Новини
За перше півріччя 2019 року до міської ради надійшло понад 32 тисячі звернень хмельничан
Впродовж першого півріччя 2019 року відділом роботи зі зверненнями громадян міської ради опрацьовано 32451 звернення, що на 6701 звернення, тобто на 26 % більше, ніж за відповідний період минулого року (за 6 місяців 2018 року – 25750 звернень).
З них найбільшу питому вагу – 94 % або 30394 звернень становлять письмові звернення.
Відбулось 59 особистих прийомів за участю міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови та керуючого справами, під час яких зареєстровано й опрацьовано 2057 звернень.
Для організації ефективного діалогу керівників міста з громадськістю організовано та проведено 5 прямих телефонних ліній "Міська влада відповідає», під час яких порушено 22 питання від мешканців міста. Усі звернення уважно розглянуто, заявники отримали конкретні відповіді.
Продовжено практику виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання. Так, у звітному періоді організовано та проведено 9 таких прийомів у різних мікрорайонах міста. Під час зустрічей було зафіксовано 74 звернення, жодне з яких не залишилося поза увагою.
Протягом звітного періоду, на адресу керівництва міста надійшло 164 запити на публічну інформацію. Усі запити якісно опрацьовані, запитувачі отримали повні та обґрунтовані відповіді у встановлені чинним законодавством терміни.
Ще однією формою діалогу між владою та громадою є функціонування порталу "Електронні петиції". Протягом півріччя створено 124 петиції. Усі петиції опрацьовані належним чином, автори петицій отримали обґрунтовані відповіді. Відповіді опубліковані на сайті петицій.
Чималою популярністю в хмельничан користується розділ "Електронні звернення". Це засвідчують і цифри. За звітний період зареєстровано та опрацьовано 256 електронних звернень. Така форма співпраці передбачає можливість візуалізувати наявну проблему за допомогою фото чи відео та звернутися до влади для її вирішення, не виходячи з дому.
Більшість порушуваних заявниками питань вирішено позитивно.
Резюмуючи наведене вище, можна зробити наступні висновки:
1. Хмельничани є найактивнішими мешканцями серед інших міст обласного значення з приблизно однаковою кількістю населення.
2. Зберігається тенденція до збільшення кількості звернень, які надходять на адресу керівництва Хмельницької міської ради. Це говорить лише про те, що багато питань, з якими звертаються мешканці до влади міста, вирішуються позитивно, тому громадяни ще активніше почали порушувати питання, які їх хвилюють.
За інформацією відділу роботи із зверненнями громадян