Проекти рішень виконавчого комітету
Про затвердження Положення про порядок проведення конкурсів з відбору інвесторів-забудовників на проведення робіт із надбудов та реконструкції будівель комунальної власності та затвердження складу конкурсної комісії з відбору інвесторів забудовників та
Про затвердження Положення про порядок проведення конкурсів з відбору інвесторів-забудовників на проведення робіт із надбудов та реконструкції будівель комунальної власності та затвердження складу конкурсної комісії з відбору інвесторів забудовників та втрату чинності рішень виконавчого комітету від 10.07.2008 № 823 та від 14.02.2013 № 122
Розглянувши клопотання департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів та міського комунального підприємства по утриманню нежитлових приміщень комунальної власності, керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:
1. Затвердити Положення про порядок проведення конкурсів з відбору інвесторів-забудовників на проведення робіт із надбудов та реконструкції будівель комунальної власності згідно з додатком 1.
2. Затвердити склад конкурсної комісії з відбору інвесторів-забудовників згідно з додатком 2.
3. Вважати такими, що втратили чинність рішення виконавчого комітету від 10.07.2008 № 823 та від 14.02.2013 № 122.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови А. Бондаренка.
Міський голова О. Симчишин
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
від “____” _______________ 2018 р. №_______
Положення
про порядок проведення конкурсів з відбору інвесторів-забудовників на проведення робіт із надбудов та реконструкції будівель комунальної власності
1. Загальні положення.
1.1. Положення про порядок проведення конкурсів з відбору інвесторів-забудовників на проведення робіт із надбудов та реконструкції будівель комунальної власності має на меті відкрито та прозоро визначити інвесторів-забудовників, які нададуть найкращі пропозиції на проведення таких робіт.
1.2. У цьому Положенні наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
Конкурс — форма змагання, яка має на меті виявлення інвестора-забудовника, який надасть найкращі пропозиції на проведення робіт із надбудов та реконструкції будівель комунальної власності, розроблені за критеріями, визначеними замовником конкурсу, при умові надходження не менше двох заяв;
Замовник конкурсу — виконавчий комітет Хмельницької міської ради;
Організатор конкурсу — департамент архітектури, містобудування та земельних ресурсів;
Учасники конкурсу — суб'єкти господарювання (фізичні та юридичні особи), які офіційно подали заяву про намір взяти участь у конкурсі та подали на конкурс проекти, які відповідають його умовам (надалі — конкурсні пропозиції);
Заява — письмове звернення фізичної чи юридичної особи про намір взяти участь у конкурсі;
Конкурсна комісія — колегіальний орган, утворений виконавчим комітетом міської ради для визначення інвестора-забудовника, який надасть найкращі пропозиції з числа поданих на конкурс;
Конкурсна документація — підготовлені організатором конкурсу документи, необхідні для розроблення у визначений термін конкурсного проекту;
Переможець конкурсу — учасник конкурсу, який за рішенням конкурсної комісії надав кращу пропозицію.
1.3. Учасники конкурсу подають конкурсні пропозиції на кожну будівлю окремо.
1.4. Конкурсна комісія має право визнати одного учасника конкурсу переможцем конкурсу на кілька будівель.
1.5. Пропозиції конкурсній комісії щодо проведення конкурсу надає у письмовій формі балансоутримувач будівлі.
1.6. Балансоутримувач будівлі одночасно із пропозицією подає до комісії акт обстеження технічного стану об'єкта, у тому числі інженерних мереж, а також містобудівний розрахунок з техніко-економічними показниками об'єкта будівництва. Акт обстеження технічного стану об'єкта та містобудівний розрахунок з техніко-економічними показниками об'єкта будівництва виготовляються на замовлення та за кошти балансоутримувача будівлі з подальшим відшкодуванням вартості переможцем конкурсу.
1.7. Організатор конкурсу організовує роботу конкурсної комісії та здійснює матеріально-технічне забезпечення її діяльності.
2. Порядок утворення та роботи конкурсної комісії.
