КП «Хмельницька інфекційна лікарня»

КП «Хмельницька інфекційна лікарня»
Графік роботи
ДеньГрафік роботиОбід
Понеділокцілодобово
Вівторокцілодобово
Середацілодобово
Четверцілодобово
П'ятницяцілодобово
Суботацілодобово
Неділяцілодобово
Тарифи
Контактні дані
29008, вул. Григорія Сковороди, 17
Приймальня директора - 0382 70 43 81
Основні напрямки діяльності

Опис

КП «ХІЛ» надає спеціалізовану та високоспеціалізовану медичну допомогу населенню з інфекційними захворюваннями в порядку та на умовах, встановлених законодавством України, а також вживає заходів із профілактики інфекційних захворювань населення та підтримки громадського здоров`я.

Фактори ризику

Фактори ризику, що впливають на діяльність підприємства:

- виникнення складних епідемічних ситуацій;

- дефіцит та плинність медичного персоналу;

- недостатнє фінансування;

- зміна в законодавчій базі щодо використання лікарських засобів;

- зростання цін на медичну продукцію;

- ризики при виконанні поточних медичних процедур;

- нестабільність цінової політики на енергоносії.

Керівник
Піддубна Оксана Вікторівна
Телефон керівника: 
0382 704381

Біографічна довідка керівника

Піддубна Оксана Вікторівна
Піддубна Оксана Вікторівна народилась 20.04.1965 року в м. Хмельницькому. В 1988 році закінчила Вінницький медичний інститут ім. М.І. Пирогова. З 09.1988р. по 08.1989р. пройшла інтернатуру в Хмельницькій міській інфекційній лікарні. З 08.1989р. розпочала роботу лікарем-інфекціоністом менінгітного відділення інфекційної лікарні. З 01.1993р. по 12.1993р. – заступник головного лікаря Хмельницької міської інфекційної лікарні. З 12.1993р. у зв`язку з сімейними обставинами переведена на посаду лікаря-інфекціоніста менінгітного відділення інфекційної лікарні. З 06.1997р. призначена на посаду головного лікаря Хмельницької міської інфекційної лікарні. З 16.04.2020р. – директор комунального підприємства «Хмельницька інфекційна лікарня» Хмельницької міської ради.

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника: 

За виконання обов`язків керівнику нараховується заробітна плата, а також премії, надбавки, гарантійні і компенсаційні виплати, передбачені законодавством. Розмір премії встановлюється відповідно до положення про преміювання за погодженням з органом управління майном.  Преміювання керівника, встановлення йому надбавок і доплат до посадового окладу, надання матеріальної допомоги здійснюється за рішенням органу управління майном у разі відсутності  заборгованості із заробітної плати працівникам підприємства, за  спожиті комунальні послуги та з платежів до державного і місцевих бюджетів у межах затвердженого фонду оплати праці. У разі неналежного виконання умов контракту розмір надбавок, доплат і матеріальної допомоги зменшується або вони не виплачуються.

Річний звіт керівника

2021

ПРЕЗЕНТАЦІЯ КЕРІВНИКА

КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

«ХМЕЛЬНИЦЬКА ІНФЕКЦІЙНА ЛІКАРНЯ»

 ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ПРО ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ

за 2021 рік

 

 Комунальне підприємство «Хмельницька інфекційна лікарня» Хмельницької міської ради на сьогодні  залишається  єдиний спеціалізований лікувально-діагностичний заклад в Хмельницькій області та місті Хмельницькому, в якому надається  висококваліфікована цілодобова медична допомога  хворим дітям, підліткам та дорослим з інфекційною патологією, а також забезпечується госпіталізація, ізоляція та лікування   згідно Закону України від 06.04.2000 № 1645 «Про захист населення від інфекційних хвороб».

 

станом на 01.01.2021р. КП “Хмельницька інфекційна лікарня” залишалась  опорним закладом для надання медичної допомоги пацієнтам  з короновірусною  хворобою та   розрахована на 200 ліжок ,  75 з яких дитячі.

За минулий 2021 рік було проліковано 3 774 хворих, серед яких 382 дітей.

Відповідно за 2020р було проліковано 4177 хворих,   серед яких720 дітей.

Порівняно з 2020 роком проліковано хворих  на 10% менше, але збільшилась госпіталізація хворих на COVID 19  на 32% ( 3149 хворих у 2021р і 2389 хвоих у 2020р.), з них на 28,5%  дорослі ( 2968хв. 2021р.  і  2309 хв. у 2020р) і  у два рази більше дітей у порівняні з попереднім роком. (181 хв у 2021р і 80хв. у 2020р.) .

