Новини

Робота Хмельницького міського центру зайнятості в умовах карантину

Незважаючи на введення карантину та встановлення обмежувальних заходів служба зайнятості продовжує працювати в штатному режимі. Робота організована з урахуванням прийнятих рішень Уряду та рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров’я щодо запобігання поширенню епідемії, спричинених коронавірусом COVID-19.

На період карантину запроваджено тимчасові особливості обслуговування клієнтів:

- у центрі зайнятості розміщено оголошення про порядок роботи установи, адреси електронної пошти центру зайнятості та номер телефону чергового фахівця, номер телефону гарячої лінії;

- кар’єрний радник з питань відвідування центру зайнятості (0382) 79-53-40, 79-57-60, (067) 454 20 45;

- консультант роботодавця (0382) 79-51-14, 79-54-21, 79-54-28;

- прийом документів від клієнтів, у тому числі для фіксації наміру клієнта бути зареєстрованим як безробітним, здійснюється засобами електронного зв’язку або через скриньки для прийому кореспонденції, що розміщені при вході в центр зайнятості. Опрацювання документів проходить щоденно. Звертаємо увагу, що вам необхідно обов’язково надати центру зайнятості актуальні контактні дані, за якими ви перебуваєте на постійному зв’язку.

На сьогодні в базі даних Хмельницького міського центру зайнятості зареєстровано понад 500 актуальних вакансій.

Згідно змін, що вносяться до Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу: «У період встановлення карантину реєстрація безробітного здійснюється з першого дня після подання особою, яка шукає роботу, заяви про надання статусу безробітного за формою, визначеною Державним центром зайнятості. Призначення виплати допомоги по безробіттю у такому разі здійснюється з першого дня реєстрації безробітного».

Як стати на облік у центрах зайнятості під час карантину?

У зв’язку із запровадженням в Україні карантину, Державним центром зайнятості 17.03.2020 був затверджений Протокол обслуговування центрами зайнятості.
Згідно Протоколу, прийом громадян тимчасово призупинений.

Реєстрація осіб, які виявили бажання отримувати послуги служби зайнятості проводиться наступним чином:
- шляхом подання документів (перелік зазначений нижче), необхідних для реєстрації
на електронну адресу центру зайнятості/філії;

- шляхом вкладання копій документів в скриньку, яка розміщена біля входу центру зайнятості; (під час подання документів рекомендується обов’язково залишити контактний номер телефону. Кар'єрний радник з вами обов’язково зв’яжеться).

Перелік копій документів для реєстрації:
- паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
- довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;
- трудова книжка (цивільно-правовий договір чи документ, який підтверджує припинення останнього виду зайнятості);
- документ про освіту;
- військово-обліковий документ для осіб, які звільнилися із строкової військової служби.

Для надання статусу безробітного та призначення матеріальної допомоги по безробіттю особа подає заяви про надання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю
(зразки розміщені на
Інтернет-ресурсах Державної служби зайнятості, або поруч з оголошенням, яке розміщене біля входу центру зайнятості) та копії документів.

 

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!