2.1. Для забезпечення проведення конкурсів створюється конкурсна комісія з відбору інвесторів-забудовників на проведення робіт із надбудови та реконструкції будівель комунальної власності, який надасть найкращі пропозиції (далі — Комісія).
2.2. Комісія є колегіальним органом та створюється з метою забезпечення дотримання єдиних принципів при відборі інвестора-забудовника, який надасть найкращі пропозиції.
2.3. У своїй діяльності Комісія керується чинним законодавством України, рішеннями Хмельницької міської ради, її виконавчого комітету та цим Положенням. Обмеження щодо поверховості при проведенні робіт із надбудов будівель комунальної власності визначаються містобудівною документацією на місцевому рівні (план зонування території міста (зонінг), історико-архітектурний опорний план міста з визначенням меж і режимів використання зон охорони пам'яток та історичних ареалів, детальні плани територій тощо).
2.4. Основними завданнями Комісії є:
- проведення конкурсу із відбору інвестора-забудовника, який надасть найкращі пропозиції;
- визначення переможця за підсумками проведеного конкурсу.
Комісія для вирішення завдань:
- подає в газету Хмельницької міської ради “Проскурів” та на офіційний веб-сайт Хмельницької міської ради оголошення про дату, місце, час та умови проведення конкурсу;
- визначає умови конкурсу, серед яких обов'язковою має бути умова подання ескізної пропозиції;
- визначає критерії визначення переможця конкурсу;
- розглядає та проводить аналіз матеріалів та пропозицій, наданих учасниками конкурсу;
- проводить оцінку наданих матеріалів та пропозицій, приймає рішення про визначення переможця за результатами проведеного конкурсу;
- забезпечує виконання рішення про проведення конкурсу.
2.5. Комісія має право:
- запрошувати на засідання Комісії і заслуховувати представників учасників конкурсу;
- отримувати від учасників конкурсу роз'яснення положень, наданих ними проектів та пропозицій.
2.6. Рішення про проведення засідання Комісії приймається її головою, яке проводиться під його головуванням. У разі відсутності голови Комісії засідання веде заступник голови Комісії.
2.7. Підготовка проведення засідань Комісії здійснюється її секретарем.
2.8. Засідання Комісії вважається правомочним, якщо в його роботі бере участь не менше 2/3 її складу.
2.9. Рішення Комісії приймається простою більшістю голосів її членів, присутніх на засіданні, шляхом відкритого голосування. При рівності голосів, поданих “за” і “проти”, голос голови Комісії є вирішальним.
2.10. Рішення Комісії оформляється протоколом, який складається секретарем, підписується усіма присутніми членами Комісії, її головою, заступником та секретарем.
2.11. Комісія розглядає подані учасниками конкурсу пропозиції протягом не більше 14 робочих днів після останнього для їх подання.
2.12. Оригінали протоколів засідань, матеріали до них зберігаються у секретаря Комісії.
2.13. Контроль за виконанням рішень Комісії здійснює її голова.
3. Умови прийняття участі в конкурсі.
3.1. Учасником конкурсу не може бути суб'єкт господарювання:
- стосовно якого порушено провадження справи про банкрутство або відновлення платоспроможності;
- який перебуває у стадії ліквідації;
- який припинив свою господарську діяльність;
- який подав необ'єктивну інформацію щодо інвестиційного проекту або свого фінансово-економічного стану;
- який не надав усіх необхідних документів у встановлений термін;
- який свідомо подав неправдиву інформацію в наданій документації.
3.2. Конкурсна документація:
- форма заяви на участь у конкурсі;
- перелік документів та відомостей, які повинні додаватись учасником конкурсу до заяви на участь у конкурсі;
- технічний паспорт будівлі;
- проект договору на проведення робіт інвестором-забудовником робіт із надбудови та реконструкції будівлі комунальної власності;
- інші документи (за рішенням Комісії).
4. Оголошення конкурсу.
