Проекти рішень виконавчого комітету
Про затвердження типових документів для розміщення тимчасових споруд на території м. Хмельницького
Про затвердження типових документів для розміщення тимчасових споруд на території м. Хмельницького
Розглянувши клопотання управління торгівлі та з метою підвищення ефективності використання міської території, на якій розміщуються та використовуються для здійснення підприємницької діяльності тимчасові споруди, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити наступні типові документи:
1.1. договори про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення тимчасових споруд, згідно з додатками №1, №2, №3;
1.2. заяви про укладання договорів про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення тимчасових споруд, згідно з додатками №4, №5;
1.3. акт звірки по сплаті за договором про встановлення особистого строкового сервітуту, згідно з додатком №6.
2. Управлінню торгівлі при укладанні договорів про встановлення особистого строкового сервітуту керуватися даним рішенням.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови В. Гончарука, управління торгівлі.
Міський голова О. Симчишин
Додаток №1
до рішення виконавчого комітету
від «____»___________20___року
Договір № ________-С
про встановлення особистого строкового сервітуту
для розміщення тимчасової споруди
м. Хмельницький «_____»_________ 20___ року
Управління торгівлі міської ради в особі начальника управління ___________ (надалі “Власник”), що діє на підставі рішення тринадцятої сесії Хмельницької міської ради від 22.03.2017 № 30 „Про впорядкування розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та тимчасових конструкцій на території міста Хмельницького” із змінами внесеними рішенням двадцять другої сесії Хмельницької міської ради від 04.07.2018 № 29, рішення п’ятнадцятої сесії Хмельницької міської ради від 29.02.2012 р. № 23 „Про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Хмельницького”, рішення двадцять першої сесії Хмельницької міської ради від 12.12.2012 р. № 18 “Про затвердження комплексної схеми розміщення стаціонарних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Хмельницького” з одного боку та суб’єкт господарювання фізична особа – підприємець ________________________________________________________________________________
(ПІБ фізичної особи-підприємця)
чи юридична особа _______________________________________________________________
(назва підприємства)
в особі керівника________________________________________________________________
(ПІБ керівника підприємства) (номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців ), в інтересах якого встановлюється особистий строковий сервітут, з другого боку склали даний Договір про таке:
1. Предмет Договору.
1.1. Предметом даного Договору є особистий строковий сервітут, встановлений виключно “Сервітуарію” на територію, на якій буде розміщуватись та використовуватись для _________________________________________________________________________________
(вид функціонального призначення згідно додатку №4 до рішення сесії)
тимчасова споруда узгодженого архітипу _______________загальною площею _______ м2.
(тип тимчасової споруди)
1.2. Об'єктом особистого строкового сервітуту за цим Договором є територія (об’єкт благоустрою) в м. Хмельницькому за адресою: ____________________, загальною площею ___________ м2, розташування та межі якої зазначено в паспорті прив’язки тимчасової споруди, що є невід’ємною частиною цього Договору.
1.3. За тимчасовою спорудою “Сервітуарія” також закріплюється територія площею ________м2 для утримання в належному стані (в тому числі: тротуар, газон та бортовий камінь) згідно схеми благоустрою прилеглої території тимчасової споруди паспорту прив’язки, розробленої у відповідності до Правил благоустрою території міста Хмельницького, затверджених рішенням Хмельницької міської ради. Здійснення прибирання прилеглої території може проводитись силами спеціалізованих підприємств за умови укладення договору. Витрати на утримання в належному стані закріпленої за тимчасовою спорудою “Сервітуарія” території здійснюються за рахунок “Сервітуарія”.
1.4. Даний Договір не є договором оренди земельної ділянки чи будь-яким іншим договором користування земельною ділянкою.
1.5. Тимчасова споруда для провадження підприємницької діяльності не є об’єктом нерухомого майна та в будь якому випадку право на неї не може бути зареєстроване в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.
2. Розрахунки за Договором.
2.1. Розрахунок річної плати за розміщення ТС проводиться за формулою:
П = 0,2 Вм х S х Кф; де: П - річна плата за розміщення ТС у грн.; Вм- річна вартість 1 м² об’єкта благоустрою, яка дорівнює вартості 1 м² земельної ділянки у відповідному місці у грн.; S - площа тимчасової споруди у м²; Кф - коефіцієнт функціонального використання тимчасової споруди, затверджений рішенням міської ради; 0,2 - коефіцієнт, що враховується для розрахунку плати за користування об’єктом благоустрою.
Річний розмір плати за цим Договором на __________ рік становить: ____________________________________________________________________________грн.
(число та сума прописом)
Місячний розмір плати ______________________________________________________грн.
(число та сума прописом)
2.2. Плата за користування особистим строковим сервітутом сплачується “Сервітуарієм” щомісячно рівними частками (1/12 від річної плати) не пізніше 10-го числа наступного місяця, що слідує за останнім календарним днем місяця, за який сплачується відповідна плата на рахунок:_______________________________________________________
(реквізити)
із зазначенням номеру Договору.
2.3. Розмір плати за цим Договором підлягає обов'язковому перегляду Сторонами у разі зміни законодавства України або прийняття Хмельницькою міською радою відповідних рішень, якими регулюється плата за розміщення тимчасових споруд, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України. “Власник” у разі зміни розміру плати письмово повідомляє “Сервітуарія”.
2.4. За місяць до закінчення строку дії Договору, «Сервітуарій» та «Власник» проводять звірку щодо повноти сплати за даним Договором та підписують акт звірки, що є підтвердженням сплати всієї суми платежів за даним Договором.
3. Права та обов'язки Сторін.
3.1. “Власник” має право:
3.1.1. Вимагати від “Сервітуарія” використання особистого строкового сервітуту, встановленого даним Договором, виключно з метою, в порядку та на умовах, визначених в цьому Договорі.
