Аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету Хмельницької міської ради “Про встановлення тарифів на транспортні послуги по перевезенню пасажирів в місті Хмельницькому у міському пасажирському транспорті загального користу
А Н А Л І З
регуляторного впливу
проекту рішення виконавчого комітету Хмельницької міської ради
“Про встановлення тарифів на транспортні послуги по перевезенню пасажирів в місті Хмельницькому у міському пасажирському транспорті загального користування“
На виконання Законів України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про місцеве самоврядування в Україні» та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 року № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», підготовлено аналіз очікуваних результатів від встановлення нових тарифів на транспортні послуги по перевезенню пасажирів у міському пасажирському транспорті м. Хмельницького, що надаються Хмельницьким комунальним підприємством “Електротранс”, товариством з обмеженою відповідальністю “Рембуд-транс”, товариством з обмеженою відповідальністю “Хмельницьке таксі”, фізичною особою-підприємцем Марценюком В.М. та фізичною особою-підприємцем Мішиним О.В.
Назва регуляторного акта – рішення виконавчого комітету Хмельницької міської ради «Про встановлення тарифів на транспортні послуги по перевезенню пасажирів в місті Хмельницькому у міському пасажирському транспорті загального користування».
Регуляторний орган – виконавчий комітет Хмельницької міської ради.
Розробник документа – управління транспорту та зв’язку Хмельницької міської ради.
Відповідальна особа – заступник начальника управління транспорту та зв’язку Хмельницької міської ради.
Контактні телефони: 79-55-25, 79-55-77.
1. Визначення проблеми.
Станом на сьогоднішній день, вартість перевезення пасажирів міським електричним транспортом становить 2,50 грн.; в автобусах, які працюють у звичайному режимі руху - 4,00 грн.
Зазначені тарифи затверджені рішенням виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 23.02.2017 року № 149 «Про встановлення тарифів на транспортні послуги по перевезенню пасажирів в місті Хмельницькому у міському пасажирському транспорті загального користування».
Наразі, в розрахунках собівартості транспортних послуг ціна палива встановлена на рівні 27 грн./1 л.
У порівнянні із попереднім періодом, вартість дизельного пального зросла на 28%, автомобільних шин на 17,5%, акумуляторів на 27,1%, моторних олив на 25,5% та трансмісійних олив – на 28,7%.
Відповідно до п.1.6. Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту, затвердженої наказом Міністерства транспорту України від 17.11.2009 № 1175 «Про затвердження Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту», перегляд тарифів повинен здійснюватися у зв’язку із зміною умов виробничої діяльності та реалізації послуг, що не залежать від господарської діяльності підприємств-перевізників, в тому числі в разі зміни вартості палива більш ніж на 10%.
Враховуючи наведене, підприємства, які здійснюють перевезення пасажирів у м.Хмельницькому, подали до Хмельницької міської ради розрахунки тарифів на перевезення пасажирів при ціні палива 27 грн./л з ПДВ. Згідно з розрахунковими (нормативними) витратами вартість перевезення 1 пасажира по підприємствах-перевізниках становить від 6,18 грн. до 8,48 грн. для автобусів, які працюють у звичайному режимі руху) та 3 грн. у міському електричному транспорті.
У проекті тарифів застосований рівень прибутку до 10 %.
Крім цього, порівняно із минулим роком, з 01.01.2018 року підвищено розмір мінімальної заробітної плати з 3200 грн. до 3723 грн.
Статтею 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” передбачено, що органам місцевого самоврядування надані повноваження щодо встановлення тарифів на транспортні послуги.