У 2021р   було пролікована 83% хворих на  COVID 19 та 17 % хворих з іншими інфекційними паталогіями. А також у 2021р. збільшився середній термін перебування хворих  у стаціонарі з  9,79діб до 11,17діб,  що свідчить про лікування хворих з більш тяжким перебігом хвороби, в умовах ВАІТ проліковано 514 хворих, що склало 15% від усіх пролікованих стаціонарно.

 

 

 

 

В структурі лікарні функціонує 7 стаціонарних відділень.

Станом на 01.01.2021р. облікова кількість працівників

 штатних одиниць складала — 298,25чол.

 

Штатна чисельність (ставок) чол.

На

 01.01.2022

%

На 01.012021

%

На 01.01.2020

%

1

лікарів

45,75

15,3

44,75

15,0

36,5

12,7

2

Середній мед персонал

113,5

38,1

113,5

38,1

107,25

37,2

3

молодший

85,75

28,8

87,5

29,3

87,75

30,4

4

інші

35,25

11,8

34,5

11,6

39

13,5

5

адміністрація

18

6,0

18

6,0

18

6,2

 

всього

298,25

100

298,25

100

288,5

100

 У 2020р. у зв’язку з збільшенням ліжкового фонду у реанімаційному відділенні у штаті закладу було збільшено кількість лікарів та середнього медичного персоналу за рахунок перепрофілювання іншого персоналу.

 

ДОХІДНА ЧАСТИНА

Разом доходи лікарні за 2021р.     Становили — 125 млн.767,9тис.грн

а за 2020рік  -  117 млн. 502,0тис.грн,  що на 7,1% більше  порівняно з 2020роком.

У 2021р. були  заключенні договіри  з НСЗУ  про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій  на загальну суму 93млн.728,8тис.грн.

 

Надання медичної послуги

2021р         тис.грн

2020р         тис.грн

% збільшення

1

Стаціонарна допомога дорослим та дітям без проведення хірургічних операцій

19 618,4

14804,5

+32,5

2

Амбулаторна вторинна спеціалізована медична допомога дорослим та дітям

24,4

73,2

-66,7

3

Стаціонарна допомога пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID – 19.

70014,8

53053,9

31,97

4

33пакет- перехідне фінансове забезпечення комплексного надання медичних послуг ЗОЗ, умови чких застосовуються з 01.09.2020 (Загальний)

4071,1

2412,9

68,72

5

32пакет-перехідне фінансове забезпечення комплексного надання медичних послуг ЗОЗ  (допл.мед працівникам)

0,0

5540,9

----

 

разом

93728,8

75885,4

23,5

 

У  2021р  відбулося збільшення фінансування НСЗУ на 23,5%  у зв’язку з збільшенням вартості пролікованого випадку та збільшенням глобальної ставки.

Кошти  НСЗУ були направленні на покриття витрат для ведення господарської  діяльності :

- на виплату заробітної плати — 57млн.737,0 тис.грн

- на нарахування Єдиного соціального внеску — 12млн 412,6тис.грн

- на закупівлю медикаментів та виробів мед. призначення

 —      18млн. 913,5тис.грн.

- на продукти харчування — 1млн 237,1тис.грн

-  на капітальний та поточний ремонт приміщень а саме:

капітальний ремонт системи киснепостачання — 505тис.грн

реконструкція тимчасової споруди кисневої станці — 90тис.грн

поточний ремонт покрівлі і приміщень — 177ти.грн

поточний ремонт сантехнічних мереж -286тис.грн

поточний ремонт під’їздної кишені — 49 тис.грн

поточний ремонт електормереж — 92тис.грн

поточний ремонт обладнання 155тис.грн

доставка рідкого кисню — 144тис.грн

- на закупку моніторів пацієнтів 2шт.  - 32тис.грн

- на оплату пільгових пенсій  - 933тис.грн

- на утилізацію мед. відходів -  493тис.грн

- на закупівлю різних господарських товарів — 472,1тис.грн

 

 

 у 2021р. КП “ХІЛ” отримало кошти міського бюджету в сумі  11мл.728,1 тис.грн , що були направлені   на покриття витрат, в т.ч.:

 поточних видатків  - 7 808,7 тис.грн спрямовані на:

- оплату енергоносіїв та комунальних послуг — 5512,7тис.грн.