3.1.2. Вимагати від “Сервітуарія” своєчасного внесення плати за користування особистим строковим сервітутом.
3.1.3. Вимагати від “Сервітуарія” утримувати в належному стані територію, закріплену за тимчасовою спорудою, а також підтримувати належний експлуатаційний стан тимчасової споруди та відповідного технологічного обладнання, що використовується разом з тимчасовою спорудою.
3.1.4. Здійснювати перевірки дотримання “Сервітуарієм” умов Договору та утримання закріпленої за тимчасовою спорудою території в належному стані.
3.1.5. Змінювати розмір плати, встановленої в Договорі, у випадках, передбачених чинним законодавством України та даним Договором.
3.1.6. Вимагати тимчасового перенесення тимчасової споруди “Сервітуарія” після направлення “Сервітуарію” відповідного письмового повідомлення за 1 місяць, при необхідності проведення планових ремонтних робіт на території, на якій розміщена тимчасова споруда та без попередження при необхідності проведення аварійних ремонтних робіт, з наданням тимчасового місця для розміщення тимчасової споруди.
3.1.7. В односторонньому порядку розірвати даний Договір щодо розміщення “Сервітуарієм” тимчасової споруди у випадках, передбачених п.п. 4.3, 5.5.2. цього Договору.
3.1.8. Демонтувати ТС у порядку, затвердженому рішенням міської ради.
3.2. “Власник” зобов'язаний:
3.2.1. Не перешкоджати “Сервітуарію” використовувати встановлений цим Договором особистий строковий сервітут для здійснення підприємницької діяльності.
3.3. “Сервітуарій” має право:
3.3.1. Використовувати встановлений даним Договором особистий строковий сервітут для здійснення підприємницької діяльності, за умови дотримання умов цього Договору.
3.3.2. За місяць до закінчення строку дії Договору, звернутися до управління адміністративних послуг із заявою до «Власника» щодо укладання Договору на новий строк. Поновлення можливе лише у випадку продовження паспорту прив’язки, дотримання всіх умов даного Договору та відсутності заборгованості за даним Договором.
3.3.3. Розміщувати поряд з тимчасовою спорудою холодильне обладнання, необхідне для забезпечення санітарних заходів чи дотримання вимог санітарних норм без отримання будь-якого дозволу, за умови створення безперешкодного руху пішоходів. При цьому загальна площа, що займає таке обладнання, не може перевищувати 25% площі тимчасової споруди.
3.4. “Сервітуарій” зобов'язаний:
3.4.1. Дотримуватися умов даного Договору. Використовувати встановлений особистий строковий сервітут виключно з метою, в порядку та на умовах, визначених в даному Договорі.
3.4.2. Своєчасно вносити плату за користування особистим строковим сервітутом в порядку, визначеному Договором.
3.4.3 Щорічно проводити з «Власником» звірку по розрахункам за даним Договором та підписувати акт звірки.
3.4.4. За власний рахунок підтримувати зовнішній архітектурний вигляд споруди, затверджений рішенням міської ради, здійснювати прибирання прилеглої території у відповідності до п.4.2.4 “Правил благоустрою території міста Хмельницького”, затверджених рішенням сесії Хмельницької міської ради, паспорту прив’язки.
3.4.5. Не здійснювати будівництва будь-яких будівель, споруд або інших об'єктів на території, на яку встановлено особистий строковий сервітут.
3.4.6. Після розміщення тимчасової споруди подати в управління адміністративних послуг письмову заяву за формою наведеною у додатку 2 Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011року № 244, із зазначенням інформації про виконання вимог паспорта прив’язки.
3.4.7. Після закінчення строку дії Договору, у разі не продовження строку дії, анулювання паспорта прив’язки тимчасової споруди “Сервітуарія”, припинити користуватися територією та демонтувати тимчасову споруду.
3.4.8. Не допускати укладення договору оренди тимчасової споруди або її частини на строк, який перевищує строк дії договору особистого строкового сервітуту.
4. Відповідальність за невиконання умов договору.
4.1. За невиконання або неналежне виконання умов договору, нанесення збитків, Сторони несуть відповідальність відповідно до діючого законодавства України.
4.2. В разі порушення термінів оплати, зазначених в п.2.1. Договору, “Сервітуарій” сплачує пеню в розмірі 1,0 відсотка від несплаченої суми за кожен день прострочення платежу.
4.3. У разі наявності у “Сервітуарія” заборгованості за даним Договором у сумі, що перевищує плату за два календарних місяці, даний Договір достроково розривається «Власником» в односторонньому порядку, про що «Сервітуарій» письмово повідомляється на адресу вказану в цьому Договорі. Моментом розірвання Договору є 30 календарний день після останньої сплати.
З моменту дострокового розірвання Договору “Сервітуарій” втрачає право користування особистим строковим сервітутом на розміщення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності на вказаній в цьому Договорі території та зобов’язаний демонтувати/знести її в 2 тижневий строк після отримання повідомлення про розірвання договору особистого строкового сервітуту.
5. Терміни дії договору, зміна умов договору та припинення його дії.
5.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та припиняється після спливу строку, на який було встановлено сервітут.
5.2. Термін дії даного Договору з _______________ по ________________.
5.3. Зміна умов Договору здійснюється в письмовій формі за взаємною згодою сторін.
5.4. Даний Договір вважається достроково припинений, якщо змінився власник тимчасової споруди.
5.5. Дія даного Договору припиняється:
5.5.1. Шляхом його розірвання за взаємною згодою сторін або на підставі рішення суду на вимогу однієї із сторін унаслідок невиконання другою стороною обов’язків, передбачених даним Договором;
5.5.2. Шляхом його розірвання за ініціативою «Власника» в односторонньому порядку у разі:
5.5.2.1. Закінчення строку дії паспорта прив’язки.
