дня набрання ним чинності, періодичне – через три роки з моменту проведення та опублікування повторного відстеження результативності регуляторного акту. Метод проведення відстеження результативності – статистичний. Вид даних, за допомогою яких буде здійснено відстеження результативності регуляторного акту – статистичні.
Х. Спосіб оприлюднення. Проєкт рішення та аналіз регуляторного впливу розміщений на офіційному web-сайті Хмельницької міської ради: khm.gov.ua в розділі «Документи». Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань приймаються в письмовому вигляді протягом одного місяця (30 календарних днів) з дня оприлюднення проекту регуляторного акту та аналізу регуляторного впливу за адресою: м. Хмельницький, вул. Подільська, 10/1, каб. 223, тел. 65-07-29. Електронна адреса – [email protected] В.о. начальника управління архітектури та містобудування Максим ДРУЖИНІН |