4.1. Після надходження до конкурсної комісії документів, передбачених пунктами 1.5 та 1.6 цього Положення, організатор конкурсу готує та вносить на розгляд виконавчого комітету, який є замовником конкурсу, проект рішення про оголошення конкурсу. Після прийняття виконавчим комітетом міської ради відповідного рішення, оголошення про дату, час, місце та умови проведення конкурсу за поданням конкурсної комісії офіційно публікується у газеті Хмельницької міської ради “Проскурів” та на офіційному веб-сайті Хмельницької міської ради.
4.2. Інформація про проведення конкурсу повинна містити:
- найменування і місце знаходження організатора конкурсу, контактний телефон;
- умови проведення конкурсу;
- критерії визначення переможця конкурсу;
- дату, час і місце проведення конкурсу;
- порядок і терміни подачі заяв на конкурс;
- порядок і терміни подачі учасниками конкурсу конкурсних пропозицій;
- інші відомості у разі необхідності за рішенням Комісії.
4.3. Після оголошення конкурсу будь-яка фізична або юридична особа, яка виявила бажання взяти у ньому участь, має право отримати конкурсну документацію.
4.4. Передача учаснику конкурсу конкурсної документації проводиться секретарем Комісії після реєстрації у відповідному журналі.
5. Порядок оформлення права на участь в конкурсі.
5.1. До участі у конкурсі допускаються лише учасники конкурсу, які подали заяву на участь у конкурсі з наданням документів, передбачених пунктом 5.3 цього Положення.
5.2. Подача заяви на участь у конкурсі означає згоду учасника конкурсу з умовами конкурсу та зобов'язання дотримуватись цих умов.
5.3. Для участі у конкурсі учасник зобов'язаний надати:
- заяву на участь в конкурсі, що затверджується Комісією;
- нотаріально завірені копії статуту, свідоцтва про державну реєстрацію;
- гарантії фінансового забезпечення реалізації інвестиційного проекту, підтвердження наявності необхідних фінансових ресурсів та можливості їх залучення;
- довідку Державної фіскальної служби України, що підтверджує відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів та інших обов'язкових платежів на момент оголошення конкурсу, декларацію про доходи (для фізичних осіб);
- розшифровка на дату подання документів дебіторської та кредиторської заборгованості юридичної особи з вказаною датою їх виникнення;
- конкурсні пропозиції, які мають відповідати умовам конкурсу;
- відомості щодо наявності досвіду та можливостей фінансового і організаційного забезпечення реалізації конкурсних пропозицій;
- інші документи, якщо такі будуть вказані в конкурсній документації.
5.4. Заява і документи, що додаються до неї, повинні бути підписані керівником та головним бухгалтером учасника конкурсу, підписи завірені печаткою учасника або нотаріально, документи прошиті та пронумеровані. У разі, якщо учасником конкурсу є фізична особа, підпис учасника конкурсу має бути посвідчений нотаріально.
5.5. Конкурсна пропозиція передається у подвійному конверті, які завіряються печатками учасника конкурсу. На зовнішньому та внутрішньому конвертах зазначаються найменування об'єкта конкурсу. На внутрішньому конверті, крім названої інформації, зазначається найменування учасника конкурсу та його місцезнаходження.
5.6. Усі документи повинні бути оформлені і заповнені розбірливо, стирання та виправлення не допускаються. Секретар Комісії одразу проводить перевірку поданої заяви та документації на їх відповідність пред'явленим вимогам. Якщо подані документи не відповідають вимогам цього Положення — це є підставою для повернення їх учаснику конкурсу з метою усунення недоліків та повторного подання.
5.7. Конкурсна документація надається за вказаною в інформаційному повідомленні поштовою адресою або безпосередньо секретарю Комісії. Термін прийому документів визначається за датою їх фактичної доставки, що вказується у розписці.
5.8. Секретар Комісії реєструє подану документацію в журналі заяв, що надійшли, видає заявнику опис прийнятих документів з вказівкою реєстраційного номера, або направляє рекомендованим листом за місцезнаходженням, вказаним в заяві, повідомлення про присвоєння йому статусу учасника конкурсу.