5.5.2.2. Анулювання паспорта прив’язки у випадках передбачених чинним законодавством України, про що управління архітектури та містобудування письмово повідомляє управління торгівлі.
5.5.2.3. Самовільної зміни «Сервітуарієм» функціонального призначення ТС.
5.5.2.4. Порушення умов даного Договору.
5.5.2.5. Передачі в оренду понад 30% площі тимчасової споруди з іншим функціональним призначенням.
5.5.2.6. Рішення суду.
5.5.2.7. Створення загрози здоров’ю або життю людей та/або заподіяння шкоди (майнової чи немайнової) третім особам у результаті погіршення технічного стану майданчика, що підтверджується документом (-ами), складеним (-ими) у встановленому порядку уповноваженим (-ими) на це органом (-ами);
5.5.2.8. За зверненням суб’єкта господарювання.
5.5.2.9. У разі притягнення суб’єкта господарювання двічі до адміністративної відповідальності за порушення Правил благоустрою території м. Хмельницького, Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів
5.5.2.10. За несвоєчасне внесення платежів за даним Договором.
5.6. Даний договір може бути поновлений за взаємною згодою сторін на тих же умовах. Поновлення можливе лише у випадку продовження паспорта прив’язки, дотримання всіх умов даного Договору та відсутності заборгованості за даним договором.
6. Інші умови.
6.1. Встановлений (передбачений) цим Договором особистий строковий сервітут не позбавляє “Власника” прав володіння, користування або розпорядження об'єктом даного Договору, не надає “Сервітуарію” права на проведення будь-якого будівництва на території, наданій йому для розміщення тимчасової споруди, та території для забезпечення благоустрою (підтримання в належному стані).
6.2. Спори, що виникають при виконанні цього Договору, вирішуються Сторонами шляхом переговорів, а в разі недосягнення домовленості в судовому порядку.
6.3. У випадках, не передбачених даним Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.
6.4. Цей Договір укладено в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін. Додатки до цього договору є його невід’ємною частиною. До цього договору додаються :
Додаток 1. Паспорт прив'язки тимчасової споруди .
Додаток 2. Довідка про вартість 1 м² об'єкта благоустрою.
Додаток 3. Акт звірки
Додаток 4. Пам’ятка - Витяг з Правил благоустрою території міста Хмельницького, затверджених рішенням Хмельницької міської ради.
7. Юридичні адреси сторін.
«Власник»: |
«Сервітуарій»: |
Управління торгівлі |
______________________________________ ( ПІБ ФОП чи назва юридичної особи) |
м. Хмельницький |
_____________________________________ (юридична адреса, адреса проживання ФОП ) |
вул. Грушевського, 88 |
паспорт серія :_________________________ |
Одержувач коштів: __________________________________________ |
іден. № _____________________________
|
Код ЄДРПОУ: ____________________________ |
тел. _________________________ |
Банк одержувача :_______________________ |
|
МФО: _________________________________ |
|
р/р |
|
призначення платежу: |
|
Плата за встановлення сервітуту |
|
ДОСС № _______ від __________20____ року |
|
(вказати тип ТС павільйон чи кіоск) |
|
Начальник управління торгівлі _______________ |
_______________________________________ (ПІБ та підпис «Сервітуарія»)
|
вик. _____________________
тел. _____________________
Керуючий справамивиконавчого комітету Ю. Сабій
Начальник управління торгівлі Р. Сідлецька
Додаток №2
до рішення виконавчого комітету
від «____»___________20___року
Договір № -П
про встановлення особистого строкового сервітуту
для розміщення тимчасової споруди
м. Хмельницький ______________ 20___ року
Управління торгівлі міської ради в особі начальника управління ______________, (надалі “Власник”), що діє на підставі рішення тринадцятої сесії Хмельницької міської ради від 22.03.2017 №30 „Про впорядкування розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та тимчасових конструкцій на території міста Хмельницького”, із внесеними змінами рішенням двадцять другої сесії Хмельницької міської ради від 04.07.2018 №29, рішення п’ятнадцятої сесії Хмельницької міської ради від 29.02.2012 № 23 „Про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Хмельницького”, рішення двадцятої сесії Хмельницької міської ради від 31.01.2018 № 79 «Про затвердження комплексної схеми розміщення пересувних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Хмельницького» з одного боку, та суб’єкт господарювання фізична особа – підприємець _________________________________________
(ПІБ фізичної особи-підприємця)
чи юридична особа _______________________________________________________________
(назва підприємства)
в особі керівника_________________________________________________________________
(ПІБ керівника підприємства) (номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців ), в інтересах якого встановлюється особистий строковий сервітут, з другого боку склали цей договір про таке:
1. Предмет Договору.
1.1. Предметом цього Договору є особистий строковий сервітут, встановлений виключно “Сервітуарію” на територію, на якій буде розміщуватись та використовуватись для _________________________________________________________________________________
(вид діяльності: торгівля прод та непрод товарами;, надання послуг з харчування; побутових послуг тощо )
пересувна тимчасова споруда дрібнороздрібної торговельної мережі _____________________
(тип тимчасової споруди)
на підставі протоколу електронних торгів № ______________ від ______________ 20___ року.
1.2. Об'єктом особистого строкового сервітуту за цим Договором є територія у м. Хмельницькому по вул. __________________________________, площею__________м2, розташування та межі якої зазначено в паспорті прив’язки тимчасової споруди, що є невід’ємною частиною цього Договору.