- медикаментів — 850,0тис.грн

- монтаж системи пожежної сигналізації  - 1 181,0тис.грн

- страхування працівників — 165,0тис.грн

-  м’який інвентар  -100,0тис.грн

капітальних видатків як цільове фінансування згідно рішень сесій міської ради — 3 919,4  тис.грн. , в т.ч. на

- біохімічний аналізатор       —           949,0 тис.грн

- монітори пацієнта 3шт.  на суму — 408,0тис.грн

- ШВЛ  -                                             - 659,0тис.грн

- автомобіль швидкої допомоги — 996,0тис.грн

- кап. ремонт тераси    - 297,0тис.грн

- монтаж системи киснепостачання - 305,6тис.грн

- пристрій для високопотокової оксигенотерапії — 199,6тис.грн

- система очищення води — 105,0тис.грн

 

 з обласного бюджету отримано  медикаментів та ЗІЗів у 2021р на суму      11млн. 139,4 тис.грн.   Від обласної бази  “Спецмедпостачання”

 

У 2021році заклад активно впроваджував додаткові джерела фінансування, такі як:

 

Інші надходження

2021           тис.грн

2020         тис.грн

%

 

Платні  послуги

60,2

164,5

-63,4

 

Оренда приміщень

40,8

38,5

6,0

 

Розміщення коштів на депозитних рахунках

30,4

27,4

10,9

 

 

 

 

 

 

Разом

131,4

230,4

-43%

 

  • Обсяг доходів від виконання додаткових робіт, послуг

за 2021 р склав 131 тисяча 400 грн. , за 2020 р. – 230 тисяч 400 грн., зменшення  на 43,0 %, Зниження відбулося у зв’язку з зменшенням платних послуг, наданих іншим підприємствам (лікарням) на лабораторне обстеження на CОVID – 19.

 

Благодійно отримано матеріальних цінностей та отримано коштів на суму 16 млн. 387,9тис.грн.

- З них за рахунок благодійників   було придбано обладнання на суму399тис.грн   :

Коагулометр — 148тис.грн (ПП “Укрпалет-систем”)

Лікарняне ліжко з матрацом -40тис.грн (ПП “Укрпалет-систем”)

дозатор кисню - 199тис.грн (ПП “Укрпалет-систем”)

кисневі подуши 6 шт.  - 12тис.грн (ПП “Укрпалет-систем”)

- благодійні кошти в сумі 105тис.грн отримані від

 фізичної особи Лукомського Андрія в розмірі 55тис. та

від ТОВ “Ельта” - 50тис.грн

- Отримано благодійно медикаментів та ЗІЗів на суму 15млн.834тис.грн

Благодійний фонд Пивоварова Євгена надав медикаментів на суму 15млн.484,7тис.грн (для лікування хворих но COVID 19)

та від інших благодійників отримано ЗІЗів на суму — 268,6тис.грн.

медичних виробів на суму — 81,2тис.грн.

- Отримано  благодійно від різних благодійників на 49тис.400грн.

господарських товарів на суму 8,7тис.грн

меблів у стаціонарні відділення — 34,3тис.грн

комп’ютерного обладнання на суму 6,4тис.грн

 

 

Понесені витрати у 2021р склали:

- Заробітна плата працівників з нарахуванням єдиного соціального внеску

  склала 70мл.149,6тис.грн,  що становить 56,3% всіх витрат; ( 64,6% у 2020р.)

місячний фонд оплати праці з нарахуваннями складає -5млн.845,8тис.грн

( 5млн.509,4тис.грн у 2020р.)

середня заробітна плата по закладу у 2021р. Склала — 17 124,3грн

(15 547,4 грн. у 2020р.)

середня зарплата лікаря- 24 668,7грн.

середня зарплата медичної сестри — 17 134,2грн.

середня зарплата молодшої медичної сестри — 14 185,0грн

- медикаменти  та вироби медичного призначення склали 31мл.556,3 тис. грн, що становить 25,3% всіх витрат; (18,4% у 2020р.)

 вартість медикаментів на 1 ліжко-день у стаціонарі — 667,82грн  (506,49 грн. у 2020р)

у ВАІТ — 2508,65грн. (2177,78грн.  у 2020р)

- продукти харчування — 1мл. 237,1 тис.грн  - 1,0%  (1,1% у 2020р.)

вартість харчування на 1 ліжко-день 28,82грн. ( 26,95грн. у 2020р.)

- комунальні послуги  -5мл.519,9тис.грн., що становить 4,4% всіх витрат;

(3,1% у 2020р.)

- амортизація — 9мл.199,6тис.грн це -7,4%; (7,1% у 2020р.)

- пільгові пенсії — 942,6 тис.грн. (0,8%)

- інші послуги в т.ч. поточні ремонти приміщень 5мл.183,5тис.грн — 4,8%

 

Витрати на комунальні послуги у 2021р.склали — 5 мл519,9тис.грн

                                                       а у 2020р.  - 3мл312,0тис.грн

Аналіз комунальних послуг у натуральних показниках:

 

 

2021р

2020р

 

 

Витрати електроенергія в             тис. кВт*год

519,1

298,6

 

 

Витрати на водопостачання м.куб.

11179,0

8975

 

 

Витрати на водовідведення м.куб

15729,0

13705,0

 

 

Витрати на опалення  Г.кал

1116,2

984,3

 

 

 

 

 

 

 

Причини збільшення витрат на комунальні послуги:

- збільшення цін порівняно з 2020р. Так електроенергія піднялася у ціні на 67,8% (  3,4025грн / 5,0178 грн).