5.9. Після закінчення встановленого Комісією терміну прийом заяв та документів припиняється. Внесення змін до документів та конкурсних пропозицій після їх реєстрації не допускається.
5.10. Учасник конкурсу має право відкликати свою пропозицію до останнього дня подачі заяв (включно), повідомивши про це письмово організатора конкурсу. Датою відклику подання є дата реєстрації письмового звернення учасника в журналі.
5.11. День закінчення строку подачі конкурсних пропозицій зазначається секретарем Комісії відповідним записом в наступному рядку після реєстраційних даних про останнього учасника.
6. Порядок організації та проведення конкурсу. Оголошення переможця конкурсу.
6.1. Конкурс проводиться в один етап, за результатами якого Комісія приймає рішення про переможця конкурсу.
6.2. У встановлений день і годину проведення конкурсу на засіданні Комісії у присутності учасників конкурсу розглядаються представлені секретарем документи, що надійшли разом із заявами. Складається протокол, у якому фіксується найменування учасників, їх місцезнаходження та перелік документів, що надійшли разом із заявою. Учасники конкурсу, у заяві та документах яких виявлена невідповідність вимогам цього Положення, зазначаються в протоколі окремо, і їх конкурсні пропозиції не розглядаються. Конкурсні пропозиції на цій частині засідання Комісії не відкриваються.
6.3. На закритій частині засідання Комісія відкриває конверти із конкурсними пропозиціями та розглядає їх з метою визначення переможця конкурсу. Комісія має право прийняти рішення щодо додаткового вивчення конкурсних пропозицій, для чого у засіданні Комісії може бути оголошена перерва не більше ніж на два тижні. Комісія також має право передати конкурсні пропозиції для їх вивчення фахівцям виконавчих органів міської ради та спеціалізованих установ та організацій.
6.4. Переможцем конкурсу визнається учасник, який запропонував найкращі пропозиції відповідно до умов конкурсу та при умові, що вони відповідають критеріям визначення переможця конкурсу.
6.5. Конкурс може бути оголошений Комісією таким, що не відбувся, у разі, якщо:
- протягом встановленого строку надійшло менше двох заяв на участь у конкурсі;
- усі подані пропозиції не відповідають умовам конкурсу та критеріям визначення переможця конкурсу;
- усі конкурсні пропозиції оформлені з порушенням умов, визначених у конкурсній документації.
6.6. Після підписання Комісією протоколу про визнання конкурсу таким, що не відбувся, може бути прийняте рішення про перегляд конкурсних умов і проведення нового конкурсу, згідно з умовами його проведення, встановленими цим Положенням.
6.7. За результатами конкурсу Комісія складає протокол, у якому зазначається:
- склад присутніх членів Комісії;
- найменування об'єкта конкурсу;
- відомості про учасника конкурсу;
- пропозиції учасників конкурсу;
- пропозиції присутніх на засіданні членів Комісії щодо визначення переможця;
- результати голосування членів Комісії;
- обгрунтування визначення переможця конкурсу;
- окрема думка членів Комісії, які голосували проти прийнятого рішення.
6.8. Протокол Комісії за результатами конкурсу підписується головуючим на засіданні Комісії та переможцем конкурсу в день проведення конкурсу.
6.9. Наявність протоколу Комісії надає право укласти між балансоутримувачем будівлі та переможцем конкурсу договір щодо проведення переможцем конкурсу робіт, передбачених його конкурсними пропозиціями. Договір готується та підписується балансоутримувачем, який подавав пропозицію відповідно до пункту 1.5 цього Положення згідно з додатком 3.
6.10. Протягом п'яти робочих днів після підписання протоколу переможцю конкурсу балансоутримувачем будівлі надсилається проект договору щодо проведення переможцем конкурсу робіт, передбачених його конкурсними пропозиціями. Договір повинен бути підписаний переможцем конкурсу протягом двадцяти календарних днів після вручення та повернутий відповідному балансоутримувачу.