1.3. За тимчасовою спорудою “Сервітуарія” також закріплюється територія площею _______ м² для утримання в належному стані (в тому числі: тротуар, газон та бортовий камінь) згідно схеми благоустрою прилеглої території тимчасової споруди паспорту прив’язки, розробленої у відповідності до «Правил благоустрою території міста Хмельницького», затверджених рішенням міської ради. Здійснення прибирання прилеглої території може проводитись силами спеціалізованих підприємств за умови укладення договору. Витрати на утримання в належному стані закріпленої за тимчасовою спорудою “Сервітуарія” території здійснюються за рахунок “Сервітуарія”.
1.4. Даний Договір не є договором оренди земельної ділянки чи будь-яким іншим договором користування земельною ділянкою.
2. Розрахунки за Договором.
2.1. «Сервітуарій» сплачує «Власнику» плату за користування особистим строковим сервітутом за розміщення ________________________________ площею _____________ м2
(тип споруди)
в сумі, що зазначена в протоколі електронних торгів № __________від _________20___ року.
2.2. Перший внесок - авансово за договором за 3 місяці в сумі__________________грн.,
(число та сума прописом)
решту суми ____________________________________________ щомісячно рівними частками
(число та сума прописом)
не пізніше 10-го числа наступного місяця, що слідує за останнім календарним днем місяця, за який сплачується відповідна плата на рахунок із зазначенням номеру договору на рахунок: _______________________________________________________________________________.
(реквізити)
2.3. За місяць до закінчення строку дії Договору, Сторони підписують Акт звірки щодо повноти сплати за Договором, що є підтвердженням сплати всієї суми платежів за даним Договором.
3. Права та обов'язки Сторін.
3.1. “Власник” має право:
3.1.1.Вимагати від “Сервітуарія” використання особистого строкового сервітуту, встановленого даним Договором, виключно з метою, в порядку та на умовах, визначених в цьому Договорі.
3.1.2. Вимагати від “Сервітуарія” своєчасного внесення плати за користування особистим строковим сервітутом.
3.1.3. Вимагати від “Сервітуарія” утримувати в належному стані територію, закріплену за тимчасовою спорудою, а також підтримувати належний експлуатаційний стан тимчасової споруди.
3.1.4. Здійснювати перевірки дотримання “Сервітуарієм” умов Договору.
3.1.5. Тимчасово змінювати розташування пересувної тимчасової споруди “Сервітуарія” у разі, якщо вона перешкоджає проведенню реконструкції або ремонту інженерних мереж вулиці, дороги, будинків і споруд, її після направлення “Сервітуарію” відповідного письмового повідомлення за 1 місяць до запланованого тимчасового перенесення. Перенесення тимчасової споруди відбувається відповідно до п. 2.5, 2.6. Порядку розміщення на території міста Хмельницького пересувних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого рішенням сесії Хмельницької міської ради.
3.1.6. В односторонньому порядку розірвати даний Договір щодо розміщення “Сервітуарієм” тимчасової споруди у випадках, передбачених п.п. 4.3, 5.4.2. даного Договору.
3.1.7. Демонтувати ТС у порядку, затвердженому рішенням міської ради
3.2. “Власник” зобов'язаний:
3.2.1. Не перешкоджати “Сервітуарію” використовувати встановлений цим Договором особистий строковий сервітут для здійснення підприємницької діяльності.
3.3. “Сервітуарій” має право:
3.3.1. Використовувати встановлений даним Договором особистий строковий сервітут для здійснення підприємницької діяльності, за умови дотримання умов даного Договору.
3.3.2.Розміщувати поряд з пересувною тимчасовою спорудою холодильне обладнання, необхідне для забезпечення санітарних заходів чи дотримання вимог санітарних норм без отримання будь-якого дозволу, за умови створення безперешкодного руху пішоходів. При цьому загальна площа, що займає таке обладнання, не може перевищувати 25% площі тимчасової споруди.
3.4. “Сервітуарій” зобов'язаний:
3.4.1. Дотримуватися умов даного Договору. Використовувати встановлений особистий строковий сервітут виключно з метою, в порядку та на умовах, визначених в даному Договорі.
3.4.2. Своєчасно вносити плату за користування особистим строковим сервітутом в порядку, визначеному Договором.
3.4.3. За власний рахунок підтримувати зовнішній архітектурний вигляд споруди, здійснювати прибирання прилеглої території визначеної у паспорті прив’язки тимчасової споруди, у відповідності до п.4.2.4 “Правил благоустрою території міста Хмельницького”, затверджених рішенням сесії Хмельницької міської ради, паспорту прив’язки.
3.4.4. Не здійснювати будівництва будь-яких будівель, споруд або інших об'єктів на території, на яку встановлено особистий строковий сервітут.
3.4.5. Після розміщення пересувної тимчасової споруди подати в управлінця адміністративних послуг письмову заяву за формою наведеною у додатку 2 Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 року № 244, із зазначенням інформації про виконання вимог паспорта прив’язки.
3.4.6. Після закінчення строку дії Договору, припинити користуватися територією та демонтувати тимчасову споруду.
4. Відповідальність за невиконання умов Договору.
4.1. За невиконання або неналежне виконання умов договору Сторони несуть відповідальність відповідно до діючого законодавства України.
4.2. В разі порушення термінів оплати, зазначених в п. 2. даного Договору, “Сервітуарій” сплачує пеню в розмірі 1% від несплаченої суми за кожен день просрочення платежу.
4.3. У разі наявності у “Сервітуарія” заборгованості за даним Договором у сумі, що перевищує плату за два календарних місяці, даний Договір достроково розривається «Власником» в односторонньому порядку, про що «Сервітуарій» письмово повідомляється на адресу вказану в даному Договорі. Моментом розірвання Договору є 30 календарний день після останньої сплати.
З моменту дострокового розірвання Договору “Сервітуарій” втрачає право користування особистим строковим сервітутом на розміщення пересувної тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності на вказаній в даному Договорі території та зобов’язаний демонтувати/знести її в 2 тижневий строк після отримання повідомлення про розірвання договору особистого строкового сервітуту.
