Сабій Юлія Сергіївна
Сабій Юлія Сергіївна
Керуючий справами виконкому забезпечує виконання повноважень, передбачених ст.ст. 30, 36, 38, 38-1, 39 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо:
централізованого тимчасового зберігання архівних документів, нагромаджених у процесі документування службових, трудових або інших правовідносин юридичних і фізичних осіб на території міста, та інших архівних документів, що не належать до Національного архівного фонду;
забезпечення вимог чинного законодавства щодо розгляду звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності;
зберігання документів Національного архівного фонду, що мають місцеве значення, і управління архівною справою та діловодством на території громади;
підготовки і внесення у встановленому порядку до відповідних органів виконавчої влади подання про нагородження державними нагородами України;
організації матеріально-технічного забезпечення діяльності міської ради та її виконавчого комітету (в т.ч. укладання господарських договорів з цих питань), організації взаємодії між відділами, службами та управліннями міської ради у здісненні ними повноважень;
утворення в установленому порядку установ з надання безоплатної первинної правової допомоги з урахуванням потреб територіальної громади;
підготовки і внесення на розгляд ради пропозицій щодо утворення установ з надання безоплатної первинної правової допомоги, вирішення питань про чисельність працівників таких установ, про витрати на їх утримання, здійснення матеріально-технічного забезпечення їх діяльності, надання для їх функціонування необхідних приміщень;
забезпечення координації діяльності установ з надання безоплатної первинної правової допомоги на території територіальної громади;
здійснення фінансування установ з надання безоплатної первинної правової допомоги та контролю за використанням коштів такими установами за призначенням;
розгляду письмових звернень про надання безоплатної первинної правової допомоги та надання такої допомоги з питань, що належать до їх компетенції, відповідно до закону;
надання роз'яснень положень законодавства та консультацій щодо порядку звернення про надання безоплатної вторинної правової допомоги;
забезпечення особистого прийому осіб для надання безоплатної первинної правової допомоги;
залучення на підставі договорів адвокатів, фізичних та юридичних осіб приватного права до надання безоплатної первинної правової допомоги;
координації діяльності з місцевими органами виконавчої влади та територіальними органами центральних органів виконавчої влади щодо надання безоплатної первинної правової допомоги;
надання документів та інших матеріалів або їх копій, необхідних у зв'язку з наданням безоплатної вторинної правової допомоги;
організації семінарів, конференцій з питань безоплатної первинної правової допомоги;
участі у здісненні державної регуляторної політики в межах та у спосіб, встановлені Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»;
організаційного забезпечення надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через управління адміністративних послуг;
сприяння організації призову громадян на строкову військову та альтернативну (невійськову) службу, а також їх мобілізації, підготовці молоді до служби в Збройних Силах України, організації навчальних (перевірочних) та спеціальних військових зборів; забезпечення доведення до підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення наказу військового комісара про оголошення мобілізації;
забезпечення обліку житлового фонду;
обліку громадян, які відповідно до чинного законодавства потребують поліпшення житлових умов; розподілу та надання відповідно до чинного законодавства житла, що належить до комунальної власності;
обліку відповідно до закону житлового фонду, здійснення контролю за його використанням;
організації надання відповідно до закону громадянам, які потребують соціального захисту, безоплатного житла або за доступну для них плату;
здійснення контролю за станом квартирного обліку та додержанням житлового законодавства на підприємствах, в установах та організаціях, розташованих на території міста, незалежно від форм власності;
видачі ордерів на заселення жилої площі в будинках державних та комунальних організацій;
вирішення відповідно до чинного законодавства питань, пов’язаних з наданням Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, військовим частинам, установам, навчальним закладам Збройних Сил України житлової площі, здійснення контролю за їх використанням;
здійснення заходів щодо ведення в установленому порядку єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов;
забезпечення формування та ведення реєстру територіальної громади відповідно до закону, державної реєстрації у встановленому порядку юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
Забезпечує підготовку, розгляд та прийняття рішень виконавчим комітетом міської ради.
Планує роботу виконавчого комітету, контролює підготовку матеріалів на розгляд засідань виконкому.
Забезпечує своєчасне доведення до відповідних управлінь, відділів, підприємств, установ та організацій, посадових осіб та громадян рішень виконкому, розпоряджень міського голови, організовує контроль за їх виконанням.
Організовує та контролює питання ведення діловодства, правової освіти у виконавчих органах міської ради. Контролює питання підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування. Вживає заходів для забезпечення дотримання вимог Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» у виконавчому комітеті міської ради.
Забезпечує взаємодію органів місцевого самоврядування з центрами з надання безоплатної первинної та вторинної правової допомоги та надання їм сприяння в межах своїх повноважень.
У межах своїх функціональних повноважень та повноважень, наданих чинним законодавством, спрямовує, координує і контролює роботу:
- відділу обліку та розподілу житлової площі;
- загального відділу;
- відділу роботи із зверненнями громадян;
- господарського відділу;
- архівного відділу;
- управління адміністративних послуг;
- управління з питань реєстрації;
- відділу публічних закурівель;
- міського комунального підприємства «Хмельницькінфоцентр»;
- міського комунального підприємства «Муніципальна телерадіокомпанія «Місто»;
- координаційнометодичної ради по правовій освіті;
- громадської ради при виконавчому комітеті Хмельницької міської ради;
- експертної комісії по перевірці таємного діловодства;
- комісії по списанню та інвентаризації матеріальних цінностей;
- експертнопогоджувальної комісії виконавчого комітету;
- комісії для визначення непридатності матеріальних цінностей та їх списання;
- комітету з конкурсних торгів;
- громадської комісії з житлових питань;
- комісії з соціального страхування;
- комісії з обчислення стажу служби в органах місцевого самоврядування;
- призовної комісії;
- робочої групи з проведення роз’яснювальноагітаційної роботи щодо проходження військової служби за контрактом.
Відповідає за виконання:
- Концепції поліпшення якості надання адміністративних послуг;
- заходів щодо забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості із заробітної плати на підпорядкованих підприємствах, установах та організаціях, що перебувають у комунальній власності територіальної громади.