На основі поданих розрахунків тарифів, підготовлений проект рішення Хмельницької міської ради “Про встановлення тарифів на транспортні послуги по перевезенню пасажирів в місті Хмельницькому у міському пасажирському транспорті загального користування”, згідно з яким пропонується встановити наступні розміри тарифів:
- 3,50 грн за одну поїздку у міському електричному транспорті (тролейбус);
- 5,00 грн. за одну поїздку автобусом, який працює у звичайному режимі руху;
У разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду (безготівковий розрахунок) у міському пасажирському транспорті загального користування, який здійснює пасажирські перевезення на маршрутах електричного транспорту:
- для власників електронного квитка та не персоніфікованого проїзного квитка тривалого користування - 3 грн. за одну поїздку;
- при готівковому розрахунку - 4 грн. за одну поїздку.
У разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду (безготівковий розрахунок) у міському пасажирському транспорті загального користування, який здійснює пасажирські перевезення на автобусних маршрутах загального користування у звичайному режимі:
- для власників електронного квитка та не персоніфікованого проїзного квитка тривалого користування - 5 грн. за одну поїздку;
- при готівковому розрахунку - 6 грн. за одну поїздку.
Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:
Групи (підгрупи) |
Так |
Ні |
Громадяни |
Х |
|
Держава |
Х |
|
Суб'єкти господарювання, |
Х |
|
у тому числі суб'єкти малого підприємництва* |
Х |
|
Ринкові механізми не дозволяють в повному обсязі встановити об’єктивну для всіх собівартість транспортних послуг, оскільки вони (ринкові механізми) залежать від курсу іноземної валюти по відношенню до вітчизняної. Вказане не дозволяє вирішити порушену проблему остаточно, до прийняття наступного регуляторного акту, оскільки економічна ситуація в країні є не стабільною.
Діючий регуляторний акт, прийнятий у 2017 році, яким встановлено вартість актуальних на сьогодні тарифів на проїзд у міському транспорті, не в змозі відобразити реальний показник собівартості послуг по відношенню до фактичних витрат, що несуть перевізники по результатах своєї господарської діяльності.
ІІ. Цілі державного регулювання.
Забезпечення безпеки та якості транспортного обслуговування населення на автобусних маршрутах загального користування та електричному транспорті у місті.
Створення прозорого конкурентного середовища, збільшення ефективності використання рухомого складу.
Приведення у відповідність тарифів на послуги з перевезення пасажирів до економічно обґрунтованого рівня і розрахункових витрат суб’єктів господарювання, які надають відповідні послуги.
ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей.
1. Визначення альтернативних способів
Вид альтернативи |
Опис альтернативи |
Відсутність регулювання |
Збереження діючих тарифів на всіх видах громадського транспорту. |
Запровадження регулювання |
Підвищення тарифів на всіх видах громадського транспорту. |
2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей
Оцінка впливу на сферу інтересів держави:
Вид альтернативи |
Вигоди |
Витрати |
Відсутність регулювання |
Відсутність державного фінансування для підняття соціальних стандартів. |
Погіршення фінансового становища учасників ринку транспортних послуг, зростання загального рівня напруги серед перевізників та можливість дестабілізації функціонування транспортної галузі в цілому. |
Запровадження регулювання |
Збільшення надходжень від сплати обов’язкових податків та платежів. |
Необхідність підняття соціальних стандартів для населення. |
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян:
Вид альтернативи |
Вигоди |
Витрати |
Відсутність регулювання |
Незмінні витрати на проїзд. |
Відсутні. |
Запровадження регулювання |
Покращення рівня транспортного обслуговування шляхом забезпечення високої регулярності руху та забезпечення належного технічного стану рухомого складу. |
Збільшення витрат на проїзд, зростання соціальної напруги серед населення міста. |
Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання:
Показник |
Великі |
Середні |
Малі |
Мікро |
Разом |
Кількість суб'єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць |
- |
4 |
1 |
- |
5 |
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків |
- |
90 |
10 |
- |
100 |
Вид альтернативи |
Вигоди |
Витрати |
Відсутність регулювання |
Відсутні (Як варіант, незмінність показників перерахування передбачених чинним законодавством обов’язкових податків та платежів). |
Погіршення технічного стану рухомого складу. Відтік кваліфікованих водіїв з підприємств. |
Запровадження регулювання |
Покращення фінансово-господарського стану суб’єктів господарювання. Придбання більш сучасного рухомого складу, проведення їх ремонтів та технічного обслуговування; Стабільна робота транспортної галузі. |
Збільшення показників перерахування передбачених чинним законодавством обов’язкових податків та платежів. |
ВИТРАТИ
на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта
Витрати |
За перший рік |
За п’ять років |
|
Хмельницьке комунальне підприємство «Електротранс» |
|||
1 |
Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, (тис.грн.) |
35 |
175 |
2 |
Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), (тис.грн.) |
180 |
900 |
3 |
Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, (тис.грн.) |
- |
- |
4 |
Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо), (тис.грн.) |
- |
- |
5 |
Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), (тис.грн.) |
- |
- |
6 |
Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), (тис.грн.) |
- |
- |
7 |
Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, (тис.грн.) |
- |
- |
8 |
Інше (уточнити), (тис.грн.) |
- |
- |
9 |
РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), (тис.грн.) |
215 |
1075 |
10 |
Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць |
1 |
1 |
11 |
Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), (тис.грн.) |
215 |
1075 |
Розрахунок відповідних витрат на одного суб’єкта господарювання
(тис.грн.)
У перший рік (тис.грн.) |
Періодичні (за рік) (тис.грн.) |
Витрати за п’ять років (тис.грн.) |
|
Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо |
35 |
35 |
175 |
Витрати на сплату податків та зборів (змінених/нововведених) (за рік) (тис.грн.) |
Витрати за п’ять років (тис.грн.) |
|
Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів) |
180 |
900 |
Вид витрат |
Витрати* на ведення обліку, підготовку та подання звітності (за рік) (тис.грн.) |
Витрати на оплату штрафних санкцій за рік (тис.грн.) |
Разом за рік (тис.грн.) |
Витрати за п’ять років (тис.грн.) |
Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам (витрати часу персоналу) |
- |
- |
- |
- |
Витрати* на адміністрування заходів державного нагляду (контролю) (за рік) (тис.грн.) |
Витрати на оплату штрафних санкцій та усунення виявлених порушень (за рік) (тис.грн.) |
Разом за рік (тис.грн.) |
Витрати за п’ять років (тис.грн.) |
|
Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо) |
- |
- |
- |
- |
Витрати на проходження відповідних процедур (витрати часу, витрати на експертизи, тощо) (тис.грн.) |
Витрати безпосередньо на дозволи, ліцензії, сертифікати, страхові поліси (за рік - стартовий) (тис.грн.) |
Разом за рік (стартовий) (тис.грн.) |
Витрати за п’ять років (тис.грн.) |
|
Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних / обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо) |
- |
- |
- |
- |
За рік (стартовий) (тис.грн.) |
Періодичні (тис.грн.) |
Витрати за п’ять років (тис.грн.) |
|
Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо) |
- |
- |
- |
Вид витрат |
Витрати на оплату праці додатково найманого персоналу (за рік) (тис.грн.) |
Витрати за (тис.грн.) |
Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу |
- |
- |
_____________________________________________________________________________
Порядковий номер |
Витрати |
За перший рік |
За п’ять років |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Рембуд-транс» |
|||
1 |
Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, (тис.грн.) |
131177 |
244006 |
2 |
Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), (тис.грн.) |
589497 |
7682278 |
3 |
Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, (тис.грн.) |
12775 |
62858 |
4 |
Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо), (тис.грн.) |
- |
13701 |
5 |
Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), (тис.грн.) |
500,00 |
52800 |
6 |
Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), (тис.грн.) |
92379 |
274552 |
7 |
Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, (тис.грн.) |
- |
- |
8 |
Інше (уточнити), гривень |
- |
- |
9 |
РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень |
826328 |
5763879 |
10 |
Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць |
1 |
1 |
11 |
Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), (тис.грн.) |
826328 |
5763879 |
Розрахунок відповідних витрат на одного суб’єкта господарювання
Вид витрат |
У перший рік (тис.грн.) |
Періодичні (за рік) (тис.грн.) |
Витрати за п’ять років (тис.грн.) |
Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо |
131177 |
- |
112829 |
Вид витрат |
Витрати на сплату податків та зборів (змінених/нововведених) (за рік) (тис.грн.) |
Витрати за п’ять років (тис.грн.) |
Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів) |
589497 |
7682278 |
Вид витрат |
Витрати* на ведення обліку, підготовку та подання звітності (за рік) (тис.грн.) |
Витрати на оплату штрафних санкцій за рік (тис.грн.) |
Разом за рік (тис.грн.) |
Витрати за п’ять років (тис.грн.) |
Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам (витрати часу персоналу) |
- |
- |
12775 |
62858 |
Вид витрат |
Витрати* на адміністрування заходів державного нагляду (контролю) (за рік) (тис.грн.) |
Витрати на оплату штрафних санкцій та усунення виявлених порушень (за рік) (тис.грн.) |
Разом за рік (тис.грн.) |
Витрати за п’ять років (тис.грн.) |
Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо) |
- |
- |
- |
13701 |
Вид витрат |
Витрати на проходження відповідних процедур (витрати часу, витрати на експертизи, тощо) (тис.грн.) |
Витрати безпосередньо на дозволи, ліцензії, сертифікати, страхові поліси (за рік - стартовий) (тис.грн.) |
Разом за рік (стартовий) (тис.грн.) |
Витрати за п’ять років (тис.грн.) |
Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних / обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо) |
- |
- |
500,00 |
52800 |
Вид витрат |
За рік (стартовий) (тис.грн.) |
Періодичні (тис.грн.) |
Витрати за п’ять років (тис.грн.) |
Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо) |
92379 |
- |
274552 |
Вид витрат |
Витрати на оплату праці додатково найманого персоналу (за рік) (тис.грн.) |
Витрати за (тис.грн.) |
Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу |
- |
- |
_____________________________________________________________________________
Порядковий номер |
Витрати |
За перший рік |
За п’ять років |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Хмельницьке таксі» |
|||
1 |
Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, (тис.грн.) |
483,7 |
- |
2 |
Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), (тис.грн.) |
1601,5 |
- |
3 |
Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, (тис.грн.) |
57,9 |
- |
4 |
Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо), (тис.грн.) |
- |
- |
5 |
Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), (тис.грн.) |
53,3 |
- |
6 |
Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), (тис.грн.) |
31,3 |
- |
7 |
Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, (тис.грн.) |
- |
- |
8 |
Інше (уточнити), (тис.грн.) |
- |
- |
9 |
РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), (тис.грн.) |
2227,5 |
- |
10 |
Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць |
1 |
1 |
11 |
Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), (тис.грн.) |
2227,5 |
- |
Розрахунок відповідних витрат на одного суб’єкта господарювання
Вид витрат |
У перший рік (тис.грн.) |
Періодичні (за рік) (тис.грн.) |
Витрати за п’ять років (тис.грн.) |
Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо |
- |
483,7 |
- |
Вид витрат |
Витрати на сплату податків та зборів (змінених/нововведених) (за рік) (тис.грн.) |
Витрати за п’ять років (тис.грн.) |
Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів) |
1601,5 |
- |
Вид витрат |
Витрати* на ведення обліку, підготовку та подання звітності (за рік) (тис.грн.) |
Витрати на оплату штрафних санкцій за рік (тис.грн.) |
Разом за рік (тис.грн.) |
Витрати за п’ять років (тис.грн.) |
Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам (витрати часу персоналу) |
57,9 |
- |
- |
- |
Вид витрат |
Витрати* на адміністрування заходів державного нагляду (контролю) (за рік) (тис.грн.) |
Витрати на оплату штрафних санкцій та усунення виявлених порушень (за рік) (тис.грн.) |
Разом за рік (тис.грн.) |
Витрати за п’ять років (тис.грн.) |
Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо) |
53,3 |
- |
- |
- |
Вид витрат |
Витрати на проходження відповідних процедур (витрати часу, витрати на експертизи, тощо) (тис.грн.) |
Витрати безпосередньо на дозволи, ліцензії, сертифікати, страхові поліси (за рік - стартовий) (тис.грн.) |
Разом за рік (стартовий) (тис.грн.) |
Витрати за п’ять років (тис.грн.) |
Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних / обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо) |
- |
31,1 |
- |
- |
Вид витрат |
За рік (стартовий) (тис.грн.) |
Періодичні (тис.грн.) |
Витрати за п’ять років (тис.грн.) |
Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо) |
- |
- |
- |
Вид витрат |
Витрати на оплату праці додатково найманого персоналу (за рік) (тис.грн.) |
Витрати за (тис.грн.) |
Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу |
- |
- |
_____________________________________________________________________________
Порядковий номер |
Витрати |
За перший рік |
За п’ять років |
Фізична особа-підприємець Марценюк Віталій Михайлович |
|||
1 |
Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, (тис.грн.) |
681,4 |
- |
2 |
Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), (тис.грн.) |
865,8 |
- |
3 |
Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, (тис.грн.) |
49,6 |
- |
4 |
Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо), (тис.грн.) |
- |
- |
5 |
Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), (тис.грн.) |
136,1 |
- |
6 |
Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), (тис.грн.) |
23,3 |
- |
7 |
Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, (тис.грн.) |
- |
- |
8 |
Інше (виготовлення проїзних квитків), (тис.грн.) |
- |
- |
9 |
РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), (тис.грн.) |
1756,2 |
- |
10 |
Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць |
1 |
1 |
11 |
Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), (тис.грн.) |
1756,2 |
- |
Розрахунок відповідних витрат на одного суб’єкта господарювання
Вид витрат |
У перший рік (тис.грн.) |
Періодичні (за рік) (тис.грн.) |
Витрати за п’ять років (тис.грн.) |
Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо |
- |
681,4 |
- |
Вид витрат |
Витрати на сплату податків та зборів (змінених/нововведених) (за рік) (тис.грн.) |
Витрати за п’ять років (тис.грн.) |
Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів) |
865,8 |
- |
Вид витрат |
Витрати* на ведення обліку, підготовку та подання звітності (за рік) (тис.грн.) |
Витрати на оплату штрафних санкцій за рік (тис.грн.) |
Разом за рік (тис.грн.) |
Витрати за п’ять років (тис.грн.) |
Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам (витрати часу персоналу) |
49,6 |
- |
- |
- |
Вид витрат |
Витрати* на адміністрування заходів державного нагляду (контролю) (за рік) (тис.грн.) |
Витрати на оплату штрафних санкцій та усунення виявлених порушень (за рік) (тис.грн.) |
Разом за рік (тис.грн.) |
Витрати за п’ять років (тис.грн.) |
Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо) |
- |
- |
- |
- |
Вид витрат |
Витрати на проходження відповідних процедур (витрати часу, витрати на експертизи, тощо) (тис.грн.) |
Витрати безпосередньо на дозволи, ліцензії, сертифікати, страхові поліси (за рік - стартовий) (тис.грн.) |
Разом за рік (стартовий) (тис.грн.) |
Витрати за п’ять років (тис.грн.) |
Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних / обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо) |
- |
136,1 |
- |
- |
Вид витрат |
За рік (стартовий) (тис.грн.) |
Періодичні (тис.грн.) |
Витрати за п’ять років (тис.грн.) |
Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо) |
- |
- |
- |
Вид витрат |
Витрати на оплату праці додатково найманого персоналу (за рік) (тис.грн.) |
Витрати за (тис.грн.) |
Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу |
- |
