Новини
Про нові вимоги до ведення діловодства у виконавчих органах міської ради йшлося під час робочої наради
Керівників структурних підрозділів та відповідальних за діловодство ознайомили з порядком ведення діловодства та вимогами щодо документування управлінської інформації, відповідно до нової інструкції з діловодства у Хмельницькій міській раді та її виконавчих органах, затвердженої розпорядженням міського голови № 272-р від 15.11.2019 року. Нову інструкцію з діловодства присутнім детально роз’яснила завідуюча загальним відділом міської ради Інна Мовчан.
Учасники зібрання також заслухали інформацію про роботу із зверненнями громадян, з якою виступив завідувач відділу роботи із зверненнями громадян Анатолій Савченко. Він також звернув увагу присутніх на проблемні питання цього напрямку роботи. Наголосив на необхідності дотримання термінів розгляду звернень громадян структурними підрозділами міської ради.
Загалом впродовж 10-ти місяців 2019 року відділом роботи із зверненнями громадян Хмельницької міської ради опрацьовано 38119 звернень, що на 5969 звернень, тобто, 18,6 % більше, ніж за відповідний період минулого року (за 10 місяців 2018 р.– 32150 звернень). На сьогоднішній день вже зареєстровано майже 39 з половиною тисяч звернень. З них – найбільшу питому вагу 92,8 % або 35378 звернень, займають письмові звернення.