Розпорядження міського голови
від 11.06.2019 № 150-р "Про затвердження графіку прийому громадян керівниками та представниками виконавчих органів Хмельницької міської ради в приміщенні управління адміністративних послуг на друге півріччя 2019 року"
Україна
Хмельницький міський голова
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 11.06.2019 № 150-р
Про затвердження графіку прийому громадян керівниками та представниками виконавчих органів Хмельницької міської ради в приміщенні управління адміністративних послуг на друге півріччя 2019 року
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Положення про управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради, затвердженого рішенням 52 сесії міської ради від 26.08.2015 р. № 52 зі змінами, керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні” зі змінами:
- Затвердити графік прийому громадян керівниками та представниками виконавчих органів Хмельницької міської ради в приміщенні управління адміністративних послуг на друге півріччя 2019 року згідно з додатком.
- Керівникам виконавчих органів Хмельницької міської ради забезпечити:
2.1. розміщення у підрозділах (на стендах), на веб-сайтах об’яв щодо проведення прийому громадян в приміщенні управління адміністративних послуг із зазначенням адреси управління адміністративних послуг, контактних телефонів та годин прийому;
2.2. дотримання графіку прийому громадян;
2.3. ведення журналів обліку особистого прийому суб’єктів звернень.
- Контроль за виконанням розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого комітету Ю. Сабій та начальника управління адміністративних послуг О.,Хохлова.
Міський голова О. Симчишин
Додаток
до розпорядження міського голови
від 11.06.2019 № 150-р
ГРАФІК
прийому громадян керівниками та представниками виконавчих органів Хмельницької міської ради в приміщенні управління адміністративних послуг на друге півріччя 2019 року
№ з/п |
Прізвище, ім’я, по-батькові, посада
|
Дата і години прийому |
1 |
Ткач Борис Васильович - начальник управління охорони здоров’я |
2-й четвер місяця від 11.00 до 13.00 |
2 |
Гуляк Людмила Володимирівна – заступник начальника управління охорони здоров’я з медичних питань |
3-й понеділок місяця від 11.00 до 13.00 |
3 |
Слободяник Людмила Анатоліївна - заступник начальника управління охорони здоров’я з медичних питань |
1-й понеділок місяця від 11.00 до 13.00 |
4 |
Воронецький Словян Ількович – начальник управління праці та соціального захисту населення |
щосереди від 11.00 до 13.00 |
5 |
Погорілець Людмила Олександрівна – перший заступник начальника управління праці та соціального захисту населення |
1-й, 3-й четвер місяця від 11.00 до 13.00 |
6 |
Новачок Василь Пилипович – начальник управління житлово-комунального господарства |
2-й вівторок місяця від 11.00 до 13.00 |
7 |
Гурський Віталій Віталійович – заступник начальника управління житлово-комунального господарства з питань комунального господарства |
3-й вівторок місяця від 11.00 до 13.00 |
8 |
Путін Володимир Васильович – заступник начальника управління житлово-комунального господарства з питань житлового господарства |
1-й вівторок місяця від 11.00 до 13.00 |
9 |
Кшемінська Валентина Степанівна – заступник начальника управління комунального майна- начальник відділу приватизації комунального майна |
1-а, 3-я середа від 09.00 до 11.00 |
10 |
Ремез Сергій Степанович – начальник управління молоді та спорту |
останій четвер поточного місяця від 16.00 до 18.00 |
11 |
Дика Світлана Михайлівна – начальник служби у справах дітей |
2-й вівторок місяця від 09.00 до 11.00 |
12 |
Сувілова Лариса Анатоліївна – заступник начальника служби у справах дітей |
4-й вівторок місяця від 09.00 до 11.00 |
13 |
Представник служби у справах дітей |
щоп’ятниці з 09.00 до 12.00 |
14 |
Коростіль Анатолій Миколайович – завідувач відділу обліку та розподілу житлової площі |
щовівторка від 09.00 до 11.00 |
15 |
Корнієцька Людмила Віталіївна — заступник директора департаменту освіти та науки з економічних питань |
щочетверга від 09.00 до 11.00 |
16 |
Круч Олена Олександрівна – заступник завідувача архівного відділу |
1-й понеділок місяця від 13.00 до 15.00 |
17 |
Сідлецька Руслана Сигізмундівна – начальник управління торгівлі |
1-й, 3-й вівторок місяця від 14.00 до 16.00 |
18 |
Шепурев Сергій Валерійович – заступник начальника управління транспорту та зв’язку |
2-й, 4-й вівторок місяця від 16.00 до 18.00 |
19 |
Луков Олександр Васильович – начальник управління з питань екології та контролю за благоустроєм міста |
2-а, 4-а п'ятниця місяця від 10.00 до 12.00 |
20 |
Ромасюков Артем Євгенійович – начальник управління культури і туризму |
1-а середа місяця від 11.00 до 13.00 |
21 |
Чорнієвич Олександр Богданович – директор департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів |
2-й, 4-й вівторок з 14.00 до 16.00 |
22 |
Матвєєва Людмила Вікторівна – головний спеціаліст відділу оренди та продажу земель управління земельних ресурсів та земельної реформи департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів |
2-й, 4-й четвер місяця від 14.00 до 16.00 |
23 |
Представник управління архітектури та містобудування департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів |
щосереди від 09.00 до 11.00 |
24 |
Дружинін Максим Андрійович – заступник начальника управління архітектури та містобудування департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів |
щочетверга з 09-00 до 11-00 |
25 |
Представник управління земельних ресурсів та земельної реформи департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів |
щосереди від 14.00 до 16.00 |
26 |
Гончар Сергій Костянтинович – начальник управління з питань реєстрації |
2-й, 4-й четвер від 14.00 до 16.00 |
Керуючий справами виконавчого комітету Ю. Сабій
Начальник управління адміністративних послуг О. Хохлов