5. Терміни дії договору, зміна умов договору та припинення його дії.
5.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та припиняється після спливу строку, на який було встановлено сервітут.
5.2. Термін дії даного Договору з _______________ по ________________.
5.3. Зміна умов Договору здійснюється в письмовій формі за взаємною згодою сторін.
5.4. Дія даного Договору припиняється:
5.4.1. Шляхом його розірвання за взаємною згодою сторін або на підставі рішення суду на вимогу однієї із сторін унаслідок невиконання другою стороною обов’язків, передбачених даним Договором;
5.4.2. Шляхом його розірвання за ініціативою «Власника» в односторонньому порядку у разі:
5.4.2.1. Анулювання паспорта прив’язки, у випадках передбачених чинним законодавством України, про що управління архітектури та містобудування письмово повідомляє управління торгівлі.
5.4.2.2. За зверненням суб’єкта господарювання.
5.4.2.3. Порушення вимог даного Договору.
5.4.2.4. Рішення суду.
5.4.2.5. Створення загрози здоров’ю або життю людей та/або заподіяння шкоди (майнової чи немайнової) третім особам у результаті погіршення технічного стану майданчика, що підтверджується документом (-ами), складеним (-ими) у встановленому порядку уповноваженим (-ими) на це органом (-ами);
5.4.2.6. Якщо змінився власник тимчасової споруди.
5.4.2.7. У разі притягнення суб’єкта господарювання двічі до адміністративної відповідальності за порушення Правил благоустрою території м. Хмельницького, Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів.
5.4.2.8. За несвоєчасне внесення платежів за даним Договором.
5.4.2.9. Самовільної зміни суб’єктом господарювання функціонального призначення тимчасової споруди.
6. Інші умови.
6.1. Встановлений (передбачений) даним Договором особистий строковий сервітут не позбавляє “Власника” прав володіння, користування або розпорядження об'єктом даного Договору.
6.2. Спори, що виникають при виконанні даного Договору, вирішуються Сторонами шляхом переговорів, а в разі недосягнення домовленості в судовому порядку.
6.3. У випадках, не передбачених даним Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.
6.4. Даний Договір укладено в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін. Додатки до цього договору є його невід’ємною частиною. До цього договору додаються :
Додаток 1. Паспорт прив'язки тимчасової споруди .
Додаток 2. Протокол електронних торгів № __________від _________20___ року.
Додаток 3. Пам’ятка - Витяг з Правил благоустрою території міста Хмельницького, затверджених в новій редакції рішенням сесії Хмельницької міської ради.
Додаток 4. Квітанція про сплату авансового платежу.
7. Юридичні адреси сторін.
«Власник»: |
«Сервітуарій»: |
Управління торгівлі |
______________________________________ ( ПІБ ФОП чи назва юридичної особи) |
м. Хмельницький |
_____________________________________ (юридична адреса, адреса проживання ФОП ) |
вул. Грушевського, 88 |
паспорт серія :_________________________ |
Одержувач коштів:______________________ |
іден. № ________________________________
|
Код ЄДРПОУ: ___________________________ |
тел. __________________________________ |
Банк одержувача :_______________________ |
|
МФО: _________________________________ |
|
р/р |
|
призначення платежу: |
|
Плата за встановлення сервітуту відповідно |
|
ДОСС № _____ від ____________ 20___року |
|
|
|
Начальник управління торгівлі _______________ |
_______________________________________ (ПІБ та підпис «Сервітуарія»)
|
вик. _____________________
тел. ______________________
Керуючий справами виконавчого комітету Ю. Сабій
Начальник управління торгівлі Р. Сідлецька
Додаток №3
до рішення виконавчого комітету
від «____»___________20___року
Договір №_______-М
про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення тимчасової споруди
місто Хмельницький «____» _______ 20____ року
Управління торгівлі міської ради в особі начальника управління _________ (надалі “Власник”), що діє на підставі рішення п’ятнадцятої сесії Хмельницької міської ради від 29.02.2012 №23 «Про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», рішення _________________ сесії Хмельницької міської ради від _____________2019 №______ «Про розміщення відкритих майданчиків для харчування біля закладів ресторанного господарства» з одного боку, та суб’єкт господарювання фізична особа – підприємець ______________________________________________________________
(ПІБ фізичної особи-підприємця)
чи юридична особа _______________________________________________________________
(назва підприємства)
в особі керівника_________________________________________________________________
(ПІБ керівника підприємства) (номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців ) надалі “Сервітуарій”, в інтересах якого встановлюється особистий строковий сервітут, з другого боку склали цей договір про таке:
1. Предмет Договору.
1.1. Предметом цього Договору є особистий строковий сервітут, встановлений виключно “Сервітуарію” на територію, на якій буде розміщуватись та використовуватись для розширення посадочних місць закладу ресторанного господарства тимчасова споруда –відкритий майданчик для харчування, загальною площею _____ м².
1.2. Об'єктом особистого строкового сервітуту за цим Договором є територія (об’єкт благоустрою) в м. Хмельницькому за адресою ________________________________________ площею _______ м² , розташування та межі якої зазначено в паспорті прив’язки тимчасової споруди, що є невід’ємною частиною цього Договору.
1.3. За тимчасовою спорудою “Сервітуарія” також закріплюється територія площею _____ м² для утримання в належному стані (в тому числі: тротуар, газон та бортовий камінь) згідно схеми благоустрою прилеглої території тимчасової споруди паспорту прив’язки, розробленої у відповідності до Правил благоустрою території міста Хмельницького, затверджених рішенням міської ради. Здійснення прибирання прилеглої території може проводитись силами спеціалізованих підприємств за умови укладення договору. Витрати на утримання в належному стані закріпленої за тимчасовою спорудою “Сервітуарія” території здійснюються за рахунок “Сервітуарія”.