6.11 Договір вважається укладеним з дня досягнення домовленості з усіх істотних умов і його підписання сторонами.
6.12. Якщо протягом двадцяти календарних днів з дня отримання договору він не буде підписаний переможцем конкурсу, результати конкурсу визнаються анульованими. У такому випадку Комісія оголошує про проведення повторного конкурсу в порядку, передбаченому цим Положенням.
Керуючий справами виконкому Ю. Сабій
Директор департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів О. Чорнієвич
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету
від “____” _______________ 2018 р. №_______
Склад конкурсної комісії з відбору інвестора-забудовника на проведення робіт із надбудов та реконструкції будівель комунальної власності
Голова комісії:
- заступник міського голови, який за розподілом обов'язків є відповідальним за виконання повноважень у сфері містобудування.
Заступник голови комісії:
- директор департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів.
Секретар комісії:
- головний спеціаліст відділу цивільної та промислової забудови управління архітектури та містобудування.
Члени комісії:
- начальник управління архітектури та містобудування;
- начальник управління комунального майна;
- заступник начальника управління житлово-комунального господарства;
- головний інженер Хмельницького бюро технічної інвентаризації;
- керівник підприємства — балансоутримувач будівлі;
- голова Хмельницької обласної організації Національної спілки архітекторів України;
- голова громадської ради при виконавчому комітеті міської ради.
Керуючий справами виконкому Ю. Сабій
Директор департаменту архітектури,містобудування та земельних ресурсів О. Чорнієвич
Додаток 3
до рішення виконавчого комітету
від “____” _______________ 2018 р. №_______
ДОГОВІР ПІДРЯДУ
на проведення робіт із надбудови та реконструкції будівлі комунальної власності
м. Хмельницький |
“____”______________20___р. |
Замовник 1 – _________________________________________________,в особі керівника ______________________________________________________________________, що діє на підставі _____________, з однієї сторони та
Замовник 2 (балансоутримувач) - ____________________,в особі керівника ______________________________________________________________________, що діє на підставі _____________, з однієї сторони та
Підрядник (переможець конкурсу) – ______________________, в особі керівника ______________, що діє на підставі Статуту, з другої сторони, при подальшому спільному найменуванні - Сторони, керуючись вимогами чинного законодавства, уклали цей Договір (далі – Договір) про наступне:
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. За результатами конкурсу та відповідно до протоколу засідання конкурсної комісії з відбору інвестора-забудовника на проведення робіт із надбудови та реконструкції будівлі комунальної власності від “____”_________20___р. переможцем конкурсу визначено _______________________________________________________________________________.
1.1.1. Підрядник зобов'язується на свій ризик виготовити проектно-кошторисну документацію та виконати роботи, зазначені в проектно-кошторисній документації (і при потребі зі змінами, внесеними до неї), що виготовлена на об’єкт _________________________________________________________________________.
1.1.2. Будівля комунальної власності належить Замовнику 2 на праві ____________ користування згідно договору _____________________________________________________.
1.2. Кількість (обсяг) робіт - відповідно до проектно-кошторисної документації (і при потребі зі змінами, внесеними до неї).
1.3. Склад і обсяги робіт можуть бути переглянуті в процесі надбудови та реконструкції у разі внесення змін до проектно-кошторисної документації в порядку, зазначеному в п. 53 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, з урахуванням змін і доповнень, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.2011 № 1390 (далі – Загальні умови).
1.4. Місце виконання робіт: ___________________________________________________.
2. СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ
2.1. Підрядник розпочинає виконання робіт з моменту підписання даного Договору.
2.2. Строк виконання робіт до ______________.
2.3. Строк виконання робіт може змінюватися із внесенням відповідних змін в Договір у разі виникнення обставин, передбачених п.19 Загальних умов.
3. ЦІНА ДОГОВОРУ
3.1. Вартість договору згідно договірної ціни складає: ____________________________.
3.2. Договірна ціна зазначена у відповідності до чинних Національних стандартів України (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).