- |
_____________________________________________________________________________________
Порядковий номер |
Витрати |
За перший рік |
За п’ять років |
Фізична особа-підприємець Мішин Олександр Володимирович |
|||
1 |
Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, (тис.грн.) |
- |
- |
2 |
Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), (тис.грн.) |
1396 |
- |
3 |
Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, (тис.грн.) |
79 |
- |
4 |
Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо), (тис.грн.) |
- |
- |
5 |
Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), (тис.грн.) |
- |
- |
6 |
Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), (тис.грн.) |
- |
- |
7 |
Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, (тис.грн.) |
- |
- |
8 |
Інше (пальне, запасні частини, оренда приміщень), (тис.грн.) |
18357 |
- |
9 |
РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), (тис.грн.) |
19832 |
- |
10 |
Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць |
1 |
1 |
11 |
Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), (тис.грн.) |
19832 |
- |
Розрахунок відповідних витрат на одного суб’єкта господарювання
Вид витрат |
У перший рік (тис.грн.) |
Періодичні (за рік) (тис.грн.) |
Витрати за п’ять років (тис.грн.) |
Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо |
- |
- |
- |
Вид витрат |
Витрати на сплату податків та зборів (змінених/нововведених) (за рік) (тис.грн.) |
Витрати за п’ять років (тис.грн.) |
Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів) |
- |
- |
Вид витрат |
Витрати* на ведення обліку, підготовку та подання звітності (за рік) (тис.грн.) |
Витрати на оплату штрафних санкцій за рік (тис.грн.) |
Разом за рік (тис.грн.) |
Витрати за п’ять років (тис.грн.) |
Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам (витрати часу персоналу) |
- |
- |
- |
- |
Вид витрат |
Витрати* на адміністрування заходів державного нагляду (контролю) (за рік) (тис.грн.) |
Витрати на оплату штрафних санкцій та усунення виявлених порушень (за рік) (тис.грн.) |
Разом за рік (тис.грн.) |
Витрати за п’ять років (тис.грн.) |
Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо) |
- |
- |
- |
- |
Вид витрат |
Витрати на проходження відповідних процедур (витрати часу, витрати на експертизи, тощо) (тис.грн.) |
Витрати безпосередньо на дозволи, ліцензії, сертифікати, страхові поліси (за рік - стартовий) (тис.грн.) |
Разом за рік (стартовий) (тис.грн.) |
Витрати за п’ять років (тис.грн.) |
Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних / обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо) |
- |
- |
- |
- |
Вид витрат |
За рік (стартовий) (тис.грн.) |
Періодичні (тис.грн.) |
Витрати за п’ять років (тис.грн.) |
Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо) |
- |
- |
- |
Вид витрат |
Витрати на оплату праці додатково найманого персоналу (за рік) (тис.грн.) |
Витрати за (тис.грн.) |
Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу |
- |
- |
IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) |
Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки) |
Коментарі щодо присвоєння відповідного бала |
Відсутність регулювання |
1 |
Залишення діючих тарифів на транспортні послуги по перевезенню пасажирів в міському громадському транспорті не вирішуватиме проблему невідповідності вартості проїзду по відношенню до реальних витрат перевізників, пов’язаних із зростанням паливо-мастильних матеріалів, запасних частин, заробітної плати тощо. |
Запровадження регулювання |
2 |
Збільшення тарифів на транспортні послуги по перевезенню пасажирів в міському громадському транспорті частково та тимчасово зменшить проблематику, однак, деякі важливі та критичні аспекти залишаться не вирішеними (регулярне зростання курсу іноземної валюти, до якого прив’язуються постачальники запасних частин, виробники палива тощо провокуватиме неодноразові порушення вказаного питання). |
Рейтинг результативності |
Вигоди (підсумок) |
Витрати (підсумок) |
Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу |
Відсутність регулювання |
Відсутність додаткових витрат для пасажирів. |
Передбачення субвенцій на компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян.