1.4. Даний Договір не є договором оренди земельної ділянки чи будь-яким іншим договором користування земельною ділянкою.
1.5. Тимчасова споруда для провадження підприємницької діяльності не є об’єктом нерухомого майна та в будь якому випадку право на неї не може бути зареєстроване в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.
1.6. Тимчасова споруда для провадження підприємницької діяльності встановлюється відповідно до «Порядку розміщення відкритих майданчиків для харчування біля закладів ресторанного господарства» затвердженого рішенням сесії міської ради.
2. Розрахунки за Договором.
2.1. Перший внесок плати за користування особистим строковим сервітутом сплачується “Сервітуарієм” авансовим платежем в розмірі 50% від загальної суми за даним Договором протягом 10 днів після підписання Договору. Решту суми «Сервітуарій» сплачує щомісячно рівними частками не пізніше 10-го числа наступного місяця, що слідує за останнім календарним днем місяця, за який сплачується відповідна плата на рахунок:________________________________________________________________________
(реквізити )
із зазначенням номеру Договору.
Розрахунок плати проводиться за формулою: П = 0,2 Вм х S х Кф, де:
П – річна плата за розміщення тимчасової споруди у грн.; Вм – річна вартість 1 м2 об’єкта благоустрою, яка дорівнює вартості 1 м2 земельної ділянки у відповідному місці у грн.;
S – площа тимчасової споруди у м2; Кф – коефіцієнт функціонального використання тимчасової споруди, затверджений рішенням міської ради; 0,2 – коефіцієнт, що враховується для розрахунку плати за користування об’єктом благоустрою.
Річний розмір плати за цим Договором на __________ рік становить: ____________________________________________________________________________грн.
(число та сума прописом)
Місячний розмір плати ________________________________________________________грн.
(число та сума прописом)
Авансовий платіж 50% від загальної суми за цим договором ________________________грн.
(число та сума прописом)
2.2. Розмір плати за даним Договором підлягає обов'язковому перегляду Сторонами у разі зміни законодавства України або прийняття Хмельницькою міською радою відповідних рішень, якими регулюється плата за розміщення тимчасових споруд, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
2.3. По закінченню терміну дії Договору, Сторони підписують Акт звірки щодо повноти сплати за Договором, що є підтвердженням сплати всієї суми платежів за даним Договором.
2.4. Плата за користування особистим строковим сервітутом сплачується “Сервітуарієм” щомісячно рівними частками (1/12 від річної плати) не пізніше 10-го числа наступного місяця, що слідує за останнім календарним днем місяця, за який сплачується відповідна плата на рахунок: №___________________, одержувач коштів_______________, код ЕДРПОУ____________, код платежу____________, банк одержувача ______________, МФО ______________, згідно ДОСС № ___________ від ________20____ (відкритий майданчик).
3. Права та обов'язки Сторін.
3.1. “Власник” має право:
3.1.1. Вимагати від “Сервітуарія” використання особистого строкового сервітуту, встановленого даним Договором, виключно з метою, в порядку та на умовах, визначених в даному Договорі.
3.1.2. Вимагати від “Сервітуарія” своєчасного внесення плати за користування особистим строковим сервітутом.
3.1.3. Вимагати від “Сервітуарія” утримувати в належному стані територію, закріплену за тимчасовою спорудою, а також підтримувати належний експлуатаційний стан тимчасової споруди.
3.1.4. Здійснювати перевірку дотримання “Сервітуарієм” умов даного Договору.
3.1.5. Змінювати розмір плати, встановленої в даному Договорі, у випадках, передбачених чинним законодавством України та даним Договором.
3.1.6. Вимагати тимчасового перенесення тимчасової споруди “Сервітуарія” після направлення “Сервітуарію” відповідного письмового повідомлення за 1 місяць, при необхідності проведення планових ремонтних робіт на території, на якій розміщена тимчасова споруда та без попередження при необхідності проведення аварійних ремонтних робіт, з наданням тимчасового місця для розміщення тимчасової споруди.
3.1.7. В односторонньому порядку розірвати даний Договір щодо розміщення “Сервітуарієм” тимчасової споруди у випадках, передбачених п.п. 4.3, 5.5. даного Договору.
3.1.8. Демонтувати ТС у порядку, затвердженому рішенням міської ради.
3.2 “Власник” зобов'язаний:
3.2.1 Не перешкоджати “Сервітуарію” використовувати встановлений цим Договором особистий строковий сервітут для здійснення підприємницької діяльності.
3.3. “Сервітуарій” має право:
3.3.1. Використовувати встановлений цим Договором особистий строковий сервітут для здійснення підприємницької діяльності, за умови дотримання умов цього Договору.
3.3.2. Встановити тимчасову споруду після підписання даного Договору.
3.4. “Сервітуарій” зобов'язаний:
3.4.1. Дотримуватися умов цього Договору. Використовувати встановлений особистий строковий сервітут виключно з метою, в порядку та на умовах, визначених в цьому Договорі. 3.4.2. Своєчасно вносити плату за користування особистим строковим сервітутом в порядку, визначеному Договором.
3.4.3. По закінченню терміну дії Договору, «Сервітуарій» та «Власник» проводити звірку щодо повноти сплати за цим Договором та підписувати акт звірки, що є підтвердженням сплати всієї суми платежів за цим Договором.
3.4.4. За власний рахунок підтримувати зовнішній архітектурний вигляд споруди, здійснювати прибирання прилеглої території у відповідності до “Правил благоустрою території міста Хмельницького”, затверджених рішенням міської ради, паспорту прив’язки та пам’ятки, яка є невід’ємною частиною Договору.
3.4.5. Не здійснювати будівництва будь-яких будівель, споруд або інших об'єктів на території, на яку встановлено особистий строковий сервітут.