4.ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ ОБ’ЄКТА БУДІВНИЦТВА
4.1. Підрядник приймає на себе зобов'язання в повному обсязі здійснити фінансування та виконання проектних та будівельних робіт передбачених в підп.1.1.1. Договору.
5. ПРОЕКТНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
5.1. Підрядник забезпечує своєчасне виготовлення та затвердження проектно-кошторисної документації в повному обсязі і в строк, згідно з вимогами Державних будівельних норм та нормативно-інструктивних документів.
5.2. Підрядник зобов'язаний передати Замовнику готову проектно-кошторисну документацію в одному примірнику.
6. РИЗИКИ ВИПАДКОВОГО ЗНИЩЕННЯ АБО ПОШКОДЖЕННЯ ОБ'ЄКТА БУДІВНИЦТВА ТА ЇХ СТРАХУВАННЯ
6.1. Ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження об'єкта до його прийняття Замовником, несе Підрядник, крім випадків, коли це сталося внаслідок обставин, що залежали від Замовника.
7. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
7.1. Замовник має право:
- відмовитися від прийняття закінчених робіт у разі виявлення недоліків, які виключають можливість використання об'єктна відповідно за призначенням, згідно технічної документації та Договору підряду, і не можуть бути усунені Підрядником, Замовником або третьою особою;
- вимагати безоплатного виправлення недоліків, що виникли в наслідок допущених Підрядником порушень, якщо інше не передбачено Договором підряду;
- ініціювати внесення змін у Договір, вимагати розірвання Договору та відшкодування збитків за наявності істотних порушень Підрядником умов Договору;
- відмовитися від Договору та вимагати відшкодування збитків, якщо Підрядник своєчасно не розпочав роботи або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений даним Договору, стає неможливим;
- здійснювати у будь-який час, не втручаючись у господарську діяльність Підрядника, нагляд і контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт;
- достроково, в односторонньому порядку розірвати Договір підряду, повідомивши про це Підрядника у строк 10 робочих днів, за таких обставин:
1) виявленні подальшої недоцільності реконструкції об’єкта;
2) затримки початку виконання робіт з вини Підрядника більше ніж на 10 календарних днів;
3) суттєвому порушенні договірних зобов’язань Підрядником, що створює передумови для невиконання Договору;
4) неодноразовому грубому порушенні будівельних норм і правил;
5) банкрутства або порушення справи про банкрутство Підрядника;
6) порушення строків виконання робіт.
7.2. Замовник зобов'язаний :
- надати Підряднику вільний доступ до об'єкта будівництва на час проведення робіт;
- прийняти в установленому порядку виконані роботи;
- негайно повідомити Підрядника про виявлені недоліки в роботі;
7.3. Підрядник має право:
- залучати до виконання робіт третіх осіб (субпідрядні організації);
- ініціювати внесення змін у Договір.
7.4. Підрядник зобов'язаний :
- виконати передбачені даним Договором роботи, якість яких повинна відповідати вимогам нормативно-правових актів, якими регламентовано відносини у сфері будівництва, проектній документації та умовам Договору.
- виконати з використанням власних матеріальних ресурсів, та у встановлені строки роботи відповідно до проектно-кошторисної документації;
- вживати заходів для збереження майна, переданого Замовником за актом приймання-передачі;
- одержати встановлені законом дозволи на виконання окремих видів робіт;
- своєчасно попередити Замовника про те, що додержання його вказівок стосовно способу виконання робіт загрожує їх якості та про наявність інших обставин, які можуть викликати таку загрозу;
- передати Замовнику у порядку, передбаченому законодавством та Договором, закінчені роботи (об'єкт реконструкції);
- відшкодувати відповідно до законодавства та Договору завдані Замовнику збитки;
- нести повну відповідальність перед Замовником за результати виконаних робіт субпідрядниками;
- інформувати в установленому порядку Замовника про хід виконання зобов'язань за Договором, обставини, що перешкоджають його виконанню, а також про заходи, необхідні для їх усунення;
- своєчасно усувати недоліки робіт, допущені з вини Підрядника;
- виконувати належним чином інші зобов'язання, передбачені Договором, Цивільним і Господарським кодексами України та іншими актами законодавства.
8. ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧА ЗАКІНЧЕНИХ РОБІТ
8.1. Приймання-передача закінчених робіт (об'єкта будівництва) проводиться у порядку, встановленому Загальними умовами, іншими нормативними актами та договором підряду.
9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
9.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену цим Договором та чинним законодавством.
9.2. За порушення визначених Договором зобов’язань, а також за зміну або розірвання Договору в односторонньому порядку з підстав, не передбачених умовами Договору, Сторони несуть відповідальність, встановлену чинним законодавством України і Договором.
9.3. Сторони несуть майнову відповідальність за виконання своїх договірних зобов’язань, а також зобов’язань уповноважених представників, послугами яких вони користуються для виконання цього Договору. Винна сторона зобов’язана компенсувати збитки Стороні, що постраждала відповідно до умов цього Договору.
9.4. Підрядник несе відповідальність за неналежне використання, втрату, знищення або пошкодження (псування) з його вини переданих йому Замовником матеріальних ресурсів та майна.
9.5. Сторони зобов’язані докласти максимальних зусиль для вирішення спорів у досудовому порядку, в тому числі шляхом проведення переговорів, пошуку взаємоприйнятних рішень, залучення кваліфікованих фахівців в галузі будівництва тощо.
9.6. У разі недосягнення Сторонами згоди, спори (розбіжності) підлягають вирішенню у судовому порядку.
10. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ
10.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо).
10.2. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 3 днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
10.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Державною службою України з надзвичайних ситуацій та Торгово-промисловою палатою України (у тому числі регіональними торгово-промисловими палатами).
10.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 10 днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір.
10.5. Якщо обставини непереборної сили безпосередньо вплинули на виконання Сторонами своїх обов’язків, строк дії Договору за взаємною згодою Сторін може продовжуватися на строк дії таких обставин шляхом укладання відповідної додаткової угоди до Договору.
11. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
11.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до ________ року.
11.2. Цей Договір укладається і підписується у 4 (чотирьох) примірниках, що мають однакову юридичну силу, 3 (три) примірники - Замовнику, 1 (один) - Підряднику.
12. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ
12.1. Підставою для укладання Договору є рішення конкурсної комісії з відбору інвестора-забудовника на проведення робіт із надбудови та реконструкції будівлі комунальної власності від “____”_________20___р.
12.2. Договір укладено згідно Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (зі змінами), Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461 та інших чинних нормативно-правових актів України (Державних будівельних норм, правил, стандартів тощо). Якщо між умовами Договору та положеннями вказаних нормативно-правових актів виникнуть розбіжності або суперечності, Сторони повинні керуватись вимогами чинного законодавства України.
12.3. Гарантійний строк на виконані роботи, за умови дотримання правил експлуатації об’єкта, з моменту підписання Сторонами останнього акту приймання виконаних будівельних робіт становить згідно з чинними національними стандартами в будівництві.
12.4. Будь-які зміни до умов Договору оформляються шляхом укладання Сторонами відповідних додаткових угод.
12.5. У разі реорганізації Сторін (однієї зі Сторін) права та обов'язки, які були покладені на них за Договором, переходять до їх правонаступників.
13. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ
13.1. Невід’ємними частинами Договору є:
1. Договірна ціна (Додаток № 1);
2. Календарний графік виконання робіт (Додаток № 2);
14. МІСЦЕ ЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН
ЗАМОВНИК 1 |
ЗАМОВНИК 2 |
ПІДРЯДНИК |
____________________ р/р _________________, МФО _______________, ЄДРПОУ ____________, ІПН _________________ Свідоцтво № _________ |
____________________ р/р _________________, МФО _______________, ЄДРПОУ ____________, ІПН _________________ Свідоцтво № _________ |
____________________ р/р _________________, МФО _______________, ЄДРПОУ ____________, ІПН _________________ Свідоцтво № _________ |