Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта - рішення виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 14.09.2017 року № 657 “Про затвердження переліків маршрутів міського електричного транспорту (в тому числі нічних) та міських ав
Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта - рішення виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 14.09.2017 року № 657 “Про затвердження переліків маршрутів міського електричного транспорту (в тому числі нічних) та міських автобусних маршрутів загального користування в м. Хмельницькому з необхідною кількістю транспортних засобів на них та втрату чинності рішень виконавчого комітету”
Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер: рішення виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 14.09.2017 року № 657 “Про затвердження переліків маршрутів міського електричного транспорту (в тому числі нічних) та міських автобусних маршрутів загального користування в м. Хмельницькому з необхідною кількістю транспортних засобів на них та втрату чинності рішень виконавчого комітету”.
Назва виконавця заходів з відстеження: управління транспорту та зв’язку Хмельницької міської ради.
Цілі прийняття акта: Забезпечення гостей та жителів міста (в тому числі з обмеженими можливостями) якісними транспортними послугами, створення для них додаткових зручностей в частині налагодження стабільної роботи транспортної галузі в цілому.
Сприяння розвитку транспортної інфраструктури шляхом збільшення кількості зупинок громадського транспорту, місць для відпочинку водіїв.
Підвищення рівня пріоритетності електричного транспорту.
Строк виконання заходів з відстеження: з 03.09.2018 року по 26.09.2018 року.
Тип відстеження: повторне відстеження.
Методи одержання результатів відстеження: статистичний метод.
Дані та показники, на основі яких відстежується результативність, а також способи одержання таких даних: дані, що наявні в управлінні транспорту та зв’язку.
Кількісні та якісні значення показників:
Якісні показники:
1) Вдосконалення транспортної мережі шляхом впровадження комплексних заходів по її модернізації та розвитку, з урахуванням наявних і актуальних потреб громадян, рівня розбудови міста.
2) Покращення транспортного обслуговування, розвиток профільної інфраструктури, розвантаження центральних магістралей міста, зменшення кількості малогабаритного транспорту, надання переваги автобусам підвищеної пасажиромісткості (класів «А» та «І»), мінімальний рівень дублювання маршрутів, альтернативність у виборі певного виду громадського транспорту, покращення екології та зниження рівня забруднення навколишнього середовища міста за рахунок збільшення питомої ваги електротранспорту у міських пасажирських перевезеннях.
3) Рівні умови конкурентного середовища для всіх учасників ринку пасажирських перевезень.
4) Розбудова транспортної інфраструктури («заїзні кишені», місця для відпочинку водіїв, встановлення павільйонів на зупинках тощо).
Кількісні показники:
Кількість звернень від пасажирів щодо впровадження нової транспортної мережі - 65.
Кількість рухомого складу, які будуть задіяні на маршрутах - тролейбусні маршрути - 85/74 (І/ІІ зміни), нічні тролейбусні маршрути – 3, автобусні маршрути - 353.
Кількість замінених транспортних засобів на більш комфортабельні автобуси новішого року випуску - 39.
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта: прийняття регуляторного акта дозволило затвердити нову транспортну мережу, що, в свою чергу, дало змогу покращити транспортне обслуговування містян шляхом відкриття нових, корегування існуючих та скасування старих маршрутів, надання переваги великогабаритному транспорту, визначення на основних напрямках пасажиропотоку тролейбусних маршрутів, поєднання великих мікрорайонів більш комфортними автобусами.
Дані маршрути частково дублюють маршрути електротранспорту, проте вони є альтернативою як для пасажира так і для забезпечення перевезень у разі збоїв в роботі електротранспорту.
Запровадження роботи автобусів середньої місткості як у віддалених мікрорайонах, так і по місту в цілому, де відсутня можливість курсування великогабаритного транспорту (з урахуванням пропускної спроможності доріг та рентабельності перевезень).
З повагою
в.о. начальника управління
транспорту та зв'язку С. Шепурев