3.4.6. Після розміщення тимчасової споруди подати в управлінця адміністративних послуг письмову заяву за формою наведеною у додатку 2 Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 року № 244, із зазначенням інформації про виконання вимог паспорта прив’язки.
3.4.7. Після закінчення строку дії Договору припинити користуватися територією та демонтувати тимчасову споруду.
3.4.8. Не допускати укладення договору оренди тимчасової споруди іншим суб’єктам господарювання.
3.4.9. Не змінювати функціонального призначення тимчасової споруди.
3.4.10. Не встановлювати тимчасової споруди до підписання даного Договору.
4. Відповідальність за невиконання умов договору.
4.1. За невиконання або неналежне виконання умов договору, нанесення збитків, Сторони несуть відповідальність відповідно до діючого законодавства України.
4.2. В разі порушення термінів оплати, зазначених в п.2.1. Договору, “Сервітуарій” сплачує пеню в розмірі 1,0 відсотка від несплаченої суми за кожен день прострочення платежу.
4.3. У разі наявності у “Сервітуарія” заборгованості за даним Договором у сумі, що перевищує плату за два календарних місяці, даний Договір достроково розривається «Власником» в односторонньому порядку, про що «Сервітуарій» письмово повідомляється на адресу вказану в цьому Договорі. Моментом розірвання Договору є 30 календарний день після останньої сплати.
З моменту дострокового розірвання Договору “Сервітуарій” втрачає право користування особистим строковим сервітутом на розміщення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності на вказаній в цьому Договорі території та зобов’язаний демонтувати/знести її в 2 тижневий строк після отримання повідомлення про розірвання договору особистого строкового сервітуту.
5. Терміни дії договору, зміна умов договору та припинення його дії.
5.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та припиняється після спливу строку, на який було встановлено сервітут.
5.2. Термін дії даного Договору з _______________ по ________________.
5.3. Зміна умов даного Договору здійснюється в письмовій формі за взаємною згодою сторін.
5.4. Даний Договір вважається достроково припинений, якщо змінився власник тимчасової споруди.
5.5. Підставами для припинення дії даного Договору до закінчення терміну його дії є:
5.5.1. Анулювання паспорта прив’язки, у випадках передбачених чинним законодавством України, про що управління архітектури та містобудування письмово повідомляє управління торгівлі.
5.5.2. За зверненням суб’єкта господарювання – власника/орендаря закладу ресторанного господарства.
5.5.3. Порушення вимог даного Договору.
5.5.4. Рішення суду.
5.5.5. Створення загрози здоров’ю або життю людей та/або заподіяння шкоди (майнової чи немайнової) третім особам у результаті погіршення технічного стану майданчика, що підтверджується документом (-ами), складеним (-ими) у встановленому порядку уповноваженим (-ими) на це органом (-ами);
5.5.6. Якщо змінився власник тимчасової споруди.
5.5.7. У разі притягнення суб’єкта господарювання двічі до адміністративної відповідальності за порушення Правил благоустрою території м. Хмельницького, Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів.
5.5.8. За несвоєчасне внесення платежів за даним Договором.
5.5.9. Самовільної зміни суб’єктом господарювання функціонального призначення тимчасової споруди.
5.6. Дія даного Договору припиняється:
5.6.1. Шляхом його розірвання за взаємною згодою сторін або на підставі рішення суду на вимогу однієї із сторін унаслідок невиконання другою стороною обов’язків, передбачених даним Договором;
5.6.2. Шляхом його розірвання за ініціативою «Власника» в односторонньому порядку за наявності підстав, визначених у п. 5.5.
6. Інші умови.
6.1. Встановлений (передбачений) цим Договором особистий строковий сервітут не позбавляє “Власника” прав володіння, користування або розпорядження об'єктом даного Договору, не надає “Сервітуарію” права на проведення будь-якого будівництва на території, наданій йому для розміщення тимчасової споруди, та території для забезпечення благоустрою (підтримання в належному стані).
6.2. Спори, що виникають при виконанні цього Договору, вирішуються Сторонами шляхом переговорів, а в разі недосягнення домовленості в судовому порядку.
6.3. У випадках, не передбачених даним Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.
6.4. Цей Договір укладено в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Додатки до цього договору є його невід’ємною частиною. До цього договору додаються :
Додаток 1. Паспорт прив'язки тимчасової споруди .
Додаток 2. Довідка про вартість 1 м² об'єкта благоустрою.
Додаток 3. Акт звірки.
Додаток 4. Пам’ятка - Витяг з Правил благоустрою території міста Хмельницького.
7. Юридичні адреси сторін.
«Власник»: |
«Сервітуарій»: |
Управління торгівлі |
______________________________________ ( ПІБ ФОП чи назва юридичної особи) |
м. Хмельницький |
_____________________________________ (юридична адреса, адреса проживання ФОП ) |
вул. Грушевського, 88 |
паспорт серія :_________________________ |
Одержувач коштів:________________________ |
іден. № _____________________________
|
Код ЄДРПОУ: ___________________________ |
тел. _________________________ |
Банк одержувача :_______________________ |
|
МФО: ________________________________ |
|
р/р |
|
призначення платежу: |
|
Плата за встановлення земельного сервітуту |
|
ДОСС № _______ від _____________________ |
|
(вказати тип ТС павільйон чи кіоск) |
|
Начальник управління торгівлі _______________ |
_______________________________________ (ПІБ та підпис «Сервітуарія»)
|
вик. _____________________
тел. ______________________
Керуючий справами виконавчого комітету Ю. Сабій
Начальник управління торгівлі Р. Сідлецька
Додаток №4
до рішення виконавчого комітету
від «____»___________20___року
Начальнику управління торгівлі
______________________________
ЗАЯВА
Прошу укласти договір про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення тимчасової споруди (ТС) - павільйону, кіоску______________________________
(потрібне підкреслити)
за адресою: м. Хмельницький ______________________________________________________ ________________________________________________________________________________
Технічні характеристики ТС:
- загальна площа ______________ м² ;
- номер в комплексній схемі ________________ ;
- призначення ТС__________________________________________________________ ;
- з розміщенням / без розміщення вітрин, холодильного та іншого обладнання (потрібне підкреслити).
