Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акта – рішення сесії міської ради від 30.03.2011 р. № 25 “ Про затвердження Плану зонування території міста Хмельницького”
Звіт
про періодичне відстеження результативності рішення Хмельницької міської ради
від 30.03.2011 року № 25 “Про затвердження плану зонування території м. Хмельницького”
Вид та назва регуляторного акту, результативність якого відстежується:
Рішення міської ради від 30.03.2011 року № 25 “Про затвердження Плану зонування території міста Хмельницького”.
Відстеження здійснено: управлінням архітектури та містобудування департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів.
Цілі прийняття регуляторного акту:
а) визначення умов та обмежень використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон;
б) формування самодостатньої суспільно-територіальноїсистеми;
в) раціональне та ефективне використання територіїміста;
г) створення містобудівних умов для розвитку підприємництва всіх форм власності;
д) забезпечення норм санітарного і екологічного благополуччя населення.
Затвердження плану зонування території м. Хмельницького (далі - зонінгу) обумовле ненеобхідністю вирішення поточних питань забудовиміста та у зв’язку із змінами нормативно-правовоїбази (прийняття Закону України “Про регулюваннямістобудівноїдіяльності”).
Статтею 24 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” визначено, що документація із землеустрою розробляється з урахуванням положень плану зонування та/або детального плану території.
Частиною 3 статті 24 даного Закону, що набирала чинності з 1 січня 2013 року, встановлено заборону на передачу (надання) земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у власність чи користування фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб та, у разі відсутності плану зонування або детального плану території, затвердженого відповідно до вимог Закону.
Окрім того, на підставі Зонінгу визначаються містобудівні умови і обмеження забудови земельних ділянок на території населених пунктів (частина 1 та 3 статті 18, частина 2 статті 24, частина 5 статті 29, частина 1 статі 31 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”).
Слід відмітити, що відсутність Зонінгу фактично унеможливлювала б надання Хмельницькою міською радою земельних ділянок у власність чи користування фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб, а також надання управлінням архітектури та містобудування Хмельницької міської ради містобудівних умов і обмежен ьзабудови земельної ділянки необхідних для здійснення проектування об’єктів будівництва.
Відсутність Зонінгу могла негативно вплинути на соціально-економічний розвиток міста, зменшила інвестиційну привабливість території населеного пункту.
Строк виконання заходів з відстеження: з 21.02.2018 до 16.03.2018.
Тип відстеження: періодичний.
Методи одержання результатів відстеження: статистичний.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, способи одержання даних: для відстеження результативності регуляторного акта здійснювався аналіз даних відділу генерального плану управління архітектури та містобудування департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів.
Кількісні та якісні значення показників наступні: з моменту набрання чинності регуляторного акта, управлінням архітектури та містобудування надаються містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки для здійснення містобудівної діяльності фізичними та юридичними особами
Показник результативності |
2015 рік |
2016 рік |
2017 рік |
Кількість виданих містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки |
381 |
286 |
307 |
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта: рішення міської ради від 30.03.2011 року № 25 “Про затвердження Плану зонування території міста Хмельницького”, яке є нормативно-правовим документом локальної дії, повністю відповідає чинному законодавству України та забезпечує надання земельних ділянок у власність/користування фізичним та юридичним особам та надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки. Враховуючи вищевикладене, доходимо до висновку, що затвердження Плану зонування території м. Хмельницького забезпечило сталий економічний і комплексний розвиток міста, підвищило рівень його благоустрою, умови праці, побуту і відпочинку населення.