- збільшення кількості хворих на COVID-19

- введення в експлуатацію двух кисневих станцій, що збільшило витрати на електроенергію.

 

 

Понесені витрати по статтях

2021р.   тис.грн

2020р.    тис.грн

Різниця на %  попівняно з 2020р.

 

ФОП працівників КП”ХІЛ”

 

57737,0

54485,2

6,0

 

Нарахуванн ЄСВ на ФОП

12412,6

11627,6

6,7

 

Медикаменти та вироби медичного призначення

31556,3

18745,8

68,3

 

Продукти харчування

1237,1

1093,3

13,2

 

Інші матеріальні  витрати (гос.товари)

888,9

3094,9

-71,2

 

Амортизація ОЗ і інш. НА

9199,6

7297,1

26,1

 

Комунальні послуги

5519,9

3154,9

75,0

 

Поточний ремонт приміщень

177,2

49,9

255,1

 

Інші послуги

4365,9

1660,0

163,0

 

Пільгові пенсії

942,6

838,1

12,5

 

Інш. операц. витрати

640,4

317,0

102,0

 

Всього витрат

124 677,5

102 363,8

21,8

 

Структура витрат 2021р.

 

 

2021р

в % до загальної суми витрат

2020р

в % до загальної суми витрат

 

 

Заробітна плата з нарахуваннями на ФОП

56,3

64,6

 

 

Матеріальні витрати та вироби медичного призначення

25,3

18,4

 

 

Продукти харчування

1,0

1,1

 

 

амортизація

7,4

7,1

 

 

Комунальні послуги

4,4

3,1

 

 

Пільгові пенсії

0,8

0,8

 

 

Інші послуги

4,8

4,9

 

 

 

 

 

 

 

разом

100

100

 

 

З поданих даних можна зробити аналіз, що структура витрат  у 2021р.  змінилася в сторону збільшення  матеріальних  витрат на медикаменти та інші мед. вироби , що пов’язано з підвищенням госпіталізації хворих на  COVID – 19 на 32% у порівнянні з попереднім роком. Збільшення матеріальних витрат також дало  можливість надання  більш якісної медичної допомоги пацієнтам в частині забезпечення пацієнтів медикаментами та медичними виробами.

 

 

Підприємство за фінансовий 2021рік. отримало чистого доходу  -

1млн. 90тис.400.грн.

 

Енергоефективні заходи

В КП «ХІЛ» були проведені наступні енергоефективні заходи:

  • заміна ламп розжарювання на енергозберігаючі (200 шт.) на суму 8,5 тис.грн.;

- заміна дверей на металопластикові (9,11м².) на суму 46,6 тис.грн.,

- заміна вікон на металопластикові (7,86м².) на суму 25,7 тис.грн., що дало змогу економити частину коштів на оплату енергоресурсу.

 

 

          Заходи стратегічного  плану розвитку  підприємства на 2022 рік:

Виконані за І квартал 2021 року:

 

Інфекційною лікарнею заплановано на 2022 рік 40 заходів, виконано в І- му кварталі 14 заходів, в тому числі :

- заключено договора з НСЗУ,

- придбанно дизель генератор,

- придбано функціональні  ліжка-9шт.,

- придбано коагулометр;

частково виконано 6 заходів. : - розміщення коштів на банківських депозитних рахунках; -розширення платних медичних послуг; - придбання медичного обладнання та інших необоротних активів; підтримка власного веб-сайту та його оновлення

Інші будуть виконуватись в 2-4 кварталах.

 

Проблемні питання в діяльності підприємства в 2022 році :

 

-капітальний ремонт покрівель лікарні;

 

-капітальний ремонт (утеплення фасаду) лікарні;

 

-капітальний ремонт вентиляційної системи і капітальний ремонту ВАІТ;

 

-придбання автоматичного баканалізатора;

 

- придбання переносного однофазного дизельного генератора потужністю 10 кВт для бомбосховища;

 

- монтаж системи (мереж) киснепостачання в бомбосховищі;

 

- капітальний ремонт приміщень зі встановленням вікон (55 шт.) і дверей(24 шт.);

 

- поновлення лікарняних меблів;

 

- в постанові КМУ від 21.03.2022 р. №346 про Порядок виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану непередбачено монтаж джерел резервного живлення (дизельного генератора), який закуплений за кошти міського бюджету і на монтаж якого виділені кошти з бюджету.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Документація
Реквізити: 
НазваРеквізит
Код ЄДРПО02004752
Розрахунковий рахунокUA753052990000026004046006885 в АТ КБ «Приватбанк»
МФО
ІПН020047522257
Свідоцтво ПДВ

 

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!