________________________________________________________________________________
(вид діяльності згідно з КВЕД)
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
(у давальному відмінку повне найменування юридичної особи/прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи підприємця)
________________________________________________________________________________ (ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ, ідентифікаційний номер фізичної особи-підприємця, платника податків та інших обов'язкових платежів) ________________________________________________________________________________
(прізвище, ім'я, по-батькові керівника юридичної особи / фізичної особи-підприємця / уповноваженої особи)
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
(місце знаходження юридичної особи, місце проживання фізичної особи-підприємця)
Документи, що додаються до заяви:
1. Копія паспорта прив’язки ТС від ___________________ року
2. Акт звірки з управлінням торгівлі
про відсутність (наявність) заборгованості
по сплаті за ДОСС від ___________________ року
3. Витяг з технічної документації про
нормативну грошову оцінку земельної
ділянки управління Держгеокадастру у
Хмельницькому районі Хмельницької
області про ціну 1 м² земельної ділянки від ___________________ року
4. Довіреність на право представляти
інтереси суб’єкта звернення в органах
місцевого самоврядування, оформлена в
установленому законодавством порядку
(у разі звернення уповноваженого представника) від ___________________ року
Цією заявою підтверджую наступне:
- договір на вивіз твердих побутових відходів ________________________________________;
(укладений, відсутній)
- договір на працевлаштування найманої особи укладений на ___________________________;
(кількість осіб, яка зазначається прописом)
- дану тимчасову споруду здаю в оренду ____________________________________________;
(так / ні)
- у разі самовільного збільшення зазначеної площі ____ м² ТС, розміщеної за адресою:_____ ______________________________________________________________________________не заперечуватиму проти знесення зазначеної ТС і не пред'являтиму жодних вимог та претензій про відшкодування збитків, пов’язаних зі знесенням споруди або інших негативних наслідків;
- з «Порядком демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та тимчасових конструкцій» затвердженого рішенням восьмої сесії Хмельницької міської ради від 21.09.2016 № 55 ознайомлений.
Даю згоду на обробку моїх персональних даних.
Контактні телефони: ____________________________________________________________
Електронна адреса: ______________________________________________________________
«____» _________________ 20 ___ р. _________________________________
(підпис керівника юридичної особи /
фізичної особи - підприємця /
уповноваженої особи)
Заповнюється адміністратором:
«____» _________________ 20 ____ р.
(дата надходження заяви)
Реєстраційний номер______________
________________________________ _________________________________
(прізвище та ініціали адміністратора) (підпис)
Керуючий справами виконавчого комітету Ю. Сабій
Начальник управління торгівлі Р. Сідлецька
Додаток №5
до рішення виконавчого комітету
від «____»___________20___року
Начальнику управління торгівлі
___________________________
ЗАЯВА
Прошу укласти договір про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення тимчасової споруди - відкритого майданчика для харчування за адресою: м. Хмельницький
_______________________________________________________________________________________________
загальною площею ______________ м².
________________________________________________________________________________
(вид діяльності згідно з КВЕД) _______________________________________________________________________________
(у давальному відмінку повне найменування юридичної особи/прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи підприємця)
________________________________________________________________________________ (ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ, ідентифікаційний номер фізичної особи-підприємця, платника податків та інших обов'язкових платежів) ________________________________________________________________________________
(прізвище, ім'я, по-батькові керівника юридичної особи / фізичної особи-підприємця / уповноваженої особи)
________________________________________________________________________________
(місце знаходження юридичної особи, місце проживання фізичної особи-підприємця)
Документи, що додаються до заяви:
1. Копія паспорта прив’язки ТС від ___________________ року
2. Акт звірки з управлінням торгівлі
про відсутність (наявність) заборгованості
по сплаті за Договором від ___________________ року
3. Витяг з технічної документації про
нормативну грошову оцінку земельної
ділянки управління Держгеокадастру у
Хмельницькому районі Хмельницької
області про ціну 1 м² земельної ділянки від ___________________ року
4. Довіреність на право представляти
інтереси суб’єкта звернення в органах
місцевого самоврядування, оформлена в
установленому законодавством порядку
(у разі звернення уповноваженого представника) від ___________________ року
Даю згоду на обробку моїх персональних даних.
Контактні телефони: ____________________________________________________________________.
Електронна адреса: _____________________________________________________________________.
«____» _________________ 20 ___ р. _________________________________
(підпис керівника юридичної особи /
фізичної особи - підприємця /
уповноваженої особи)
Заповнюється адміністратором:
«____» _________________ 20 ____ р. __________________________________
(дата надходження заяви) (реєстраційний номер заяви)
________________________________ _________________________________
(прізвище та ініціали адміністратора) (підпис)
Керуючий справами виконавчого комітету Ю. Сабій
Начальник управління торгівлі Р. Сідлецька
Додаток № 6
до рішення виконавчого комітету
від «____»___________20___року
Акт
звірки по сплаті за договором №_____ про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення __________________________________________ від ____ 201_____ року
(тип тимчасової споруди)
Фізична особа – підприємець _____________________________________________________.
Адреса ________________________________________________________________________.
Площа тимчасової споруди (м²) _______________________________.
№ з/п |
Місяць |
Нарахування |
Оплата |
Залишок |
|
|
|
|
|
Дата Підпис
Керуючий справами виконавчого комітету Ю. Сабій
Начальник управління торгівлі Р. Сідлецька