Додаткове фінансове навантаження на перевізників, погіршення якості надання транспортних послуг. |
Даний спосіб не є прийнятним для використання в межах сьогоднішньої складної ситуації на ринку пасажирських перевезень та відсутності державної підтримки. |
Запровадження регулювання |
Збільшення бази оподаткування та обсягу надходжень до бюджету та державних цільових фондів. Підвищення регулярності руху транспорту на маршрутах шляхом зменшення кількості повернення рухомого складу з маршрутів з технічних причин протягом робочого дня, якості ремонту рухомого складу та його естетичного вигляду. Збільшення обсягів вільних обігових коштів у перевізників. |
Збільшення вартості проїзду для громадян.
Збільшення для перевізників бази оподаткування та обсягу надходжень до бюджету та державних цільових фондів. Витрати на оборотні активи (матеріали) та документацію, які необхідні для виконання регуляторного акту. Витрати часу основного персоналу, пов’язані з виконанням вимог регуляторного акту.
|
Вказаний альтернативний спосіб хоча б частково, на тимчасовій основі, сприятиме організації стабільної роботи громадського транспорту. |
Рейтинг |
Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи |
Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта |
Відсутність регулювання |
Не є прийнятною, адже не вирішує проблему. |
- |
Запровадження регулювання |
Прийнятна, адже частково вирішує проблемне питання. |
На дію акта можуть впливати економічні показники, які залежать від вартості пального, запчастин, рівня мінімальної заробітної плати тощо. |
V. Механізми та заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми
Хмельницька міська рада, враховуючи звернення перевізників, які надають транспортні послуги по перевезенню пасажирів у міському громадському транспорті загального користування, виносить на громадське обговорення питання підвищення вартості проїзду у електричному транспорті (тролейбус) та автобусах, які працюють у звичайному режимі руху.
VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги
Державний орган, для якого здійснюється розрахунок адміністрування регулювання:
Хмельницька міська рада та її виконавчі органи
(назва державного органу)
__________
* Процедура адміністрування регулювання для суб’єктів великого і середнього підприємництва Хмельницькою міською радою та її виконавчими органами не здійснюватиметься, відповідні кошти з міського бюджету не виділяються.
Назва державного органу |
Витрати на адміністрування регулювання за рік, гривень |
Сумарні витрати на адміністрування регулювання за |
|
________ |
|||
Сумарно бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів великого і середнього підприємництва |
0 |
0 |
0 |
VІІ. Обґрунтування запропонованого строку чинності регуляторного акта.
Термін дії запропонованого регуляторного акта встановлюється довгостроковим або до прийняття нових нормативних актів. У разі потреби до регуляторного акта вноситимуться відповідні зміни, у тому числі за підсумками відстеження його результативності.
VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта.
Показники результативності регуляторного акта будуть визначені шляхом аналізу статистичних даних щодо:
- оновлення рухомого складу (придбаних нових автобусів, в т.ч. пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями);
- кількості скарг та звернень по роботі громадського транспорту;
- відсоткового рівня забезпечення регулярності руху автобусів на маршрутах (випуск).
Крім цього:
- стабілізація роботи автотранспортних підприємств та суб’єктів господарської діяльності.
- покращення матеріально-технічної бази, технічного стану та естетичного вигляду рухомого складу.
- підвищення рівня заробітної плати працівників, зменшення плинності кадрів.
ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.
Базове відстеження буде здійснено на протязі трьох місяців з дати набрання чинності рішення.
Повторне відстеження проводиться через рік з дня набрання ним чинності.
Періодичні відстеження результативності цього рішення здійснюються один раз на три роки з дня набрання чинності.
Метод проведення відстеження результативності – статистичний.
Вид даних – статистичні дані.
З повагою
заступник начальника управління С. Шепурев
транспорту та зв'язку